פרק 29 - העולם מתהפך

שרי48

Active member
דוקא מסכימה עם סמדר שילוני, בעיקר לגבי אן וירדן

אן וירדן הגזימו עם הטענות כלפי דניאל ואליהו, שגם להם יש "עצור". השיקול של דניאל ואליהו לעצור את אן וירדן היה נכון והכי הגיוני במשחק ויכול (ואולי גם זה גם יקרה בפרק הבא) להציל אותם מלהגיע אחרונים בגלל ה"עצור" שיש להם. אם כל הזוגות יגיעו בזמן ש-2 הזוגות ממתינים ל-15 הדקות לעבור, דניאל ואליהו שהגיעו לשם לפני אן וירדן יינצלו מהדחה. בשלב הזה אסטרטגיה היא גם חלק מכריע במשחק ואן וירדן טחנו לכולם ולנו את המוח עם ההאשמות והקיטורים הלא מוצדקים. הכי מצחיק היתה ההאשמה "אותכם מעניין רק המשחק". ואתכן לא?!
 

סטילהוק

New member
שטויות ברסק עגבניות, אם הם היו שמים לנטע ועומר, לא לאן וירדן

היחידות שלא היו שמות להן לעולם עצור. ואל תשכחי שהן הגיעו ראשונות ללוח ההצבעה וחסו על הבנים שאם הן היו שמות להן גם עצור רק הם לבדם היו עומדים, גם אם הם היו שמים לנטע ועומר או לבנות עצור, כי רק להם היו אז 3 עצורים. אך אל תתני לעובדות לבלבל אותך...
 

שרי48

Active member
הבחירה היתה בין עומר ונטע לאן וירדן

מאחר ולהלן ורגב אף אחד לא שם "עצור". פורסם שדניאל יוצא כעת עם נטע (או לפחות יצא), אז כניראה שהחברות עם נטע ועומר היתה יותר חזקה ואמיתית מאשר עם אן וירדן, למרות שהן חשבו שהן החברות הכי טובות שלהם, ולכן הן לא שמו לבנים "עצור". הן לא קראו נכון את המפה, והן יכולות לכעוס רק על עצמן. אני מבינה את האכזבה שלהן, אפילו את הכעס שלהן, אבל אני חושבת ש: א. הן הגזימו בהאשמות, בטענות, בחימום יתר המתמודדים והיו כפויות טובה לגמרי
ב. דניאל ואליהו היו חייבים לבחור בין 2 זוגות כדי להציל את עצמם מלעמוד לבד ב"עצור" וסכותם לבחור אסטרטגית או לפי צו ליבם.
 

סטילהוק

New member
זה שהוא יוצא עם נטע לא אומר שהוא יצא איתה במירוץ

לא היה שום קשר ביניהם במירוץ. אבל אחרי הבגידה באן אני מתאר לעצמי שהיא מחקה אותו, ובצדק. ואז הוא פנה לנטע, אם זה בכלל נכון השמועה הזאת שהם יוצאים.

ולא הן ממש לא הגזימו בהאשמות, בגלל שהן יכלו לגרום רק לבנים לעמוד בעצור והן לא עשו זאת. ולכן הן מרגישות נבגדות ובצדק. כי מדובר בבגידה כפולה, גם הישלו אותן שהם חברים שלהם במירוץ וכך גרמו להן לא לשים להם עצור, וגם תקעו להן סכין בגב.

אני רוצה להזכיר לך איך התנהגו דניאל ואליהו עצמם בפעם הראשונה ששמו להם עצור, וכמה הם הזכירו את המילה צביעות. "מחייכים לך בפנים, משחקים אותה חברים שלך, ותוקעים לך סכין בגב" מילים שלהם עצמם. לא שמעתי אותך או אף אחד מהצבועים פה אז מתלונן על תגובתם.
 

Gרר

New member
נראה לי שהיא מתכוונת לאלמנט הרגשי, לא האסטרטגי

וגם לי, האמת, הרגיש קצת מוגזם כל ההתפרצות של אן וירדן על הבנים. אמנם מראש לא הבנתי למה הם שמו להם ולא לנטע ועומר. זה היה גם יותר הגיוני מבחינה אסטרטגית, וגם מוציא אותם ללא רבב בקטע האנושי.

ואני גם מאמין שההחלטה לתת לאן וירדן עצור נבעה, בין היתר, מהויכוח שהיה ביניהם לגבי העזרה על השטיח ואיזה רצון מטופש להראות ש"הנה אנחנו לא שפוטים שלהם". יכול להיות שבלי הויכוח הזה - הם היו חושבים קצת יותר עם השכל וקצת פחות עם האגו והיו נותנים את העצור לנטע ועומר.

אבל התגובה של אן וירדן לא היתה "מה אתם מפגרים לשים לנו עצור? זה לא חכם מבחינתכם". התגובה שלהם היתה על הבגידה הנוראית של חברים שלנו ששמו לנו עצור, ולא פלא שכשהן התעמתו עם הבנים - לפחות בנקודה האנושית - הבנים שכנעו אותי יותר. המשפט שלהם "לא שמנו לכן רגל בחיים, שמנו לכם עצור במשחק" נשמעה הרבה יותר פרופורציונאלית מההתבכיינות של אן וירדן.

שמו לכם עצור? סבבה. אז מעכשיו והלאה תשימו להם גם. אבל לבוא ולהגיד איך שמתם לנו עצור אם אנחנו חברים שלכם זה כמו לשחק כדורגל בשכונה נגיד חבר שלך מהכיתה ולכעוס עליו שהוא הבקיע לך. חלאס, זה משחק...

האלמנט הרציונאלי היחיד בהתבכיינות של אן וירדן היתה שהן עצמן נמנעו עד כה לשים לבנים עצור, ולכן זו כאילו הפרת אמון ביניהן. אבל זה גם שטויות. הבנים הרוויחו ביושר את ההימנעות מהעצור של אן וירדן - בכך שעזרו להם הרבה עד כה. אז עכשיו האיזון הופר והם שמו להם עצור? טיפשי, חסר מחשבה, לגיטימי, ולכן יקבלו את שלהם בחזרה בעצורים הבאים מעתה והלאה, ובזה אן וירדן צריכים להתרכז ולא בבכיינות של מה עשיתם לנו בגדתם בנו.
 

שרי48

Active member


 

danlevin1

New member
הנה שוב הציטוטים של הבנים, גם זה נשמע לך יותר פרופורציונאלי?

כל הזוגות , אתה לא יודע לדעת את הפרצוף האמיתי שלהם" ,
"אנשים שיכולים לבוא אליך ולהגיד לך בוקר טוב וזה , אנחנו אוהבים אותך
בשלב שיהיה להעמיד אותך על הקרש , הם לא יעמידו אותך על הקרש , הם יתנו לך בעיטה"
"הדבר שאני הכי שונא זה צבועים , זה מבחינתי פאתט , אלה אנשים מסכנים בלי עמוד שדרה"
 

danlevin1

New member
מעניין

"הבנים הרוויחו ביושר את ההימנעות מהעצור של אן וירדן - בכך שעזרו להם הרבה עד כה. " = אן וירדן מעולם לא ביקשו את עזרתם אבל כן הודו להם המון על כך
אבל אתה בעצם אומר
שהבנים עזרו להם עד עכשיו לא מתוך כוונות טובות , אלא מתוך אסטרטגיה נטו שככה הבנות לא יצביעו להם בחיים
כל הזוגות בלי יוצא מהכלל כולל בעונות קודמות מקבלים בצורה קשה את העצורים שהם מקבלים , והרבה מהם גם בצורה לא פרופרציונלית בכלל
לעומת הבנים לאור הציטוטים הנ"ל היו דווקא יחסית רגועות
 

Gרר

New member
לא מזמן הזכרתי חלק מהציטוטים האלה בפורום

ואני אסביר שוב את דעתי בעניין, שכנראה לא הובנה.

אני חושב שהעצור שדניאל ואליהו נתנו לאן וירדן הוא מאד טיפשי בקטע האסטרטגי, ומאד לא לעניין בקטע האנושי, במיוחד לאור העובדה שהם עצמם, כשקיבלו עצור, מחו נגד הצביעות של אנשים שרגע אחד מחייכים לך בבוקר ושניה אחרי זה נותנים לך עצור, שזה בדיוק מה שהם עצמם עשו לבנות. מסכים גם איתך וגם עם סטיילהוק בעניין הזה.

באותו הפרק גם אמרתי שאהבתי שתגובת ההלם הראשונית של הבנות התפוגגה די מהר, ואת מקומה תפשו אנרגיות טובות ודרייב טוב להתקדם קדימה. זו התגובה הנכונה והראויה לעצור.

מה שכתבתי בתגובה לפרק האחרון, נוגע רק לעניין שינוי האווירה אצל הבנות, שבמקום להמשיך להתעלם מהבנים, להמשיך להתרכז במשימות ולהוכיח לכולם שצוחק מי שצחוק אחרון, הם עברו לסוג של בכיינות הדדית עם רגב ולאחר מכן גם בעצור. אני חושב שזה מיותר, לא ראוי, ולא מתאים להן.

היו צריכות להמשיך באותה גישה של לשים פס על העצור ולהוכיח את מה שאתן רוצות להוכיח על השטיח, ולא בהתנצחויות וויכוחים מיותרים, שבהם הם גם לא יצאו באור הכי טוב, מהסיבות שכתבתי ואין צורך לחזור.

על פניו נראה שהיתה סוג של הבנה בשתיקה בין הבנים לבנות שאנחנו עוזרים לכם - אתם נמנעות בעצור. הבנים החליטו להפר את ההבנה הזאת - לא נחמד, אבל גם לא דורש את ההתבכיינויות וההתנצחויות האלה. הדבר היחיד שזה דורש זה לדהור לשטיח ולהוכיח לבנים בלג הבא שהפרת האמון היתה מאאאאאאד לא משתלמת. זה הכל.

מקווה שעכשיו זה יותר מובן.

יאללא הולך לראות את הפרק הבא...
 

danlevin1

New member
אני מסכים לחלוטין

שהבנות היו צריכות להתרכז בלעבור את המשימות ולהוכיח שהן לא צריכות עזרה מהבנים .
מה שבסוף הלג הזה הן כן הוכיחו שהם הגיעו מקום שלישי , כמעט שני עם העצורץ
מה שכן , המירוץ כנראה משפיע על אנשים ברמות שקשה לשפוט אותם.
לכן כשראיתי את העצבים שחטפו הבנים אמרתי בהתחלה שלא אשפוט אותם על מה שהם אמרו , אקח בחשבון שהם היו בהלם וזה לחץ המשחק והאמוציות עולות.
רק התעצבנתי כמו שאמרתי והסכמת עם זה על הצביעות שמה שהם עשו להם הם עשו לבנות "אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך"
 

danlevin1

New member
ציטוטים נבחרים מהפעם הראשונה שדניאל ואליהו קיבלו עצור

"כל הזוגות , אתה לא יודע לדעת את הפרצוף האמיתי שלהם" ,
"אנשים שיכולים לבוא אליך ולהגיד לך בוקר טוב וזה , אנחנו אוהבים אותך
בשלב שיהיה להעמיד אותך על הקרש , הם לא יעמידו אותך על הקרש , הם יתנו לך בעיטה"
"הדבר שאני הכי שונא זה צבועים , זה מבחינתי פאתט , אלה אנשים מסכנים בלי עמוד שדרה"
 

סטילהוק

New member
בדיוק, הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו


יצא גם צבוע וגם מטומטם. ברכותיי.
 

ani88

New member
המשימות והנסיעות לא מאוזנותמבחינת הזמנים

כל ההפרשים של דו קרב נמחקו בגלל נסיעה ארוכה אחר כך. מרגיש שיש הרבה משימות "מיותרות" שהמטרה היחידה שלהם להתיש את הזוגות מבחינה פיזית או מנטלית אבל לא משנות כלום למיקום במירוץ
 

סטילהוק

New member
נראה שרוב המשימות הפיזיות נועדו למנוע מהבנות להגיע ראשונות

לשטיח. בגלל זה הן לא הגיעו אפילו פעם אחת. כי תמיד שהן הובילו ההפקה דחפה ים של משימות כובד וסיבולת, בידיעה ברורה מי חזקים במשימות הללו ומי לא. גם עכשיו אם לא היה להם עצור הן היו ראשונות.
 
למעלה