אמש נחשף פרצופו האמיתי של רותם הנחש

סטילהוק

New member
אמש נחשף פרצופו האמיתי של רותם הנחש


אמש נחשף ברבים פרצופו האמיתי המכוער של רותם הנחש וכולי תקווה שאחרי שאביאל הבוק שנפל במלכודת שלו והיה השפוט שלו במשך כל העונה ואף הדיח את מימי בכדי להציל לו את התחת בדו-קרב מול אהובתו מיטל, ראה ביחד עם כל הצופים אמש איך הנחש התפלל שהוא ייפול ויודח, כדי שלא יצטרך לעמוד מולו בגמר הגדול, וקלט סוף סוף על איזה נחש בוגדני הוא הגן לאורך כל העונה והיה אף מוכן לריב עם מיטל ולהקריבה לדו-קרב בגללו. ובעקבות מה שהוא ראה ושמע בפרק האחרון לפני הגמר בשבת ששודר אמש, ישכיל לנתק כל קשר איתו, גם הוא וגם מיטל שקלטה עוד שם איזה נחש הוא גם בלי לראות את זה. אני לא חושב שיש מתמודד ריאליטי היום בישראל יותר שנוא מרותם הנחש, שהוא האחרון שמגיע לו לזכות בגמר בשבת.

כמו כן, ממש כואב הלב על לי התותחית היפה ועל מה שקרה לה, כל כך הגיע לה להשתתף בגמר ואפילו לזכות בו. אבל הבחורה נתנה את כל הלב והנשמה שלה עבור הקבוצה שלה ואפילו טיפה יותר מדי, מה שעלה לה באי השתתפותה בגמר.
 

adip110

New member
שופוני, אני ה גבר!

אכן כדבריך, אלא שאביאל עם כל הכבוד (ואין כבוד) אינו העיפרון המחודד ביותר בקלמר, הוא חזק אין ספק, אבל חכם או פיקח לא, ממש לא.
ולטעמי אפילו הוא קצת פרימיטיבי.
חשוב לו ה "כבוד" ולהיראות "גבר,גבר" גם על חשבונם של אלו האוהבים אותו. זה בעצם מה שלדעתי מקסים את מיטל אלא שאינני דואגת ההתלהבות ממנו תלך ותימוג.
 

סטילהוק

New member
נראה שכבר בגמר אביאל קלט שרותם הנחש ניצל אותו לרעה

על פי מה שהוא עשה לו במשימת האבנים בג'ונגל ואמר עליו בפרק הגמר
 

שרי48

Active member
מסכימה איתך לגבי רותם.

פרצופו נחשף מזמן, התחמנות, האגואיזם, ה"חברויות" שהוא הפר בזו אחר זו, השקרים, הלשון החלקלקה, הסכסכנות. מה ששיחק לידיו זה שהוא פגש באנשים תמימים, הגונים, שנפלו ברשתו אחד אחרי השני כפרי בשל (מימי, אביאל). ההפקה עודדה אותו ועזרה לו להמשיך בדרך הפתלתלה הזאת, כשבפעם היחידה שהוא הוקרב, מי שעשה את המשימה היה אביאל. בפרק אתמול זה באמת היה השיא.
לגבי "התותחית היפה" אני פחות מסכימה איתך ואני חושבת שמה שקרה מאשש את הפיתגם הידוע: "קארמה איז א ביץ'". נכון שהיא נתנה את הלב והנשמה לקבוצה, אבל פגעה בריי פגיעה אנושה ונענשה מידי שמיים. גם בתיה, שהחליפה אותה בגמר, ראויה בהחלט ונתנה את כל כולה לקבוצה. מצידי שגם תיזכה.
 

סטילהוק

New member
אם לא שמת לב, היא זכתה ובצדק לדעתי בהפתעת העונה

ואת זה הצופים עצמם בחרו.
ואני בניגוד אלייך, ממש לא רואה את זה כבגידה בריי. כי בניגוד לתומר הנחש באנקונדה, לי ממש לא חשבה אסטרטגית, אלא חשבה לטובת הקבוצה, שאם ריי יילך לדו-קרב עם בתיה יש להם יותר סיכוי לעלות כקבוצה שלמה לגמר, מאשר אם היא או יהודה יילכו. ומה שקרה לה קרה שוב בגלל שהיא חשבה על טובת הקבוצה, ולא על עצמה ועל בריאותה, ונתנה את כל מה שהיה לה, ואפילו טיפה יותר מדי. כך שבניגוד לתומר הנחש, ללי ממש לא היו כוונות זדון כשהיא בחרה בריי, בדיוק כמו שלמיטל לא היו כוונות זדון כשהיא בחרה באביאל אהובה. שתיהן חשבו שמדובר במתמודדים הכי חזקים בקבוצתם שיכולים לנצח בדו-קרב ולחזור לקבוצה.

חוץ מזה, לא יודע אם את יודעת, אך בשישי בערב התנהל צ'ט פרטי מצולם עם לי ומיטל בדף הפייסבוק הרשמי של התוכנית, שבה לי סיפרה שהיא וריי בקשרים מצויינים ושהוא סלח לה מזמן ושהם יישארו חברים טובים. וגם מיטל אישרה את זה, וקראה לגולשים להצביע ללי שהיא גם בעיניה הפתעת העונה.
 

שרי48

Active member
בהחלט שמתי לב והיא בהחלט הפתעת העונה

ידענו עליה כל כך מעט ממדורי הרכילות ובאמת גילינו בחורה חזקה, לוחמת, טובת לב ועוד כהנה וכהנה מעלות טובות. לי הפריעה העובדה שהיא וריי הבטיחו זה לזו לא להקריב זה את זו והיא עשתה את הצעד הזה, מבלי לעדכן אותו, בלי להסביר לו ובהפתעה מוחלטת. היתה כאן בגידה באמון, בגידה בחבר והפרת הבטחה. גם היא הרגישה רע עם מה שעשתה, התנצלה ובכתה. היא היתה חייבת לשתף אותו בכוונתה ולרכך את ההלם והאכזבה שהוא ספג. אני מאד ריחמתי עליו במעמד הזה, והוא לא היה בכלל הפייבוריט שלי.
המאמץ שהיא השקיעה במשימה על החבל בה נפצעה לא היה לטובת הקבוצה. ממש לא. בתיה וריי כבר היו מועמדים והיא עשתה את המקסימום להציל את עצמה ואת יהודה, שלא יוקרבו ויצטרכו להילחם נגד ריי ובתיה. כשמיטל בחרה באביאל זה היה כי הברירות שהונחו בפניה היו מימי ואביאל והיא עשתה את הבחירה מביניהם. אני חושבת שאתה טועה ומטעה כשאתה משווה בין 2 המקרים.
לסיכול, לדעתי לי לוי, היפה בבנות, מתוקה להפליא והפתעת העונה בהחלט, שגתה בהקרבה של ריי, כי מילה זו מילה, היתה להם הבטחה הדדית, הוא עזר לה ושמר עליה והיא התנהגה בכפיות טובה. מאחר ובגללה ריי לא היה בגמר, ולבסוף נוצר המצב שגם היא לא השתתפה במשימת הגמר, ריי יכול היה לסלוח לה יותר בקלות והם יכולים להמשיך ולהיות חברים טובים.
הפייבוריט שלי היה אביאל דווקא.
 

סטילהוק

New member
לא אמרתי שהיא לא שגתה, אמרתי שהיא לא עשתה זאת בזדון

ואם היא ויהודה היו המוקרבים הבאים, זה אומר סופה של קבוצת יגואר, כי אז בטוח 2 מהם מודחים, ואף אחד מאנקונדה. ולכן זה נחשב בעיני כטובת הקבוצה. למה שיגואר יצטרכו להילחם בחבריהם לקבוצה, אם הם יכולים להישאר קבוצה שלמה? תשווי את שתי הקבוצות למדינות ותביני לבד למה זו טובת הקבוצה שהם לא יצטרכו להילחם אחד בשני.

אבל בגדול, בדיעבד, אני מסכים איתך שלי טעתה בבחירתה, גם לדעתי היא היתה צריכה לבחור ביהודה ולא בריי. אך יכול מאוד להיות שהשיקולים שלה שלא לבחור ביהודה ולבחור בריי היו שיקולים סוציואקונומיים, הייטקיסט שמרוויח 40K לחודש מול סטודנט עני וחסר אמצעים שהכסף הזה יכול לעזור לו להתקדם בחיים ולדאוג למשפחתו דלת האמצעים, שגם אליו היא התחברה.
 

שרי48

Active member
אני מבינה למה התכוונת "טובת הקבוצה". אפשר לראות זאת גם כך

סה"כ אני מחבבת את לי והיא באמת הפתיעה בנחישות, בכוח הרצון ובכוח הפיזי, בחברויות שהיא רקמה והשם שלה לא הועלה אף לא פעם אחת כמועמדת להקרבה. זה מעיד על כישורים חברתיים טובים מאד.
את מה/מי לא אהבתי? את התחמנות של שחר, הבגידה שלה בקבוצה, באילן. אפשר להבין את השיקולים שלה, אבל עדיין בעיניי זה היה ממש מלוכלך.
לא אהבתי גם את ההתבכיינות האינסופית של יהודה. אמרת פעם, אמרת פעמיים, שלוש ... די!!! הבנו. אם אתה ראוי - תנצח, למה לא, אבל המצב הסוציואקונומי שלך איננו סיבה להעניק לך את הניצחון ואת הכסף. הוא יכול להיות הסיבה ללהט שלך, למלחמה על הפרס, לדירבון שלך לעשות הכל כדי לנצח, אבל לא אמור להשפיע על שיקולי המתחרים שלך.
הרי איננו יודעים דבר על מצבם הכלכלי של אודי, של ידידיה, של בתיה, של אביאל, וכל היתר. האם זה אומר שאנשים במצב כלכלי טוב לא צריכים לבוא לתוכנית כזו, כי אין להם סיכוי מראש, מול מישהו חסר אמצעים? לצערי, אני רואה את המגמה הזאת בעוד תוכניות ריאליטי ( תבכה - תנצח, לא הטוב מנצח אלא המ{תמ}סכן).
טוב, קלטתנו את השיטה.
 

פרארי1

New member
"תבכה - תנצח, לא הטוב מנצח אלא המ{תמ}סכן"

ג'קי וקותי רשמו על זה את הפטנט באח הגדול.
 

שרי48

Active member
נכון, ג'קי וקותי ותוסיף גם את טהוניה, מושיק עפיה וטילטיל

וסליחה אם שכלתי איזה מתמסכן/מתבכיין.
 

פרארי1

New member
טהוניה נתנה מעצמה הרבה יותר מהתמסכנות

לא תמיד התחברתי לצעקות ולריבים שלה, אבל היא ידעה לעמוד על שלה וספגה לא מעט אש.
 

סטילהוק

New member
גם אני לא אהבתי את שחר, שמחתי כשהודחה

ואיתה גם אין סיכוי שיהודה יצליח לחסוך ולעזור למשפחה שלו, כי תוך שנה שחר תבזבז לו את המיליון. ראינו כולנו איך היא השתוללה במערה עם טובות ההנאה המזוייפות. אז עם מיליון ש"ח בבנק אני במקומו לא הייתי נותן לה כרטיס אשראי ביד.
 

פרארי1

New member
ברכות לזוכה


בשורה התחתונה, לדעתי, הייתה עונה די פושרת - מעט משימות, בטח בהשוואה למירוץ למיליון, חלק מהמשימות היו ממש סתמיות.
אם הכוונה היא ליצור אלטרנטיבה להישרדות, שוב לדעתי, הפורמט פחות מוצלח בעיקר בכל מה שנוגע למשחק החברתי וגם די פינקו את המתמודדים עם שינה על מיטות באוהלים סגורים ואספקת מזון נדיבה ונראה שגם באיכות טובה.
לפחות השניים שהכי פחות הגיע להם לטעמי - הגר ורותם, עפו עוד לפני השלב הסופי.
&nbsp
משעשע שיצאו שני זוגות מהעונה הזאת, כזאת הצלחה לא הייתה אפילו באח הגדול, שם הם תקועים ביחד שלושה חודשים, אבל רוב המערכות הזוגיות שהתפתחו שם התבררו בתום העונה כאסטרטגיות בלבד ולא החזיקו מעמד.
&nbsp
בגזרת המנחה, נראה לי שרון שחר משאיר אבק לכולם.
 

סטילהוק

New member
האם רק לי הגמר של המשימה אמזונס גרם לדז'ה וו להישרדות?

בול, אבל בול, אחד לאחד, הם העתיקו את מה שקרה בגמר של עונת הישרדות המעורבת האחרונה שבה זכה בסופו של דבר טילטיל, כולל המשפט של זוארץ שאם יהיה שיוויון השניים האחרונים יצטרכו לבצע משימת שובר שיוויון בלייב שתכריע מי מביניהם הזוכה. באותו רגע שהמנחה אמר להם את זה ידעתי שזה נגמר ואין שום שיוויון. אבל ההעתקה הבוטה הזאת מהישרדות השאירה טעם של מר בפה. למרות שהשניים שלא הגיע להם להעפיל לשלב האחרון (חוץ מבתיה כמובן), של הגמר לא העפילו אליו.
 

פרארי1

New member
בהבדל קטן

או לא כל כך קטן - נוקיה (יד אליהו, מנורה מבטחים, וואטאבר) מול האולם בדרייב אין, שחצי מהיציעים שלו לא נוצלו כי הבמה כיסתה אותם, בעוד שבגמר בנוקיה היה קהל ברוב היציעים.
בהערכה זהירה, בגמר הישרדות היה לפחות פי 5 יותר קהל.
 
למעלה