פרק 4 - פרק הדחה

JAMES DEAN

New member
פרק 4 - פרק הדחה



 

סטילהוק

New member
ושוב, כמה צפוי ולא מפליא, צמד המאוסים מקבלים עזרה משום מקום

בדמות 'תומאס' שמדבר במקומם עם האנשים בטיימסקווייר.
 

רודףצאן

New member
חייב להודות, הפעם זכרתי מה שאמרתם\ן

כנראה יש פה דפוס, הם די מתקשים לתקשר עם אחרים (נמצאים רוב הזמן בין האחרונים) ופעמיים עזרו להם מקומיים לתקשר עם אחרים וכל זה רק במדינה הראשונה. מזוג שדי חיבבתי על ההתחלה הם הפכו למאוסים די מהר ואם באמת עוזרים להם בהפקה, אני לא רוצה להמשיך לראות אותם.
 

סטילהוק

New member
3 פעמים כבר עזרו להם מקומיים להינצל מהדחה

וכל זה באותה מדינה ובאותו לג, וזה רק הלג השני.
 

רודףצאן

New member
ראיתי רק פעמיים...

העזרה עם הקרם לא הייתה נראת לי כמו עזרה. אבל עדיין, פעמיים בתוך אותה מדינה זה הרבה
 

גםצופה

Member
מנהל
נראה לי שעזרו להם

כי הם סה"כ באים בצורה חביבה לאנשים...
זה שהם לא הודחו אלא האקסים נבע מטעות די מטומטמת שהאקסים עשו....
 
שני גברים מגודלים מעוררים יותר רתיעה

מאשר שתי בנות לא מאיימות כמו אן וירדן. אני כאישה הייתי נוטה לעזור יותר לשתי הבנות.
מה גם שהם לא דוברים אנגלית.
 

גםצופה

Member
מנהל
יכול להיות שהשוטר והכבאי ידעו

לפנות לאנשים בצורה יפה...

יש להם איזה שהוא חן מסויים.
 

ny22

New member
מנהל
מעניין מה יהיה היעד הבא, קנדה?
או מדינה באיזור....

 

רודףצאן

New member
התוכנית עוד לא נגמרה וכבר יעד הבא?

מה עם לחיות את הרגע ולהתרכז בפרק הזה?
 

רודףצאן

New member
איזה משימות ק(אאאאאאאאא)לות! (וצדקתי בנוגע למודחים)

הכל לקח להם שתי שניות. אולי זה בגלל שמרחו את ניו יורק (כמיטב המסורת של הגרסה הישראלית), המשימות היום היו עניין של דקות (ואפילו שניות), אולי חוץ מהראשונה בתיאטרון. כל הזוגות היו בהפרש די קטן אחד מהשני. יפה להם שהצליחו להככניס עוד פרק עם החומר הזה. ככה זה בהפקה.
ואפשר להגיד שצדקתי, אחד הזוגות שכמעט ולא הראו, הוא באמת היה הזוג שאף ראשון (בחו"ל). האקסים כמעט ולא קיבלו זמן מסך וזה כנראה באמת בא בעקבות הדחה ראשונה.
&nbsp
 
זה לא הוגן כלפיהם, הגיע להם שיראו אותם

פשוט עריכה מעפנה.

אם ההדחות לפי זמן המסך אז הבאים בתור הם זוג הפסנתרנים או חברי הילדות, גם אותם בקושי מראים (אפילו שהם הגיעו למקום השני והשלישי), אחר כך המוריות* והמנצחים הם האחים או הדוגמנים.


* ספויילר בלבן: טוב, עליהן יודעים שפרשו בעקבות פציעה.
 

רודףצאן

New member
כמה דברים:

1. ספוילר בלבן זה רעיון גאוני, אף פעם לא חשבתי עליו. אהבתי את זה, אבל עושים את זה דרך הוספת הודעה ולא תגובה מהירה, נכון?
2. אני יכול להבין את ההפקה בנוגע להדחה הראשונה, למה להשקיע הרבה בזוג שעף ראשון? פחות זמן להבליט זוגות "מגניבים" שרובנו שונאים.
3. כתבתי למעלה "אף" ועף אחד לא יתייחס (כולל אני). ועכשיו כתבתי עף חחחחח (אין לי סמיילים, זה לא עובד)
4. הקטע עם זמן מסך שווה הדחה לא מדויק. אני אומר את זה רק על סמך ההדחה הראשונה, אבל אולי המצב ישתנה מעתה והלאה. תמיד יכול להיות שזוג אחד פשוט "לא מספק את הסחורה" ואין לו דברים מעניינים להגיד\אין לו דרמה, לא משנה כמה הוא מצליח במירוץ
 
כן, רק דרך מסך התגובות הרגיל

ואז יש לך גם אייקונים


פשוט לבחור צבע לבן לכתיבה.

הקטע עם ג'סיקה ואסף נורא תמוה בעיני, כי מעבר לכך שאני מאמינה שצריך להראות את כל הזוגות, לג'סיקה היה גם פוטנציאל בעיני להיות משעשעת, והמבטא הארגנטינאי בכלל מוסיף לה נקודות אצלי, אז מה קרה? דווקא לסטודנטית שניהלה רומן חד צדדי עם גידים וסחוסים ולבת הלוויה שלה נתנו די הרבה זמן מסך בהתחלה. גם בעונה שעברה, יוסי עבדו למשל היה דמות מאוד זכירה בפרק הראשון, אני לא מבינה למה התעלמו בצורה כה החלטית מאסף וג'סיקה.

קח את הפסנתרנים לדוגמא: בהבלחות הספורדיות שלהם כל פרק הם נראים לי אחלה אנשים, הם ממש לא נראים משעממים, אני אולי לא אקבל מהם קטע סטנדאפ על מה אוכלים באיציק הגדול, אבל היי, אני יכולה לחיות נהדר בלי זה! זה נחמד שיש אנשים משעשעים עם שפה ויחודית והומור, כשזה טבעי ולא מאולץ, זה פחות נחמד שבמקום לראות אשכרה אנשים רצים ומתחרים אני חוזה בבמת כישרונות חובבים נודדת.
 

רודףצאן

New member
אולי ההפקה קיבלה מהם משהו "משעמם"

פחות התלהבות אולי? הם נראים לי יחסית אדישים (יחסית לשאר המתמודדים, כן?). אגב, אני לא חושב שההתלהבות מאולצת אצל שאר המתמודדים, אני בתור מתמודד כן הייתי מתלהב בהיסטריה כי אישית אותי זה ירגש ואני גם אדם כזה (יש בי מידה מסוימת של תיאטרליות). אחרים מהצד עלולים לתפוס את זה כמשחק או הגזמה. ויכול להיות שאומרים להם מאחורי הקלעים להגזים ולהעצים ו... נניח הפקחיות בחולון עושות את זה. או האחות של האח, אבל הם גם מבקשים מהם לשחזר כל מה שקרה (כ-ל מה שקרה) אז הדברים פשוט עולים, לאו דווקא בכוח. אולי, אני לא מומחה.
 
נפלאות ההפקה...

הבעיה שלי היא ממש לא עם ההתלהבות, בדיוק להפך, יש משהו מקסים בלראות אנשים מתלהבים באמת (למשל, הקטע שמור התרגשה על השטיח מהמעודדת שזיהתה ורצתה סלפי היה חמוד). אני מתכוונת לקטעי הסטנדאפ המאולצים בטסטות, והביקורת שלי היא בהחלט כלפי ההפקה שדוחפת את המתמודדים לנפק לה את זה ומתעקשת לשדר את זה על חשבון דברים אחרים, הרבה יותר מהותיים לפרק ולמשחק. עכשיו, יכול להיות שזה אני ואנשים אחרים נהנים מזה (לפי התגובות פה ובמקומות אחרים - אין את ההתלהבות ממתמודדים כמו בעונות קודמות). ממש אין לי בעיה עם אנשים שהם מוקצנים מטבעם או תיאטרלים, יש לי בעיה כשאני מרגישה שאני מריחה זיוף או התאמצות יתר, כשמתמודדים מנסים לייצר איזה טייפקאסט ש"הקהל אוהב".
 

רודףצאן

New member
מה זה טסטות?

ואיך זה מאולץ?
איך באמת אפשר לזהות הבדל בין אופי טבעי של אדם לתגובה מזויפת של אדם שמנסה להיות אהוב הקהל? אני לא רואה את ההבדל שאת מדברת עליו. אומנם גם אני לא מאושר מהמתמודדים עד כה אבל אני כן נהנה בכלליות מהתוכנית ואני חושב שחלקם מספקים כמה רגעים ממש משעשעים שבאו באופן טבעי במירוץ עצמו (ולא בעדויות המוגזמות או טבעיות מול המצלמה).
אגב, שמת לב לשרשור שכתבתי על רייטינג? אני לא יודע אם איתך דיברתי על זה, אבל מסתבר שלפחות לתוכנית הראשונה אחרי הפיצול, יש אכן ירידה ברייטינג ואנשים נהרו לארץ נהדרת.
 
טסטות - עדויות מול המצלמה

קיצור של טסטמוניאלס, נראה לי שצפניה (אביעד קידרון, כתב אחר כך בוואלה), היה הראשון לכנות אותן ככה בבלוג שלו על הישרדות.

בעיניין המאולצות - לא יודעת, זה אישי, כל אחד יכול להגיב אחרת. לפעמים אני מאמינה למתמודדים ולפעמים אני מרגישה שהם עושים הצגה או שהם סתם מתאמצים יותר מידי כדי לשעשע את הקהל. יש גם לפעמים סימנים קטנים, כשאנשים דוחפים יותר מידי קאץ'-פרייזים לטסטות למשל, אבל בשורה התחתונה, מה שאני מרגישה כמאולץ, אולי אתה תרגיש כאותנטי, ולהפך.

לגבי נתוני המדרג, לא מפתיע האמת שפרק הפתיחה של "ארץ נהדרת" הביס את המירוץ, במיוחד בגלל שהעונה התחילה מאוד חלש. אבל זה נהדר שיש תחרות, זה כבר מתבטא בכמות הפרסומות.
 

רודףצאן

New member
למה פשוט לא להגיד עדויות?

קצר וכל אחד יבין את זה.
אני גם לא בטוח אזכור את זה.
התחרות דווקא הפתיע אותי כי ארץ נהדרת נחלשת כבר כמה שנים והמירוץ תמיד הייתה חזקה (אי אפשר לדעת כמה, לא הייתה תחרות עד כה ונתנוני מדרג באו באחוזים מנופחים ולא מדויקים בעליל). לפחות את מאסטר שף היא ניצחה ,אבל שוב, לא בהרבה.
בקשר לעדויות מאולצות, כנראה זה באמת אישי.
 
למעלה