הערב במירוץ למיליון: הפרק הכיאוטי והדרמתי של העונה

JAMES DEAN

New member
כל זה הערב בפרק 15




 

סטילהוק

New member
פרק כיאוטי, דרמתי, מצחיק, מגעיל ומשעשע


דבר ראשון אני שמח מאוד שירדן בסדר ואן הוכיחה שהחברות שלה עם ירדן הרבה יותר חזקה וחשובה לה מהמשחק. ככה בדיוק מתנהג צמד אמיתי, ולא כמו הצמדים שמפילים את האשמה אחד על השני וששוברים את הכלים ולא משחקים ברגע שהאגו שלהם נפגע. מבחינתי אן וירדן הן הדוגמא הכי טובה לאיך צמד אמור להתנהל במירוץ, להרים זה את זה, ולא להוריד זה את זה, לעודד אחד את השני ולא לצעוק אחד על השני ולהאשים בכישלון, כי כשנכשלים הכישלון הוא של שניכם ושמצליחים ההצלחה היא של שניכם. והכי חשוב, לעולם לא להיכנע, גם כשזה נראה אבוד, אסור להיכנע וחייבים להמשיך הלאה עם כל הכוח, כי במירוץ אף אי אפשר לדעת מה יקרה, וגם אם אתה יוצא אחרון אתה יכול להגיע ראשון, וכבר היו מלא מקרים כאלה בכל הגרסאות של המירוץ.

המשימה הראשונה עם ערוגת הפרחים הכבדה שאפילו היתה קשה פיזית עבור השרירנים שאמרו, ואני מצטט "אם זה כל כך קשה לנו, אנחנו לא יודעים איך הבנות יצליחו לעבור אותה" הוכיחה יותר מכל עד כמה חזקה ואמיצה החברות בין אן וירדן, ומנגד הביאה להתפרקותם של חלק מהצמדים, ובעיקר של טוהר ואוולין ורגב והלן, מסקנה: כנראה שעדיף לא לצאת לעולם עם הבעל או האשה למירוץ, כי זה לא בריא לחיי הנישואים. וכבר היו אף זוגות נשואים שהתגרשו אחרי השתתפותם במירוץ, כי הבינו בעקבותיו שהם פשוט לא מתאימים זה לזו. כי רק ברגעי לחץ נמדד הקשר האמיתי ורק אז אפשר למדוד עד כמה אתה באמת מכיר את הבן אדם שאיתך ועד כמה הקשר ביניכם באמת חזק ומסוגל לשרוד הכל.

לגבי המשימה השנייה עם חליפות הספוגים בתוך בריכת מיץ התפוזים, שאפו ענקי למוריות שלמרות הפציעה של מור סווייד, המשיכו ולא ויתרו עד השנייה האחרונה, ואפילו קיבלו מחמאה מהשרירנים על הפייטריות שלהן. גם אן וירדן שבכוחות משותפים הצליחו להתאושש מהמשימה הראשונה הקשה, חזרו לפייטריות שכל כך מאפיינת אותן לאורך כל המירוץ והוכיחו שוב למה הן הפייבוריטיות הכי גדולות העונה. (וכל מי שטוען שהן לא עברו את הקו האדום צריך להתאים לעצמו משקפי ראייה אצל אופטומטריסט טוב). לעומת זאת, שוב הצמדים הנשואים התפרקו וטוהר ואוולין אף הגיעו לנקודת השפל הכי גדולה שלהם במירוץ עד כה, שגרמה לאוולין פשוט להגיד די, שוברים את הכלים ולא משחקים.

המשימה השלישית והיותר משעשעת היתה משימה מצחיקה בטירוף, החל מזיהוי הדוגמניות שעברו מייק אנדר אצל 'בטי המכוערת' ועד לעיסת הרוק המגעילה עם החומנים שכל מי שבחר לבצע את משימת המחסום מבין הצמדים שנכשלו בזיהוי הדוגמניות 'המכוערות' נאלץ לעבור טיפול פנים ושיער איתה כשבני זוגם למירוץ לא יכולים להתאפק ומתפוצצים מצחוק מולם.

וכמובן ששוב נטע שמהווה את האטרקציה הבידורית של העונה לאורך כל העונה, סיפקה את הקטעים המצחיקים ביותר גם הפעם. לעומת זאת, במשימה הזאת דווקא הצמד האחרון רגב והלן הצליחו לעשות מהפך ולקפוץ מהמקום האחרון ישירות למקום הראשון, לאחר שהלן זיהתה כבר בניסיון הראשון שלה את כל הדוגמניות מבלי שתצטרך לעבור את טיפול הפנים והשיער המגעילים כמו כל שאר הצמדים, והנה לכם דוגמא למה אסור לוותר ולהיכנע לעולם במירוץ הזה. וזו גם הפעם הראשונה מתחילת העונה שהם לא קיבלו עצור והיחידים שקיבלו אותו הם צמד השרירנים דניאל ואליהו שכמובן כעסו מאוד על הצטרפותן של צמד המוריות שהן כל כך פירגנו והחמיאו להן לשני הזוגות הנשואים ששמו להם עצור גם בלג הקודם, ואף סימנו אותן כמטרה להדחה, למרות שלצערי, בעקבות הפציעה של מור שרק הולכת ומחמירה ממשימה למשימה, כנראה שהן עומדות לפרוש בעצמן בקרוב, ללא שום צורך בעצור....

בפרק הבא של המירוץ, לפני שהצמדים עוזבים את קולומביה ועוברים ליעד הבא, הבלגן חוגג וכנראה שהכל עומד להתהפך, תרתי משמע.... מחזיק אצבעות לבנות ומקווה בשביל שהן יצליחו לעבןר גם את הלג הזה בשלום ואולי סוף סוף אף יגיעו ראשונות, כמו שהן התחילו את הלג, לשטיח של רון שחר.
 

מנץ1

New member
רק לי נדמה שהמשימות הפכו מוזרות והזויות על גבול ההתעללות?

אתמול הרגשתי שאני לא נהנית ומתחיל להמאס לי מהצפיה בתכנית.
 
למעלה