פרק 3 - שייק אמריקאי

JAMES DEAN

New member
פרק 3 - שייק אמריקאי

אין כמו אוכל בניו יורק אחרי שאתה רץ כל היום ברחובות.
אבל מה קורה אם הוא מוגש בתור שייק?

 

AA86

New member
גם הפרק וגם בפרק הקודם

הרבה יותר מדי התלהבות מזה שהם בניו יורק, קצת מוגזם

משימת הסנג'ר, משימה קשה.
משימת הקרמים, משימת היידה (כלשונו של קובי)
משימת השייקים, משימת אוכל.

תחושה שעל ההתחלה הביאו משימות מעניינות כדי ליצור עניין - דו קרב בפרק הקודם, משימת בפרק הזה.

לגבי עצור, לא זוכר בעונות הקודמות מתי היה בפעם הראשונה

רק אני תמה על זה שאיכשהו בשתי המשימות עם קהל מישהו נחלץ לעזרתם של יוסי ואודי?

הימור שלי, אסף וג'סיקה ההדחה הקרובה.
 

רודףצאן

New member
עם העבר המפוקפק של ההפקה...

אי אפשר לדעת מתי עוזרים להם ומתי לא. וואלה יכול להיות ש"מישהי" עזרה להם אבל לא מראים מספיק בשביל לדעת.
וגם אני שואל את עצמי מה זו ההתלהבות הזו מניו יורק, אני בכלל לא הייתי רוצה להיות שם
 

AA86

New member
על איזה עבר מפוקפק אתה מדבר?

אני מתכוון שבמשימת המשקל היתה שם את אמנדה הזאת שעזרה להם ובמשימת הקרם גם הגיע פתאום בחור שעזר להם
 

רודףצאן

New member
עבר מפוקפק אני אומר בכלליות...

ההפקה מתערבת או התערבה כל כך הרבה פעמים בלי שנדע - זה עבר מפוקפק. כבר אי אפשר לדעת באמת מתי זה טבעי ומקרי ומתי זה מתוכנן.
אני לא זוכר מי עזר להם במשימת המשקל, אם בכלל עזרו, לזה לא שמתי לב, אבל ראיתי שבאה אחת וונדה בפרק האחרון ואני לא יודע כמה באמת היא עזרה להם. הנקודה היא שלפי העריכה קשה לדעת כמה באמת עוזרים.
 
אמנדה. היא אירגנה את האנשים שבאו לעזור

האמת שלא חשדתי דווקא עד שלא העלו את זה כאן, מעניין אם גם בהמשך יופיעו כל מיני מלאכים שיעזרו להם עם האנגלית (אם כי לא נראה שהם צפויים להגיע רחוק).
 

RossieL

Active member
שייק ניו יורקי

ניו יורק, ניו יורק, לו היית טבריה


נו, אז יצאנו למשימות הפרק השלישי והקצב עולה.
טיפה, לאט, אבל עולה.

משימה ראשונה: להפוך לעוזרים אישיים של טייקון נדל"ן מקומי
משימה של פיזיות בלי שום ערך מוסף.
משימה שניה: למרוח את תושבי ניו יורק בקרמים של ללין כדי למצוא את סמל התחרות
וואלה, מענין איך הריחה הכיכר אחרי שנמרחה בפצ'ולי?


משימה שלישית: אוכל, אבל לא רגיל, גם לא לא רגיל,פשוט - טחון.
רק המחשבה על נקניקיה בלחמניה, טחונה עם מים, מעוררת בחילה.
כמו פיצה או המבורגר.
איכס.
ועדין, הכמעט ויתור של שתי הפקחיות ואנשי כוחות ההצלה על המשימה ואולי גם על התחרות ... לא נראה מבטיח לעתיד לבוא.

ולסיכום:
המשימות לא היו מענינות במיוחד,
לא מרתקות,
לא מרגשות,
פשוט לא.
במידה לא מבוטלת, האכזבה של פרק 2 ממשיכה גם בפרק 3.
עד כדי שאין לי אפילו יותר מידי לכתוב.

ורק עוד טיפונת:
בפרק זה קיבלו כל הזוגות כמעט את אותו זמן מסך
[במגבלות הזמן ובין הפרסומות הרבות וקטעי הקישור הכמעט בלתי נגמרים];

אם בתחילת העונה היו לי שלושה זוגות שקצת הרגשתי חיבור, הרוח כבר נושבת לזוגות אחרים [עוד לא יודעת לשים את האצבע על זוג ספציפי];

אם העונה תמשיך בקצב הנוכחי, קצת קשה לי לדמיין אותי מתמידה בצפיה

מרגיש לי כאילו ניסו להכניס את כל האלמנטים האפשריים לתוך פרק 1 וזה יצא לוחץ, גדוש, משעמם וכאילו איבד את הדינמיקה, וגרם למחסור של דופק המואץ, התרגשות, ציפיה ואת התחושה כאילו גם אני שם.
 
זה היה באמת רסק בלתי עכיל בעליל

ארוך, משעמם, מייגע ומטרחן. המילקשייק הזה לא מביא את כל הבחורים, הוא רק הביא לי את הסעיף.

ואלו לא המשימות (משימת טירטור, משימת תוכן שיווקי ומשימת גועל), אלו הטסטות ששברו אותי. פתאום קלטתי אתמול, כשאני מקשיבה לעוד תילי מילים מיותרות שמנפיקה נטע, הדמות הראשית הבלתי מעורערת של העונה, שחולשת על רוב זמן המסך, זה כמו להיות תקוע במסיבה עם אנשים שלא מעניינים אותך ורק לרצות הביתה.

אני לא חושבת שבעונות הקודמות היה כזה חוסר פרופורציה בין המשתתפים השונים, השנה נשבר איזשהו שיא. נטע והסייד-קיק עומר, מקום ראשון, אחריהם בלי סדר מסויים, הדוגמנים, המגז'דרים, הפקחיות. בסקציה הבאה רגב והלן, אוולין וטוהר, אן וירדן, המוריות ירדו הפרק, בקודם הראו אותן יותר, ובסוף מדשדשים באלמוניות הפסנתרנים ואסף וג'סיקה, ההייתם או הייתם חלום. לא פלא שאוולין וטוהר, שניתחו מדוע רגב והלן הצביעו להם, התעלמו מההצבעה של אסף וג'סיקה, כמוני הם בטח ניסו להזכר מיהם.

לוח ההצבעה הוא רגע כן מעניין בכל השעמום הזה, תמיד מסקרן לראות איך אנשים מגיבים לכך שמצביעים להם. טוהר ואוולין לא לקחו קשה את ההצבעה של רגב והלן, אוולין הסבירה את זה בכך שהם נושפים בעורפם, כלומר - זה לא אישי. זה יפה לראות אנשים מפרשים בצורה חיובית את המציאות, בלי טינה וכעס, אם אוולין וטוהר ימשיכו כך לאורך המירוץ, זה יהיה בהחלט מרשים. בדרך כלל זוגות מתמרמרים כששמים אותם, כמו הלן ורגב, שלקחו קשה את העצור וטענו שזה רוע לב וקנוניה נגדם. אומנם הלן אמרה שהיא מבינה שכל אחד חייב להצביע, אבל נראה ששכחה את זה מייד במשפט הבא. אני בטוחה שזה קשה, לגלות שאתה לא אהוב, שקיבלת עיכוב, בעיקר אחרי יום אמוציונלי וסוחט, אבל אחרי עצור אחד, נראה לי שזה מוגזם להתחיל לחשוד בקונספירציה מתוכננת, חכו עד שתהיו וובה ואלה. אגב, שני זוגות אמרו במפורש שהם שמו לרגב והלן כי רגב לא נחמד, לדעתי יש מצב ששמו להם גם כי הם ניצחו בלג הראשון, כלומר - זוג חזק. הדוגמנים דווקא נעלבו כי לא שמו להם, יעני לא מפחדים מהם, לדעתי היו נעלבים גם אם היו שמים להם. חבל שכל פעם שמתמודד אומר אומר: "אבל למה הם שמו לנו? מה עשינו להם?" הייתה יוצאת בת קול ושואלת: "אבל מה עשה לכם הזוג שאתם שמתם לו?". מעניין איך הלן תתמודד עם זה להבא. היא כעסה שזוגות מחייכים ונחמדים אליהם ואז שמים להם עצור, אם היא תזעיף פנים ותכעס, סביר להניח שהיא ורגב, שכבר עכשיו מוחזק כאמור על ידי שני זוגות כלא חברותי, ימשיכו לקבל הרבה עצורים.

נקודת זכות בפרק המשמים הזה לאן וירדן, שהחליטו לשמוח בשקט כדי לא לדפרס את שאר הזוגות הסובלים במשימה, זה יפה לראות אמפתיה ורגישות כזו.
 

סטילהוק

New member
מסכים עם רוב מה שכתבת, להוציא את ההבדל בין שני הזוגות שציינת

צריך לזכור שאוולין וטוהר אמנם הגיבו אחרת מרגב והלן, אך זה היה בעיקר בגלל שהם בניגוד לרגב והלן לא קיבלו עצור ורק זוג אחד בכלל שם את התמונה שלהם מתוך 11 זוגות, שזה לכשעצמו אגב מעניין, בהתחשב בעובדה שהם זוג חזק, אם לא החזק ביותר במירוץ העונה. לעומת זאת, רגב והלן קיבלו עצור מחצי מהזוגות המשתתפים במירוץ, אז אפשר להבין את הכעס והמרמור שלהם, בעיקר אחרי שיצאו בשן ועין ממשימת הגועל נפש רגע לפני זה. כך שעדיין אי אפשר לשפוט את ההבדל בגישות של שני הזוגות האלה, עד שטוהר ואוולין לא יהיו באותו המצב ורק אז נראה איך הם באמת יגיבו....
 
אני מאוד מבינה את התסכול, אבל תסכול לא מוציא מכל אחד כעס

נכון שזה מאוד מבאס לקבל 6 קולות אבל זה העצור הראשון במשחק. וובה ואלה לא התחילו להתמרמר מהעצור הראשון, אלא אחרי שזה חזר על עצמו שוב ושוב והם הבינו שזו שיטה. גם יוסיאל ויעל סבלו ממכת העצורים, ולא הגיבו בכזה כעס כמו הלן, אפילו כשזה חזר על עצמו, והם היו שיאני העצורים בעונה שלהם.

כל הזוגות, חוץ מהפסנתרנים אאל"ט שהיה להם מזל, יצאו בשן ועין מהמשימה של השייקים, לאף זוג זה לא היה נחמד לראות שיש לו עצור ושיש 6 אנשים שבחרו בך, אבל מישהו היה מקבל את זה. אם לא הלן ורגב אז זוג אחר.

אז נכון שלא ראינו עדיין את טוהר ואוולין מקבלים עצור, רק שני קולות נגדם, אבל כן ראיתי זוגות אחרים מעונות קודמות מתמודדים עם זה, לפעמים בספורטיביות כמו יעל ויוסיאל, ולפעמים בכעס ומירמור, כמו ספיר, מהצוות ספיר ודור. התגובה של הלן לא הייתה שונה בהרבה מהתגובה של ספיר. אם זו לא הייתה תגובה אמוציונלית רגעית של שחרור קיטור ובהמשך המשחק הלן תהייה עויינת בגלל זה לזוגות אחרים כמו שספיר הייתה, כנראה שזה לא יהיה העצור האחרון שהם יקבלו.

בעונה שעברה, רז ועמית בחרו את לי וטל כזוג שהם נותנים לו עצורים, לא זוכרת אם הייתה אפילו סיבה (רוב הזוגות התבייתו על זוג אחד והמשיכו איתו כדי לא לפתוח חזית עם זוגות). אבל מכיוון שהם נפגשו איתן הרבה במשימות (כי הם היו בראש הטבלה), הם הכירו אותן, וכשאתה מכיר מישהו ומחבב מישהו, לא נעים לך לשים לו עצור ועמית ורז הפסיקו לשים להן. בסופו של דבר, להיות נחמד משתלם יותר מאשר לכעוס ולרצות לנקום, אפשר לנקום כל לג בזוג אחד, לא בשישה.
 

סטילהוק

New member
פרק שכולו התערבות שקופה מדי של ההפקה

בעיקר לטובת השוטר והכבאי המאוסים. נראה כאילו מתחילת העונה ההפקה דוחפת אותם ומסייעת להם, וזה כבר יותר מדי שקוף.

החל בבחורה האמריקאית שצצה משום מקום בפרק שעבר ועזרה להם במשימת המשקל, המשך עם הבחור שצץ משום מקום ועזר להם עם משימת הקרמים, ולסיום הביום השקוף של השניים במשימת המילקשייק, שכל מי שיעשה פריז בין המילקשייק השני שהם הזמינו לסיום המשימה רגע אחר כך, יגלה שצבע המילקשייק שהם שתו כשהראו אותם מסיימים את המשימה, אחרי ששניהם כבר ויתרו עליה מראש והיו 'מוכנים לפרוש מהמירוץ' בגללה, משתנה מכתום באורח פלא ללבן. מפלאי העריכה? ואני שואל את עצמי, באמת הצמד המאוס הזה זה הצמד שההפקה רוצה שיזכה במירוץ העונה? כי אם התשובה היא כן, אפשר לסגור כבר מעכשיו את הבאסטה.
 
באמת היה קטע אחד מוזר

אחרי שאודי ויוסי סיימו את המילשייק הראשון והשני. בא השלישי ואז אודי שואל רוצה, והצבע הוא כתום והוא אומר לא תשתה אתה, ואז פתאום ראו שהוא בכלל שותה את הלבן. אז או שקיצרו בעריכה את הטעויות, כדי להספיק להכניס לפרק של שעה ושבע עשרה דקות, או שההפקה התערבה לטובתם. למען ההגינות אני חושבת שהעריכה הייתה מגמתית כדי להספיק לראות אותם עוזבים ביחד עם הפקחיות, על מנת ליצור מתח מסוים. לא נראה לי שהיה פה קיצורי דרך, כן חושבת שהעריכה נעשתה בצורה כזו כדי ליצור מתח מי הזוג האחרון שיגיע אל התיאטרון.
לגבי הדבר השני, אכן זה מאוד מפתיע שהם מקבלים עזרה בכל משימה מול קהל. ופה בהחלט יכול להיות שהם מקבלים עזרה מההפקה, על מנת שהתחרות תהיה הוגנת. הרי אנשים שלא יודעים לדבר אנגלית, אפילו לא ברמה בסיסית, ורק יודעים להגיד פרי, פרי, (חינם, חינם) לא נמצאים באותה רמת שיחה עם אוולין שדיברה כמו מוכרת או כמו יונתן שהסביר להם על הקרם.
וההפקה נתנה להם להתמודד, לדעתי ועל פי העדויות הם היו במקום לפחות שלוש שעות לפני העזרה.
 
וואי, זה קטע שמתסכל אותי כל עונה

אני אף פעם לא מבינה מה הסדר האמיתי, העריכה תמיד מערבבת הכל, נותנת תחושה שכולם ביחד כדי ליצור מתח מדומה. לא אכפת לי מהמתח! אני רוצה לדעת איפה כל זוג נמצא באמת.
 

רודףצאן

New member
זה מה שאמרתי לעצמי לפני שנים...

כלומר באחת העונות המוקדמות יותר. אז אחרי 6 שנים הם עושים את אותה עריכה כי "זה עובד" (כלומר זה מעצבן את כולם אבל עדיין ממשיכים לצפות בתוכנית).
 
בדיוק, כל עוד הרייטינג יעבוד הם לא ישנו גישה

אבל עכשיו עם התחרות בין רשת לקשת, זה כבר לא קהל שבוי של ערוץ 2, תהיה תחרות, ויש מצב שזה יתבטא גם ברייטינג. נכון לשלושת הפרקים האחרונים, זו עונה חלשה. לעונות הקודמות היה הרבה יותר באזז (הייתה גם ירידה בעונה שעברה ביחס לעונה הקודמת).
 

רודףצאן

New member
המבחן האמיתי הוא בשבועות הקרובים

לאחר הפיצול. סוף סוף יש תחרות בישראל, כמו בארה"ב, רק חבל שערוץ כאן לא פונקציה כי לאחר "הרענון" יש בו תכנים לא רעים.
בנוגע לירידת נתונים עד כה, אולי זה תשישות של תוכניות מציאות בישראל? הישרדות נחלשה ודיברו עליה רק במקומות שמשלמים לדבר עליה, אני לא יודע כמה התעניינו בתוכנית הריקודים שנגמרה לפני החגים והאח הגדול לא היה מעניין (בעיני בכל אופן)
 

רודףצאן

New member
הקטע עם המילקשייק...

זה היה סוף הפרק, הם פשוט ערכו את זה. במקום לראות אותם מזהים את האחד המתאים, הורידו את זה והם כבר סיימו את המילקשייק הנכון, מה הבעיה פה?
&nbsp
 
למעלה