פרק 10 - פרק הדחה משימת הקוקרצ'ה

JAMES DEAN

New member
פרק 10 - פרק הדחה משימת הקוקרצ'ה

רגע לפני שהזוגות מגיעים לנקודת הסיום הבאה, הם פוגשים במשימת הקוקרצ'ה מגעילה במיוחד.

 

רודףצאן

New member
פרק חמוץ מתוק

מצד אחד, כל כך מצחיק, אולי התוכנית הכי מצחיקה מתחילת העונה. ממש סיפקו רגעים קורעים מצחוק מצד הרבה מהצמדים. הרבה בזכות משימת החרקים. מגעילה ככל שתהיה, היא הייתה מאוד טובה (לצופים).
מצד שני, הזוג הגרוע ביותר, אוולין ובעלה, סיימו במקום הראשון. לא שחשבתי שהם יודחו אבל קיוויתי שלפחות רגב יזכה סוף סוף במקום הראשון המוצדק. מקווה שבעתיד.
&nbsp
נקודה מעניינת, עמדתי לצפות בפרק הזה ברביעי עם פיצה, בלי לדעת שהוא נדחה להיום. מזל שהוא נדחה כי לא ידעתי שיש משימת חרקים דוחה שכזו חחחחחחחח
 

סטילהוק

New member
פרק מצחיק ומגעיל כאחד


זה התחיל במשימת תרגום השירים ומציאת הרמז של המירוץ בספרייה הענקית במכסיקו סיטי, שרגב והלן שיודעת ספרדית ותרגמה בקלות את כל שלושת השירים עשו אותה די מהר, וכך גם טוהר ואוולין, אן וירדן, נטע ועומר ועדי ומיתר, שהיו הראשונים להגיע למשימה הבאה שהיתה מצחיקה ומגעילה גם יחד.

במשימה הבאה שהתקיימה בכיכר בעיר הצמדים היו צריכים להאזין לשיר מקסיקני שבו הוזכרו מס' פריטים, לשנן כמה פעמים הם הוזכרו בשיר, ולפי זה לפתוח 3 תיבות שהיו מונחות מכוסות לפניהם על השולחן ולהעביר בידיהם את 'הפריטים' שהוזכרו בשיר המקסיקני לפי מס' הפעמים שהם הוזכרו בשיר המקסיקני לתיבות הזכוכית השקופות שהיו בצד השני של הכיכר.

מאוד חששתי שאן לא תצליח לעשות את משימת הגועל בגלל הפוביה שלה, אך לבסוף בעזרתה ותמיכתה של ירדן בת זוגתה למירוץ, שתמכה בה לאורך כל המשימה, היא התעשתה ועשתה את המשימה כמו גדולה, למרות הפוביה שלה.

אבל את הצחוקים סיפקה דווקא נטע שאפילו היא לא האמינה איזה צרחות יצאו מגרונה בזמן שהעוברים ושבים בכיכר מתפוצצים מצחוק ממנה, למרות שבסוף גם היא עשתה את המשימה, אבל בצרחות שלא מהעולם הזה. איזה מזל שאפשר להנמיך את הווליום אחרת הייתי מתחרש


משם הם עברו למשימת הציור של פרידה קאלו, ואגב זו פרידה ולא פארידה אדון רגב הוד, שהיתה מעניינת ומורכבת, מעין משימת זיכרון פיזית קשה, ולמרות שהמכסה של הציור שהן נאלצו להרים כמה פעמים בכדי לשנן את כל פרטיו היה כבד מאוד, שתי הפייטריות הקטנות לא נכנעו ולא התייאשו ועברו גם את המשימה הפיזית הקשה הזאת בהצלחה, והגיעו לשמחתי לשטיח של רון שחר במקום החמישי. ואחריהם הגיעו אליו השוטר והכבאי המאוסים, כשעל המקום האחרון התחרו 3 הצמדים הנותרים: עדי ומיתר שהתברברו עם נהג הטקסי שלהם שלקח אותם בכלל למקום אחר, למרות שהיו בין הראשונים שיצאו ממשימת פרידה קאלו, והיה נראה שהם אבודים, והמוריות שיצאו אחרונות מהמשימה שניות ספורות בלבד אחרי הפקחיות.

ואז כמובן הביאו ים של פרסומות שרק אחריהן הראו לנו שעדי ומיתר הצליחו להגיע לשטיח ואחריהם הגיעו דווקא המוריות שיצאו אחרונות, ואילו הפקחיות שהטקסי שלהן כנראה נתקע בפקק תנועה, הגיעו אחרונות ורון שחר הודיע להן שהן מודחות ונתן להן פרס ניחומים.

בפרק הבא הצמדים עוזבים את העיר הגדולה אל מכסיקו הכפרית, שם הם יעברו משימות מפרכות במיוחד...
 

רודףצאן

New member
המשימות בעונה הזו קצרות מהרגיל?

אולי חוץ ממשימות אקסטרים, נדמה לי כי רוב המשימות לוקחות דקות בודדות במקרה הטוב ושעה שעתיים במקרה הרע, לא משהו שמעכב זוגות יום שלם.
 

Gרר

New member
אני שמתי לב לזה בשתי משימות עד כה

משימת הסירות בנהר שהיה צריך לדחוף עם המקלות והמשימה בספריה. את המשימה של הסירות כמעט ולא הראו אף זוג עושה כי היא באמת היתה די קלה, למעט אן וירדן שקיבלו עזרה מהבנים. ובסיפריה יכלו להקשות הרבה יותר, אם רצו, במידה והיו מחביאים את הרמז בתוך הספרים. אבל כנראה החליטו מראש שזו לא תהיה משימת נברנות.

כמה משימות שעל פניו נראות קשות אבל לא גורמות בסופו של דבר לקושי יש בכל עונה. כנראה שאף פעם אי אפשר לדעת מראש מה יגרום באמת לקושי ומה לא.

אם משימות אחרות מרגישות קצרות יותר זה כנראה בעיקר עניין של עריכה.
 

רודףצאן

New member
אני לא משוכנע...

נדמה לי שכמעט כל המשימות נראות קשות אבל בפועל זה לא ככה. עוד ועוד משימות מסיימים תוך דקות בודדות. הכדורים עם פסל החירות בארה"ב, הצלילה ולחפש תמונות מתחת למים, אפילו לגרור אבן גדולה על החוף וקילוף בטטות היו משימות שהסתיימו מהר, לא רק בגלל העריכה. אולי הן לקחו שעה, שעה וחצי לסיום, אבל אין פה משימות מפרחות של 3-4 שעות כמו שהיה בעונות קודמות. אולי במקרה של הפסנתרנים עם משימת החולצה בסוף אבל אצל כל השאר, אני לא בטוח.
הייתי שמח לראות את הזמנים של כל משימה, זה היה נותן לי נקודת מבט אחרת כמובן
 

סטילהוק

New member
מה שאתה רואה זה לא כל מה שקורה במציאות

תזכור שהצמדים מוזנקים בבוקר לכל לג ומסיימים בלילה. כך שזה ממש לא כמה דקות או אפילו שעה-שעה וחצי כל משימה, אלא הרבה יותר. כמו בהישרדות וכמו בכל תוכנית ריאליטי שאינה משודרת בשידור חי (כמו למשל הפח הגדול), לוקח יום שלם לצלם כל פרק, והרבה ממה שמצולם, למעשה הרוב, נשאר על רצפת העריכה. רק הקטעים הנבחרים ביותר נכנסים לכל פרק. ומה ייכנס או לא ייכנס מחליטים עורכי התוכנית בשיתוף עם ההפקה. בניגוד למירוץ הישראלי, ב TAR האמריקאי המקורי כל לג אורך פרק אחד בלבד של 45 דק' (ללא פרסומות), ולעיתים נדירות שני לגים, אך לא יותר מזה. רוב הלגים בעונה זה פרק אחד, 12 לגים ב 12 פרקים זו עונה שלמה. עכשיו תאר לעצמך כמה כבר אפשר להכניס ב 12 פרקים של 45 דק' בעונה שלמה....
 

רודףצאן

New member
אם לוקחים בחשבון כל קטע של מירוץ...

ולא כל פרק נפרד בתוכנית המפרחת שלנו, זה אכן מגיע ליום צילומים פלוס מינוס. והם אכן מתחילים בבוקר (דבר שדי שובר את הרציפות של המירוץ אבל זו כבר בעיה של התוכנית הישראלית).
 

RossieL

Active member
לה קוקרצ'ה

אני אתחיל דוקא מהסוף, מההדחה של אביבית והני.
עד כמה שפחות התחברתי אליהן, מאד רציתי עוד לראות אותן.
הן נתנו סוג של show שבהחלט סיפק אותי, כצופה.
מצחיקות, מעצבנות, מרגשות. קצת מהכל.
חבל, הן הוסיפו צבע לתחרות ...

והמשימות
הראשונה, לתרגם שירים מספרדית לעברית ואז לחפש את הרמז הבא לפי צירוף מספרים על הדפים שקיבלו.
מה קשר בין שני הדברים? כלומר, פיספסתי משהו? או שסתם רצו לחכך אותם עם אנשי המקום ולבדוק את ידיעותיהם בשירת ישראל לדורותיה

ובכל מקרה, רובם הצליחו בקלילות לדלג על פני המשוכה, חוץ מנטע ועמר שלא זיהו את 'קן לציפור בין העצים' ונדמה היה שגם אם מישהו ישיר להם את השיר, הם עדין לא יצליחו לזהות במה דברים אמורים.
לא ידעתי אם לצחוק או לצחוק ...

ואז, אחרי שכולם גילו את השירים ומצאו את הרמז, הם בדרכם למשימה הבאה.
ג'וקים, טרנטולות ועוד איזה משהו מגעיל ברמות אחרות.
ווא ווא, לראות את היצורים האלה על מסך 58" זו לא חוויה שאני רוצה לזכור,
את ה"רגלים" של הג'וקים, את הפרווה של הטרנטולות, את ה"ג'לי" של מה שזה לא היה.
ברררררררררררר
אין ספק, זו היתה יותר משימת 'מי צורח יותר חזק' ולעניות דעתי, נעה לקחה את המשימה בגדול.
וגם משימה שהולידה ביטויים שיש מצב שילוו אותנו בעתיד, כמו זה של רגב: "תפסתי אותו מהמחוך"


ואם יורשה לי, אליהו היה החינני ביותר במשימה הזו.
הגועל מפני היצורים האלו, הרתיעה מהג'לי ... ווי, כמה חמוד הוא היה. [כבר כתבתי שנדמה לי שאני מתחילה להבין למה אני נקשרת לשני אלו, יש בהם משהו הרבה מעבר לגברים מסוקסים, חתיכים ושבאו לקחת ת'מיליון].

ועוד משימת כוח וזיכרון, שוב, כשצריך להרים פלטה ענקית וכבדה ובד בבד לראות את הפרטים הקטנים כדי להשלים אותם בתמונה אחרת, בחדר אחר.
כאן דוקא היה נדמה שכל הזוגות פחות או יותר כבר ידעו מה לעשות ורק העייפות והלחץ גרמו להם לטעות ולפיכך להתעכב.
אפילו אודי ויוסי כבר היו טובים הרבה יותר ממשימות קודמות.
ורק רגב, עם פניני העברית שלו מצליח גם כאן להצחיק: פארידה ... מענין אם פרידה קאלו היתה אוהבת את השיבוש של שמה



והמירוץ האמיתי מתחיל במונית שצריכה להביא אותם אל השטיח.
נהגים שלא מבינים, שלא מכירים ופקקים כמעט אינסופיים, כמעט ועולים למתחרים במירוץ.
תוסיפו את זה על התברברות תוך כדי משימה [כן/ לא יכול/ה להרים ג'וקים] וקיבלנו כמעט הדחה של אחד הזוגות החזקים במירוץ - מיתר ועדי.

לסיכום:
עוד פרק חביב, מצחיק וכייפי וקצת עצוב על ההדחה, שלטעמי, היתה טיפה מוקדמת.

 

סטילהוק

New member
ה"ג'לי" של מה שזה לא היה

היה למעשה עין של
.
אם תצפה בקטע הטסטות של עומר ונטע שעומר אומר שהוא בכלל לא רוצה לדעת מה זה היה, המראיין אומר לו שזה היה עין של פרה ועומר המזועזע מכך שהחזיק בידיו עין של פרה קופץ בבהלה מהכסא כאילו באותו רגע הכיש אותו נחש
 

JAMES DEAN

New member
הפתיע אותי שכל הזוגות ידעו שיש 16 פעמים

את צמד המילים ״לה קוקרצ׳ה״ אגב אם תסתכלו טוב במוניות האחרונות שלקחו אותם הן היו מסומנות בדגל
 

AA86

New member
כל המכוניות שהסיעו אותם במקסיקו

היו מטעם ההפקה. הם לא הזמינו מוניות מהרחוב, כנראה מטעמי בטחון/בטיחות.
וגם כדי לפרסם את מובילאיי אלף ואחת פעמים.

לא היה נראה שלהפקה היה אכפ אילו מספרים הזוגות יגידו, זה נראה כאילו נתנו להם שאלות רק שיגידו מספרים כמה שיותר גבוהים.

אגב, לפחות לפי מה שהראו לנו, אביבית והני לא לקחו 16 מקקים..

אני ממש לא עצוב על ההדחה. אביבית באמת היתה מתמודדת מצוינת, אבל נשאה על גבה כל הזמן את הני שמפרק לפרק רק אהבתי אותה פחות ופחות. לא הראתה גדלות רוח בשום מצב וגם פה, במשימה שבה לשותפה שלה קשה לא צעדה קדימה ולא לקחה את המשימה עליה (עד כמה שניתן)
 

Gרר

New member
להבנתי זה בגלל

שעל הקופסאות היו רשומים המספרים 2 10 ו 16 כך שהם לא באמת היו צריכים לדעת כמה פעמים זה היה בשיר אלא רק לבחור אחת מהשלוש אפשרויות, וכיוון שזה חזר בשיר הרבה פעמים כולם הימרו על המספר הכי גדול.
 

סטילהוק

New member
4, 8 ו-16

והיו צמדים שבחרו ב-4 ויצאו בזול. לעומתם, אלה שבחרו ב 16 כמו אן וירדן, הכי נדפקו במשימה הזאת. אך עדיין מה שהם נאלצו לעשות, זה כאין וכאפס לעומת הישרדות, ששם היו נותנים להם לאכול את זה. בהישרדות אוכלים ג'וקים, טרנטולות ואפילו עקרבים. פה הם רק היו צריכים להעביר אותם בידיים חשופות לתיבות השקופות שכמה מטרים מהם.
 

Piglet77

New member
שאלה לגבי משימת תרגום השירים

אולי רק אני לא הבנתי את המשימה, אבל נניח והזוגות לא ידעו את התרגום של שלושת השירים - אז מה?
הם לא היו צריכים לעשות שום דבר עם התרגומים. הם לא יכלו פשוט לדלג על השלב הזה וללכת ישר לספרייה עם מיספור הדפים מתחת?
היה המשך לתרגום הזה?
 

Gרר

New member
לא היה ממש דבק בין שני חלקי המשימה

זו משימה שחולקה לשנים. חלק ראשון לתרגם את השירים וחלק שני לחפש בסיפריה. המספרים של הסיפריה היו רשומים בדפים של השירים אבל חוץ מזה לא היה קשר בין שני חלקי המשימה, למעט התנאי שרק אחרי תרגום השירים ניתן יהיה להכנס לסיפריה.

מסוג המשימות הפחות מוצלחות, כאלה שרואים שסתם "הדביקו" שני חלקים בלי קשר. זו גם היתה משימה שרוב הזוגות צלחו אותה בלי יותר מדי בעיות.
 

סטילהוק

New member
התנאי עצמו היה הדבק שחיבר בין המשימות

מי שלא הצליח לתרגם את השירים לא יכל להמשיך במשימה עד שיתרגם אותם.
זה בדיוק כמו במירוץ שליחים, לא משנה כמה פיזי ומהיר תהיה, כל עוד מי שיצא לפניך לא חזר אתה לא יכול לעשות כלום.
 

סטילהוק

New member
הם היו נתקעים ולא יכולים להמשיך במשימה

במצב כזה יש עונש של המתנה אחרי כל שאר הצמדים במירוץ. אורך העונש נקבע מראש לגבי כל לג. לפעמים מדובר ברבע שעה, לפעמים בשעה ולפעמים אף יותר. היו לא מעט צמדים שהודחו בגלל שלא הצליחו לסיים משימה או נותרו בה אחרונים.
 
למעלה