פרק 22 - משימת הנפט

JAMES DEAN

New member
פרק 22 - משימת הנפט

המירוץ ממשיך ברוסיה והזוגות מוציאם את עצמם עמוק בחומר דליק- חביות נפט.
מי יצליח להגיע לתחתית?

 

סטילהוק

New member
נראה שהעונה ההפקה נפלה על הראש, איזה משימות מפגרות

לטבול את הראש והפנים בתוך חבית נפט? מה המשימה הבאה? לאכול חרא?
 

סטילהוק

New member
לא חבל....


על כל הריבים המטופשים הללו באמצע משימות שרק מעכבים את הבנות וממקמים אותן במקום האחרון מאחורי כל שאר הצמדים? לא מתאים לאן וירדן לריב על כאלה שטויות, ולצערי הן פשוט הורסות לעצמן את כל הסיכויים, וזאת ממש לא פעם ראשונה שהן מתעכבות בגלל ריב מטופש שהן שוכחות ממנו לגמרי ביום שלמחרת. ללבן עניינים יש זמן בחדר בבית מלון, לא באמצע משימות או לפני משימות, כשרואים את כל שאר הצמדים מסיימים בזה אחר זה את המשימות וממשיכים הלאה.... ומילא אם היה מדובר בריב על משהו משמעותי ולא על דיבורים שטותיים ועצבים שנובעים בעיקר מתוך לחץ וקושי.
 

danlevin1

New member
כשאתה בלחץ המירוץ

אתה לא מחשב מתי לריב ומתי להשלים , אי אפשר לשפוט אותן , לא היינו במצב שלהן
כל הזוגות בעונה הזאת חוו את המשברים , הירידות ועליות והחוכמה זה לתעל את זה ברגע האמת
 

נליאו

New member


מעצבן שבפרק הבא ככל הנראה לא תהיה הדחה. זה יהיה כבר 6 פרקים ללא הדחה(אחרי ההצלה של נטע ועומר לפני שני פרקים). המרוץ נכנס לישורת האחרונה והמריחה נכנסת ביג טיים ומתחילה להתיש.
אני מקווה שהזוגות שיגיעו לגמר אחרי כל המריחות וההתשות יהיו: טוהר ואוולין, רגב והלן ואן וירדן. אני לא סובל את נטע ועומר(בעיקר את נטע), נטע ילדה בכיינית ומעצבנת. דניאל ואליהו חסרי כריזמה- לא מעניינים ועפים על עצמם בטירוף.
וצליל מיתר(כן אני יודע שקוראים להם עדי ומיתר) שאלופים בשמחה לאיד ולא מצננים את החגיגות שלהם אחרי כל הצלחה במשימה בנוכחות שאר הזוגות, פשוט זוג חסר מעוף וחסר מודעות שלא מהווה שום סימפטיה בעיניי.
אוולין חייבת לזכות, בחורה באמת מקסימה, יודעת להכיל את טוהר ולפרגן לו שצריך, ריגשה אותי עד דמעות שבאה לחבק את הלן כשהיא ורגב היו שבורים מהפרסות שהם חוטפים. בחורה לבבית, רגישה וטובת לב, שממש מרגשת אותי.
 

סטילהוק

New member
בשבת תהיה הדחה רגילה, אף פעם לא היו שני נקודות ללא הדחה רצוף

חוץ מזה, רוסיה זה רק הלג השמיני, ורוב הסיכויים שהנקודה השנייה ללא הדחה תהיה קרובה יותר לגמר, כדי להעיף צמד יותר חזק, כמו שעושים בכל עונה.
 

Piglet77

New member
מחשבה לגבי המשימות העונה

מרבית מהמשימות העונה הינם משימות פיזיות קשות או לחילופין משימות שלא לוקחות בחשבון גדלים של המתחרים.
אם משימת הנפט הייתה קשה לכולם, קל וחומר היה קשה לאן ולירדן אשר קטנות ונמוכות. כך גם בהרבה מאוד משימות העונה אשר לא קשורות עד כמה אדם חזק מנטלית או יש לו יכולות, כי הם התבססו בעיקר על חוזק פיזי אשר גרם לחוסר שיוויון בין המתחרים.
חבל שאין משימות הרכבה, משימות המצריכות חשיבה או ידע כללי. דברים כאלו היו נותנים סוג של איזון למשימות הפיזיות....
 

RossieL

Active member
רשמים שלי מהמירוץ

יש בעונה הזו כמה פניני לשון שנדמה לי שיהיה כייף לאמץ.
"אף [חוטם] 16" של רגב
"בית שחי מתחת לברך" דניאל
"דקומקטנטרי" נטע

ומה שבעצם רציתי להגיד הוא שאני מתה על נטע.
בתחילת העונה ממש, אבל ממש ובלשון המעטה, לא חיבבתי אותה, וככל שחלפו הפרקים, הילדה הזו כובשת.
היא מצחיקה, היא נשמה טובה, יש בה משהו שפשוט גורם להתאהב בה.

וגם, שאני חושבת שהזוג שיזכה יהיו רגב והלן או טוהר ואוולין.
לא יודעת, אבל זו התחושה שלי.
הייתי רוצה שעמר ונטע יזכו, מבחינתי הם עשו דרך, ובעיני הכי מגיע להם.
טוב, גם אליהו ודניאל מקסימים והלוואי, אבל איפשר שני זוגות בסוף, אז אם לבחור, נטיית הלב היא, כאמור, נטע ועמר.

ומה לגבי אן וירדן?
אחרי שראיתי את הפרק אני מוכרחה להודות שמשהו שם היה נראה לי קצת מבויים. כאילו, לא טוב שזוג יהיה כל כך מחובר אחד לשני, בלי מריבות, בלי אינטריגות, בלי קנאה, אז ייצרו דרמה.
ועכשיו, אחרי ה'שולם' ביניהן, משהו נראה לי שם, כאמור, מעושה ומזוייף ובהדחה הקרובה אם הן תודחנה, אני לא אצטער [על כל זוג אחר כן, טוב נו, אולי על עדי ומיתר קצת פחות].
 

danlevin1

New member
נטע ועומר , אן וירדן

מסכים עם מה שאמרת על נטע , היא מצד אחד קורעת ומצד שני מאוד סימפטית
אבל לגבי ירדן ואן , נראה שחיפשת בכוח סיבה לא לאהוב אותן
אין שום דבר מבוים פה , אין דבר כזה זוג שלא רב , בין אם זה זוג נשוי , אחים או חברים/חברות
והחברות ביניהן מדהימה , הם מתוקות אמיתיות ומחזקות אחת את השניה ברגע המתאים , קרה מה שקרה לא בטיימינג הכי טוב כן אבל החוכמה לצאת מזה , והן יצאו מזה יפה
הלוואי והן יגיעו לגמר , כי הם זינות אמיתיות !!!
 

סטילהוק

New member
גם אני עם צמד הזינות האנדרדוגיות לאורך כל הדרך

למרות שהסטטיסטיקה נגדן, ואני לא חושב שיש להן סיכוי לזכות. וזאת מכמה סיבות.

בעונה 2 של המירוץ הישראלי זכו כבר צמד בנות חברות טובות, ואם נבדוק את כל חמשת העונות שהיו לנו עד עכשיו תמיד זוכה צמד שעדיין לא זכה, קרי: בעונה הראשונה זכו צמד גברים חברים טובים, בעונה השנייה כאמור צמד בנות חברות טובות, בעונה השלישית זכה כבר צמד של זוג נשוי, בעונה הרביעית זכה צמד של גבר נשוי שיצא למירוץ עם אשתו של החבר הכי טוב שלו, ואילו בעונה החמישית זכה צמד של אבא ובן. מה שאומר שעל פי הסטטיסיקה העונה אמור לזכות צמד שהוא לא אף אחד מסוג המצדים שכבר זכו, ומבין הצמדים שנותרו לנו במירוץ, עומר ונטע ועדי ומיתר הכי עונים על ההגדרה הזאת בהיותם צמד של אח ואחות וחבר וחברה טובים, שאת זה עוד לא היה לנו כזוכי המירוץ למיליון הישראלי. ולכן לדעתי לבנות אין סיכוי, וכך גם לבנים ולשני הזוגות הנשואים. לדעתי זה יהיה בין עדי ומיתר לעומר ונטע. זאת גם הסיבה שעומר ונטע לא הודחו כשהגיעו אחרונים לפיטסטופ האחרון, כי אם אן וירדן היו מגיעות אחרונות הן היו מודחות.

יכול להיות שאני טועה, ועומר ונטע שנכון לכרגע אחרונים יודחו בשבת, אלא אם כן הם לא יהיו אחרונים או שאם הם יהיו אחרונים באורח פלא שוב תהיה נקודת פיטסטופ ללא הדחה שנייה ברציפות, מה שלא קרה מעולם באף עונה של המירוץ הישראלי. ואז כבר יהיה די ברור שההפקה סימנה אותם לגמר, כי היא רוצה צמד מנצח שעדיין לא זכה במירוץ הישראלי, שזה או הם או עדי ומיתר.

אני גם לא אתפלא כלל אם המשימות בגמר העונה הולכות להיות מה זה קשות פיזית, ולכן ההפקה תעדיף שיגיעו לגמר 3 צמדים חזקים פיזית, שיתמודדו ביניהם שווה בשווה במשימות הפיזיות הקשות, ואז שוב אן וירדן לא יכולות להיכלל במשוואה הזאת, מה שאומר שאז נקבל למשל את רגב והלן, טוהר ואוולין וצמד השרירנים דניאל ואליהו. אבל אז זה לא מסתדר עם הסטטיסטיקה של זוכי העונות הקודמות, כי כבר היה לנו צמד בנים וצמד של זוג נשוי כזוכי המירוץ.

יחד עם זאת אני מאוד אשמח אם צמד הזינות האנדרדוגיות אן וירדן יזכו במירוץ העונה, או לפחות יגיעו לגמר ויקבלו הזדמנות שווה מול שאר הצמדים שיתמודדו מולן לזכות בו.
 

RossieL

Active member
אן וירדן

אן וירדן הן מקסימות, הן לוחמות אמיתיות, ואני מורידה בפניהן את הכובע בכל פעם שהן לא מוותרות לעצמן ועושות את המשימות כמו גדולות.
בהחלט,
מגיע להן שאפו ענק וכל הכבוד שהגיעו עד השלב הכל כך מתקדם במירוץ למרות ועל אף.
ועדין, המריבה ששודרה בפרק האחרון, בתחושוה שלי, היה בה מעבר לאמת הרבה ביום [staging].לא יכולתי להתעלם מהמבטים של אן למצלמה, כמו לוודא שהל צולם ונקלט,
מהדיאלוגים שהיו כל כך רהוטים ומסודרים,
sorry, ריב אמיתי נראה ונשמע שונה.
אני לא טוענת שלא נערמו בין השתיים מטענים, אבל מרגיש לי שההפקה הרגישה שעלתה כאן על 'משהו' ופשוט העצימה את הסיטואציה כדי לספק אותנו, הצופים.
ואותי, לא רק שלא סיפק אלא גרם לי להרגיש, כפי שתיארתי.
 

סטילהוק

New member
לי זה דווקא הרגיש אותנטי לגמרי, והן גם הפסיקו משימה באמצע

לא מפסיקים משימה באמצע בזמן שכל הצמדים מסיימים ויוצאים ממנה מול העיניים רק בשביל לשחק למצלמות. חוץ מזה, אין צמד אחד שלא רב, כולם רבים, עומר ונטע לא מפסיקים לריב, טוהר ואווליןרבים על כל שטות, הלן ורגב רבו לא פעם ולא פעמיים, עדי ומיתר רבו וכמעט ויתרו, אז גם אן וירדן רבות מדי פעם, אמנם במינונים נמוכים בהרבה משאר הצמדים, אך עדיין כשהקושי והייאוש מתחברים גם הן רבות. הענין הוא שאצלהן בניגוד לשאר הצמדים, עד שהן לא מלבנות ביניהן את הדברים, הן לא ממשיכות במירוץ ובמשימות, וזה עלול לעלות להן ביוקר, כי זמן במירוץ זה הדבר הכי חשוב. ההבדל בין אם תזכה או תודח יכול להיות בהפרש של דקה.
 
למעלה