טיפים לאיך לשפר את הסיכויים לזכות במירוץ למיליון הישראלי

סטילהוק

New member
טיפים לאיך לשפר את הסיכויים לזכות במירוץ למיליון הישראלי

כמי שצפה בכל עונות המירוץ למיליון הישראלי וב-TAR על כל גרסאותיו, כולל הגרסה האסייתית. הגעתי למסקנה שיש כמה סעיפים חשובים שצריך למלא במהלך המירוץ למיליון הישראלי בכדי לשפר את הסיכויים להעפיל לגמר ואלי אף לזכות בו.

1. לפני הכל תדאגו להיות צמד מהסוג שעדיין לא זכה במירוץ, או מהסוג שזכה אבל מזמן, לדוגמא: הסיכוי ששוב צמד של אב ובן יזכו גם בעונה הבאה שואף לאפס, לעומת זאת הסיכוי של צמד של אם ובת זה כבר סיפור אחר, כי במירוץ הישראלי עדיין לא זכה צמד כזה. סתם נקודה למחשבה.... כמו כן תדאגו שלא משנה עם מי אתם בוחרים לצאת למירוץ, הכימיה ושיתוף הפעולה שביניכם הוא מצויין. ואל תצאו לעולם למירוץ עם בן או בת זוג שאינכם בוטחים בהם והם אינם בוטחים בכם בעיניים עצומות.

2. במהלך המירוץ בכל מדינה שאתם מגיעים אליה, תאספו מידע ותבררו את כל מה שניתן לגביה, וכל מה שאתם חושבים שעלולים לשאול אתכם בהמשך.

3. עוד בשדה התעופה, נמל או תחנת רכבת של כל מדינה, וכל עיר או איזור שאליו מפנה אתכם סימן הדרך, תדאגו להשיג לעצמכם מפה, ורצוי מאוד באנגלית. עצירה להשגת מפות במהלך המירוץ תשפר את סיכוייכם לזכות באותו לג בעשרות אחוזים אל מול שאר הצמדים המתמודדים מולכם במירוץ, שרובם ללא מפה פשוט יילכו לאיבוד. מה שייתן לכם עליונות של התמצאות בשטח עליהם, ויביא אתכם ליעדים שאתם צריכים להגיע מהר יותר.

4. תזכרו ואף תצלמו אם ניתן את כל הדגלים של כל המדינות שאליהם אתם מגיעים במהלך המירוץ, ורצוי לרשום גם את כל סדר ההגעה לכל מדינה ומדינה במהלך המירוץ.

5. תהיו מאוד עירניים לפרטים הכי קטנים, ותרשמו כל דבר שאפילו נראה לכם שולי לאורך הדרך. ובזמנכם החופשי במלון תשננו הכל היטב, אם צריך כמה פעמים, עד שתהיו בטוחים ב 1000% שזה נקלט לכם בראש ובזיכרון. ובעיקר תזכרו תרשמו ותשננו כל דבר שראיתם או שמעתם בפיטסטופים של לג שאליו אתם מגיעים. מי היו המלווים לצידו של מנחה המירוץ, מה הם לבשו, האם הם החזיקו משהו בידם, מה ברכת השלום שאיתה הם קידמו את פניכם, וכל פרט אחר שנראה לכם שיישאלו אתכם לגביו בהמשך. זיכרו שלא מעט צמדים, כולל החזקים שבהם, נפלו על מבחני זיכרון שש כמעט בכל מירוץ, בגלל שלא נהגו כך ובסוף היו צריכים לשבור את הראש ולנחש.

6. אולי הסעיף הכי חשוב, תזכרו את המשפט הבא: In TAR You Live Or Die By Your Taxi Driver. ועל כן חשוב מאוד לבחור מונית עם נהג אמין שאתם מתקשרים איתו טוב, ולדאוג תמיד שהמונית תישאר צמודה אליכם ולא תבריז לכם או תיתן לצמד אחר לגנוב לכם אותה. אך יחד עם זאת אל תמהרו לשכור מראש בכל לג מונית לכל היום, ולעולם, אבל לעולם אל תשלמו לנהג המונית שלכם את כל הסכום מראש, כי אינכם יודעים מתי במהלך הלג תפסיקו להזדקק לו ופשוט חבל על הכסף שאותו אולי תזדקקו למטרות חשובות אחרות במהלך אותו לג. זכר, ההפקה מחלקת לכם סכום מסויים של כסף במחשבה שהסכום הזה יספיק לכם לאותו לג אם תתנהלו איתו בצורה נכונה ושקולה. אך זה תלוי רק בכם ובהתנהלותכם אם תעמדו בזה מבלי לחרוג מהסכום שהוקצב לכם.

7. תפרידו תמיד בין הכסף שלכם לדרכונים, שאותם תדאגו לשמור היטב הכי צמוד אליכם. כי בלי כסף עוד תוכלו להמשיך ואף להתקדם, אך בלי הדרכונים שלכם תמצאו את עצמכם אוטומטית מחוץ למירוץ.

8. נסו ליצור כמה שפחות יריבויות עם הצמדים האחרים במירוץ, אם זה בגישה שלכם אליהם, ואם זה בפניות הפרסה והעצורים שאתם חייבים לבחור. תשתדלו להתביית על צמד אחד בלבד שאותו תמשיכו לבחור לאורך כל המירוץ. ולא להתחיל להתפזר על כולם, בכדי שהצמדים האחרים לא יסמנו אתכם ובסוף אתם אלה שתהפכו למטרה. כך הסיכויים שתקבלו עצור או פרסה נמוכים מאוד, כי אולי, הצמד שאתם שמים לו פרסה או עצור ישים לכם גם. וגם זה לא בטוח, בעיקר אם לא רק אתם שמים לו. כך גם מאלצים את הצמד שמים לו את הפרסה לשים גם הוא פרסה או עצור לצמד שהרוב שמים לו, בכדי להציל את עצמו, ויכולנו לראות זאת היטב במירוץ האחרון.

9. אל תהיו שאננים, גם כשאתם מגיעים ראשונים לפיטסטופ, אל תתנו לשתן לעלות לכם לראש, זה שהגעתם ראשונים לפיטסטופ של לג מסויים, ממש לא מבטיח שלא תגיעו בין האחרונים לפיטסטופ בלג שאחריו. ובעיקר אם תתחילו לנוח על זרי הדפנה במחשבה שאתם בלתי מנוצחים. במירוץ תמיד תנהגו במחשבה שאתם אחרונים, גם כשאתם ראשונים, אין מקום לעצירות ובטח שלא לטעויות, וכל שנייה במירוץ חשובה.

10. למרות שמדובר במירוץ, תנסו לפרגן בכנות ובצורה הכי אמינה שאתם רק יכולים גם לצמים האחרים המשתפים במירוץ מולכם, לא לשכוח להיות אנושיים ולא להיות שחצנים וסנובים, כי אף אחד לא אוהב כאלה,ובדרך כלל הם הראשונים ששאר הצמדים ירצו להעיף מהמירוץ.

בקיצור ולעניין, כל מה שצריך בכדי לשפר את הסיכויים לזכות במירוץ למיליון הישראלי הוא: מחשבה יצירתית, שיתוף פעולה מצויין בייכם ללא ריבים או ויכוחים מיותרים שיוציאו אתכם מפוקוס, שליטה טובה באנגלית ואף לא יזיק בשפות זרות נוספות, עליונות בהתמצאות בשטח ע"י השגת מפות לאורך כל הדרך, עירנות מירבית ואיסוף ורישום כל פרט וכל מידע פוטנציאלי שעלולים להישאל לגביו בהמשך, כמו גם צילומי דגלים של המדינות שאליהם אתם מגיעים, כישורים חברתיים טובים וניסיון שלא ליצור תאקלים עם צמדים אחרים, ואם לא ניתן בשל הפרסה והעצור, אז אם כמה שפחות מהם, ורצוי צמד אחד בלבד, הפרדה תמידית בין הכסף שלכם לדרכונים, שאותם תשמרו מכל משמר הכי צמוד אליכם, לא להיות שאננים ולא לתת לשתן לעלות לכם לראש, ותמיד כשניתן תפרגנו לצמדים האחרים. ולבחור מונית עם נהג אמין שאתם מתקשרים איתו טוב, ולדאוג תמיד שהמונית תישאר צמודה אליכם ולא תבריז לכם, כי מונית טובה ואמינה יכולה לעשות את כל ההבדל בין הפסד לניצחון במירוץ.

ועוד דבר לא פחות חשוב, אף אם יש באפשרותכם לנצח כל לג ולהגיע ראשונים לפיטסטופ, תשתדלו להימנע מכך, כי ברגע שהצמדים האחרים יראו שאתם מגיעים כל הזמן ראשונים, אתם מיד תהפכו לאיום בעיניהם ותסומנו ע"י כולם כמטרה להדחה. ובמירוץ שיש בו כל כך הרבה סיבובי פרסה ועצורים, כמו במירוץ למיליון הישראלי, ממש לא כדאי להפוך למטרה של כל שאר הצמדים.

זהו. מקווה מאוד שהטיפים שנתתי לכם, יעזרו לצמדים הבאים שירצו להשתתף במירוץ למיליון הישראלי, לשפר את סיכוייהם להעפיל לגמר ואולי אף לזכות בו.
 
למה השנה לא השתתפו ערסים, או נכון יותר ערסיות?

הערסים זה טוב, מצביעי ביבי, עובדים על אוטומט

הערסיות, זה בכלל קלאס

גילוי נאות, אוהב את האוכל שלהם, את המוזיקה, ואת הבחורות



 

ny22

New member
מנהל
תודה


ואוו
איזה שירשור מדהים

&nbsp
תודה על כל ההשקעה בפורום סטילהוק
 

ny22

New member
מנהל
קרה פעם שזוג איבד דרכונים במהלך המירוץ??


 
למעלה