התחיל פרק האיחוד, או רז ועמית שוב מתווכחים ביניהם

סטילהוק

New member
התחיל פרק האיחוד, או רז ועמית שוב מתווכחים ביניהם

בפעם הטריליון.
 

פרארי1

New member
חסרים 3 זוגות בסך הכל

הזוג הנשוי, הזוג מהטינדר ושתי הבנות שעפו ראשונות.
אף אחד מהם לא היה משמעותי במיוחד, שלא לדבר על שני הזוגות שעפו עוד בארץ.
 
תודה. אני לא זוכר. היה זוג של אחד פלגמט כזה כמו שנוזל או כמו

בסרט של אלכס חולה אהבה, שהייתה לו חברה מאוד יפה בלונדינית ונשית

והיה עוד זוג שהאשה גם הייתה בלונדינית , אני לא זוכר אותה

שתי הבנות שעפו ראשונות, בקושי זוכר

ואני לא זוכר מי עף בארץ...

היו הצמד אבי, הפקחים , הגרוזינים
 

סטילהוק

New member
הצמדים שנשארו בארץ והצמדים שהודחו ראשונים לא הגיעו

רק הצמדים ששרדו את המירוץ מקטע המירוץ של נמיביה.
 
כלומר את אירופה לא החשיבו? אני ראיתי עד איטליה , ואחרי זה לא

חזרתי לראות רק בסוף הקיץ כשמונדה עפה על הקורה
 
הריוניון עסק יותר בדינמיקות בין המשתתפים

ולאלו שעפו על ההתחלה היו פחות אינטרקציות עם האחרים, מה גם שמספר רב של משתתפים היה גורם לתוכנית ממש להתפזר. בעיני זו דווקא הייתה בחירה נכונה, למרות שאפשר היה לפרגן לגלי ודניאל ולהזמין אותם. במילא הם לא דיברו הרבה...
 
פרק מקושקש ומטומטם

פסיכולוגיה בגרוש במקום שיספרו חוויות מהמרוץ והקשרים בניהם.
קראתי ספר תוך כדי צפיה אקראית במיוט.
 

אביטל186

New member
בעייני הפרק הזה הוכיח לחלוטין שגוזי ואלכס הכי חסרי אגו

הם פירגנו לכולם אהבו את כולם במיוחד לעמית ורז,
לפי דעתי באופן מוגזם אפילו.
יש להם ענווה בסיסית מובנית באישיות
 
היה פרק נחמד סה"כ

אבל הרגשתי שהייתה פסיחה בין שני הסעיפים, בין הרצון להראות את הצד הלבבי והנעים של התוכנית והמתמודדים (שבאמת היו חביבים) ובין הרצון להוציא קצת ג'וס.

הצטערתי בשביל מונדה ואדריאנו, שפת הגוף שלהם בהחלט לא שידרה נינוחות, זו לא היתה פרידה נעימה וזה ניכר. שניהם הובכו, שניהם רצו לשמור על פאסון מצד אחד ומצד שני לא לצאת הרעים בסיפור. זה היה מתוק איך שבן שפלן נכנס בדיוק ברגע הנכון ואמר את הדברים הנכונים כדי לטהר את האוירה. למרות שהם נראו בהתחלה כמו זוג יונים, מונדה ואדריאנו פשוט לא מתאימים, הם לא על אותו הגל בכלל. אני חושבת שאדריאנו מגיב מאוד במיידית לדברים, לפעמים בהגזמה, בדרך כלל בלי הרבה פילטרים. רגע אחד מונדה היא אלילת היקום ובשני הוא רב ומתקטנן איתה על שטויות. מונדה לעומת זאת מחליקה הרבה דברים, מכילה, אבל זה מחלחל אצלה ויוצר משקעים בעוד שאדריאנו כבר נמצא ברגע הבא ומכאן הדיסוננס.

אז חוץ מהקטעים האלו עם מונדה ואדריאנו, היתה גם היציאה של רז על הגיסות, שהגיסות ניסו או עשו מהלך על לי וטל ושיכנעו אחרים להצביע להן, אז טישטשו את הקטע הזה. זה עוד אחד הקטעים המעצבנים במירוץ, העצור. אם יש כל מיני בריתות וכולי - אני רוצה לראות את זה. בעונה שעברה בטוח היו, העונה פחות. רוב הזוגות סתם התקבעו על זוג אחד מתחילת המירוץ מסיבה כזו או אחרת ואחר כך החליפו לזוג אחר. בתחילת העונה ראינו גם כמה זוגות שנעצרו ביחד ולא היה מקרה מובהק כמו וובה ואלה, אם כי יעל ויוסיאל חטפו את מירב העצורים). באופן אישי הייתי מוותרת על העצור כי זה סתם מעצבן, מכניס מימד חברתי למשחק שאינו חברתי אלא זוגי ולכן מיותר.

זה היה יפה לראות את קים מתנצלת לפני יעל, עם המון כנות. היא יכלה גם לא להזכיר את זה והיו מדלגים מעל זה כי זה לא היה כזה אישיו, אבל ראו שבאמת לא היה נעים לה. הקטע שלפי מה שהראו, זו דווקא הייתה הבחירה של שון לבחור ביעל ויוסיאל וקים התנגדה בהתחלה, אבל הוא פשוט לא שאל אותה. פעמים. ובפעם השניה, דווקא כי לא היה נעים לה מיעל, היא התחילה לחפש תירוצים שיצדיקו את הבחירה בה.

סה"כ פרק ריוניון חביב, עם הרבה פירגונים אבל בקטע נחמד
 
למעלה