פרק 25 - נוחתים בקירגיסטן

Gרר

New member
לא הבנתי למה הם לא שמו לנטע ועומר

לפי אותה אסטרטגיה אם רצו לשים לזוג חלש שיש סיכוי שעוד מישהו ישים לו עצור יכלו גם לשים לנטע ועומר, שלפחות על פניו לפי מה שרואים בפרקים עצמם אין ביניהם יותר מדי קשר.

השיקול האסטרטגי לעכב זוג אחר מאד ברור לי, אבל אן וירדן לא היו האופציה היחידה ולבוא ולשים דווקא לאן ולירדן, במיוחד משני בחורים שהצהירו שהדבר שהם הכי שונאים זה צביעות של אנשים שרגע אחד מחייכים אליך ומדברים איתך ואחרי זה שמים לך עצור... אז על אחת כמה וכמה צביעות של לעזור למישהו ואחרי זה לשים לו עצור? אז בשביל מה עזרת לו בכלל?

לא ברור לא ברור לא ברור.
 

Gרר

New member
גם לי יש תחושה שזה יהיה לג עם הקפצה מיידית לנקודה הבאה


ולו רק בגלל שלא נותרו יותר מדי לגים...
 

סטילהוק

New member
מה שהם עשו זה בדיוק כמו לשבת לחלוב פרה ואז לבעוט בדלי המלא

ולשפוך את כל מה שחלבת. טיפשות ממדרגה ראשונה.
ולדעתי הנקמה לא תאחר לבוא, לפי הפרומו של הפרק הבא, שתי הזינות הולכות לנקום בהם, ולדעתי בקטע הכי חשוב במירוץ. אבל למזלם נשארה עדיין נקודה אחת אחרונה ללא הדחה. השאלה אם הם ייפלו עליה או לא....
 

JAMES DEAN

New member
פרק 25 - נוחתים בקירגיסטן

הזוגות מגיעים למדינה הכי נידחת באסיה- קירגיסטן. אל מול נופים עוצרי נשימה,
המתמודדים מוצאים את עצמם במשימות שייקחו אותם אחורה בזמן לתנאי מחייה קדומים.

 

סטילהוק

New member
לא, ממש 'לא' הגזימו עם המשימות הפיזיות של משקל כבד הקשות....

וכל הכבוד לדניאל שבניגוד לאליהו הראה אנושיות ועזר לבנות לסחוב את השטיח הסופר כבד למתלה שלו ליד הנהר.
 

סטילהוק

New member
האם הבגידה....


האם הבגידה של דניאל ואליהו באן וירדן תעלה להם בגמר? כי הרגע הם הוסיפו לעצמם קול שלישי נגדם על לוח החשיפה, מה שאומר שאם הבנות הנבגדות על ידם יעברו את הלג הזה בשלום, רק דניאל ואליהו יעמדו מעכשיו והלאה בעצור. מה שאומר שזה לא רק בגידה מכוערת בחברות הכי טובות שלהם במירוץ שלעולם לא היו שמות להן עצור, אלא גם שגיאה אסטרטגית ממעלה ראשונה שהופכת אותם ליחידים שיעמדו בעצור מהיום והלאה. ועד שפירגנתי לדניאל על זה שעזר להן עם השטיח הוא הרס את הכל. ככה זה כשנותנים לשותף שלך להשפיע עליך לרעה.
 

RossieL

Active member
בגידה?


ממש לא היתה בגידה.
עם כל הכאב והצער והחיבה לשתי הזינות, אליהו ודניאל עשו את הדבר הכי נכון והכי מתבקש כדי לשרוד את המשחק.
להזכירכם: תחרות בה כל אחד רוצה להגיע ראשון!
אליהו ודניאל עשו מהלך אסטרטגי מבריק בכך שהבטיחו את ה'עצור' לשתי הבנות משום שמרבית הסיכויים שאם התחרות תהיה ביניהם רגע לפני השטיח, דניאל ואליהו יהיו אלו שיגיעו "ראשונים".
והרי זו המטרה, לא?
או שאולי מישהו היה מוכן בכלל לוותר על מקומו במירוץ רק כדי שאחר יצליח.
לא נראה לי [אגב, הם לא עזרו עם השטיח, דניאל רצה אבל אליהו, מסיבות הגיוניות מאד, סירב ולא "אישר"].
ואם יש במשחק הזה צמד שהוא הוגן ואנושי, הרי שאלו דניאל ואליהו!

לא חושבת שהוגן 'להתהפך' על שניהם רק בגלל שהם משחקים משחק.
ועם יד על הלב, מי מהכותבים כאן, ב money time היה נוהג אחרת??



 

Gרר

New member
אני. הייתי שם לנטע ועומר

הם גם זוג חלש יחסית, למרות המקום הראשון בפעם הקודמת.
הם זוג שאף פעם לא עזרתם להם, אז זה לא יוצא כאילו אני רגע אחד עוזר לך ורגע שני מחרבן עליך.

גם אני מאד מעריך את הספורטיביות של דניאל ואליהו, וכשהם לא רצו לעזור עם השטיח הבנתי את זה מאד - הרבע שעה שאתה מבזבז בלעזור למישהו יכולות להיות בדיוק ה-15 דקות שתזדקק להם בגלל עצור שחטפת, וזה היה די ברור שדניאל ואליהו הולכים לחטוף עצור אחרי שעדי ומיתר עפו.

אבל העצור שהם שמו לבנות לא מובן לי. אני לא אוהב תיאוריות קונספירציה אבל זה ממש הרגיש לי כאילו ההפקה ביקשה מהם לעשות את זה אחרת באמת שאין לי מושג למה לשים עצור למישהו שעד עכשיו עזרת לו כבר כמה פעמים בעבר, כשיש לך אופציה לשים עצור לזוג אחר שאתה "נייטרלי" כלפיו מבחינה אישית.
 

RossieL

Active member
מהלך מחושב

בניגוד אליך, אין לי שום תחושה של קונספירציה או התערבות הפקתית אלא ראיה והבנה של מהלך מחושב וקר של שני הבחורים שרוצים להגיע למיליון.
צודק שיש כרגע שני זוגות חלשים במירוץ: אן וירדן ומנגד נטע ועמר, אבל בין שני החלשים, הרי שאן וירדן הן החזקות יותר בין החלשים והחלשות יותר בין החזקים, ומהוות איום גדול יותר על שני הבנים ש 15 דקות של המתנה עלולים להביא אותם אחרונים לשטיח.
אז אם לעכב מישהו, הרי שנכון לעכב את מי שמאיים עליך, גם אם בלבך פנימה אתה חש אליו סימפטיה אין קץ.
זה המשחק!
 

Gרר

New member
לא חושב שיש הבדל משמעותי בין החלשים

הפער בין נטע ועומר לבין אן וירדן לא נראה לי גדול. להזכירך עומר ונטע כמעט עפו לפני שתי תכניות, ולא זכור לי לג שהם הגיעו ממש בין הראשונים, למעט הלג האחרון.

אן וירדן מתקשות יותר במשימות הפיזיות, כי בכל זאת יש יתרון לכל הזוגות האחרים שבכל זוג יש מישהו יותר פיזי שיכול לקחת עליו קצת יותר במשימות האלה, אבל עומר ונטע מתקשים במשימות שדורשות הפעלה של השרירים במוח, וגם במשימות של הפעלת קהל הם פחות מוצלחים בדרך כלל.

היות ואין לדעת מה יהיו המשימות הבאות שהזוגות יתקלו בהן, אני לא רואה הבדל עד כדי כך משמעותי בין הצבעה לבנות לבין הצבעה לנטע ועומר, ולכן אם לבחור בין להיות חכם והוגן לבין להיות חכם שמוציא אותך מניאק, הייתי מצפה מהבנים להיות חכם והוגן.

עד עכשיו הם יותר השקיעו בצד של ההוגנות, וזה בסדר להגביר את המינון של הלהיות חכם בשלבים האלה של המירוץ, אבל זה לא היה חייב להיות על חשבון הלהיות הוגן, וזה מה שבעצם הפתיע אותי אצלם והרגיש לי כמו משהו קצת מאולץ.
 

סטילהוק

New member


רק אחרי שהבנים כבר עשו את הטעות הפטאלית מבחינה אסטרטגית הזאת ירד להם האסימון והם הבינו שהם במו ידם הפכו את צמד החברות שלהן במירוץ לקול נוסף נגדם. מה שאומר שהם הבטיחו לעצמם את העצור היחיד במירוץ עד הגמר. וחכם זה ממש לא, כי בכלל עדיף להם להגיע עם הבנות לגמר שם הסיכויים לנצח אותם גבוהים יותר מלמשל הסיכויים שלהם מול רגב והלן או טוהר ואוולין. אך רק אחרי שהם עשו את הטעות הם קלטו את גודל הטעות שאולי תעלה להם בגמר, והם אפילו רמזו אחד לשני לגבי זה והעובדה שהם לא שלמים עם הצעד הזה. אחרי כל כך הרבה עונות של TAR והמירוץ למיליון על כל גרסאותיו, למדתי להבין שמספיק צעד אחד שגוי או אחת פטאלית שיכולם לעשות את כל ההבדל בין ניצחון להדחה. שלא לדבר על כך שאחרי הדחת עדי ומיתר אחרי הפרק האחרון ששודר אמש הם הפכו להכי שנואים על הצופים ועל גולשי הרשתות החברתיות של המירוץ.
 

RossieL

Active member
המאבק העתיק בין הרגש להיגיון

המהלך אותו הם בחרו לעשות הוא מהלך כואב, והם עצמם יודעים ומבינים אותו, אבל, אין בכך דבר וחצי דבר להוריד מההוגנות של שני החבר'ה האלו.
כאמור, בתחרות, כמו בתחרות, האסטרטגיה היא הקובעת ולא הלב, בעיקר כשכבכר כל כך קרובים אל הסוף והאפשרויות הולכות ומצטמצמות.
אן וירדן נבחרו כי הן זוג שמאיים על אליהו ודניאל.
ואת מי שמאיים עליך, צריך להרחיק.
ואין, בעיני, יותר הוגן מזה.
ואם המהלך יעלה להם בהדחה, לפחות ידעו שעשו הכל כדי להגיע ולנצח ולא ויתרו.

[מענין אותי לדעת מה היו עשויות להיות התגובות אילו היו עוזרים, לא היו מעמידים להדחה, היו הולכים עם הלב והיו מפסידים לשתי הבנות. איך כולם היו קוראים להם? המממממ ... נדמה לי שהמילה היא "פראיירים"]
 

Gרר

New member
את ממשיכה להתעלם מכך שהיתה להם אופציה סבירה אחרת

והטיעון שאן וירדן הם זוג שמאיים עליהם זה בכלל לא הבנתי... אם כבר זוג שמאיים עליהם הוא זוג שטוב במשימות פיזיות, זה בטח לא אן וירדן. אם כבר אז הסיבה לבחור בירדן היא שהן זוג שבדרך כלל מגיע במקומות האחרונים. אבל כאמור לבחירה משיקול כזה היתה להם אופציה נוספת.
 

RossieL

Active member
אופציות ואסטרטגיות

נו, כי אני מאמינה שהמהלך שהם עשו הוא המהלך האסטרטגי הנכון והמתבקש.
להכניס שיקול שאינו אסטרטגי לתוך תחרות הוא פשוט לא נכון.
זו דעתי וזכותך לחשוב אחרת.
 

Gרר

New member
דעתי היא שהרגש התערבב להם עם האסטרטגיה

שיקול שכלתני בלבד היה מביא אותם לבחור בזוג אחר שהיה משרת את המטרות האסטרטגיות שלהם הרבה יותר טוב.

נחכה ונראה אם ועד כמה זה באמת יפגע בהם.
 

סטילהוק

New member
קירגיזסטן, ועושה רושם שרשימת היעדים שפורסמה די נכונה

להוציא הסדר בין רוסיה לקירגיזסטן שהיתה אמורה להיות לפני רוסיה.
 
למעלה