פרק 13 - פרק הדחה

JAMES DEAN

New member
פרק 13 - פרק הדחה


המתח עולה בדרך לנקודת הסיום החמישית של המירוץ.
מי מהזוגות יישאר רגוע, מי יאבד את העשתונות ועבור מי המירוץ עומד להסתיים?

 

סטילהוק

New member
עוד פרק קשה פיזית, אך מותח ומעולה


עוד פרק קשה פיזית, אך מותח ומעולה ועם הדחה שחיכיתי לה הרבה זמן, ולמעשה אפשר לאמר אפילו יותר מדי זמן.

נתחיל בקטע הקורע מצחוק ששוב מספקת נטע שהפכה להיות ספקית הקטעים הקורעים מצחוק של העונה, במשימת הבלונים בשדה הקקטוסים, באיך שהיא התווכחה עם עומר אחיה המסכן וחסר האונים מול ה'הכוונה' שלה בהבדל בין 'תלך קדימה' ל 'תתקדם קדימה' ובין 'תלך אלי' ל'תבוא אלי' והיא עוד מתעקשת בראבק שיש הבדל משמעותי מאוד בין השניים
מה שאני אוהב בנטע שזה בא לה בטבעיות והיא בכלל לא מתאמצת בלהצחיק, היא פשוט מצחיקה טבעית.

במשימה הזאת גם פרץ ריב מילולי ראשון בין עדי ומיתר, אך החברות ביניהם היתה חשובה יותר לעדי מהמירוץ שהיתה מוכנה אפילו להפסיד בו מלאבד את החברות ביניהם. וזה מראה על הקשר החזק ביניהם בדיוק כמו הקשר בין אן וירדן. ואפשר ללמוד הרבה מהעריכות הללו לגבי השלבים הבאים של המירוץ.

המשימה השנייה של בניית האל האצטקי מהקוביות הכבדות לא היתה הוגנת עבור הצמדים הפחות חזקים פיזית, קרי שתי צמדי הבנות, שבה גם התברר שהשמועה לגבי פציעתה של מור סווייד היתה נכונה, ונראה שבפרק הבא או אולי רק בנקודת הסיום של הלג הבא המוריות ייאלצו לפרוש מהמשחק בגלל הפציעה הזאת, וחבל.

ובעיקר הפרק הזה היה פרק קשה עבור אן וירדן, שלמרות שהצליחו לצאת ממשימת הבלונים המתפוצצים שניות ביחד עם המוריות אחרי רגב והלן, נתקעו במשימת בניית הפאזל של האל האצטקי מקוביות כבדות, ורק בשל חסרונן הפיזי, אך אפילו זה לא מנע מהן לעבור את המשימה המבלבלת והקשה מאוד פיזית עבורן, ע"י עידוד והרמה הדדית של אחת לשנייה, ואי ויתור מצידן גם כשהרמת הקוביות הכבדות נראתה להן כמשימה בלתי אפשרית, מה שממשיך להוכיח עד כמה הן פייטריות שלא נכנעות ולא מוותרות על שום משימה, קשה ככל שתהיה.

ואילו במשימה השלישית של פתרון התרגיל המתמטי לפי אותיות אצטקיות שהיו צריכים למצוא בגרמי מדרגות של הפירמידה האצטקית הגדולה לפי ספירת המדרגות, שוב היה מדובר במשימה פיזית קשה של עלייה וירידה במדרגות בגובה שיש בו חוסר של חמצן עד כדי כך שאחד מהאחים השרירנים היה צריך מכשיר הנשמה מחובר לבלון חמצן באמצע המשימה, מה שגרם לשרירנים להגיע כמעט אחרונים לשטיח של רון שחר, ולמזלם למרות שקיבלו עצור והיו צריכים להמתין 15 דק' לפני שיכלו לדרוך על השטיח, הצמד המאוס של השוטר והכבאי מטבריה שסיימו ראשונים את משימת הפאזל והגיעו ראשונים למשימה האחרונה, נתקעו ולא הצליחו לפתור אותה הרבה זמן אחרי שהשרירנים כבר פתרו אותה ונסעו משם אל נקודת הסיום, וכך נפטרנו סוף סוף מהצמד המאוס הזה, שמאוד חששתי שעוד עלולים לקבל גלגל הצלה מההפקה לנוכח כל העזרה שהם קיבלו לאורך כל המירוץ. אך לשמחתי זה לא קרה והשניים הודחו סופית מהמירוץ.

לעומת זאת, טוהר ואוולין שוב מוכיחים שהם זוג חזק וזוכים בעוד פרס מתנת.... כשהם דורכים ראשונים על השטיח של רון שחר, ואחריהן המוריות שמצליחות לעשות את הבלתי יאומן ולהתקדם מהמקום האחרון שהיו בו רוב המירוץ למקומות הראשונים, למרות הפציעה, שזה מרשים לכשעצמו.

אן וירדן שחששתי מאוד לגורלן במשחק הפרק הזה עקב הקושי הפיזי שנתקלו בו במשימת הפאזל הכבדה, הגיעו לשטיח של רון שחר במקום החמישי לאחר שעקפו את רגב והלן שהיה להם עצור.

על פי הקדימון של הפרק הבא הצמדים עוזבים את מכסיקו וטסים לקולומביה ועוברים משימות בג'ונגלים שלה, ושוב נראה שמחכה להם שם משימת אקסטרים מטורפת ומפחידה במיוחד על מתקן ענק וגבוה. אך כפי שאפשר היה לשים לב כבר בפרק הזה, מור נפצעה ומדדה על רגלה הפצועה, ונראה שסוף המירוץ הולך ומתקרב עבור צמד המוריות.

מטורף לחשוב שאנחנו כבר בפרק 12 של העונה, מה שב TAR זה כבר היה פרק הגמר, ואילו אצלנו זה רק סוף הלג הרביעי מתוך 12 לגים. כלומר אנחנו רק בסוף השליש הראשון של העונה כשיש עוד שני שלישים, קרי 8 לגים, כולל הגמר, כשכל לג מתפרש על פני 3-4 פרקים, ותוסיפו לזה את פרקי הלקט והקטעים של המסרים מהבית, מה שאומר שהעונה הזאת תסתיים רק בשנה הבאה.
 

Gרר

New member
למה לסיים משהו טוב תוך שמונה פרקים?!!?!?!?!

תודה לגירסה הישראלית שנותנת לנו להנות מתכנית שאנחנו אוהבים במשך הרבה שבועות ולא מסיימת את זה במרתון של 12 שבועות שמסתיים עוד לפני שהתחלת להכיר מי נגד מי. ובמיוחד שהשנה, בניגוד לשנה שעברה, העריכה הרבה יותר מהודקת ולא מרגישים שנעשית "מריחת זמן" מוגזמת. התכנית רצה ממשימה למשימה. הטסטות ארוכות מהמקובל בחו"ל אבל לא מוגזמות. אני נהנה מכל רגע. לא מבין את הכמיהה שיש להרבה צופים לקבל הדחה בכל פרק. עם כל ניסיונותי לא הצלחתי להתחבר לא לגירסה האמריקאית ולא לאוסטרלית וזה במיוחד בגלל שזה מרגיש לי כמו תקציר שלא מגרד כלום מעל פני השטח. קצת מזה. קצת מזה. הופ למשימה הבאה. הופ להדחה. בלתי נסבל בעיניי.

אגב MKR האוסטרלית, למי שמכיר, נמשכת על פני למעלה מ-40 פרקים. כל אחד הוא עונג צרוף ואם היה אפשר לקבל את זה ב-60 פרקים לעונה הייתי אומר תודה רבה.
 

סטילהוק

New member
לא אמרתי שזה רע, אמרתי שזה מטורף

אבל האמת שכשהעונה טובה ויש בה משימות טובות וצמדים טובים גם אני מעדיף את זה כך. אך עדיין היית מעדיף שזה יהיה כמה שפחות מסטיק, קרי הוספת פרקים לא קשורים שעוצרים את הרצף של המשחק עצמו ופוגעים בחוויית הצפייה בו, כמו למשל פרקי לקט או פרק המסרים מהבית. כי זה אולי משרת את הצמדים המשתתפים במירוץ, אך לא אותנו הצופים. וגם ככה כל לג אצלנו זה 3-4 פרקים, אז לא צריך להוסיף לזה מבחינתי עוד פרקים מיותרים.
 

Gרר

New member
מסכים, והכי גרוע זה

כל מיני פרקים של לקט שמוסיפים. אם כבר הזכרתי MKR אז ב-48 פרקים של כל עונה שלהם אין ולו לקט אחד!

מעניין אותי אם גם השנה יעשו את הזכיה בארץ ולא כחלק מהמירוץ. לטעמי זו היתה הנקודה הכי חלשה בעונה שעברה שרואים זוגות רצים לתןך מבוך, ובלי לראות מי יוצא ראשון בלייב - עוברים לאיזה אירוע הענקת גביע בעזריאלי. זה שובר את כל הקטע של "גמר". לראות בדיעבד מי זכה אני יכול גם לפתוח עיתון למחרת ולקרוא. הזוי.
 

סטילהוק

New member
אכן, קטע המעבר לעזריאלי בגמר של העונה שעברה היה הזוי

והעלה הרבה חשדות לגבי מי באמת יצאו ראשונים מהמבוך...
כנראה שלא נדע לעולם, בגלל שהמשתתפים במירוץ חתומים על חוזה סודיות.
 

Gרר

New member
כרגיל אן וירדן מקבלות אצלי את השאפו השבועי

צריך להיות חברות ברמה של הוריד כדי שאחת תלבש על עצמה חליפת מכ"ית ותדרבן את חברה שלה ב"אין דבר כזה לא יכולה" וזה לא יסתיים בריב היסטרי. פשוט זוג מלא חן האן והירדן האלה מקווה לראות אותן בגמר.

זוג נוסף שאני מאד מחבב הם רגב והלן. בהתחלה עוד חשבתי שהלן היא החוליה החלשה, בעיקר בגלל נקודות השבירה שלה בעצורים, אבל מהר מאד התברר שהיא הדינמו שמניע את הזוג הזה. יש משהו בקשר שלהם שהוא מאד חינני בעיניי. הם יודעים לעקוץ אחד את השני בדיוק במידה הנכונה של ההומור (להבדיל מטוהר ואוולין) ומצד שני כשצריך לפרגן רגב עושה את זה עם כל הלב.

הכבאים - הייתי בטוח שיקבלו גלגל. תודה לאל שלא ביזבזו עליהם. סתם זוג קשקשן שלא התחברתי אליו. זוג נוסף שלא יעשה לי כלום אם יעוף - עדי ומיתר. אין לי שום דבר נגדם. סתם לא התחברתי אליהם. המוריות - כנ"ל.
 

פרארי1

New member
דניאל ואליהו לא אחים

מהאתר הרשמי של המירוץ - "דוגמנים: דניאל (23) ואליהו (26) חברים דוגמנים, אחיו של דניאל היה המפקד של אליהו בצבא וכך גם הכירו."
 
למעלה