פרק 25 - נוחתים בקירגיסטן

JAMES DEAN

New member
שמתם לב שלא מראים איך הבנות

עולות על זה שצריך לגלגל את השטיח ואז להניח על המתלה?
 

Gרר

New member
אני מהמר שהן קיבלו עזרה עם השטיח

כי מה שראו בסוף זה שהן עושות את זה בשיטה שכולם ניסו בהתחלה, שזה להעלות את השטיח כשהוא לא מגולגל, ואין סיכוי שהן הצליחו להרים אותו בעצמן בצורה כזאת.

אני לא מאלה שמחפשים בכח את כל ה"מאחרי הקלעים" ובדרך כלל אני פשוט נהנה לראות את התכנית as is בלי לחפש יותר מדי מתחת לפני השטח אבל הפעם זה היה ממש בולט שפתאום יש cut ועוברים לאן וירדן שרגע לפני כן בקושי הצליחו להרים אותו ופתאום הוא מונח לו בניחותה על המתקן כשהוא אפילו לא מגולגל והן עושות את עצמן מושכות אותו מלמטה כשהוא לא מגולגל. give me a break.
 

סטילהוק

New member
מה שאת ראית דקות ספורות, נמשך שעות, גם לצמדים האחרים לקח זמן

עד שקלטו איך עושים את זה נכון. האם גם להם ההפקה עזרה? ואולי די כבר עם תיאוריות הקונספירציה למיניהן לגבי אן וירדן שנמשכות פה לאורך כל העונה? אם ההפקה היתה כל כך רוצה את אן וירדן כזוכות המירוץ לא נראה לכם שהן היו מובילות ולא משתרכות במקומות האחרונים? כמו למשל לספק להן יתרון שאם הן יבצעו אותו הן יקפצו ישירות למקום הראשון.... אולי אן וירדן חלשות יותר מהצמדים שנותרו במירוץ במשימות הפיזיות הקשות, בעיקר אלו שדורשות נשיאת משקל כבד, אך יש להן בהחלט ראש על הכתפיים, ואני בטוח שהן עלו בסופו של דבר על השיטה, ולו בדרך האלימינציה.
 

RossieL

Active member
אולי די כבר עם תיאוריות הקונספירציה למיניהן

לא זוכרת שאמרת את זה על השוטר והכבאי, כשעוד היו חלק מהמירוץ.
לגביהם דווקא הובלת קמפיין עם תיאוריות קונספירציה למיניהן.
רק דוגמא קטנה
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/2107/182756246
תמוה משהו, לא חושב?
 

Gרר

New member
אין לי ספק

שכל זוג במהלך המירוץ התקיל את ההפקה בסיטואציה שהיה צריך לאלתר עבורו עזרה כלשהי כדי שלא יצטבר פער בלתי ניתן לגישור בעליל. מאמין גם שיש זוגות שזה קורה להם יותר, יש זוגות שפחות. אני פחות נוטה להתעסק עם זה, מעלה את זה בעיקר בקטעים שזה יוצר איזה חוסר הגיון על מה שרואים על המסך, ובעיקר בתור קוריוז ולא משהו מעבר. בערך כמו שכל סרט שתפתחי ב-IMDB תמצאי לא מעט "פאשלות" שאנשים חדי עין שמו לב. העלילה של הסרט מתרחשת ב-1970 ובפריים נקלטה מכונית מודל 2000. סבבה. צוחקים. עוברים הלאה. אף אחד לא מצפה מהבמאי להסריט את הכל מחדש או להוריד את הסרט מהמדפים
 

סטילהוק

New member
אצלהם זה היה שקוף לגמרי, ההפקה לא רצתה שיודחו מוקדם

רק בגלל ששניהם גרועים בשפה האנגלית, ולכן ראינו איך בכל פרק הם קיבלו עזרה מדובר אנגלית שהופיע משום מקום ועזר להם לאורך כל המשימה. יותר שקוף מזה אין. לעומת זאת במקרה של אן וירדן אין שום הוכחה לכך שהן קיבלו עזרה מההפקה, אך מתחילת העונה תיאוריות הקונספירציה לגביהן רצות חופשי מפה ועד להודעה חדשה.
 

RossieL

Active member
אני יודעת שגמל לא יכול לראות את הדבשת של עצמו, אבל בכל זאת

"מי שרוצה למצוא קונספירציה ימצא אותה בכל מקום. אם רק רוצים, לא קשה למצוא קונספירציות לגבי כל אחד."

מאת: סטילהוק
 

סטילהוק

New member
לא צריך לחפש כשזה שקוף.

ובמקרה של השוטר והכבאי, כפי שכבר ציינתי, ודאגת להתעלם מזה, זה היה לגמרי שקוף.
 

RossieL

Active member
שקוף או אטום, עדין "קונספירציה"

זה לא מידע בדוק ומוכח, נכון?
זו תחושת הלב/ בטן שלך ולכן, אל תדרוש לנהוג באופן שאתה לא יכול.
אל תטיף לאחרים בזמן שאתה "קונספירטור" ראשי.
[כבר פעם שלישית שאתה בוחר להתעלם מה obvious]
 

סטילהוק

New member
שקוף, כי בכל פרק ראינו במו עינינו איך מגיעים ועוזרים להם

אנשים שצצים משום מקום.

ואם את לא יודעת מה ההבדל בין לראות ולשמוע לבין לדמיין, אז הבעיה היא אצלך, לא אצלי.
 

Gרר

New member
כמו שכתבתי אני לא מחובבי הקונספירציות

כן עזרו להם לא עזרו להם פחות מעניין אותי. גם ככה אין לנו אפשרות לדעת מה קורה מחוץ למה שמוקרן על המסך. יכול להיות שכמו שעזרו למישהו אחד עזרו לאלף אחרים.

הסיבה שכתבתי את זה היתה בעיקר ברמת הקוריוז, ובקטע שזה פשוט הצטלם רע. במשימה הזו לא היה רק עניין של זמן אלא עניין של טכניקה, ומי שבחר בטכניקה הלא נכונה או שלא הצליח לעשות בכלל או שהפיל את המתקן. במה שהראו אצל הבנות זה שהן מושכות את השטיח כשהוא לא מגולגל, ואין מצב שהן הצליחו לעשות את מה שאף זוג אחר לא הצליח (כולל כאמור הפלת המתקן). אז זה הצחיק אותי וברמת הקוריוז הצבעתי על זה. לא קרה שום דבר... הכל טוב.
 

סטילהוק

New member
חשבת על זה שאולי הראו לנו את זה אחרי שהם כבר הרימו את השטיח

המגולגל כמו כולם ואז פרשו אותו ומשכו אותו כלפי מטה? מי שרוצה למצוא קונספירציה ימצא אותה בכל מקום. אם רק רוצים, לא קשה למצוא קונספירציות לגבי כל אחד.
 
למעלה