מצחיק שרק לפני חודש החל המירוץ האמריקאי והם כבר כמעט כמונו

סטילהוק

New member
מצחיק שרק לפני חודש החל המירוץ האמריקאי והם כבר כמעט כמונו

5 פרקים שודרו כבר, שכל פרק זה לג שלם ב TAR. כמו כן, 4 צמדים מתוך 11 כבר הודחו מהמירוץ, ונקודה ראשונה ללא הדחה כבר נוצלה, כולל הספיד באמפ של הצמד האחרון שהגיע אליה ושלא הודח. מה שאומר שנותרו 7 צמדים במירוץ האמריקאי שביום חמישי הקרוב בפרק הבא שישודר הם יישארו כבר 6 צמדים בלבד במירוץ. צמד אחד יותר מבמירוץ הישראלי. אבל בקצב שבו משודר כל לג אצלנו לעומת אצלהם, תוך פרק-שניים הם עוברים אותנו. מה שאומר שהגמר של TAR ישודר הרבה לפני הגמר של המירוץ למיליון הישראלי.

והם עוד משדרים רק פעם בשבוע, בעוד שאנחנו משדרים פעמיים בשבוע.
 

Gרר

New member
ממש לא סובל את המרתון הזה

מהיר מדי בשביל להספיק בכלל להתחבר למישהו ומרגיש כמו תקציר של הדבר האמיתי. אני יודע ש-TAR אמור להיות הדבר האמיתי אבל עד כמה שניסיתי - לא הצלחתי להתחבר להופ הופ טרללה וסיימנו הזה. מבחינתי הקצב שיש השנה בעונה בארץ הוא מושלם. תענוג צרוף אני מעדיף שיימשך הרבה זמן לא יברח לי עוד לפני שהספקתי להבין מה מו מי.
 

סטילהוק

New member
לכל דבר צריך שיהיו פרופרציות, לא ארוך מדי כגלות ולא קצר מדי

משהו סולידי באמצע היה הרבה יותר אפקטיבי, מהנה ומשיג את אותה המטרה. כל מה שארוך מדי ונמתח מדי כמו מסטיק, בכדי לסחוט אותו עד הטיפה האחרונה, בסופו של דבר נמאס והופך להיות בליל של עצבים שכולם רוצים כבר שיסתיים. ובעיקר כשיש לך אינספור משימות פיזיות קשות, ובעיקר של הרמת ונשיאת משאות כבדים כאילו מקסימום הביאו רק מרימי משקולות מקצוענים ולא אזרחים רגילים למירוץ, וזה נראה כמו מסכת עינויים, ובעיקר לצמדים הפחות חזקים פיזית. שלא לדבר בכלל על העצור המטומטם שיש בכל לג, שאין דבר כזה בשום גירסה אחרת של המירוץ בעולם. למעשה אפילו הדו-קרב שאצלנו במירוץ מתקיים כבר מהעונה הראשונה שלו, התקיים לראשונה רק בעונה הנוכחית, ה 30 של TAR האמריקאי.

ועדיין, כמה שאצלהם זמן שידור של כל לג קצר יותר מאצלנו, הצמדים חווים הרבה יותר מהצמדים אצלנו, אולי פחות משימות, אך הרבה יותר מירוץ, כי הם זוכים לנהוג ולנווט בעצמם במכוניות ולא במוניות עם נהגי מובילאיי, הם זוכים להשיג כרטיסי טיסה ולהסתדר לבדם בשדה"ת, ואם הם מגיעים בלילה למקום שסגור עד הבוקר הם פשוט נשארים שם עד הבוקר וישנים בשק"שים, או אם מדובר בכמה שעות אף נשארים ערים ליד השער כולם, ואז גם ישנה אינטרקציה בין הצמדים, מתגבשות קבוצות, ובקיצור הכל אצלהם אחרת מאצלנו.

גם הכנסת הדו-קרב לראשונה ל TAR האמריקאי נעשתה בצורה אחרת מבמירוץ הישראלי. בעוד שאצלנו אחרי כל דו-קרב הצמד המפסיד נאלץ להמתין 15 דקות, אך עדיין יש לו הזדמנות לצמצם את הפער ולהישאר במירוץ, אצלהם הדו-קרב נעשה ממש מילימטרים מהשטיח של מנחה המירוץ, וכל צמד שזוכה בדו-קרב רץ לשטיח ומקבל את מיקומו באותו לג. ואילו הצמד שנשאר אחרון בדו-קרב פשוט מודח. מה שאומר שאתה יכול להגיע ראשון לדו-קרב/שטיח ועדיין למצוא את עצמך מחוץ למירוץ, בגל שלא הצלחת לנצח בדו-קרב וכל השאר ניצחו אותך ועברו אותך. זה לכשעצמו הופך את הדו-קרב מול כולם להרבה יותר מותח, חשוב ומעניין. כי זה להיות או לחדול, ואין הזדמנות שנייה למפסידים. ועד עכשיו היו להם כבר שני דו-קרבים כאלה שבשניהם הודח מול כולם צמד מהמירוץ.
 

Gרר

New member
ווי ווי דו קרב ליד השטיח זה להיט - בטוח יאמצו את זה גם בארץ

נשמע מעולה.

מבחינת הפרופורציות - ממה שראיתי עד כה - פרק אחד ללג זה ממש ממש קצר לי מדי. שני פרקים ללג כמו שהיה בהתחלה זה כבר סבבה, אבל גם שלושה פרקים ללג - בתנאי שהעריכה טובה והמשימות הן משימות רציניות ולא בלה בלה בלה כמו בשנה שעברה - זה סבבה.
 

גםצופה

Member
מנהל
וואוו..

דו קרב ליד השטיח זה ממש 'קטלני'....
&nbsp
אני אישית גם אוהבת את המירוץ האמריקאי (האם אין פרסומות ? כמה זמן זה באמת כל פרק ?) ולדעתי אם רוצים להתעכב אפשר לעצור ולראות... לעתים ראיתי כל עונה פעמיים כדי להכיר לעומק יותר את הזוגות...
&nbsp
וזה שבפרק האחרון (במירוץ הישראלי...) עדיין לא הגיעו לשטיח מעצבן לגמרי - כמה אפשר למתוח...
 

סטילהוק

New member
אני רואה בלי פרסומות, כי אני לא רואה בלייב אלא כמה שעות אחרי

אבל גם שרואים בלייב עם פרסומות, זה 10 דק'-רבע שעה מתוך שעה שלמה, ולא כמו אצלנו. ומה שעניין שבשלוש-רבעי שעה של פרק אצלהם הם מספיקים להכניס לא רק לג שלם, אלא גם קטעים שאצלנו לא מראים בכלל, כמו הסתדרות הצמדים לבדם בשדה"ת, נסיעות עצמאיות שהם נוהגים במכוניות בעצמם וצריכים לנווט את דרכם אל היעדים, שינה במקום ליד היעד שסגור עד הבוקר אם הם מגיעים לשם בלילה, ואפילו כריתת בריתות בין צמדים נגד צמדים אחרים. וכל זה בפחות משעה. בגלל שאצלהם מתמקדים בעיקר ולא בתפל כמו אצלנו. ואצלהם כל פרק זה לג, ולכן הם יכולים לשדר גם 2-3 עונות בשנה, כמו שקורה כבר כמה שנים טובות בארה"ב.
 

גםצופה

Member
מנהל
עניין סידורי השינה

הבנתי שנובע משיקולי ביטחון - ויש משהו מאחורי זה...
&nbsp
אבל בהחלט חבל שלא מראים חלק מהדילים שהזוגות עושים עם צוותים אחרים... למרות שבמירוץ הישראלי מראים יותר נוף מהאשר האמריקאי

(לזה הבחנתי בניו זילנד המדהימה.. במירוץ האמריקאי הראו ממש קמצוץ מהנוף...)
 

smadga2

New member
האמת שצפיה בעונה האמריקנית אחרי הישראלית

זה ממש כמו לצפות בפאסט פורוורד, ולזכותה של הישראלית יאמר שהיא הרבה יותר מצחיקה. פתאום זה מרגיש כמו ממש מעט משימות - חמש משימות והלג נגמר? מוזר. מן הסתם האמת היא איפה שהוא באמצע.
 

Gרר

New member
זה גם מה שאני הרגשתי כשניסיתי לצפות בזה

כאילו רצים רצים רצים בקושי מתמקדים על משימה כלשהי וכבר עוברים הלאה. עוד לפני שהספקת להכיר זוג כלשהו לעומק הוא כבר עף. גם לי זה הרגיש כמו פאסט פורוורד.
 
למעלה