פרק 7 - פרק הדחה

JAMES DEAN

New member
פרק 7 - פרק הדחה

הזוגות צוללים למעמקים במשימה שתאתגר את הפחדים העמוקים ביותר שלהם.
ולבסוף נקודת סיום והדחה.

 

סטילהוק

New member
מאוד מקווה שיודח צמד מאוס ומעצבן ולא אף אחד מהצמדים האהובים

ולגבי המשימה במעמקים, זאת הפעם הראשונה בתולדות המירוץ הישראלי שנערכת משימה במעמקים.
 

ny22

New member
מנהל
זאת באמת פעם ראשונה שמשהו כזה קורה בתולדות המירוץ??

או שזה רק בתולדות המירוץ הישראלי?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
מדמה לי שהישראלי
נתאי נתראה בסדרה שנעלמה ?
 

ny22

New member
מנהל
שמעתי עברית, אבל נראה שחלק שם היו אנשי הפקה....

 

פרארי1

New member
מזל שלא נכנסתי לפורום לפני שהשלמתי את הפרק

מנהל עושה ספוילר בכותרת?
לא יפה.
 

רודףצאן

New member
אתה בדיוק הסיבה שלא נכנסתי לפורום

לפני שראיתי את פרק ההדחה. לרוב נזהרים אבל תמיד יהיו פאשלות (ואפילו לא מחקת את ההודעה הזו) ולכן בקטע של קלקלנים, אני סומך רק על עצמי ונזהר מכל דבר.
&nbsp
 

ny22

New member
מנהל
למה? כתבתי את זה שכבר היה ברור שהם מודחים....

אם זה מפריע שאני כותב הודעות כאלה - תגיד לי ולהביא אכתוב זמן מה אחרי הפרק...

&nbsp
סליחה!
 

סטילהוק

New member
איזה פרק מותח, פעם ראשונה שהלב שלי החסיר פעימה


הייתי כבר בטוח שאן ירדן הולכות הביתה, מרוב כמה שהמקומיים בלבלו אותן ושלחו אותן במעגלים שוב ושוב חזרה לחנות הקעקועים, בגלל שחשבו שזו נקודת היעד ולא נקודת המוצא. ולמרות זאת הן עשו את זה בסופו של דבר וחזרו לפחות במקום החמישי, ממש באמצע, למרות שיצאו ראשונות מהים והיו אמורות להגיע ראשונות לחנות החולצות.

לעומת זאת טוהר ואוולין בגלל חוסר התקשורת ביניהם והריבים המטופשים ניצלו ממש על הקשקש מהדחה, והפסנתרנים שנתקעו בחנות החולצות וראו איך הצמדים האחים עוקפים אותם בזה אחר זה אל נקודת הסיום, שילמו את המחיר והודחו.
 

רודףצאן

New member
איזה באסה בנוגע להדחה...

כמעט אוולין ובעלה הודחו, זה היה די קרוב. או אפילו החברות הקטנות שלא היה מפריע לי לראות אותן הולכות. ולמען האמת, גם לא כל כך כואב לי על הפסנתרנים שעפו, זו ההישרדות של אוולין ובעלה\האמהות הקטנות\השוטרים שמעיקה לי.
 

Gרר

New member
רקוויאם לפסנתרנים


חבל שעפו על משימת נבירה. הזוג המפתיע של המירוץ, כזה שבפרומואים אפשר היה לחשוב שהם הגיעו לתכנית הלא נכונה ובכל זאת עשו משימה אחרי משימה בנחישות, בלי להתבכיין, והקרינו קסם אישי בקשר ביניהם.

רגב העמיד אותם במבחן אישי לא קל כשהתקרצץ עליהם בגלל חלקם ב"קואליציה" במשימה של הבטטות. אם זה לא היה הפסנתרנים אלא מיתר ועדי כבר היו עפים שם צעקות והריב היה מתפתח לסצנה בסיגנון האח הגדול. אפילו את המשוכה הזו הפסנתרנים עברו יפה. בלי התלהמות, ובלי צעקות, עם ניסיון להתחמק מזה בהתחלה ולאחר מכן כשהשיבו בכנות שהם בחרו לשים עצור למי שהכי לא התחברו אליו. בלי סצנות. בלי בלאגנים. סורי אבל גם כל כך לא ישראלי, ורק על כך שאפו עליהם.

חבל שלא הצליחו להגיע לשלבים גבוהים יותר. אם זו לא היתה משימת מזל/נבירה אני בטוח שהם היו ממשיכים הלאה, אבל המשימות האלה הן חלק מהמשחק. זו היתה נפילה קלאסית שעליה מגיע, לדעתי, לקבל חסינות. חבל.

מהזוגות שנותרו הפייבוריטיות שלי הן ירדן ואן. עוד זוג שהיה נראה אנדרדוג בהתחלה, אבל כמה קסם אישי יש לשתי החברות האלה. כבר חששתי שהן הולכות לעוף אתמול, וחבל שהתברברו כל כך הרבה זמן על החיפוש. איבדו את האופציה להתחיל גבוה את הלג הבא.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
הם בכלל לא הצביעו להם , אם אני לא טועה נכון?
נמרוד ויונתן ...
&nbsp
 

Gרר

New member
הם הצביעו להם פעמיים

ואמרו בכל פעם שאלו הזוג שהם הכי פחות התחברו אליו חברתית.
 

רודףצאן

New member
היציאה של השוטרים...

הוא הביא תמונה של אחת הנשים, זה הרג אותי. אולי בגלל שזה מתחת למים אבל חשבתי שיהיה אפשר להבדיל בין זכר נקבה שחור לבן. עדיין, לקחו את זה די בקלות מסתבר (לפחות לפי העריכה).
והבנים האלה, הייתי בטוח שהם יודחו מהר לאור ההופעה שלהם בישראל. אולי בגלל שהם לא נכנסו למירוץ, כנראה החלק הראשון בישראל לא משקף באמת? לא יודע, פעם שניה במקום הראשון וזה ממש מעל הציפיות. והם גם יוצאים די משעשעים אף על פי כן. כמה שהתוכנית הראשונה יכולה להטעות.
לכאורה, סוף פרק ההדחה אמור להיות אחד החלקים הכי מותחים בתוכנית. הבעיה היא שההפקה מנצלת את המאורע על מנת למתוח ולמרוח, לחלוב את חיפוש המונית ולנצל כל שניה של הגעת כל זוג לנקודת הסיום, החלק הכי חשוב בתוכנית הופך להיות החלק הכי מאוס שמועבר הכי הרבה קדימה. הרי אין באמת משמעות למקום 4 או 5, 7 או 8 - אין לי באמת סיבה לראות את הפרק באורך מלא. לכן זה הפך לפרק הכי פחות מעניין וכנראה אחד שאני מעביר בו הכי הרבה קדימה (למעט פרק הגעגועים הביתה שתמיד יש)
 
פרק שכולו נפילה


אחרי עליה יש ירידה, זה ידוע, זה ברור, התחלנו נמוך, ואז חל שיפור, טבעי שיהיו פרקים פחות טובים, אבל הפרק האחרון היה פשוט נפילה חופשית במדרון תלול.

זה לא בגלל שהפסנתרנים הודחו, מהזוגות היותר חביבים עלי במשחק, זה בגלל איך שהם הודחו.

משימה ראשונה: אחלה, משימה טובה, למרות שלכמה זוגות יש יתרון ברור (עומר למשל, שמזהה בקלות יתרה תמונות ילדות של אחותו, והני, שצריכה למצוא תמונות של אביבית, ובכל זאת הצליחה להכשל ברמה כזו שהתחלתי לחשוב שמא להני יש בעיה חזותית, בשיא הרצינות, אולי לכן היא גם לא מסוגלת להנות מהנוף, אדם שלא מסוגל לראות הבדל בין ילדה שחורה ללבנה אולי גם לא רואה הבדל בין שיח לבין סלע).

ואז התרסקות.

משימה שניה תלויה לחלוטין בזרים. או.קי, יש הרבה משימות שבהם המתמודדים נעזרים בזרים, אבל הכישורים שלהם הם הקריטיים – לשכנע הרבה אנשים לעזור, להשתתף במשימה, לארגן אותם, לשמור שלא יאבדו עיניין וכו'. פה רק צריך לבקש עזרה בקריאת מפה, אבל הכישורים שנבחנים הם של עוברי האורח, לא שלהם, כלומר זו משימת מזל נטו. זוג ממוזל יפול על עובר אורח שהבין ישר לאן הם צריכים להגיע, זוג חסר מזל, יפול על המוני אנשים שישלחו אותו לכל מיני כיוונים שונים ומשונים, כמו אן וירדן שהתרוצצו במעגלים במשך 3 שעות ואיבדו את היתרון שהגיעו איתו.

ואז המכה של המשימה השלישית, משימת מחט בערימת שחת שהיא תלויית מזל לחלוטין.

וכל זה לפני נקודת סיום.

משימת הצומת, לעומת זאת, הייתה חסרת חשיבות לחלוטין, כי כל מה שהיה ביום הקודם ממילא נמחק, אז בשביל לעשות את זה בכלל? כדי ליצור מתח ומריבות בין זוגות סתם?

אז אם הכל בעצמם מזל, אז בשביל מה משימות? כדי שלא יהיה למשתתפים משעמם בטיול אז עושים להם ג'ימבורי? חבל על הזמן שלהם, חבל על הזמן שלנו, תעשו הגרלה ותגידו לנו מי עלה בגורל כל לג, ובסוף יהיה בינגו שיקבע את הזוכה הגדול.
 

רודףצאן

New member
תמיד יש משימות מזל...

ולרוב הן גם באות בדיוק לפני נקודת סיום (כזכור מעונות קודמתו). זה מעצבן אבל זה חלק מהמירוץ.
ולמען האמת, לכי תדעי כמה פעמים הזוגות עברו על פני חולצות מנצחות אבל לא שמו לב? אז זה לא נטו מזל, יש פה גם טיפה כישורי הבחנה (מעט).
 
למעלה