פרק 6 - הזוגות מתפרקים

JAMES DEAN

New member
פרק 6 - הזוגות מתפרקים

הזוגות ימשכו אבן ענקית ואז יתגלשו במדרון העשוי מקש

 

ny22

New member
מנהל
צפייה מהנה


אני ראיתי את הפרק הזה קטוע,
אז מקווה לראות אותו מחר בשלמותו ביוטיוב או משהו כזה....

&nbsp
אבל לפחות הוא נראה אדיר!
 

רודףצאן

New member
פרק טחון בקשקושים

חבל שאשתו של רגב סתם מקללת ככה באנגלית, זה מעליב ומיותר. לפחות צמצמו את התופעה העונה (ובטלוויזיה הישראלית אני חושב) אבל עדיין, למה בכלל.
&nbsp
בתוכנית היום הרגיש לי כאילו לא היה להם יותר מדי מה להראות (בעיקר בסוף) אז דחפו יותר מבד"כ שיחות וקטעים מיותרים בין המתמודדים. האח והאחות ממשיכים ללהג חופשי בדברים שלא קשורים, הדוגמנים\תאומים, אוולין ובעלה, האמהות הקטנות - זה לא נגמר! עכשיו אני מבין למה בתוכנית האמריקאית האורך הוא יתרון, אין בכלל קטעים כאלו (עזבו לרגע שזה גם חיסרון, לזה אני לא נכנס) וזה לראות פרק ישר ולעניין.
חוץ מזה, אני כנראה הייתי אוכל בטטות חופשי, מת על הירק הזה (למרות שלא טעמתי סגול או לבן), על אחת כמה וכמה כאשר זה מבושל במדורה.
 
פרק 6 או כיצד תרכוש ידידים והשפעה מאת רגב הוד

לפני הכל: איזה מתוקות ירדן ואן!

טוב, אם בהתחלה לקחתי בערבון מוגבל את הסיבה של עומר ונטע והפקחיות להצביע לרגב והלן, אז אחרי הפרק אין לי ספק שיחסי האנוש של רגב יכלו להשתפר קמעה.

רגב והלן זוג חזק, הם מתפקדים טוב ביחד, מתאוששים מהר והם באותה סירה, בניגוד לטוהר ואוולין שחותרים לכיוונים מנוגדים, אז סביר להניח שנראה אותם מגיעים רחוק במירוץ, גם הפרסה לא עיכבה אותם יותר מידי. המקום ששניהם מתקשים בו הוא הפן החברתי. אם במשחק לא הייתה הצבעה, זה כנראה לא היה מפריע להם יותר מידי. באמריקאי למשל, זה לא ממש פקטור, כי אין הצבעת יו-טרן כל פרק (נדמה לי שיש רק פעמיים בכל עונה, וכל זוג יכול לעכב רק זוג אחד כל העונה), ובכל מקרה, השיקולים הם יותר אסטרטגיים, בעוד שאצלנו, זה יותר רגשי. מטבע הדברים, זוג יבחר לתת עצור לזוג שהוא פחות מתחבר אליו מאחרים (או לזוג ששם לו).

גם במקרה וובה ואלה, אני זוכרת שנאמר עליהם שהם לא מתחברים לשאר, אבל וובה ואלה היו זרים מאוד, העברית שלהם לא הייתה טובה, וחוץ משני ושי, אף זוג לא עשה מאמץ לדבר איתם (לא מאשימה בכך אף אחד, החוויה של המירוץ מספיק קשה גם ככה, אבל זה בהחלט מאוד נזקף לזכותם של שני ושי שכן השתדלו והיו נחמדים). אז לאנשים היה מאוד נוח וקל לשים להם עצור ולא לריב עם אנשים שהם כן תקשרו איתם והתחברו אליהם. בעונה ההיא, אני זוכרת שהתעצבנתי על כך שאנשים לא מרחמים עליהם וממשיכים לתת להם עצור אחרי עצור, גם כי חיבבתי את וובה ואלה וגם כי, ראבק, 5 פעמים הם קיבלו עצור! אבל בניגוד לרגב והלן, או לטילטיל ומזרחי מהעונה שלהם, הם לא התחילו להתלונן על זה ישר מהפעם הראשונה (טילטיל בעיקר היה מאוד מריר על העצור היחיד שלו והתבטא בצורה מגעילה על רוני דואני, אותה הוא כינה בטעות דלומי). אבל רגב והלן הם לא זרים, הם לא חריגים, הם זוג ישראלי רגיל. נכון שרגב הוא קצת סלב, אבל לא יותר ממור סילבר שאיתו בעונה, או מרוני דואני מעונה 4, זה לא משהו שאמור לבדל אותו מהשאר (זה גם לא הפריע לשגיא ברייטנר למשל ב"הישרדות"), ובכל זאת, שישה זוגות בלג הקודם וחמישה זוגות בלג הנוכחי, בחרו לתת לו ולהלן עצור, ולא בכדי.

במשימה של הבטטות, הלן ורגב החליטו להתעמת עם הפסנתרנים, נמרוד ויונתן (חפץ), אותם הם כינו "הלפלפים", על העצור. זו הייתה ההזדמנות שלהם לגרום להם לא להצביע להם, אם רק היו חביבים, אם היו משתפים בקושי לעשות שתי משימות, אבל לא בקטע מאשים ותוקפני, אלא ידידותי. אני חושבת שיש בהחלט מצב שרגב והלן אפילו לא קולטים את עצמם, לא מבינים כמה עויינים הם נשמעים. כשרגב האשים את נמרוד ויונתן ב"קואליציה" ו"קנוניה" נגדם, אחד מהם אמר לו שזה פשוט כי הם פחות התחברו אליהם מלאחרים, ורגב אמר בלעג, אז זה עיניין של יחסי אנוש? וכן רגב, זה בדיוק זה. אם חושבים על זה, יש סיכוי יותר מסביר שנמרוד ויונתן לא היו בכלל מצביעים להם פעם שלישית, כי מור ומור הצביעו להם, ומה יותר קל מלהצביע לזוג שהצביע לך? אבל הם כבר אמרו שיצביעו שוב לרגב ולהלן והפעם יש להם את כל הסיבות לכך.

חשבתי גם על זה שהלן אמרה שבבית היא מתרחקת מכל מי שעושה לה לא טוב ומקיפה את עצמה רק באנשים שאוהבים אותה. כשאתה הולך לריאליטי זה בלתי אפשרי, זה לא פיד הפייסבוק שלך, אתה לא בוחר את המשתתפים האחרים, ההפקה בוחרת, ואם חלק מהמשחק הוא חברתי, כדאי שתשתדל להסתדר איתם גם אם הם לא כוס התה שלך. זה גם לא "האח הגדול", הצופים לא יצילו אותך. הקהל הישראלי נורא אוהב אנדרדוגים ומוחרמים, בין אם אמיתיים או מדומים (שזה הסוג הנפוץ יותר במקומותינו), אבל הוא לא פקטור במרוץ. האמת שגם בחיים אי אפשר לבחור תמיד את הסובבים אותנו. אנחנו לא יכולים תמיד לבחור את הקולגות שלנו לעבודה, את חברנו לספסל הלימודים או את השכנים שלנו, ויש אנשים שמטבעם, השכנים נאים בעיניהם, וכאלו שפחות.

מעניין גם שרגב והלן בחרו להתעמת רק עם נמרוד ויונתן ולא עם נטע ועומר, שהגיעו מיד אחר כך, וגם הם הצביעו להם פעמיים.

למרות שאני חושבת שיחסי האנוש של רגב יכלו להשתפר, החית שלו דווקא סבבה ואפילו תקנית. העברית הופכת דלה לא רק במילים, אלא גם בהגייה. היום גם את ההא, האלף והעין הוגים אותו הדבר, חבל.

אן וירדן היו ממש חמודות כשניסו להוריד את המתח בקריאות עידוד לא קשורות אך חיוביות. למזלן, הן שינו הצבעה מרגב והלן ליוסי ואודי (כי אלו הצביעו להן), ולא חטפו, אבל זה היה חמוד שהיה להן אכפת ושהן ניסו לשפר את האוירה. בכלל הן עושות רושם מצויין עד כה, הן חזקות, הדינמיקה בינהן הרמונית ומאוד מפרגנת, מקווה שימשיכו כך. גם לאחים התרגלתי, למרות עודף הטסטות הבלתי הגיוני שלהם, ויש לציין שעומר אח מאוד נוח ומכיל, למרות שכנראה היה עדיף שהיה מתעקש על עיניין הסופרמרקט, זה היה ממש טיפשי לעצור לקניות לפני ההרשמה. בכללי הוא עושה רושם של בחור חביב, רק שמישהו יתקן אותו כבר ש-grandpa זה סבא ולא סבתא ושזה בכללי ממש לא מנומס לקרוא ככה לנשים שהן לא הסבתות (החתיכות והמהממות), הפרטיות שלך עצמך. בניגוד להלן ורגב, אני גם לגמרי סבבה עם מיתר ועדי, ומהפקחיות אני מחבבת את אביבית, אני שמחה בשבילה שבניגוד לשותפתה למירוץ, היא מסוגלת להנות גם מהחוויה ומהנופים.

אצל טוהר ואוולין, שחשבתי בהתחלה שיהיו זוג ממש חזק, ממש רואים את חוסר הסנכרון הזה. הוא תחרותי, היא כנראה באה בשביל החוויה, וזה לא מתחבר. מצד אחד אני מבינה את הטענות שלה שהדרבון שלו בזמן המשימות מפריע לה, שהיא רוצה אותו יותר אמפתי וסבלני, מצד שני, היא גם לא נותנת לו להוציא קיטור, גם היא לא סבלנית אליו כשהוא מביע את עצמו ואת התסכול שלו, והוא זה שנדרש להשתנות ולהיות מישהו אחר.
ממש ריחמתי עליהם במשימת הגלאי, חבל שהם לא חתכו קודם, זה היה מוזר שיוסי ואודי והלן ורגב מצאו את שלהם די מהר, אולי הרמז בחלקה שלהם היה קבור עמוק מידי או שהייתה בעיה בציוד.

המשימות: הראשונה והשלישית היו משימות סבל יותר מכל דבר אחר. אני חושבת, ותקנו אותי אם אני טועה, שאם המירוץ האמריקאי מתאפיין הרבה יותר במשימות אקסטרים ומשימות בניה, לעומתו המירוץ הישראלי מצטיין במשימות סבל נטו. זה פחות כייף לצפיה עבורי, לראות משימה כמו משימת תפוחי האדמה למשל, שאין בה שום ערך מוסף חוץ מסבל פיזי (החום של הבטטות, ללכת על האבנים החדות). כשזה פה ושם, סבבה, אבל לא כדיפולט.
 

AA86

New member
יש לי חידה יש לי חידה ומי שידע יקבל נקודה

מאיפה פתאום למיתר ועדי חיכתה מונית בסוף משימת הגלישה? הרי הם הגיעו למקום עם תושב המקום, לא עם מונית וזה לא נראה כמו מקום שמוניות ממש עוברות בו...
דבר כזה לא אמור לחמוק מהצופים, אלא אם נעשתה קומבינה (כמו שכבר ראינו בעבר כמו עם התאומים בקוסטה ריקה בעונה 4).

אני מאוד אוהב את מיתר ועדי אבל חושב שהשמחה שלהם בסיום כל משימה יכולה להיות קצת מעודנת יותר..

עוד לא הגעתי לסיקור רציני של הפרק, מה גם שנאוסיקיי עושה עבודה יפה, גם אם אני לא מסכים עם הכל :)
 

סטילהוק

New member
הסטוק או אק-סטוק?


לא יאומן על איזה שטויות מתווכחות הפקחיות. ואגב, שתיהן טועות, זה מקס סטוק.

אן וירדן שכבר מפרק הפתיחה של ההיכרות הראשונית עם הזוגות חיבבתי אותן וראיתי בהן המון פוטנציאל, הולכות והופכות בהדרגה לפייבוריטיות הכי גדולות שלי העונה, פייטריות קטנות שלא נכנעות לשום משימה, גם לא למשימות פיזיות קשות, ובזה הן בהחלט מזכירות לי את צמד המתולתלות מהעונה הקודמת שהכי הגיע להן לזכות משלושת הצמדים שהגיעו לגמר. לא ייאמן כמה מתיקות, תמיכה הדדית, פייטריות וסבלנות יש לשתי הבנות האלו, שלא פלא שהן התקדמו בהדרגה למקומות הראשונים ושניות עכשיו רק לעדי ומיתר, וגם זה רק בגלל שלמזלם של עדי ומיתר נפלו בחלקם יותר מהר 25 הבטטות הסגולות. מאוד חששתי שהן עומדות לאבד את המונית שלהן, כשאן נופפה לנהג ביי ביי, אך ירדן צעקה לו מיד שמה פתאום ביי ביי ושיחכה להן, כי אחרת הן היו עלולות להיתקע במקום היערי החשוך ההוא, ונרגעתי רק כשראיתי אותן נכנסות חזרה למונית שהמתינה להן, למרות שלא הראו אותן מגיעות ונרשמות אחרי עדי ומיתר.

אוולין וטוהר ממשיכים להראות מצוקה והקשר ביניהם לא יציב וטוב כמו שנראה בהתחלה, לא מבין למה מכתחילה הם לא הלכו על משימת הזזת האבן, הרי עם השרירים של טוהר, וגם אוולין לא בדיוק חלשלושה, למעשה הם זוג חזק פיזית, הם היו עושים את זה צ'יק צ'ק, אז למה לבזבז שעות על משימה סיזיפית בחול הלוהט, אם אפילו אן וירדן וצמד המוריות ששתיהן לא נחשבות לצמד חזק פיזית עשו את המשימה הזאת וסיימו אותה בהצלחה.

רגב והלן ממשיכים להתבכיין על העצור שהם מקבלים, ולמרות שזה מעצבן ומתסכל לקבל עצור ועוד מחצי מהצמדים המשתתפים במירוץ, ולא בפעם הראשונה, הם חייבים להבין שזה חלק מהמשחק, גם בגלל שהם נחשבים לצמד חזק ואחד מהמאיימים במירוץ, ואת זה אנחנו רואים בכל פרק מחדש. לא כל צמד מסוגל לבצע שני משימות פיזיות קשות בזו אחר זו ולמרות זאת עדיין לעבור צמדים אחרים במירוץ. וגם הכישורים החברתיים שלהם, כפי שיכולנו לראות בפרק האחרון, איך לאמר זאת בעדינות? לא ממש במיטבם. הריב המיותר עם צמד הפסנתרנים באמצע משימת קילוף הבטטות לא היה במקום, ורק גרם לפסנתרנים יותר אנטי כלפיהם ולהמשיך ולשים להם עצור.

צמד המאוסים של השוטר והכבאי ממשיך להימאס עלי יותר ויותר מפרק לפרק, והיחס המגעיל והפוגעני שיוסי הפגין כלפי המשגיחה המקומית במשימת גלאי המתכות בחול רק המחיש לי עד כמה שצדקתי לגבם. בוא נאמר זאת כך, אם הם יודחו השבוע אני ממש לא אתגעגע אליהם.

לעומת זאת, האח והאחות מירושלים, נטע ועומר, דווקא מתחילים להתחבב עלי, הקטע עם המסטיקים והראש הנוסף שצמח לה קרע אותי מצחוק, ובכלל יש להם קטעים ממש מצחיקים, למרות שחלק מהם ממש קטעים מטומטמים, כמו למשל לעצור בסופר לפני ההרשמה למשימה הבאה.


הקטע עם יללות הכאב של השרירנים כשהלכו על הגחלים היה לא פחות ממביך, בעיקר שמדובר בשני יוצאי חיל קרבי. אפילו הבנות שהלכו רגע לפניהם עם הבטטות הלוהטות בידיהן על אותם הגחלים לא ייללו כמותם. שלא לדבר על כך ששתיהן עברו אותם בכל המשימות, גם הפיזיות וגם המנטליות, וכולי תקווה שגם יגיעו לשלבים הרבה יותר גבוהים מהם במירוץ.

ואילו צמד הפקחיות ממשיכות להישרך מאחור ולספק את הקטעים האותנתיים החצי מצחיקים-חצי מעצבנים בויכוחים המטומטמים האינסופיים ביניהן, כמו זה על האק-סטוק.
 

Piglet77

New member
דירוג הזוגות שלי לאחר צפייה בפרק

אחרי הצפייה בפרק, אני בהחלט כבר יודעת איזה זוגות אני רוצה שיגיעו לשלישיית הגמר.
אן וירדן מקסימות. הם זוג חזק נפשית, עם שמחת חיים ופרגון הדדי. הם גם יודעים לפרגן לסביבה, להגיד מילה טובה ולנסות להוריד את להט הרוחות מסביב. הן אמנם באו להתחרות, אך יודעות להמשיך להנות.
הפסנתרנים מפתיעים כל פעם מחדש עם היכולות הפיזיות שלהם, הרוח הטובה בה הם מבצעים כל משימה, יכולת ההבלגה שלהם מול רגב והלן ובכלל בחוש ההומור המיוחד שלהם.
עדי ומיתר זוג חזק, עם קשר מעולה. אמנם לא אהבתי איך שמיתר התייחס לרגב, אך במשחק הרוחות לפעמים מתלהטים ואם לפעמים יוצא קצת האמוציות, אנחנו לא יכולים לשפוט אותו.
אם הייתי יכולה להפריד זוגות, הייתי שמה גם את אביבית מצמד הפקחיות כאחת האהובות עלי. היא מסתדרת עם בת זוג לא פשוטה, שכל הזמן מתלוננת ומעכבת אותה. זוכרת להסתכל ולהנות גם ממה שקורה מסביב ולהנות מהמסע ולא רק לסבול מהמשימה.

זוגות מאוסים עלי - אוולין וטוהר, הלן ורגב, הני מהפקחיות.

לגבי כל השאר - כרגע אני די נייטרלית
 

RossieL

Active member
פרק קצת עייף אבל מערטל את המתחרים

יוווווווו, כתבתי המון אבל אני לא מעתיקה אחרי שתפוז בלע לי בלחיצת מקלדת פוסט שלם.
אז בקצרה
הפסנתרנים מקסימים
ירדן ואן מסתמנות כפייבוריטיות
הדוגמנים, למרות הכל, יש בהם משהו שובה לב
מיתר ועדי שלא עושים חשבון,
ואפילו עומר ונטע, הם מאזנים אחד את השניה.
וגם הפקחיות - אביבית הלא מוותרת והני שמקטרת אבל עושה.

מי פחות מתחבר אלי
זוג אנשי הביטחון, הם בדרך ועדין, כרגע משהו בהם ... לא יודעת
אוולין וטוהר, הם קרובים אחד לשני ובכל זאת, משהו שם לא מצליח לעבוד להם,
ורגב והלן - מכולם, לא אצטער אם הם יודחו, הם הבכיינים של התכנית,
הזוג שכועס על כולם ולא עוצר להסתכל לרגע על עצמם ולמה כל כך הרבה זוגות סימנו אותם.

ואם שכחתי מישהו, כנראה שהוא לגמרי לא מענין אותי, אז יסלחו לי.
והיום פרק הדחה.
מחכה ומצפה ומקווה שלא יהיו אלו מישהו שאני דווקא מחבבת.
ובאופן אישי לא אצטער על משפחת הוד

 
למעלה