עדי ומיתר - האם באמת הם עד כדי כך לא נסבלים?

עדי ומיתר - האם באמת הם עד כדי כך לא נסבלים?

תהיה שעלתה לי בעקבות קריאה במכה וכמה קבוצות פייסבוק -
הרבה מסתייגים מעדי ומיתר, וטוענים שהם יהירים, שחצנים ובאופן כללי גועליים למתחרים אחרים.
התגובות הללו החריפו בעוצמה לאחר הפרק האחרון.

אז אתמול צפיתי בפרק האחרון, ותכל'ס - אני לא מבינה על מה יצא כל הקצף.
נכון - הם תחרותיים.
נכון - מיתר לא מתבייש להשוויץ בזה שניצח ולשמוח על הנצחון.
ונכון - אולי הקטע שמיתר שר שיר של רגב, מול רגב, בדיוק כשהם עקבו את רגב והלן, זה קצת יותר מידי "in your face" לרגב. אבל אני מעדיפה מתחרים שמתייחסים למרוץ כאל תחרות בין צוותים, ולא מסע גיבוש חברתי שכולם צריכים להזהר ולא להעליב ולא לפגוע באף אחד. חוץ מבמשימות דו-קרב - ניצחון של צוות אחד הוא לא על חשבון צוות אחר, ולכן שמחה על הצלחה היא לא שמחה לאיד. (בדו קרב זה כן קצת מהול בשמחה לאיד, אבל עדיין - זה לא אומר שצריך להצטער על זה שניצלחת).


מה דעתכם - זוג תחרותי או זוג יהיר ושחצן
 

סטילהוק

New member
אני אוהב את עדי, לא אוהב את מיתר. אך זו רק דעתי.

למרות שגם רגב נהג די באגרסיביות במשימת הדו-קרב. וגם הלן וגם עדי ניסו להרגיע את הבנים מהצד. אבל זאת ממש לא הפעם הראשונה ששני הצמדים האלה שגם שמים עצור זה לזה, מתנגשים ככה, זה קרה כבר במשימת הדו-קרב הקודמת עם כדור הים הגדול שהם ניתלו עליו והיו צריכים להפיל זה את זה ממנו.
 
בהתחלה די אהבתי אותם

אבל כל שהתוכנית ממשיכה אני מגלה שקשה לי איתם. הם יהירים, שחצנים, אמנם בעלי חוש הומור עצמי גבוה, אבל בגדול הם לגמרי מנפנפים בניצחון שלהם לצוותים האחרים. אני מאמינה שאיפוק היא תכונה טובה. לא חייבים להיות חברים, וכן שזה לא יהיה מסע גיבוש, אבל עדיין התנשאות לא. וגם צעקות היש שהם מצליחים. הדפיקות על תיבת הרמז. לא מתחברת אבל הכי כאב לי בפרק האחרון על הלן שבכתה. אני תופסת מהלן אישה חזקה, ואם היא דיברה על הצביעות שלהם אני נוטה להאמין לה. אני חושבת שהם משחקים משחק מלולכלך ולא נקי וכנה מול המתמודדים האחרים, ולדעתי על זה יוצא כל הכעס עליהם.
 

גםצופה

Member
מנהל
אצלנו זה קרה בפרק של הדו קרב עם רגב והלן...

ולדעתי זה קרה לעוד הרבה.
&nbsp
עד אז דווקא הערכתי אותם - אולי בגלל סיפור המחלה של מיתר. אבל הפריע לי מאד כשהם התחילו לדבר בצורה נווזית כלפי הלן ורגב... ובאמת הם עפו על עצמם יותר מידי וזה מה שגרם לי לא לאהוב אותם בכלל...
 
למעלה