פרק 5 - נוחתים בהוואי

JAMES DEAN

New member
פרק 5 - נוחתים בהוואי

לפי הפרומו הזוגות מגיעים הערב להוואי ויהיו שם עם שלל משימות

 

Lepton

New member
למישהו יש עצה פרקטית איך להבחין בין הכבאי לשוטר?

 

סטילהוק

New member
השוטר זה הבכיין והכבאי זה זה שצוחק עליו ועל הבכי שלו.

אך שניהם מאוסים עלי באותה מידה.
 

סטילהוק

New member
פרק מהנה


הוואי מדהימה ביופיה, ים תכול נקי, חופים מהממים, שלווה וכיף לא נורמלי.

וכל הכבוד לאן וירדן הפייטריות הקטנות שנתנו פייט והצליחו לעקוף הרבה צמדים חזקים ועלו למקום השני, ובעיקר לאן שלבדה ניצחה את רגב והלן בדו-קרב מולם. אהבתי גם מאוד את האינטרקציה והעידוד שלהן לאווילין במשימת בתולות הים. נראה שיש קשר חזק בין שני הצמדים האלה. גם אהבתי שהמוריות ניצחו את השרירנים השחצנים שלא האמינו שזה קרה להם. השוטר והכבאי המאוסים שבסך הכל ניצחו את עומר ונטע כל כך התלהבו מעצמם כאילו ניצחו מקסימום את שמשון והרקולס, וממשיכים להראות כמה הם גרועים באנגלית, עלק איי וונט טו דד (אני רוצה למות), שהם אמרו למגישת השייק פירות.
לא אהבתי את הירידה וההשתחצנות של מיתר על רגב והוד השבורים והמותשים, וכל הכבוד לעדי שנסתה להרגיע אותו מולם. הפסנתרנים ממשיכים בשאנטי שלהם ואף ניצחו את השרירנים שכל הזמן רק בחורות בראש שלהם בדו-קרב, ואחרי שגם המוריות ניצחו אותם ודי בקלילות יש לאמר, הגיעו הפקחיות שקיבלו עצות מהמוריות אך לא יישמו אותן והפסידו לשרירנים ונשארו אחרונות להמתין 15 דקות כעונש.

הפייבוריטים שלי אחרי הפרק הזה:

אן וירדן הזינות האנדרדוגיות הקטנות והפייטריות, המלאות אופטימיות ושמחת חיים, ובכל פעם שמראים אותן על המסך אני נהנה.
גם טוהר ואוולין, למרות שיש פער ביניהם, הוא מאוד תחרותי באופן קיצוני והיא לא ממש, ובגלל זה הם גם ירדו למקומות האחרונים, וזה עוד עלול להזיק להם בהמשך המירוץ.
צמד הפסנתרנים גם הם מתחילים להתחבב עלי, אני אוהב את הנונשלטיות והשאנטי שלהם שבזכותם הם עברו ועוברים משימות בקלות וכבר נתפסים כזוג חזק.
גם צמד המוריות פייטריות לא קטנות ומוסיפות המון צבע למירוץ.

מאוד אמביוולנטי לגבי עומר ונטע, שמצד אחד הם מצחיקים ומשעשעים ומצד שני סנובים מעצבנים, אך לא יותר מהכבאי והשוטר הטבריינים המאוסים כבר עד לעייפה. כמה עוד אפשר לעוף על עצמך כשאפילו לאמר משפט נורמלי באנגלית אתם לא יודעים? בושה וחרפה לטבריינים שאלה נציגיהם במירוץ מסביב לעולם.
 

RossieL

Active member
וואי, הייתי שמחה להיות עכשיו בהוואי


פרק שהתחיל די לאט [לא התלהבתי ממשימת בת הים, לא מצאתי בה שום דבר מרתק] אבל הלך ונבנה ויצר את עצמו.
והנה אנחנו, אני, מתחילה להכיר את הזוגות.
ולצערי הרב, בני הזוג הוד- הם לא בין הפייבוריטים שלי.
הם יודעים לאן הם הגיעו?
הם יודעים מה מהות התכנית בה הם משתתפים?
הם מבינים שהם ב תחרות??
לא, כי הלן בכיינית ברמות של ילדה בגן חובה ורגב, וכל הכבוד לא שככה הוא מפרגן לבת זוגו, אבל יש שלב שבו צריך להסביר ולהבהיר לה שזה לא עובד לפי הרצון שלה. מה לעשות, ככה זה בתחרות. פעם למעלה ופעם למטה.
ודי מייאש לשמוע אותה בכל פעם שהיא למטה ש"יאללה, שברו את הכלים ולא משחקים".

יוסי ואודי - כוחות ההצלה
אין ספק שהם ראו את העונות הקודמות, הם ראו גם תכניות ריאליטי אחרות והם באו עם שיעורי בית מוכנים.
"יש גם שמפו הוואי ... למה, יש שמפו טבריה?"
ועוד כל מיני ' הברקות' כאלו ואחרות שמנסות לגרום לנו, לי, הצופה, להתחבר אל הצד ה'פריפריאי/ פרחי' שלהם [I AM DEAD .... נו באמת ...]
אז שכל הוא לא החלק החזק אצלהם [משימת החלקים החסרים ... על מה הוא בדיוק חשב כשראה שחסרים חלקים אבל ראה המון חלקים בצד ו ... על מה הוא חשב??] אבל מי יודע, אולי בהמשך יגדל להם קצת ונצליח לראות מעבר, כי, במלוא הכנות, הם בסדר הם, בסה"כ.

נמרוד ויונתן- זוג הפסנתרנים
אין מילים, הם כל כך סבבה.
הם באו לתחרות, אבל לא למלחמה,
הם לוקחים כל משימה ברצינות אבל בכייף,
הם מתאכזבים כשלא הולך להם אבל הם לא שוברים כלים ורצים הביתה.
הם בהחלט דמויות שכייף להתמקד בהם ויש להם יופי של תרומה למירוץ.
מקווה לראות אותם בעוד פרקים בהמשך.

מיתר ועדי
היא? מהממתתתתת
הוא? חמוד לאללה.
יחד הם זוג מנצח.
העבודה המשותפת, ההבנה, הרצינות, הכייפיות [כמו הפסנתרנים] והמוטיבציה לנצח. אני לא כועסת על התגובה של מיתר אחרי משימת הבלון. הם ניצחו, הלן ורגב הפסידו. יששששששששששששש
למה צריך להתאפק ולשמור שמחת ניצחון בבטן?


דניאל ואליהו - היפיופים
שני אלו, יש בהם משהו שגורם מאד להתאהב בהם אל גם משהו אחר, מין אמביוולנטיות כזו.
דווקא חינני בעיני החיזורים הקטנים האלו בכל פינה שבה יש בחורות צעירות, הם צעירים, רווקים, יפים, וזה הכי 'נכון',
והם חדורי מוטיבציה לנצח ובדרך, כך מרגיש לי, קצת כמו הלן, שוכחים שזה רק משחק, תחרות.
מקווה שבחלוף הזמן [פרקים] ניחשף עוד קצת לשנים, אני בטוחה [בהרגשה אישית שלי] שהצדדים היפים שלהם עדין פשוט מוחבאים תחת קליפות.

ירדן ואן - ZINA & ZINA
הן התחילו כזוג חמוד, ילדותי משהו [מה זה הקטע של זינה והנשיקות?] לא צמד שמרגע שהפציעו על המסך, נפלתי, אפשר לומר- נהפוך הוא, לא ממש ראיתי אותן, אבל הן פייטריות ומכוונות מטרה ו ... סחטיין על שתי אלה.
וואלה, משחקות אותה, בחן, הגינות, עוצמה אישית והמון המון רצון להגיע גבוה.

אביבית והני - הפקחיות
טוהר ואוולין
מור ומור
עומר ונטע

4 זוגות שאני ממש לא סגורה לגביהם.
בכל אחד מהם יש חינניות אבל גם משהו שגורם לי למין אנטיות.
כל אחד מהזוגות [או אחד מבני הזוג] מפגין OVER בהתנהגות, מה שגורם לי להרגיש כאילו הם שחקנים בהצגה ולא אנשים אמיתיים בתחרות אמיתית.
אבל, אנחנו רק בתחילת הדרך ודברים עוד יקרו ויכול להיות שדעתי על המתמודדים תשתנה במהלך העונה.
כרגע אני אפילו לא יודעת להגיד מי הפייבוריטים שלי אבל כן יודעת שאם רגב והלן יודחו, אני לא אזיל דמעה [SORRY HOD FAMILY]

 

JAMES DEAN

New member
נשמח אם תעשי פינה בפורום

כל פעם תעלי שיר או נעימה הקשורה לאותו פרק
 
המעבר לערוץ 13 עשה לתכנית הזו רק טוב

קודם כל, נראה לי שיש פחות פרסומות (במילא אני ממריצה אותן, אבל פעם היו יותר הפסקות ולמשך יותר זמן).

שנית, אולי מפני שיש פחות זוגות, מתחילים להראות יותר את כולם. עדיין נטע ועומר שולטים לצערי על פינת הטסטות, וזה חבל, אם כי הפעם לפחות הייתה להם יציאה שכן היה שווה לשדר, על יונתן חזה העוף (ואם יש זוג שיכול לקחת את זה בהומור אלו הפסנתרנים), רוב הטסטות שלהם, מבחינתי, פשוט סתם מיותרות והיו צריכות להשאר על רצפת חדר העריכה.

המשימות היו סבבה (אם כי ממש ריחמתי עליהם במשימה הראשונה, משימת הסבל), המשימה השניה הראתה תיאום יכולת עבודה משותפת בין הזוגות (ולפחות בקטע הזה מי שעשה את הפלייבורד נהנה ולא סבל), והיה גם דו קרב, שזו תמיד משימה עם פוטנציאל טוב והפעם הוא גם היה הוגן! למרות שזו משימה שנראית כמו משימה שלחוזק וגודל יש יתרון, זה לא ככה, וזוג כמו המוריות הצליח לנצח זוג כמו הדוגמנים. זו משימת דו קרב כלבבי, כי היא נותנת צ'אנס לכולם.

לגבי הזוגות, שמחתי שהראו יותר את הפסנתרנים, הם חמודים, הם עובדים יפה ביד, יש להם הומור עצמי והם מתקתקים משימות בשקט. אן וירדן הולכות מתחבבות עלי מפרק לפרק, הן מתוקות, ושוב הן השתדלו לשמוח בשקט את שמחת הניצחון שלהן, וזה ממש יפה מצידן.

אבל זו לא חובה. וזו הבעיה שלי עם רגב והלן. מצד אחד - זוג חזק, גם במשימות וגם בתקשורת הזוגית שעד כה הייתה אחלה וחצי. אבל מה שמפריע לי בהם זו גישת ה"אנחנו נגד כולם" והמרמור, שיעלה להם בעוד עצורים במהלך הדרך. עוד זוג תירץ הפעם את הבחירה ברגב ובהלן בכך שהם לא חברותיים, הפסנתרנים, וקשה לי להאמין שאין לכך איזשהו בסיס. יכול להיות גם שהעובדה שהם זוג חזק בתחרות גם גורמת לאנשים להצביע להם (וגם כי אנשים לא רוצים לפתוח חזית נוספת אחרי שכבר בחרו לפתוח חזית אחת, ואת זה ראו גם בעונות קודמות), אבל בניגוד לג'סטין ודיאנה, שהוזכרו פה באחד השרשורים, הם לא לוקחים את זה בספורטיביות ורצים הלאה, אלא מגיבים בכעס. זה לא רק העצור, זה מתבטא גם בקטנות. מילא ריב התרנגולים בין מיתר לרגב, אבל גם כשהפסנתרנים היו מולם רשף רגב כשהם אמרו שצריך לנסות להפיל קודם את הלן (זה הרעיון, לא? להפיל אחד את השני), והתמרמר מרה כשהם אמרו "קדימה!", פשוט נורא, הם "באו לעבוד", הפסנתרנים האיומים האלו, כאילו שהוא והלן באו רק בשביל החוויה והשופינג בדיוטי. זה חבל כי הם באמת זוג חזק, ובא לי לפרגן להם על כך כשהם לא מתמרמרים על כל העולם, הם מאוד תחרותיים בעצמם וזה סבבה, אבל משום מה הם שוכחים שזו לא הצגת יחיד וגם האחרים משום מה רוצים לנצח.

גם לא אהבתי גם את חלקו של מיתר במלחמת התרנגולים, אבל לפחות כן אהבתי שעדי העמידה אותו במקום. נזכרתי ברז ואלכסה, אחרי שאלכסה השפילה את גל במשימה (לא שאני חלילה משווה את מיתר לאלכסה, כי שם היא ירדה אישי ונמוך באופן מיוחד וגל לא יכל לענות לה), אחרי שגל התעלף אלכסה הרגישה רע עם עצמה ורז הרגיע אותה שהיא בסדר. זה משהו שהפריע לי אז ברז, שהיה בן זוג מאוד תומך אבל זה היה המקום לומר לה שהיא לא בסדר, שהיא עברה את הגבול, ולעדי אין בעיה לעשות את זה עם מיתר והוא מקבל את זה ממנה. בכלל החברות שלהם יפה.

לצערי, אצל אוולין וטוהר מתגלעים סדקים בתקשורת, וזוג שנראה מאוד חזק בהתחלה מוצא את עצמו משתרך מאחור, כשרק הפקחיות מאחוריהן. מאלו היה פחות טסטות הפרק על איציק הגדול ושיפודיו, והיה יותר פוקוס על שיתוף הפעולה בינהם, וטוב שכך. קשה להאמין שהן יגיעו רחוק, למרות שכדבריהן, הן נותנות את המאה אחוז, פשוט המאה אחוז שלהן הוא פחות מהמאה אחוז של זוגות אחרים. מהכבאים אין לי בעיה להפרד, מהם ובעיקר מהטסטות שלהם. את הדוגמנים פחות ראו הפרק, חוץ מבקטעים שבהם הם ריירו על בחורות בביקיני, אבל אחרי שהם כיכבו בלג ניו יורק, אין לי בעיה עם זה. סה"כ הם בסדר, זו ההפקה שלא בסדר שהמאיסה עלי זוגות מסויימים בגלל אוברדוז של טסטות. מקווה שמגמת השיפור תמשיך הלאה.
 
אגב, מישהו יודע למה דחוף לתפוז לדחוף כל מיני קטעי וידאו

משונים להודעות?
פרסומות - אני מבינה, זה כסף, אבל וידאו של אלוף העולם בגוגואים ושטויות כאלו - בשביל מה זה טוב הנידנוד הזה?
 

רודףצאן

New member
אחת ממשימות הדו קרב הכי משעממות אי פעם

אני לא יודע אם הם ידעו בהפקה כמה שהמשימה הזו נראת לא מרגשת או שבכוונה עשו ככה שיוכלו לדחוף הרבה יותר מלל מבדרך כלל לעדויות (בעברית) לא מרגשות גם ככה.
זה גם הסוף של הפרק אז בכלל עודד אותי לסיים אותו מוקדם מהצפוי ולפרוש.
פרסומות עדיין מרגישות מוגזמות (תודה לכם ספרינג, הבנתי שאתם נותנים חסות, למה אני צריך לראות גם בוטקה שלכם אני לא יודע) אבל לפחות נתנו יותר זמן מסך לזוג שעד לפני פרק היה רוח רפאים. או שאולי בגלל שהם מובילים פתאום נותנים להם זמן מסך?
השוטרים הופכים לזוג יותר ויותר מאוס מבחינתי. לא יודע אם זה עזרה (כביכול) או דרך ההתנסחות שלהם, אבל אני פחות מרוצה מהם.
הזוג הכי פחות אהוב עדיין זו אוולין ובעלה. אני גם לא אוהב את האמות הקטנות וה"אינסטוש" (בנות כמה הן?!). ומשהו מעניין - האחות (בזוג של אח ואחות) אולי עושה את עצמה או שהיא באמת כזו אהבלה אבל איכשהו העדויות שלה פשוט משעממות. הם לא זוג מעצבן מבחינתי אלא סתם זוג שאפשר לדלג על מה שהוא אומר כי באמת רוב המשפטים שלה נועדו להעביר את הזמן.
צריך לראות את התוכנית הזו. היא ניצחה ברייטינג את מאסטר שף אבל לא בהרבה. זו תוכנית שהייתי שמח שתחזור למסך על פני עוד (ע-ו-ד) תוכנית שירה לא מעניינת.
 

גםצופה

Member
מנהל
כל התוכנית הזאת מאד מסחרית....

אחרת לא היו מצליחים לעמוד בעלויות.... כך שההפסקה באמצע של ספרינג לא ממש הפריעה לה....
(את רוב הפרסומות אני גם מעבירה מהר...)
&nbsp
ומי אמר שאין דו קרב בכל לג ???
&nbsp
הנה אנחנו בלג השני וגם בו יש דו קרב... (יכול להיות שאחרי התוכנית כבר נשכח שהמשימה על הכדור היתה דו קרב...)
 
אגב, למרות השיפור בעריכה, עדיין הייתה פאלטה לא קטנה

לא ממש הייתי במתח בדו-קרב של רגב והלן מול עדי ומיתר. למה? כי קודם לכן הראו את הלן מיואשת ורוצה הביתה באותו הלוקיישן. ולכן גם תיארתי לעצמי שאן וירדן ינצחו, כי אין מצב שהלן ורגב יהיו מובסים ושפופים אחרי דו קרב אחד בלבד.
 
למעלה