פרק 2 - ניו יורק

JAMES DEAN

New member
פרק 2 - ניו יורק

הזוגות עוזבים את הארץ (מקווה ישראל) ומגיעים לניו יורק.
שם תהיה להם משימת משיכת חבל גגות ניו יורק.

 

ny22

New member
מנהל
צפייה מהנה
ומזל-טוב לשני האדומים החדשים


 

רודףצאן

New member
הפרק הזה הרגיש לי יותר מתיש מהקודם

יותר מתיש מלעמוד בשמש 5 שעות ולשחק עם עצמי כדורסל. כמות החפירות הרגישה לי הרבה הרבה יותר גדולה, כמות הפרסומות הרגישה לי הרבה יותר גדולה, כאילו חצי מהזמן אני מגלגל עיניים על איך עושים תוכנית כזו בישראל. אבל בחצי השני של התוכנית אני מבין טוב מאוד איך עושים תוכנית כזו בישראל - כי אני צוחק! לא כל הזמן, אבל החברים\תאומים\דוגמנים עם ה... חוסר תבונה שלהם (בניסוח עדין יחסית) כל כך מצחיקים, המשפטים שאומרים וההתנהגות של הזוגות האחרים, הדברים האלה מבדרים אותי. לא משנה כמה אני כועס על התוכנית, אני באותה המידה גם נהנה. אז זו הסיבה להצלחה כנראה.
 

מנץ1

New member
מתיש, מילה עדינה, פשוט לא נהניתי, כל כך חיכיתי

לתוכנית, בעונות הקודמות ממש נהניתי, אתמול השתעממתי והפסקתי לצפות באמצע, הליהוק של המשתתפים פשוט לא מעניין , כמה שטויות אפשר לשמוע? דוקא הבחורה שלומדת רפואה , אינטלגנטית, מעניינת עפה בהתחלה, ועם מה נשארנו?
אני גם שונאת משימות שצריך לפנות לאנשים ברחוב, חוסר הנימוס והחוצפה....לא מתאים לי.
 

רודףצאן

New member
אז מה עם הזוגות שלא מראים?

יש מצב שזוגות שמתעלמים מהם באופן עקבי בתוכנית יודחו בקרוב? האקסים וזוג החברים\ידידים שאין לי מושג עוד איך לתאר אותם? חוץ מלראות אותם מסיימים משימה, הם רוחות רפאים. ככה גם בתוכנית הקודמת. אני כבר מרגיש כאילו היו לנו שתי הדחות נוספות
 

RossieL

Active member
זו רק אני או שהיה ....

משעמם.
הפרק של אתמול ממש לא ריתק אותי.
כל כך הרבה דיבורים,
טונה של פרסומות,
וגם המשימות ... לא משו.

והזוגות, יכול להיות שלא הראו את כולם?
כלומר, זוג הפסנתרנים, וזוג החברים לשעבר ... כמעט ולא זכו לזמן מסך.

טוב, אחרי המתנה וציפיה דרוכה, קצת התאכזבתי אתמול, אבל זו רק ההתחלה.
מקווה שיצליחו להניע את העונה בהמשך,
אני באמת רוצה "להידבק" למסך
 
לא רק את

ולצערי, את המתמודדים שאני יותר מחבבת בקושי הראו, ולעומת זאת קיבלנו מנות גדושות מידי של האחים, הדוגמנים וכוחות ההצלה והביטחון.

אני תוהה מתי אשבר העונה, עד כה, הפתיחה הכי חלשה שראיתי עד כה.
 
תאמת אני ותרתי על העונה הזאת

אחרי הפרק שהציגו אותם(לא פרק הראשון אלא זה שמודיעים להם שהם התקבלו) .ראיתי שאין זוג שמעניין אותי לצפות בו אז החלטתי לוותר ולתת עדיפות לסדרות אחרות
בדרך כלל בכל תחילת עונה תמיד הגולשים כותבים שמתמודדים פחות מעניינים מעונות קודמות לא רק במירוץ אלא בכל ריאליטים ואני שונאת שאומרים את זה(כי בעיני זה לא נכון וסתם ערגה לישן והמוכר) אבל הפעם אין ספק שזה באמת נכון
&nbsp
בכל אופן מסתבר שהפורום הזה עדיין נמצא במועדפים שלי אז שראיתי את הודעה שלך על פרק הראשון חשבתי לעצמי אולי היה כדאי כן לנסות לראות רק בשביל הסיכומים שלך :)
&nbsp
אבל אני רואה שגם בעיניך העונה לא מוצאת חן
 
יו, כייף לראות אותך


כן, גם אני מאוכזבת. העונה הזו פתחה חלש ואז החלישה. המשימות, חוץ מהחבל, לא היו מוצלחות (לשניה היה פוטנציאל שפוספס), וכל אחת מהן הייתה יכולה להתקיים גם בארץ, לא צריך לנסוע עד ניו יורק בשביל זה.

את צודקת שכל עונה מתלוננים על הליהוק ואז מתמכרים, אבל הפעם אני באמת רואה שוני, כי בשתי העונות הקודמות נתפסתי מהתחלה הרבה יותר על כמה זוגות, הפעם אני מרגישה שאני מקבלת במנות גדושות מידי זוגות שאין לי בהם עיניין (האח והאחות למשל, שכיכבו כל הפרק), ולעומת זאת יש זוגות שדווקא לא מראים בכלל. באמריקאי זה שונה, כי מה שיותר תופס אותי זה הקצב והמשימות, לאט לאט אני גם מפתחת חיבה לזוג כזה או אחר, אבל כשאין קצב בכלל, הפרק נמרח לעייפה והמשימות בינוניות מינוס, כל מה שנשאר זה הליהוק.
 
ולסיכום הפרק השני...


נו, אז הגענו לניו יורק כבר בלג הראשון. כצפוי, המשתתפים בהלם, אמונים על פרוטקול משרד החוץ, לפיו אתה אמור להקבר כמה שנים בקירגיסטן וטרינידד טובגו לפני שאתה מגיע לסיר הבשר של המערב, ומה יותר מערב מניו יורק? זה ברור שניסו בהפקה לפתוח בגדול, אבל גם הם אמונים על פרוטוקול משרד החוץ, ואיפה שאפשר לאכזב הם מאכזבים.

כאילו, מה זאת המשימה המפגרת הזאת עם הכדור האדום? אחד מכינויי ניו יורק הוא "התפוח הגדול", ולכן תכניסו כדור אדום, שלא דומה לתפוח ושאף אחד מהמתמודדים לא התייחס אליו כתפוח, לתוך סל. משימה פיזית מאוד, דורשת תיאום, אבל הבעיה שלה שהיא.. סתמית, בעיקר בהתחשב בלוקשיין.

המשימה השניה משימת אנשים, שוב, אין שום קשר משמעותי ללוקיישן, שיכולה להיות אחלה בשלב מתקדם יותר, עם פחות אנשים... היו זוגות שלא הראו אותם כמעט בכלל עד כדי כך שתהיתי על גורלם – עברו כבר? נתקעו בדרך ועוד לא הגיעו למשימה? הלכו לאכול פיצה? ומהצד השני היה נורא חשוב להראות לנו בפעם המיליון איך יוסי ואודי (כבאי ושוטר), קוראים לאמנדה, הבחורה הנחמדה שהתנדבה לעזור להם, אמילי, למרות שהיא מתקנת אותם כל פעם, ואיך הם שוכחים את שמה גם בטסטות, איך אחד הדוגמנים, דניאל או אליהו (רק אני לא מבדילה בינהם?), מתחיל כל הזמן עם הבחורות ואיך האח והאחות, נטע ועומר, מצליחים להעליב הן את אלו שלא עוזרים להם והן את אלו שכן (החיקוי שלהם ליפנים/סינים היה צריך להשאר על רצפת חדר העריכה).

המשימה הכי מעניינת הייתה המשימה הכי לא פיירית, משימת הדו-קרב, ואני לא מצליחה להזכר אם יש משימות דו-קרב באמריקאי, ואיך הן מתנהלות.
זה לא הוגן, כי מה שמשחק כאן זה כוח פיזי. הדו-קרב הראשון היה הכי הוגן, בין רגב והלן לטוהר ואוולין, ולא רק החבל נמתח, זה היה בהחלט החלק הכי טוב בפרק, למרות שבשלב הזה לא היה לי חשוב מי ינצח. בפעם השניה, כבר החזקתי אצבעות לאנדרדוגים רגב והלן, שבאו מעמדת חולשה מול הבנים, אליהו ודניאל (גמצד אחד יש להם ניסיון אבל הם גם עייפים יותר, אבל הנקודה המהותית היא שהלן אישה, אישה חזקה אבל בכל זאת אישה, ושני הבחורים הם חזקים, מהסוג שמבלה כל יום בחדר כושר). בכל זאת רגב והלן הביסו אותם, וזה היה רגע מענג (כמובן שהשתחצנות של הבנים הוסיפה). כשדניאל ואליהו ראו שיוסי ואודי הבאים בתור, הם הגיבו כמו שהלן ורגב ראו אותם, ושוב נוצחו, לצערי הם הביסו את הפסנתרנים (לא מפתיע, אבל עדיין קיוויתי). הפסנתרנים הביסו את המוריות, לאחר שאלו זלזלו בהן וקראו להן יורמים (זה כינוי שלא שמעתי שנים), אז גם הייתי מבסוטה, אבל עדיין ריחמתי על המוריות כשהן הופלו שוב ושוב ולא אהבתי את הגישה של אסף אליהן, לא צריך לוותר על יתרון אבל תהיה נחמד ואמפתי, כמו שעומר היה (וזכה אצלי לראשונה לנקודה). המוריות הבינו שקרב הוגן יהיה להן רק מול ירדן ואן, אבל גם הן ניצחו אותן (מבחינתי, סוף סוף ראיתי קצת את ירדן ואן, והאמת שהן עשו רושם נחמד), לבסוף למוריות הייתה עדנה והן הביסו את הני ואביבית הפקחיות. מקווה שזה לא מרמז על סופן של אלו האחרונות בתחרות, מריחת הפרקים עובדת לטובתן הפעם, הדרך לפיט-סטופ ארוכה ומייגעת.
 

סטילהוק

New member
ברור שיש משימות דו-קרב באמריקאי, וגם בכל שאר הגרסאות

המירוץ למיליון הישראלי לא המציא את הדו-קרב בין הצמדים במירוץ.
 
וואלה, זהו, שלא זכרתי

מעניין אותי אם גם באמריקאי הדו-קרבים לא הוגנים, כי זה לא פייר לשים במשימה פיזית שני גברים מול שתי בנות, גם זוג של גבר-אישה (כמו האקסים או האחים), מול זוג בנות כמו המוריות זה לא הוגן. משימת דו קרב, לדעתי, צריכה להיות כזו שלא תלויה ביתרון פיזי כשיש הבדלים ניכרים בין הזוגות (בעונה האמריקאית של הזוגות הותיקים מול אלו ששודכו ע"י ההפקה זה לא היה מפריע לי כל כך, כל הזוגות היו פחות או יותר באותו הגיל, חוץ מהזוג שהודח על ההתחלה, וכולם היו בכושר. היה זוג גייז אבל הם ממש לא נראו חזקים משמעותית יותר מאחרים).
 

סטילהוק

New member
באמריקאי ובכל מירוץ למיליון אחר הדו-קרב נגד הצמד שמגיע אחריך

הצמד שמגיע לדו-קרב נלחם בצמד שמגיע אחריו וכו' עד הצמד האחרון שנשאר ונאלץ להמתין. אין דבר כזה 'הוגן', יצאת למירוץ את מתמודדת מול כל הצמדים המשתתפים בו. אף אחד לא יעשה הנחות לאף צמד.
 
אני לא מצפה שאף צמד יוותר לאחר

למרות שזה כבר קרה (התאומים ויתרו לבנות בעונה של שני ושי), אלא שההפקה מראש תערוך משימה הוגנת שלא תהיה פיזית ולכן לבנות לא יהיה צ'אנס מול הבנים. יש המון משימות כאלו, לא חייבים לתת משימה שבה החוזק והגודל הם הקובעים.
 

סטילהוק

New member
אז זהו שאין דבר כזה 'משימה הוגנת' במירוץ למיליון

זה הרבה תלוי בעל איזה זוג נופלים. יכולים ליפול על הזוג החלש ביותר ומאידך יכולים ליפול על הזוג החזק ביותר. סדר ההגעה לדו-קרב לא נקבע ע"י ההפקה אלא ע"י הזוגות עצמם והתנהלותם במירוץ. אז אל תחפשי משימות הוגנות כי לא תמצאי. הרי במירוצים קודמים היו משימות למשל של אכילת בשר שמתמודדים צמחונים גם היו צריכים לבצע. האם זו משימה הוגנת? או לאכול לא כשר לצמד דתי האם זו משימה הוגנת? להרים אותו משקל של כובד בין צמד בנים לצמד בנות האם זו משימה הוגנת? ברור שלא. אבל זה המירוץ למיליון, וכל מי שנרשם אליו חייב לקחת את זה מראש בחשבון. בגלל זה גם אהבתי את צמד הבנות הג'ינג'יות בעונה הקודמת, בגלל שהן ביצעו משימות פיזיות קשות ולא הוגנות בכלל ולא ראו בעיניים, וזה מה שהפך אותן בעיניי מאנדרדוגיות לצמד שהכי ראוי לזכות. ועובדה שהן היו רק מקום אחד מהמקום הראשון בגמר. מה שאומר שצדקתי לגביהן לאורך כל העונה.
 
גם באולימפידה גברים ונשים מתמודדים בנפרד

לא תשים את אלופת העולם בריצה מול אלוף העולם כי היא תפסיד. כנ"ל גם בטניס, כדורגל וכדורסל. גברים חזקים פיזית מנשים.

באחת העונות של האמריקאי (העונה של ג'סטין ודיאנה), השתתפו זוג נמוכי קומה, שהודחו די על ההתחלה. אני בטוחה שהיה להם קשה יותר פיזית מזוגות אחרים, אבל במקרה שלהם, לא חשבתי שצריך לשנות את הכללים עבורם, או עבור זוגות מבוגרים וכולי, אבל כשמדובר בנשים (חמישים אחוז מהאוכלוסיה), מול גברים, ובהבדלי כוחות כל כך מובהקים - זה לא לעיניין לתת משימת דו-קרב כל כך פיזית שמראש נותנת יתרון עצום לגברים.

לי וטל היו זוג בנות חזק, לי בעיקר הייתה אתלטית מאוד וגם טל בחורה חזקה, אבל שים אותן במשימת משיכת חבל מול ציון ואביב, רז ועמית או הצרפתים - והלך עליהן. אפילו השפלנים, לא בדיוק זוג חובב כושר, היו מנצחים אותן, כי מה לעשות, יש להם את מסת הגוף (ולי וטל קטנות קומה וקומפקטיות). יש משימות פיזיות שזוג בנות היה יכול להצליח בהן לא פחות מגברים, שלא מסתכות בעיקר על כוח פיזי ומסת גוף, אלא דורשות סיבולת, אומץ, התמדה ומחשבה, ויש משימות פיזיות שלזוג בנות אין בכלל צ'אנס בהן מול גברים. לו הייתה משימת חבל בעונה של לי וטל, הן היו מוצאות את עצמן מתעכבות ומתעכבות עד שהיו מגיעות בנות אחרות שאותן יכלו לנצח, ממש כמו המוריות. אבל בעונה שעברה משימות הדו קרב היו הוגנות בכל מה שקשור להבדלים בין המינים. אם לא, אני בטוחה שהיינו שומעים ממך קובלנות.

אני לא יודעת עד כמה המוריות חזקות פיזית, אבל הן כן בכושר, הן מהבנות שלא רק עושות מינוי לחדר כושר אלא ממש משתמשות בו, כל מילימטר בגופן מעוצב ומחוטב, הפסנתרנים לעומת זאת, לא ממש טיפוסים של חדר כושר, ובכל זאת הם הביסו אותן, כי מה לעשות, הם שני בנים מול שתי בנות. הלן ורגב הצליחו אומנם להביס זוג בנים, וזה לא היה מובן מאליו, הם חשבו מראש שזה אבוד, אבל היה להם מזל גדול שהבנים התברברו והתפזרו לכל הכיוונים, כשהם מבזבזים את הכוח שלהם, והלן ורגב כבר הבינו את השיטה מאוולין וטוהר. לדוגמנים לעומת זאת, הייתה בעיה מול אבי ויוסי, בגלל מסת הגוף. אבל שוב, אם לא רגב היה שם עם הלן אלא בחורה אחרת, עם כל כמה שהדוגמנים עבדו רע, זה לא היה עוזר.

לגבי טבעונות וכשרות, זו לא מגבלה פיזית אלא מנטלית, ולדעתי אם מלהקים מראש זוג שומר כשרות או טבעוני, צריך לתת להם את האופציה לשמור על עקרונותיהם. משימה שבה חייבים לאכול בשר או טרף ואם לא עושים אותה נפסלים מכל המשחק - לא הוגנת. כן הוגן לתת לזוג משימת בחירה, שאולי תעכב אותם ותשים אותם בעמדת נחיתות מסויימת מול זוגות אחרים, אבל כן תתן להם את האפשרות להשאר במשחק. ההפקה גם יכולה להחליט מראש שהיא לא נותנת אופציה כזו, ושמי ששומר כשרות או טבעונות יקח את זה בחשבון, וזה גם לגיטימי, כל עוד יש שקיפות מראש. זה נכון גם לגבי מגבלות פיזיות. בעונה שעברה אלכס, מזוג הצרפתים, עשה משימה לבדו, כי לג'וזי יש אלרגיה ליוד. לפי חוקי המשחק, אין מצב שרק אחד מבני הזוג יעשה משימה שאינה משימת יחיד, אבל הגמישו את הכללים, כי אי אפשר להרוג את ג'וזי וזה לא הוגן לפסול את הצרפתים. ההפקה יכלה מראש לא ללהק משתתף עם אלרגיה, אבל מכיוון שהוא לוהק, חייבים להתגמש.
 
למעלה