פרק 35 - פרק החזרה

Gרר

New member
נכון אבל אם אלה החוקים אז אלה החוקים

ההפקה לקחה הימור ולא חשבו כנראה עד הסוף...
 

JAMES DEAN

New member
פרק 35 - פרק החזרה

בקירגיסטן, מלחמת המודחים מגיעה לשיאה.
לקראת השלבים המכריעים של המירוץ, מי הזוג שיחזור למשחק?

 

ny22

New member
מנהל
מקווה שאחרי הפרק הזה המירוץ לא ימרח יותר


צפייה מהנה!
 

ny22

New member
מנהל
מה שהכי מבאס (אבל מגניב...) בסוג כזה של מירוץ

(כמו זה של הפרק הזה)
זה שבד"כ - אם הזוגות שאתה אוהב נמצאים מקדימה, אז זה פחות משנה לך כי אתה יודע שהם ישארו.
אבל כאן, זה לא משנה מי בסוף - הזוג שאתה רוצה שיהיה במירוץ צריך להיות במקום הראשון. לכן אי אפשר אף פעם להיות רגועים - כי כל רגע זה יכול להשתנות.

&nbsp
מקווה שאתם מבינים למה אני מתכוון...
 

ny22

New member
מנהל
שמחתי מאוד שהלן ורגב חזרו למירוץ


רק חבל לי שהבנים לא שמחו ומה שמצפה להם עכשיו....
&nbsp
מצד שני - מסתבר שכל החלק הזה היה מיותר - היה אפשר לעשות בקירגיסטן (הלג הזה) נקודה ללא הדחה....
 

Gרר

New member
מישהו יכול להסביר לי איך פתאום ג'סיקה ואסף הגיעו שניים?

הם יצאו ראשונים מהמשימה. לא היה נראה שיש להם בעיה כלשהי בדרך. מסריח העסק.
 

פרארי1

New member
שאלה טובה

זה נראה שהחליטו במקום לעשות נקודת סיום ללא הדחה, לדחוף עוד שני פרקים מרוחים וביניהם פרק קצר של חצי שעה פרסומת מבויימת ל-YELLOW (לא נאמרה שם מילה אחת אותנטית על ידי הזוגות, הכל היה מתוסרט ומן הסתם הם הקריאו מפרומפטר).
&nbsp
מעניין כמה YELLOW ושאר המפרסמים שילמו, כדי שיהיה להפקה משתלם להחזיק את כל הזוגות בוילה היוונית ואחר כך להטיס אותם לקירגיסטן ולצלם שני פרקים.
&nbsp
את העונה הזאת סביר שכבר אראה עד הסוף, אבל די הצליחו להוציא לי את החשק מהעונות הבאות.
אם בעונות קודמות היו לנו בפורום טענות על התערבות קטנה פה ושם ועל שינוי מהפורמט הסופר תחרותי האמריקאי למשהו יותר בידורי, אז העונה זה כבר הפך לבוטה עד כמה שזה מתוסרט (טקסטים שלמים לטובת המפרסמים כמו מובילאיי, ילו ואחרים) ועד כמה מתערבים לטובת הזוגות.
שלא לדבר על לגים שנמרחים על 3-5 פרקים, באמת כבר משתינים עלינו מהמקפצה ואולי הגיע הזמן שנפסיק להגיד שזה גשם...
 

RossieL

Active member
קונספירציות

אני האדם האחרון שמאמין בקונספירציות אבל הפעם, התחושה שמשהו שלא קשור לתחרות קרה כאן לא מצליח להתשחרר.
איך הלן ורגב הגיעו ראשונים כשג'סיקה ואסף הגיעו יחסית הרבה לפניהם?

איך הם הגיעו ראשונים לשטיח בו בזמן שלא ראינו שלג'סיקה ואסף היתה איזו תקלה או עיכוב או משהו שיכול היה להאט את הריצה המטורפת שלהם לשטיח ובדרך היו גם עדי ומיתר בדרכם לשטיח?


מודה שזה מאד גרם לי לא לרצות להמשיך לצפות בתכנית, אבל יש את נטע ועמר ויש את אליהו ודניאל, ולכן, כנראה שאצפה, במוקלטות, אבל התהיות בהחלט נותרו וגם איזו תחושה שמישהו שם מזלזל באינטיליגנציה שלנו, הצופים
 

RossieL

Active member
ולאן נעלמו הכבאי והשוטר?


הם בכלל לא הגיעו לשטיח ....
 

Gרר

New member
הכבאי והשוטר לא סיימו את המשימה

ולכן לא יכולים לעלות לשטיח.
פרישה מרצון.
 

Gרר

New member
ה"אני מאשים" שלי הוא מעבר ל'קונספירציה

מה שקרה אתמול הוא חוליה נוספת בשרשרת ארוכה שאנחנו מוחים עליה כבר כמה וכמה עונות של המירוץ, והיא מסתכמת בבקשה הצנועה שלכל תוצאה של המירוץ תהיה הנמקה, ולו ברמז, במה שמשודר.

השורשים של החטא נעוצים בבחירה המקוממת של ההפקה להפוך כל נקודת סיום למיני דו קרב בין צמדים. לא משנה אם יש לזה הנמקה או שזה ייראה מופרך לחלוטין - כמעט תמיד ידחפו בכח ריצה של שני זוגות במקביל.

כל זמן שיש לזה הנמקה כלשהי שרואים בשידור, אין לי בעיה שישתוללו עם העריכה. שיכניסו אלף מקבצי פרסומות. שיגייסו כל תעלול בספר. אני אקבל בהבנה ואחכה בסבלנות.

אם זוג יצא מאוחר יותר לשטיח אבל רואים שהזוג הקודם הסתבך בדרך. לא הבין משהו. פעל לא נכון. כל דבר שיכול להסביר למה הוא הגיע מאוחר יותר - יש הצדקה לנסות למתוח את הצופים על ידי עריכה טובה.

לעומת זאת, אם מה שרואים על המסך זה שזוג מתעכב מאד אחרי הזוג שכבר יצא, והזוג שבררך נוסע ללא בעיות לנקודה, ובכל זאת מתחילים להראות לנו כל מיני שוטים של הזוג שיוצא קודם עם מבטים מודאגים וכל מיני 'ווי ווי שרק לא יעקפו אותנו' ואז להראות כאילו שני הזוגות יוצאים באותו זמן מהמונית - יש לזה רק שם אחד: זילזול באנטלגנציה של הצופים.

על אחת כמה וכמה זה מעליב כשזה לא נעשה על הקרב בין שני הזוגות הראשונים, שאז זה עוד חצי מובן, אלא על השאלה הרת הגורל האם זוג יגיע במקום החמישי או השישי מתוך עשרה זוגות. זה מקומם פי כמה שמזלזלים באנטלגנציה שלך על דברים כל כך שוליים.

מכאן לפרק של אתמול. הסתכלתי על הנקודות המשמעותיות פעמיים כדי לא לכתוב משהו לא מבוסס, ואלו העובדות כפי שבחרו להציג:

א. הלן ורגב היו הזוג הרביעי שהגיע למשימה האחרונה. זה לא שהפכו את הסדר בעריכה: שומעים את הלן ורגב בשידור אומרים שרק הם והכבאים נשארו. יכלו לא להראות את זה, ולתת לנו לחשוב שאולי הם סיימו קודם את הצמות והפכו את הסדר בעריכה. אבל בחרו כן להראות שהם אומרים "זה רק אנחנו והכבאים", כלומר: יצאו רביעים.

ב. במשימה עצמה בחרו להראות את הלן ורגב מתקשים. זה לא שהתגלה פתאום שרגב הוא בכלל פנתומימאי חובב שלמד אצל מרסל מרסו ולכן יש איזה נימוק איך מהמקום הרביעי הם קפצו קדימה. בכל השלבים של המשימה ראו שהם לא מבריקים בביצוע המשימה.

ג. ברגע שאסף וג'סיקה סיימו הראו במפורש את הפנים של מיתר ועדי נופלים, כשהם מבינים שהפסידו. את הלן שמעו אומרת לרגב הכל אבוד, כשהם מסתכלים על זוג אחר. עד כמה שהצלחתי לראות, לא ראו מי הזוג שיצא שגרם להם להגיד את זה, אבל ראו אותם אומרים את זה, כך שבכל מקרה ראשונים - הם לא יצאו משם. במקרה הטוב יצאו שניים.

ד. בדרך לשטיח לא הראו שום בעיה בניווט שצצה אצל אסף וג'סיקה. הראו מסך מפוצל עם שלושה זוגות מתוחים. זה הכל.

ועל כן, על פי כל מה שהוצג על המסך, אסף וג'סיקה הגיעו למשימה הרבה לפני הלן ורגב. יצאו לדרך לפני הלן ורגב. ולא התעוררה אצלם שום בעיה בדרך. ולכן אין שום הנמקה לכך שהלן ורגב צנחו פתאום משמים למקום הראשון. זה דבר שהוא לא נתפס מבחינת הצופה האנטליגנטי.

יתירה מזאת. מערכת התכנית יצרה בתכנית הזאת שיא שלילי חדש של זילזול, שבו אפילו לא מנסים לטשטש את הראיות שלא מתישבות עם התוצאה. הרי לא היו חייבים להראות שהלן ורגב אומרים נשארנו אחרונים עם הכבאים. אפשר היה לחתוך את זה. לא היו גם חייבים להראות את הלן ורגב אומרים זהו הכל אבוד. גם את זה יכלו לחתוך.

אם היו מורידים את הרמז לכך שהם יצאו רביעים, אפשר היה להגיד אוקיי אולי הם סיימו את הצמות קודם וסתם הפכו את הסדר בעריכה כדי שייראה כאילו הם יצאו רביעים כשבפועל הם היו הזוג השני שיצא. שינוי זמנים קצת מרחיק לכת של עריכה, אבל אפשרי.

ואם היו מורידים השוט שבו הלן מסתכלת על מה שנראה כמו זוג אחר שמסיים ואומרת "זהו נגמר" אפשר היה לחשוב שאולי כל הזמן שראו את אסף וג'סיקה באטרף, הלן ורגב הלכו לאזור אחר, ועשו שם עבודה מהירה במקביל לאסף וג'סיקה והצליחו איכשהו להסתלק בשקט קודם.

או לחליפין אם היו מראים שיש בעיה בניווט אצל אסף וג'סיקה, אפשר היה להבין שיש איזו בעיה אצלם.

זה אומר שמערכת התכנית, שכבר התרגלה לשחק עם העובדות איך שבא לה, גם אם זה נראה הכי מופרך ומיותר, כבר לא מתאמצת אפילו לטשטש ראיות שיכולות לפחות להשאיר את הצופה עם סימן שאלה. לטעמי, זה סוג חדש של זילזול בצופה, שמצטרף למשימת הגמר של שנה שעברה שבה מכניסים שלושה זוגות למבוך ו... מערכת התכנית יכולה לבחור באיזה זוג שמתחשק לה שינצח. ממילא לא הצופים ולא הם רואים מי יצא ראשון.

אישית, אחרי כמה עונות שמאכילים אותנו בכל תעלולי העריכה האלה, גם כשברור שאין ממש צורך בזה, הפסקתי להתרגש יותר מדי ממי מסיים קודם ומי אחר כך, ואני נהנה בעיקר מלראות את הדינמיקה של הזוגות כשהם מבצעים את המשימות ומהקטעים המצחיקים בין לבין (ותודה לנטע ועומר, שרק תגיעו לי לגמר אינשאללה). אבל באיזשהו מקום יש גבול עד כמה אפשר להתעלל בצופים. אני מאמין שככל שיתרבו השטיקים האלה - יהיו צופים שיגידו - עד כאן. אני בכל זאת צופה במשהו שאמור להיות גם תחרות הוגנת.

באשר לתוצאות של אתמול: בניגוד לדיעה הרווחת, אני לא מאמין שההפקה החליטה להעלות דווקא את רגב והלן. את זה יכלו לעשות גם אם היו מכריזים על הנקודה הקודמת כנקודה ללא הדחה במקום הנקודת הדחה שעוד נותרה, ואת הפרק של החזרת הזוגות היו עושים רק עם הזוגות שעפו לפני כן, כלומר מעלים מ-5 ל-6 בלי נקודת הדחה נוספת במקום מ-4 ל-5 עם נקודת הדחה נוספת.

מה שבאמת קרה, לדעתי, הוא שבתחילת העונה כשהחליטו את זה אמרו יאללא יהיה נחמד להחזיר את כל הזוגות עוד פעם. רוב הסיכוי שזוגות שעפו ממש בהתחלה לא יצליחו יותר מדי בקרב החזרה. ואז, מישום מקום, אסף וג'סיקה צולפים במשימת השאלות, משחילים צמות כמו גדולים, ואפילו יוצאים ראשונים לשטיח. ואז נופל למישהו האסימון שעלול לקרות מצב שזוג שלא השתתף ב-90% מהתחרות ייקח את המיליון מזוגות שעבדו ממש קשה בשביל זה. מספיק טלפון קטן לנהג של המונית (אלו מוניות של ההפקה, לא?) שיעשה שני סיבובים בדרך כדי שהזוג הבא יגיע קודם.

ומי שהיה הזוג הבא הם כנראה הלן ורגב, שככל הנראה הצליחו בכל זאת יותר מעדי ומיתר להשיג את המילים, ואני מאמין שאם עדי ומיתר היו מגיעים ראשונים - היו מניחים לזה, ולא מחזירים בכח את הלן ורגב. אבל להחזיר זוג שעף בסיבוב הראשון היה too much בשבילם.

חבל, כי אם קבעתם שזו התחרות - אז תבלעו את הצפרדע וזהו. יכל דוקא להיות טוויסט נחמד. אבל לעשות תכנית שלמה עם מצג שבו כל הראיות, גם כאלה שיכלתם להוריד, מראות שאסף וג'סיקה הצליחו להתעלות על עצמם ולהגיע ראשונים, וכל הראיות שאתם בחרתם להראות ולהשאיר מראות שהלן ורגב לא היו בכיוון, ואולי ברגע האחרון איכשהו הצליחו להתברג למקום השני - אז מה ההגיון להצניח אותם פתאום משמיים?

לטעמי - נקודת שפל לתכנית.
 

סטילהוק

New member
נא לזכור שעדיין מחכה לצמדים נקודה נוספת לא הדחה בתאילנד

או שאולי רק בלג הבא, שכבר יהיה חצי הגמר. אך זה לא הגיוני שבחצי הגמר שנותרים שוב רק 4 צמדים במירוץ לא תהיה הדחה, והרבה יותר הגיוני שלא תהיה הדחה ברבע הגמר. ואם אני לא טועה, נראה לי שגם בעונה הקודמת הנקודה השנייה ללא הדחה במירוץ היתה ברבע הגמר, ובחצי הגמר היו עדיין 4 צמדים.

ואגב, אם לפי הפרסומים שווייץ ותאילנד הן מדינות היעד הבאות במירוץ (רק ששוב כמו במקרה רוסיה וקירגיזסטן, פורסם שקירגיזסטן תהיה לפני רוסיה ובסוף זה היה ההיפך, ופורסם ששווייץ תהיה לפני תאילנד ובסוף זה שוב ההיפך) האם זה אומר שהגמר עצמו ייערך בשווייץ ולא בתאילנד כפי שפורסם?
 

AA86

New member
לא ברור לגבי המדינות, כנראה שכן

וכנראה שהלג הבא יהיה ללא הדחה ואז בחצי גמר הדחה כפולה.
אם כן, זה דוקא יכול להיות נחמד
 
למעלה