פרק 24 - פרק הדחה

JAMES DEAN

New member
פרק 24 - פרק הדחה

הזוגות במשימה שתוביל אותם לנקודת הסיום הבאה של המירוץ ברוסיה, הבעיה היא שיש סיכוי
שכולם רצים לנקודה הלא נכונה.
מי ימצא את נקודת הסיום ומי ימצא עצמו מחוץ למירוץ?

 

סטילהוק

New member
לא יאומן


איזה לג מטורף הלג ברוסיה, וכמה מתח עם אן וירדן שלכל אורך הלג היו אחרונות, ואז הגיע הקטע הרביעי של הלג ושתי הזינות הפייטריות התקדמו והצליחו לעבור שני צמדים ולהגיע במקום הרביעי לשטיח של רון שחר, והצמד שהיו לפניהם עומר ונטע הגיעו בכלל ראשונים לשטיח של רון שחר, בזמן כשגם הבנים וגם רגב והלן ממתינים בעצור ורבים ביניהם על זה ששמו אחד לשני עצור. בעוד שאוולין עושה אולי את הטעות הכי גדולה שלה במירוץ, וזורקת את הרמז עם הוראות ההגעה לפיטסטופ לתא המטען של המונית שנוסעת משם ונעלמת.... ועכשיו יש קרב צמוד על המקום האחרון בחמישייה האחרונה במירוץ בין טוהר ואוולין לעדי ומיתר....
 

Gרר

New member
אכן לג מטורף

והעלה הרבה געגועים לפרקים שבהם הזוגות מנווטים בעצמם ולא עם נהג מונית, משתי סיבות.

אלף - ליפול על נהג מונית טוב או רע אי אפשר לדעת מראש, וזה סתם עניין של מזל אקראי שלחלוטין לא תלוי בבני הזוג. קצת מעצבן שרק בגלל שזוג נפל במקרה על נהג מונית טמבל, משהו שלא יכלו לדעת מראש ולא תלוי בכלל בהם, הם יכולים לעוף מהמירוץ או לצבור פיגור רציני. בניווט לטוב או לרע האחריות היא שלך. אם לא ניווטת טוב זה לא בגלל שנפלת במקרה על נהג מפוצלח' אלא בגללך, וזה מרגיש לי גם יותר פייר וגם יותר מעניין.

בית - כשהאחריות של הניווט על הזוגות, פתאום נפתחת תיבת פנדורה של הפאשלות הכי הזויות, כמו אוולין שזרקה את הפתק עם הרמז, וזה יוצר מתח ועניין הרבה יותר מוצלח מהמתח המאולץ שלפעמים ההפקה מנסה ליצור בעזרת עריכה.

לא חושב שמישהו אחד שראה את העונה היה חותם על סדר ההגעה של הזוגות לשטיח בפרק הזה, כך שזה באמת לג מטורף לחלוטין עם משימה משוגעת לגמרי.

אין לי בעיה עם הזוג שעף. לא היה לי משהו ספציפי נגדם, למעט תחרותיות יתר שהיא לגיטימית במירוץ מעין זה, אבל זה לא זוג ש"התחברתי" אליו במיוחד. מכאן והלאה על כל זוג שיעוף יהיה לי חבל.

אם בכל זאת להתאמץ - אז זוג שאני מאד מעריך אבל בכל זאת השאיר לי קצת טעם רע הם רגב והלן, ורק מסיבה אחת: הקנטרנות שלהם כלפי זוגות אחרים על ה"קונספירציה" נגדם. בעבר זה היה עם הפסנתרנים. בפרק של אתמול הם עומדים רבע שעה ליד דניאל ואליהו ומחרטטים להם בשכל על זה שכבר במטוס לניו יורק הם עשו קונספירציה נגדם. עזבו אתכם. תתרכזו במשחק. לא אוהב את הנבעכיות הזאת, וחבל כי חוץ מזה אני מאד מחבב את הזוג.

את כל יתר הזוגות אני מאד מחבב. נטע ואחיה כי הם זוג מצחיק בטירוף שתמיד קורים להם הדברים הכי ביזארים. אם יש זוג שיפיל את העוגה. שיעופו לו הבלונים. שיפיל בטעות זוג אחר מהחבית. זה רק הם, והם די "עשו" את העונה בשבילי.

אן וירדן - נחלשו קצת בסוף הלג הקודם ובתחילת הלג הזה, אבל נראה לי שסוף סוף חזרו לעצמן. שאפו על היכולות שלהם.

דניאל ואליהו - הפתעת העונה בשבילי. התחילו כזוג שההפקה הציגה בכוונה בצורה מאד מוגזמת כצמד אבו עלי שעפים על עצמם אבל עם הזמן אפשר היה להבין שזה סתם החצנה יזומה ובפועל לא רק שהם מקריבים מהזמן שלהם לא פעם כדי לעזור לאחרים (ולך תדע כמה מקרים כאלו לא עברו בעריכה) אלא שהם גם סופר ספורטיבים. למזלם הם נפלו על העונה הנכונה. בעונה שהיתה דורשת יותר משחקי חשיבה והרכבה (בלי להעליב...) קשה לי לראות אותם מגיעים כל כך רחוק.

טוהר ואוולין - הזוג הכי מורכב של השנה, שכל אחד מהם מביא אופי שונה לגמרי למירוץ. על הטסטות שלהם אפשר להריץ תכנית יעוץ לזוגות. אבל סך הכל עם נתוני פתיחה מאד לא טובים של אנטי-אקסטרים-אוולין הם הצליחו לא רע.

בתחילת העונה השלישייה שלי היתה טוהר/אוולין, רגב/הלן וירדן/אן. מהשלישייה הזאת נשארו במובהק רק ירדן ואן. את רגב והלן מחליפים אצלי דניאל ואליהו. ובין טוהר ואוולין לבין נטע ועומר אני באמת לא יודע, עם ההעדפה קלה לנטע ועומר בגלל שהם באמת זוג מהסרטים, אבל בפועל אני מאמין שהם יהיו הזוג האחרון שיעוף לפני הגמר.
 

סטילהוק

New member
בתוכנית הצינור ששודרה לאחר המירוץ מנחי התוכנית דרשו את אן

בתוכנית הצינור ששודרה אמש לאחר הפרק האחרון של המירוץ, שבו הודחו עדי ומיתר, ראיינו את הצמד המודח, כשמאחוריהם דניאל ואליהו, צמד המוריות ואן וירדן, ומנחי התוכנית דרשו לדבר עם אן הזינה הקטנה שצבעה את שיערה לכחול כאות הזדהות עם הצמד המודח, ונראתה יותר כמו דרדסית מאשר זינה.


הצנרת עם גיא לרר ושי-לי שינדלר - תכנית 50
http://reshet.tv/item/news/hatzaneret/season-01/episodes/nwaob-563222/
 

RossieL

Active member
תחושותיי מהמירוץ ברוסיה

6 זוגות נותרו ברוסיה ורק חמישה יעברו שלב.
וכבר ידוע הוא ששני זוגות לא יכאיבו לי מידי אם בשבילם המירוץ יסתיים.
ואכן, מיתר ועדי לא ממשיכים איתנו.
הם היו זוג חזק, שהפגין שיתוף פעולה יוצא דופן ועדין, ככל שנקפו המדינות, כך הם התרחקו לי מהלב. אז, להתראות עדי ומיתר [מנפנפת להם]

המשימות בפרק הזה פחות דיברו אלי
האוטובוס המטונף, בעיני היה מיותר ולא ברור;
וחגיגת יום ההולדת בתוך התחפושות ההזויות [טוב נו, כבר היו לנו משימות הזויות לא פחות בעונות קודמות];
למצוא את הזמר שלא שר אלא רק מזיז שפתיים ... לא יודעת אם מישהו היה מצליח, ואז להגיע את הרמז שיוביל אותם לנקודת הסיום.
וכאן בא השוס - כי אם ניחשו לא נכון ... ווי ווי ווי,
ואם נוסיף לכך את רגע האימה שבו אוולין שכחה את הרמז ברכב והם נשארו באמצע העולם עם קרעי זכרונות מהמרום אליו עליהם להגיע ...
יודעים מה? רק על זה מגיע לשניהם שאפו ענק.

ויש את ה'עצור' של רגב והל ואליהו ודניאל, שהגיעו בהפרש של כלום זמן זה מזה ונאלצו 'לחלוק' זמן יחד.
מה להגיד? מישהו צריך להזכיר לרגב והלן שהם בתחרות וכל אחד רוצה לזכות אבל יש צורה להתנהג. ושני אלו קצת שכחו [לדעתי, ואמרתי זאת כבר מההתחלה], בכלל לא מכירם את ערך הכבוד.
אודה ולא אבוש, עכשיו כבר לא באמת ייעצב לבי אם הם יודחו, רגע לפני.

והנה נגיעים לשטיח, למפגש עם רון ברוסיה
זו היתה הפעם השניה שבה התרגשתי עד דמעות. [אמיתי, ממש, דמעות]
בפעם הראשונה זה קרה לי כשעמר ונטע כמעט הודחו והשניה, כאמור, כשהגיעו ראשונים לשטיח, אל רון שחר.

אני לא יודעת מי יזכה אבל בהחלט יש לי תקווה לשלישיה הבאה
[ואם הסדר יהיה טיפה שונה, אני לא אצטער, כי כל אחד מהזוגות האלו יותר מראוי למיליון]
3. אוולין וטוהר
2. אליהו ודניאל
1. נטע ועמר

До свида́ния
(Do svidanya)
ביי רוסיה

 

פרארי1

New member
לגבי אוולין וטוהר

הם באמת מרגשים ומגיע שאפו מאד גדול לטוהר.
לטעמי, מבין הזוגות הנשואים שהיו בעונות השונות, הוא אחד הגברים הכי רגישים ומכילים.
 
למעלה