הרהורים

הרהורים

1. מה אתם חושבים - לדעתכם שלישיית הגמר באמת לא ידעה מי באיזה מקום הוא, עד רגע ההכרזה בארץ? (ההגיון אומר לי שאין מצב שהם לא ידעו, אבל רז ועמית כן נראו לי מופתעים מאוד על השטיח...)

2. כשרון שחר הסביר על משימת המבוך, הוא אמר שעל הזוגות לפתור את חידת המבוך הגדול, ושלרשותם לוח שיכול לשמש אותם לפתרון החידה.
החידה היא למעשה לעבור את המבוך, נכון? אז לא הבנתי למה שימש הלוח ואיך היה אפשר להיעזר בו....

3. אני עדיין לא מבינה איך לעזעזאל היה אפשר לעקוף במשימת הגלגל. אם למישהו יש רעיון יצירתי במקרה....
 

פרארי1

New member
לדעתי הם ידעו את הסדר

מה שמעניין זה שכל ההדלפות, שהיו מדוייקות לחלוטין עד לגמר, דיברו על הבנות במקום שלישי.
יכול להיות שאחרי שההפקה קלטה את הפופולריות שלהן בארץ החליטו לשנות בפרק שצולם פה ולכן לא הראו לנו את הדריכה על השטיח באוסטרליה?
&nbsp
גם אני לא הבנתי על איזה חידה דובר ומה תפקיד הלוח.
&nbsp
אני ממשיך לטעון שאי אפשר היה לעקוף על הגלגל, זו הייתה משימת אומץ, להוסיף אקסטרים שלא היה כל העונה, בלי להשפיע כלל על המיקום בתחרות.
 
הצרפתים היו יותר פופלריים מהבנות

הכי פופלריים העונה היו הצרפתים ויעל ויוסיאל.

יש מצב שאולי הזוגות לא ידעו, או לפחות רז ועמית והבנות לא ידעו והצרפתים הגיעו יחסית יותר מאוחר אז הם תיארו לעצמם... כי רז ועמית באמת התרגשו והם לא כאלו שחקנים שנראה לי שמסוגלים לזייף, ובעיקר בגלל התגובה של טל שממש התפרקה שם וזה נראה מאוד אמיתי. אני ממש לא מאמינה שהיא עשתה הצגה. הצרפתים לעומת זאת לא נראו מופתעים במיוחד, אז אולי הפער במקרה שלהם היה ברור.

יש מצב שאולי ההכרזה, בניגוד לאיחוד, נעשתה ממש אחרי החזרה לארץ? ואז להדלפות, שהתרחשו באמצע העונה, לא הייתה כל השפעה?

נורא חבל שהם לא עושים את זה במקום ושלא הראו לנו את משימת המבוך כמו שצריך. מורחים מורחים ואת המשימה הכי חשובה בקושי מראים.
 

פרארי1

New member
מסכים למה שאת אומרת ובכל זאת

איך את מסבירה שכל סדר ההדחות תאם בדיוק את ההדלפה, המנצחים היו ידועים מראש ורק מקומות 2 ו-3 התהפכו?
תמוה למדי בעיני, אבל אולי אנחנו כבר כל כך רגילים לשטיקים של הפקת המירוץ הישראלי, שאנחנו חושדים בכל דבר.
&nbsp
ואכן, מאד מוזר שהמשימה שבפועל קבעה מי המנצחים, קיבלה הרבה פחות זמן מסך ממשימות הרבה יותר זניחות במהלך המירוץ, לא ברור אם הייתה חידה או רק המבוך עצמו ונראה כאילו דילגו מהאמצע לסוף מבלי לתת לצופים פריימים של המתחרים מגיחים בצידו השני של המבוך ודורכים על השטיח.
לא יודע אם יש תקדים לזה בעולם, אולי סטילהוק יאיר את עינינו.
 
אולי המדליף טעה או התבלבל

אותי מאוד מעניין מי המדליף כי מעולם לא נתקלתי בהדלפה כל כך מאסיבית ברשת. זו לא ההדלפה הראשונה שנתקלתי בה, אבל בדרך כלל היה צריך להתאמץ טיפה כדי לקבל את המידע, או שהוא היה חלקי בלבד. הספויילרים הוצפו בצורה שאין לה תקדים. בדרך כלל, אנשים שיש להם ספויילרים מכבדים את הנוהג ולא חושפים אותם למי שלא רוצה לדעת והפעם זה היה ההפך. אני נחשפתי להם למרות שעשיתי מאמץ לא להחשף אליהם, סתם נכנסתי לכתבה שלא קשורה ומישהו כתב את זה בתגובות באופן גלוי. לדעתי זה לא היה סתם טרוליזם אלא אקט של חבלה, ואין לי ספק שזה חיבל ברמה מסויימת ברייטינג, בעיקר כי המנצחים לא היו חביבי הקהל כדוגמת הצרפתים (אני חיבבתי את עמית ורז אבל אני במיעוט) ונמנע מהם הקתרזיס שבצפייה בפייבוריטים זוכים.

אבל לחבלה הגדולה ביותר ברייטינג אחראית הפקת התוכנית עצמה, שמרחה את הפרקים בצורה מתישה עם מיליון פרסומות. אנשים רוצים בידור קל מול הטלויזיה, וקל זה לא היה. אבל זה כבר סיפור אחר.

אבל בדבר אחד אני בטוחה - ההפקה לא בחרה את המנצחים. לא השנה ולא שנה שעברה (לא ראיתי עונות קודמות). אני לא תמימה ואני בטוחה שההפקה בוחשת פה ושם, אבל בתחרות כזו אני לא מאמינה שיסתכנו בישורת האחרונה כי מדובר בכסף והרבה כסף ובכל זאת מדובר על משהו שביסודו הוא מדיד: מי הגיע ראשון, ולא על דקויות של טעמי עוגה או פופולריות. שנית, כי המנצחים העונה הם המנצחים הכי פחות טובים להפקה. הם לא היו אהודים ואי אפשר לעשות איתם הרבה אם בכלל. לעומת זאת, הבנות יכלו להיות מנחות או לפרסם דברים, אפילו לצרפתים היה יותר פוטנציאל. אותו הדבר בשנה שעברה. הכי נוח להפקות שזוכה מישהו צעיר, חינני, שעובר טוב מסך, שרוצה להשתלב בתעשייה ועושה מה שאומרים לו. נכון שנתנו לשני אלון, זוכת העונה הקודמת, להנחות תוכנית (עם שי לא היה מה לעשות ואני מאמינה שהוא גם לא היה מעוניין), אבל עובדה שהעונה אנחנו רואים את אותה התוכנית... עם אוריאל יקותיאל. הזוג שהיה הכי משתלם להפקה שינצח הם אוריאל וטום, וזה לא קרה.

הניחוש שלי שהם דפקו לעצמם את המשימה האחרונה מתוך חלמאות, בגלל שהם כל כך רצו להראות את המתמודדים רצים מול כל שאר המתמודדים ולמתוח עוד קצת את המתח הלא קיים. אולי זו הייתה משימה שלא הצטלמה טוב כי היא נראתה קצת מאולתרת, ומשימות הלילה בדרך כלל מצטלמות ממש גרוע. השנה התחילו את העונה בלילה וזה היה על הפנים, הפרק השני שצולם ביום היה הרבה הרבה יותר טוב.
 

סטילהוק

New member
אם עוד לא הבנת, הספויילר הופץ ע"י ההפקה עצמה.

הם בכוונה רשמו את סדר ההדחות המדוייק עד לגמר ומי עלו לגמר, בשביל כשהאבא והבן יוכרזו כזוכים אף אחד לא ירים גבה. ואז הסתירו מאיתנו את הדריכה על השטיח במלבורן. והנה לך נוסחה מנצחת לשטות בצופים, שכל כך בטוחים ברשימת ההדחות שגם הזכייה של האבא והבן בגמר היא חלק ממנה, רק בגלל החשיפה לאורך כל העונה. ולמי יש עוד אינטרס להפיצה מלבד ההפקה עצמה?

כמי שצפה בכל העונות של TAR ונחשף במהלך חלק מהן לחשיפות וספויילרים, שחלקם התבררו כנכונים וחלקם לא, אני יכול לאמר לכם בוודאות שספויילר כזה ארוך ומדוייק כמו שהופץ העונה לא הופץ בשום עונה של שום גרסה של TAR בעולם כולו. ספויילר ברמה כל כך מדוייקת, עם סוף מפוקפק שהצופים בכלל לא ראו ולא יידעו לעולם עד כמה הוא נכון, חייב לבוא אך ורק מההפקה עצמה.
 
ההפקה מעוניינת לפגוע בתוכנית שלה וברייטינג

של תוכנית הדגל העונתית שלה (שירד באופן משמעותי מהעונה שעברה, 10 אחוז בערך מפרידים בין שתי תוכניות הגמר) רק כדי להצדיק זכיה של שני מתמודדים שהיא אינה יכולה להפיק מהם דבר וחצי דבר? מכל תיאוריות הקונספירציה, זו המוזרה מכולם.
ההפקה אגב פנתה למשטרה בעיניין ההדלפה.
 

סטילהוק

New member
כבר אמרתי מה הסיבה

שבירת השיא של TAR בגיל המשתתף הכי מבוגר שזכה.
וברור שההפקה פנתה למשטרה, מה ציפית שהיא לא תפנה? אז בטוח האצבע היתה מופנית כלפיה. אבל אל תדאג המשטרה לא תמצא כלום, כי ההפקה הפיצה את הספויילרים מה שנקרא בדלת האחורית, בצורה שלא תוכל להגיע חזרה אליה. אם יש משהו שההפקות הגדולות בישראל מצטיינות בו, זה ללא ספק רמת התחכום של הרמאות שלהן על הצופים. ראה ערך: הפח הגדול. שכבר שנים מרמים את הצופים, שעוד משלמים על כך מכיסם. הנחמה שבמירוץ למיליון הצופים לא מצביעים ב SMSים ולכן זה לא עולה להם כסף. אם להפקת המירוץ למיליון הישראלי לא היה מה להסתיר היא היתה מראה לצופים מה בדיוק קרה במלבורן, ולא עושה הצגה של שחזור יציאת הצמדים מהמבוך שנה וחצי אחר כך בארץ.
 
אז? יכתבו עליהם שורה בספר שיאי גינס

שאף אחד לא קורא יותר. בשביל פרט טריוויה שולי הם יהרגו לעצמם את תוכנית הדגל שבה הם השקיעו הון עתק, יפגעו ברייטינג, בתחרות שלהם מול קשת ובהכנסות העתידיות מפרסום. ממש.
יש לי הרגשה משום מה
שאם הבנות היו זוכות היית משבח ומקלס את ההפקה הישרה והטהורה עד אין קץ. אולי מה שרוצים להסתיר הוא שהבנות לא הגיעו למקום השני אלא השלישי?
 

סטילהוק

New member
מדובר ביוקרה, ובשביל זה ההפקות יעשו הכל.

חוץ מזה, לביזיון של ההסתרה של מה שקרה בגמר העונה אין שום תקדים באף גרסה של TAR בכל העולם. הפקה לא מסתירה מהצופים מי באמת זכה בגמר ודרך ראשון על השטיח במלבורן אם אין לה מה להסתיר.
 
אבל יוקרה בעיני מי בדיוק?

מועדון גיל הזהב? כל כך מעניין אותם שיוקירו אותם בשביל איזה פרט טריוויה שהם מחבלים במו ידיהם בתוכנית שלהם?
יוקרה זה בונוס נחמד, אם כי אני לא רואה איזו יוקרה הם מקבלים מזה בכלל, אבל הפקות ריאליטי מעוניינות לפני הכל בדבר אחד, בעצם שניים שהם אחד: באז וכסף. הבאז מביא כסף. העונה הקודמת הייתה בוננזה, הרייטינג של הגמר הגיע אאל"ט ל43%, זה אומר שהם יכלו למכור את הסלוטים של הפרסומות העונה בהמון כסף. בעונה הבאה יצטרכו להוריד מחירים. לא מדובר פה בסכומים קטנים, זה כסף גדול מאוד ועם כסף - לא מתעסקים. תוכנית שזוכה כבונוס לכסף ולבאז גם לביקורות טובות ולהילה של תוכנית "איכותית" - זו היוקרה האמיתית. דברים כמו שיאי טריוויה אלו דברים שמעניינים בעיקר את הצופים האדוקים, לא את ההפקה שהיא עסק לפני כל דבר אחר.

גם בעונה שעברה הם עשו את אותו התרגיל. למה? כדי שנהיה במתח. זו טעות מאוד גדולה בעיני שמאוד אופיינית להפקות ריאליטי ישראליות, כמו למשל גמר של הישרדות בארץ, כפי שהיה נהוג עד העונה האחרונה ברשת. אומנם גמר כזה מונע הדלפות אבל הוא פוגע בכל רוח המשחק ואפשר לסגור כל מיני דילים בדרך. אגב, אני לא בטוחה שעיניין ההדלפות הוא השיקול העיקרי שהדריך את חברת ההפקה בזמנו כמו הרצון לעשות שואו גדול. יש להם את התפיסה הזו שהקהל רוצה שיהיה מתח עד הרגע האחרון ושואו עם קונפטי וזיקוקים, ואולי אני טועה והם צודקים לגבי הקהל של ערוץ 2, מה שבטוח זה שהקהל הקשה, כמונו, של צופי הריאליטי, לא אוהב את זה כשזה פוגע לו במשחק. וזה פוגע.

זה לא רק בגמרים. לאורך כל העונה (הנוכחית והקודמת) הפריעו לי המשחקים והטישטוש הזה. לא מעניין אותי המתח הזה של זוג שרץ בו זמנית לשטיח. איך זה שכל פרק ופרק אנחנו רואים שני זוגות רצים ראש בראש למקום הראשון ולמקום האחרון? חתיכת מקריות, לא? אני הייתי מעדיפה לדעת בדיוק את הפערים והזמנים. אז לא אהיה במתח לקראת סוף הפרק, ביג דיל. אבל להפקה זה כן ביג דיל, המתח הזה, כל כך ביג דיל שהם משחקים עם העריכה כל הזמן כדי לייצר אותו גם כשיש פער גדול בין הזוגות.

ואתה רוצה להגיד לי שעל הביג דיל הזה, על המתח שהם כל כך עמלים ליצר בסוף כל פרק, של הזוג שמגיע ראשון והזוג שמגיע אחרון הם יחבלו בעצמם, במו ידיהם, כשידליפו את התוצאות??? אז בשביל מה הם עובדים שם כל כך קשה בצוות העריכה?
 

סטילהוק

New member
יוקרה בעיני TAR. ואני לא רוצה להגיד לך, עובדה שהם חיבלו

עצם העובדה שאף אחד מהצופים לא ראה ולא יודע מה באמת קרה במשימת המבוך האחרונה במלבורן, ולא חודש וחצי אחר כך בארץ, אומר למעשה הכל. נכון שלהפקה חשוב מאוד גם הכסף שהיא עושה מים הפרסומות שאת הכמויות האדירות והמוגזמות חסרות הפרופורציות שלו יכולנו לחוש כולנו לאורך כל העונה האחרונה ובעיקר לקראת סיומה, וכן, גם מבאז ומרייטינג, כי באז ורייטינג מביאים עוד כסף להפקה. אך אל תטעי אפילו לרגע, כל גרסאות TAR בעולם מנסות בנוסף לזה לשבור שיאים של TAR המקורית ובינן לבין עצמן. ויוקרה זה אחד הדברים שהפקות TAR בכלל ובישראל בפרט יעשו הכל בכדי להשיגה ולהיכנס לרשימת השיאים של TAR. אם את לא יודעת, הרי בשביל זה מביאים בכלל זוגות מבוגרים, בכדי לתת להם הזדמנות לשבור שיא, כנ"ל עם צמדי בנות, שרק מעטות מהן זכו במירוצי TAR בכל רחבי העולם עד היום, וכנ"ל לגבי כל צמד או מתמודד שנוי במחלוקת אחר. חוץ מזה, ההפקה לא עושה את זה בשקיפות, היא עושה זאת מה שנקרא בדלת האחורית, כך שהעקבות לא יוכלו להוביל חזרה אליה, וכך ההפקה עצמה יוצאת נקייה מכל העניין ואף אחד לא יכול להאשימה. בדיוק כפי שקרה העונה עם הפצת הספויילר הכה מדוייק של רשימת ההדחות לאורך כל המירוץ. למי חוץ מלהפקה היה את האינטרס להפיצו בכדי לכסתח את הניצחון שאף אחד מהצופים בכלל לא ראה? כשרוצים להסתיר משהו גדול כמו זכייה מבויימת, דואגים ליצור מסך עשן מספיק גדול שיוכל לכסות עליה ושהצופים כולם יתעסקו בו במקום בזכייה המבויימת והמזוייפת. ועובדה שזה בדיוק מה שקרה העונה, מרוב כמה שרשימת סדר ההדחות והמדינות שבהן הודחו הצמדים עד הגמר היתה מדוייקת, כאילו שיצאה מהמחשב של ההפקה עצמה, כולם כל כך בטוחים גם לגבי הזוכים של העונה בגמר. הדבר היחיד שאינו מסתדר להם ע"פי הרשימה הזאת זה הסדר בין המקום השני לשלישי, אך אף אחד לא מדבר על הראשון. ככה בדיוק יוצרים מסך עשן. מישן קומפליט. ההפקה השיגה את מה שרצתה.
 

סטילהוק

New member
אגב, אם תבדקי בארכיון, תגלי שאני עוד לפני הספויילרים

שהופצו חשדתי בכך שההפקה מקדמת את רז ועמית על חשבון צמדים אחרים, בכדי לשבור את שיא TAR של האב המבוגר ובנו שזכו בו, כמו למשל במשימת הנחש, שלמרות שרז בכלל לא שם אותו עליו כמו שעשו כל שאר המתמודדים בשאר הצמדים, ההפקה העבירה אותם למשימה הבאה ללא עונש המתנה (פנלטי), או כשרז ועמית נותרו אחרונים במשימת העמבה בפיתה והבנות יצאו ממנה ראשונות, פתאום הן גילו שהנהג מונית שלהן פשוט 'התאייד', ונאלצו להסתובב ברחובות ולחפש לעצמן מונית חדשה שתסיען למשימה הבאה ואיבדו את כל היתרון שהיה להן, כמו גם אפשרו לרז ועמית לסיים את המשימה שנותרו בה אחרונים ולהדביק את הפער. והיו עוד לא מעט מקרים שההפקה עזרה וקדמה את הצמד הזה, כשהיא מעלימה עין מעבירה על הכללים שלה עצמה. מה שקרה בגמר רק המחיש לי שצדקתי לגבי זה לאורך כל העונה, זה אם תרצי, היה הקש ששבר את גב הגמל ונתן גושפנקא בעיניי למה שחשדתי בו עוד הרבה קודם לכן.
 
"עובדה שהם חיבלו"

קודם כל אתה מניח סברה - ההפקה היא זו שהפיצה את הספויילרים, סברה שלא רק שאינה מגובה בשום הוכחות אלא שגם אינה הגיונית בעליל, והרחבתי קודם מדוע ולמה ואז אתה הופך אותה ל"עובדה" שממנה אפשר להסביר הכל.

אבל דווקא לפי דבריך, אם להפקה היה חשוב כל כך הרכב הפיינליסטים ואם בנות שזוכות הן כה נדירות, הרי שלהפקה היה דווקא אינטרס שבגמר יהיו נשים והוא לא יהיה על טהרת הגברים, אז אולי הם קידמו את לי וטל על חשבון הכדורגלים?

רז ועמית היו זוג חזק מאוד לכל אורך המירוץ. כבר בארץ הם הגיעו הראשונים, במשך כל המירוץ הם היו במקומות הראשונים, רק באירופה הם התקשו אאל"ט כי החיסרון הגדול שלהם היה ניווטים. מאפריקה ואילך, ניווטים כבר לא היו אישיו, ובמשימות הם היו חזקים. רז אמר משהו נכון באחת הטסטות, שהם לא הכי טובים בכל דבר, הם לא הכי חזקים, הם לא הכי מהירים וכו' אבל בכל דבר הם 8 וזה היתרון שלהם וזה נכון וזה הוביל אותם לראש הטבלה. אז לא מדובר בזוג שהגיע בחסד, לא מדובר בזוג שהתקשה כל המירוץ ופתאום, הפלא ופלא, זכה. למעשה, כל הזוגות שהגיעו לחמישיה האחרונה היו זוגות חזקים שנשפו זה בעורפו של זה ולכן לכל אחד מהם הגיע לנצח. אבל מה לעשות, כולן יפות,כולן חכמות ,אבל רק אחת זוכה, ובמקרה הזה דווקא זוג שלא היה פופולרי בקהל ואין להפקה יותר מידי מה לעשות איתו, זכה. וזה גם זוג שאתה לא אוהב מההתחלה, וכל זוג שאתה לא אוהב, כמו הצרפתים למשל, הם "יקירי ההפקה" אצלך ו"כבר מזמן ראית שמקדמים אותם" גם כשממש לא (כמו למשל בטענה שלך על המוניות, כי גם עמית ורז נפלו על מוניות שתקעו אותם), כי ברור שרק מי שאתה אוהב באופן אישי הוא ורק הוא ראוי להיות המנצח וזו בעצם הנחת היסוד שלך. העובדה שממנה נגזר הכל.
 

סטילהוק

New member
להפקה ממש לא חשוב שצמד בנות יזכו, להזכירך כבר זכו

להפקה, ואת יכולה לבדוק בעצמך עונה עונה, חשוב לגוון את סוג הצמד הזוכה, ובגלל זה באף עונה לא זוכה צמד מהדגם שכבר זכה בעונות קודמות. בעונה הראשונה זכו צמד בנים, בעונה השנייה זכו צמד בנות, בעונה השלישית זכה זוג נשוי, בעונה השלישית זכתה אישה נשואה והחבר הכי טוב של בעלה, והעונה זכו אב מבוגר ובנו. וזאת אם תרצי או לא תרצי, עובדה.
 
ההבדל הלא דק בין עובדה להנחה

אב ובן זכו בעונה הנוכחית - עובדה
ההפקה רוצה לגוון את הזוכים כל שנה ולכן בחרה מראש באב ובן - הנחה שלך

באותה מידה אפשר להניח שההפקה רצתה שבגמר השנה תהיה נוכחות נשית והוא לא יהיה אך ורק על טהרת הבנים ולכן עזרה ללי וטל להגיע לגמר ואפילו נתנה להן את המקום השני על חשבון הצרפתים וזו הסיבה שלא הראו את המשימה האחרונה.
 

סטילהוק

New member
המקום השני והשלישי בגמר מעניינים את ההפקה כקליפת השום

מי בכלל זוכר את המקום השני והשלישי? הציבור זוכר בעיקר את המקום הראשון בכל עונה, וחלקו אפילו את זה לא.

ולי וטל צמד הבנות הכי פייטריות שהיו בכל תולדות המירוץ למיליון הישראלי, היחידות שהעפילו לגמר, ועוד ראשונות, בזכות ולא בחסד. לא זוכים במירוץ עם עצירות אוכל באמצע משימות כמו הצרפתים, או עם הומור מצחיק ככל שיהיה, כמו יעל ויוסיאל, זוכים אך ורק עם רבאק, התמדה, נחישות, ידע, כוח ושיתוף פעולה. ואת כל זה היה ללי וטל צמד המתולתלות בשפע. כל הצמדים הגבריים הודו בשלב זה או אחר שאם יש צמד שהכי מגיע לו להעפיל לגמר ואולי אף לזכות בו זה צמד המתולתלות. יותר מכך, בכל ראיון של טיליטיל בתוכניתו עם הצמדים שהודחו מהמירוץ רובם הימרו על לי וטל כזוכות. כך שלטעון שהן העפילו לגמר רק בגלל שההפקה רצתה ייצוג נשי בגמר זה פשוט בולשיט.


מה שכן, תמיד אני נדהם מחדש מרמת חוסר הפירגון שיש בין הנשים במדינה שלנו זו לזו. ולמרות שהמין הנשי הרוב במדינת ישראל, חוסר הפירגון שקיים במהלך העשור האחרון בין אחת לשנייה וזה שאישה לאישה זאבה, מאפשר וכנראה שאף ימשיך לאפשר את השליטה האבסולוטית של המין הגברי במדינה. ועל כן גם הסיכוי שבעתיד הקרוב נראה כאן אישה מנהיגה את המדינה פשוט שואף לאפס. כפי שזה נראה עם כל חוסר הפירגון הנשי שיש במדינה, מגולדה לגולדה לא תהיה לנו עוד גולדה.
 
זה שאני בת לא אומר שאני אוטומטית יהיה בעד בת אחרת

כמו שאתה וליו טל חושבים
וזה בכלל אחד הדברים שאני הכי שונאת להיות בעד מישהו לא בגלל אדם עצמו

מצטערת אל שתיהן לא התחברתי הרצתי את רוב הקטעים שלהן (אבל גם של ציון ואביב והאחים ככה שאני לא אנטי נשים אלא אנטי אנשים לא מעניינים)

את בר ואינה לדוגמא כן אהבתי . בכלל בעונה הזאת היו הרבה נשים שאהבתי אם זה נעמי וחן יעל וקים (שאת שון ויוסיאל לא אהבתי בכלל)
 
קודם כל - מה שהיא אמרה...


לא אהבתי את הקטע הזה אצל לי וטל בכלל. האמת שבהתחלה חיבבתי אותן ואח"כ ירד לי מהן בגלל איך שהגיבו לעצורים. הן כעסו על רז ועמית שהצביעו להן כי הם גברים שמצביעים לנשים וכעסו על הגיסות שהצביעו להן כי כביכול הן פגעו באחוות הנשים המקודשת בכך שהן נשים שהצביעו לנשים. אז אם לגברים אסור להצביע לכן כי אתן נשים ולנשים אסור להצביע לכן כי אתן נשים אז למי מותר? לא אוהבת את הפאזה הקורבנית הזו של שיח הזהויות בנוסח: "מגיע לי כי אני ______". אף אחד לא חייב לכן כלום. מה גם שלא השתדלתן במיוחד להיות נחמדות לאחרים (כפי שהן בעצמן הודו בריוניון) אז למה אתן מצפות? לכן גם הערכתי מאוד את התגובה של יעל ויוסיאל לעצורים, בעיקר יוסיאל, והם חטפו הכי הרבה.

(ואגב, הסיבה הפשוטה שרז ועמית לא קיבלו עצור בסוף הייתה כי הם היו בקשרים חברתיים טובים עם רוב הזוגות בסוף. הם היו בקשר טוב עם הכדורגלנים ועם יעל ויוסיאל. לי וטל שמו ליעל ויוסיאל מטעמי אסטרטגיה והצרפתים גם).

אחר כך חזרתי להעריך את הבנות בגלל הנחישות ורוח הקרב, ובגלל התמיכה ההדדית שהייתה בינהן, והחברות המפרגנת, כמו אצל ציון ואביב.

אבל אם היית באמת קורא מה שכתבתי, אני לא טוענת שלי וטל באמת הגיעו לגמר רק בגלל ההפקה, אני אומרת שזו הנחה שהיא אפשרית בדיוק כמו ההנחה שלך, רק שאתה קורא להנחות ולמשאלות הלב שלך - עובדות. ומה שכן כתבתי הוא שבעיני כל חמשת הזוגות האחרונים היו ראויים לנצחון (אהבתי מאוד את השפלנים, אבל הם לא היו זוג חזק כמו האחרים, יש להודות). אם לי וטל היו זוכות הייתי מפרגנת להן כמו לכל אחד אחר מחמשת הזוגות כי כולם היו חזקים. כולם היו קרובים מאוד זה לזה, כולם תקתקו משימות כאילו אין מחר, כולם היו ראויים לניצחון בעיני.
 

סטילהוק

New member
בהתחלה אף אחד שם לא הכיר את אף אחד

ולכן הבנות לא ידעו על מי ניתן לסמוך ועל מי לא. כשיוצרים ברית חשוב מאוד לדאוג שזו הברית הנכונה, ושאתה לא בברית שחבריה לא אמינים וברגע האמת יתקעו לך סכין בגב. ולכן מומלץ מאוד שלא למהר לכרות בריתות עד שלא מכירים יותר לעומק את הצמדים האחרים. ועל פי מה שהבנתי מהתוכנית המלווה מירוץ לילה, העונה יותר מבכל העונות ההפקה דאגה להפריד בין הצמדים ואפילו בבתי המלון הם לא הורשו להיכנס לחדרים אחד של השני וליצור קשר אחד עם השני, וזאת בכדי שלא ייווצרו בריתות ביניהם.

ואגב, להזכירך שגם אינה ובר הזוכות של עונה 2 והצמד הנשי היחיד עד כה שזכה במירוץ למיליון הישראלי, דאגו בהתחלה בעיקר אחת לשנייה וחטפו עצורים וסיבובי פרסות על ימין ועל שמאל, בדיוק כמו לי וטל העונה. עד הרגע ששניים מצמדים ששמו להם את העצורים והפרסות באופן קבוע הודחו מהמירוץ. ואז הן יכלו לנשום קצת אוויר פסגות ולהתחיל להתקדם ממשבצת האנדרדוג למשבצות הקדמיות במירוץ.
 
למעלה