פרק 16 - פרק הדחה

JAMES DEAN

New member
פרק 16 - פרק הדחה

הזוגות בדרך לנקודת הסיום השישית של המירוץ
אבל בדרך מוצאים את עצמם במשימה טובענית במיוחד שהר געש שכולו בוץ. מי מהזוגות יסיים הערב את דרכו?

 

danlevin1

New member
מאמין שזה נקודה ללא הדחה

לא יכול להיות שמשימה אחרונה לפני סיום הלג יהיה משימה על מזל
זה מאוד שרירותי ומעלה חשדות שהלן שנייה וחצי שם וכבר מצאה
רגב והלן רוב הלג הזה תפקדו לא טוב והיו רוב הזמן אחרונים והנה פתאום בשנייה הם מקום ראשון
והזינות התותחיות שיצאו ראשונות מהמשימה סיימו בסוף שני , חבל
 

סטילהוק

New member
זו לא הפעם הראשונה במירוץ שרגב הלן עוברים משימה בפוקס

גם בפרק הקודם הם הגיעו כמעט אחרונים ויצאו ראשונים ממשימת הדוגמניות המכוערות מבלי להצטרך לעבור את טיפול הפנים והשיער המגעיל שעברו כל שאר הצמדים. בגלל שהלן זיהתה בפוקס כבר בניסיון הראשון את כל הדוגמניות שעברו מייק אנדר.

ואגב רגב, כנראה שהוא די מיואש מהקריירה המוזיקלית המקרטעת שלו, אם הוא נרתם לקמפיין המלוכלך נגד המשטרה והמלחמה בשחיתות של נתניהו בכדי להרים אותה בחזרה מהקרשים... https://news.walla.co.il/item/3120723
 

סטילהוק

New member
פרק טוב, אבל איזה מתסכל


עד שסוף סוף היתה הזדמנות ראשונה במירוץ לאן וירדן שהובילו כל היום להגיע ראשונות לשטיח של רון שחר, יצא בפוקס לרגב והלן הרמז על הטעימה הראשונה והם הצליחו לעקוף את אן וירדן שנתקעו בפקק תנועה למרות שיצאו ראשונות מהמשימה האחרונה והגיעו לפניהן במקום הראשון לשטיח של רון שחר. איזה באסה, זה היה הכי קרוב שאן וירדן התקרבו להגיע מתחילת המירוץ ראשונות לפיט סטופ.

אך אולי עדיף ככה, כי אם הן היו מגיעות ראשונות שאר הצמדים הנותרים במירוץ היו מסמנים אותן, גם ככה רגב והלן אמרו עליהן שהן פייטריות ושכמה שהן קטנות קטנות ככה ענקיות. מה שחשוב זה שבלג הכי חשוב של הגמר הן יגיעו ראשונות.

נטע ממשיכה לספק קטעים קורעים מצחוק, ואילו מור סילבר נאלצת לעשות את המירוץ כמעט לבדה גם בשביל מור סווייד הפצועה והמדדה שלא יכולה לעזור לה פיזית במשימת מציאת אבני החן בבוץ הטובעני מהר הגעש.

ולמרות שטוהר ואוולין שהגיעו ראשונים למשימת הטעימות נתקעו בה מאחור והגיעו כמעט אחרונים לפיט סטופ, הם התליחו לעקוף ברגע האחרון את המוריות שלא יכלו לרוץ מהר כמוהם בגלל הפציעה של מור סווייד והגיעו אחרונות לשטיח של רון שחר והודחו מהמירוץ.
 
למעלה