פרק 18 - משימת הוודו

JAMES DEAN

New member
פרק 18 - משימת הוודו

הזוגות בג'מייקה ומשימת וודו מטריפה את המתמודדים אבל היא גם המשימה המצחיקה ביותר של המירוץ.

 

ny22

New member
מנהל
שאלה לגבי משימת הוודו

איך בדיוק הם קיבלו את הזרם?
&nbsp
וגם אל ממש הצלחתי להבין - זאת הייתה משימת מחסום?
 

JAMES DEAN

New member
הזרם נוצר ממשהו בתוך החליפה ומישהו לוחץ על כפתור

לא רואים אותו כי להראות שיש כאילו באמת ״רוח רעה״.
הם כן השתובבו עם רגב אחרי שסיימו.


נטע הזאת קרועה עם התגובות המופרזות שלה חחחחחח




זאת לא היתה משימת מחסום פשוט אחד בחליפה והשני יורה חצים
 

ny22

New member
מנהל
אבל הם לא יכלו להלחיף...

אז זה היה נראה כמו סוג של משימת מחסום...
 

סטילהוק

New member
כן זה סוג של משימת מחסום ובגלל זה גם פרץ 'הריב' בין אן לירדן

כי היא לא פירשה נכון את דבריה, שהפעם לא מדובר במשימה פיזית. ולכן אן נעלבה. אך לירדן לא היו שום כוונות רעות במה שאמרה לה. פשוט על פי חוקי המירוץ, ולא רק הישראלי, אלא בכל גרסאותיו, כל צמד במירוץ חייב לחלק בינו שווה בשווה את משימות המחסום, שלא ייווצר מצב שאחד מהם עושה פחות מהשני. למרות שאני זוכר לפחות שתי עונות שההפקה של TAR לא הקפידה על החוק הזה ולא הענישה צמדים שלא נהגו לפיו, כמו למשל בעונת האולסטאר השנייה שהאב והבן החוזרים לא חילקו ביניהם שווה בשווה את משימות המחסום, אך בגלל שהיה מדובר במתמודד אולי הכי מבוגר בתולדות המירוץ, הבן שלו ביצע את רוב משימות המחסום במקומו וההפקה התעלמה מזה.
 

סטילהוק

New member
פרק מטורף


המשימה של הריצה עם הבול עץ של יוסיין בולט (יוסי ביטון, כלשונה של נטע
), כמעט גמרה על הבנות שנאלצו לבצעה 3 פעמים, למרות שבסופו של דבר הן הצליחו לעשות אותה ונשארו אחרונות. אך מדובר גם בשיא החום, גם בריצה שנמדדת בסטופר, גם עם עליות תלולות, ואם לא די בכל זה, אז גם בול עץ ענק שקשור מאחור, ועוד צריך לזכור באיזה שנים הוא זכה במדליות. עכשיו אן וירדן שתיהן בנות קטנות ורזות שאף אחת מהן היא לא מרת עולם בהרמת משקולות. מה שמראה שאפילו טיפה התחשבות אין פה. וכל הכבוד להן שהן לא נכנעו ולא ויתרו.

בכלל, נראה שהעונה הזאת מסתמנת כעונה הכי קשה פיזית מכל העונות של המירוץ למיליון הישראלי שהיו עד היום. אך אן וירדן הן לגמרי פייטריות אמיתיות, שלא נתנו לאף משימה פיזית, קשה ככל שהיתה לשבור אותן. למרת שהן ממש לא הצמד הכי חזק פיזית במירוץ, אם לא אפילו הכי חלשות פיזית שנותרו במירוץ, עוד לא היתה אפילו משימה פיזית אחת לאורך כל המירוץ שהן ויתרו עליה ולא עשו אותה עד הסוף, וזה לכשעצמו פשוט מדהים. הן שתיהן פשוט מדהימות ויכולות להוות דוגמא והשראה להרבה אנשים.

נטע ממשיכה עם הקטעים המצחיקים, כמו הקטע עם יוסי ביטון והקטע עם הצפרדע, ומנגד אוולין לא מפסיקה לקטר כמעט כל משימה באוזניו של טוהר, ובמשימת הצפרדע זה היה שיא הקיטורים שלה. למרות שצעקות הטווס שלה במשימת הוודו בהחלט היו מצחיקות.

למרות שאן וירדן אחרונות בגלל ה'ריב' המטופש ביניהן בשל אי הבנה ממה שאמרה ירדן לאן שהיא פרשה את זה לא נכון, מה שאיפשר לנטע ועומר לעקוף אותן במשימת הוודו ולהשאירן אחרונות שם, אני מאוד מקווה שבקטע הלג האחרון בג'מייקה עד להגעה לפיטסטופ הן יצליחו לעבור שוב כמה צמדים ולא יגיעו אחרונות לשטיח של רון שחר. התקווה שיש לרגב והלן עצור וגם לשרירנים, ולאף אחד מהם זה לא מאן וירדן ששמות עצור אך ורק לנטע ועומר שגם הם שמים להן.

צריך לזכור שיש עדיין לפחות שתי פיטסטופים (נקודות סיום) ללא הדחה במירוץ, ואולי גם פיטסטופ מעבר אחד, שהוא שלמרות שמגיעים אליו הצמדים ממשיכים הלאה עד לפיטסטופ הבא, מה שאומר שאף אחד מהם לא מודח, וזה לא בא על חשבון הפיטסטופים ללא הדחה. זה היה כבר בעונות קודמות, ויש את זה כמעט בכל עונה של TAR בעשור האחרון, כך שאני לא אתפלא אם יהיה כזה גם בעונה הזאת.
 
למעלה