מדברים פה על המשימה אמזונס?

פרארי1

New member
מדברים פה על המשימה אמזונס?

אם לא, אין לי בעיה שההודעה הזאת תימחק.
 

ny22

New member
מנהל
בעיקרון לא - אבל אם אתה רוצה לכתוב משהו בנושא

אתה מוזמן
 

פרארי1

New member
לא בוער בעצמותי, רק כמה נקודות קטנות

ראשית, מאד בולט ההבדל בין ריבוי המשימות והלחץ המטורף במירוץ לעומת השתי משימות ביום באמזונס, שמסתמן כמשחק הרבה יותר חברתי, סטייל הישרדות.

משעשע אותי לראות את ידידיה, שהכרתי אותו בימיו בגל"צ כתמיר קמחי.
פגשתי אותו כמה פעמים, כולל ביקור באולפן, היה אז טיפוס שחצן למדי ונראה שבחר ללכת בכיוון הפוך בחייו, אבל יוצא לו לפעמים התמיר הישן והוא מודע לזה ומדבר על זה בטסטות.

בפרק הקודם, בו אנקונדה הפסידו ומימי העמידה את עצמה להדחה, היה מעניין לראות איך רותם, המליונר מבאר שבע, הסיט מעצמו לחלוטין את האש וזה היה בין מיטל, שגם העמידה את עצמה, לבין מימי.
מיטל הרגישה אשמה בהפסד כי בפעם השניה שעלו לגשר, היא עיכבה אותם דקות ארוכות, אבל תכלס, אם רותם לא היה משכנע אותם לרדת בפעם הראשונה, בלי למצוא את הרמז, בגלל פחד הגבהים שלו, הם היו מנצחים בהליכה.
הוא לא סיפר לקבוצה על פחד הגבהים וב"מועצת השבט" אף אחד לא התייחס (או שלא הראו לנו) לכך שהם עלו לגשר פעמיים וזו הייתה הסיבה האמיתית להפסד.
 

סטילהוק

New member


רותם לא רוצה שחברי קבוצתו יידעו שמנהיגם סובל מפחד גבהים, אבל בגדול אתה צודק, והוא זה שאשם בהפסד שלהם. אני גם חושב שעדיף שהם כן יידעו על פחד הגבהים שלו, כי אי הידיעה עלולה לפגוע בהם בהמשך. אבל כנראה הוא לא רצה לחשוף את זה על ההתחלה, כי חברי אנקונדה מעריכים אותו וסומכים עליו מאוד. לדעתי הוא יחשוף להם את זה בהדרגה בהמשך, ואם לא יש מצב שהם כבר יגלו את זה בעצמם, אם רותם יצטרך לבצע שוב משימת גובה. מה שחשוב שמימי ניצלה מהדחה ושלחה את רונן המעצבן של קבוצת יגואר הביתה, וזה רק עשה להם טוב וגיבש גם אותם כקבוצה. והנה ריי עשה מעשה מימי והחליט להקריב את עצמו לדו-קרב הבא, כדי לשמור על חברי הקבוצה שלו ועל הקבוצה שלא תתפרק. הבעיה שהם אחרונים ורוב הסיכויים שבסופו של דבר הם יצטרכו לבחור שוב את מי להקריב לדו-קרב מול ריי בשבת. אלא אם כן, מה שמראים בפרומו שקורה לכחולים, יגרום להם להפסיד ולהגיע אחרונים, ואז לא משנה את מי הם ישלחו מול ריי, ריי ינצח אותו.
 

גםצופה

Member
מנהל
לא התחברנו כ"כ לסדרה...

וכשידידיה הופיע (עוד לפני שהוא אמר את שמו ה'מקורי'... בדרך גם היה לו שם הודי מוזר..) אמרתי 'הי, אני זוכרת אותו... זה תמיר קמחי... (הוא הופיע גם בטלויזיה...)
לא בטוחה שהוא השתנה מבחינת האופי כי הוא עדיין משתחצן לא פעם....
 

פרארי1

New member
הוא היה רפיק ועכשיו רפיק ידידיה

טיפוס צבעוני, לטוב ולרע.
&nbsp
כשהיה שדרן בגל"צ יצא לי לזכות כמה פעמים בפרסים בתכניות שלו ואז גם לבקר אותו באולפן פעמיים ואף להביא לו אלבום שהיה חסר לו למצעד העשור של שנות השמונים, אותו ערך.
הביקור השני היה משעשע - הייתי אצל ידידה ברמת גן ושמענו אותו משדר ביום ששי בערב, הוא היה קצת חולה ואמר שישמח אם מישהו יביא לו לאולפן כוס תה עם לימון.
לקח לי לא מעט זמן לשכנע את העלמה לנסוע ליפו, היא הייתה בטוחה שלא יכניסו אותנו, אבל כמובן שהכניסו והוא היה די בשוק

&nbsp
הוא יצא תקופה מסויימת עם איילת זורר, פגשתי אותם יחד באיזו הופעה בת"א ואני זוכר ממנה תסרוקת פאנקיסטית הזויה, מאז היא "התמסדה"
 
נכון!! אני גם שאלתי את עצמי איך אף אחד לא שם לב!

זה היה ברור שרותם אשם לחלוטין בהפסד במשימה.
התחמנות והנכלוליות שלו, איך שהוא גילגל את התיק באלגנטיות לאנשים אחרים... בעע
מצד שני מה רצינו שהוא יעשה? ברור שהוא ינסה להגן על עצמו . השאלה איך אף אחד אחר לא שם לב.
 

סטילהוק

New member
לעומת הפח הגדול והמושחת, סוף סוף קשת שיחקה אותה בגדול

ללא ספק בעיניי לפחות זו אחת מתוכניות הריאליטי שהכי כיף לצפות בהן. ואחרי הגיבוש בקבוצות, בעקבות הדחת הבעייתיים, ובראשם רונן, אפילו עוד יותר כיף. וכמובן שאני עם הצהובים של אנקונדה, הקבוצה הכי חזקה בג'ונגל.
 

סטילהוק

New member
אמש שודר הפרק הדוחה והמגעיל ביותר בתולדות הריאליטי

לא רק בתולדות התוכנית, אלא בכל תולדות הריאליטי הישראלי לדורותיו. גם אם מישהו היה נותן לי ביד מיליארד דולר כדי שאלעס את הגועל נפש הזה שלעסו וירקו הזקנות האינדיאניות וכל הצמדים בסבב, לא הייתי מסכים. על משימה כזאת מגעילה, הייתי מוכן לפרוש מהמשחק. שלא לדבר על כך שגם אחרי שהם סיימו זה לא נגמר, כי מי שלא הצליחו לבצע את ריקוד הצ'יצ'ה המסובך נאלצו לשתות את כל הגועל הנפש של משקה הצ'יצ'ה הזה ('הנקטר של האמזונס'), שמורכב בעיקר מרוק, קיא, ועלים מרים מגעילים ודוחים במיוחד שנלעסו שוב ושוב ועברו מפה לפה. שום מיליארד דולר לא שווה את זה, ובטח לא מיליון הש"ח העלובים שהם הפרס.

ואגב, מה שחברי אנקונדה עשו לדורון אמש היה לא פחות מאמבוש. ושוב פעם רותם התחמק מאחריות ולהודות בכישלון המשימה בגללו. אך יש לי תחושה שדורון עומדת לעשות את הבלתי יאומן ולנצח את ריי בדו-קרב העמידה על הדוברה בנהר, אלא אם כן חבריה לקבוצה יפילו אותה בכוונה, מה שלא נראה לי. אבל למה לעזאזל לא הראו את הדו-קרב אתמול בערב ומושכים את זה עד לרביעי? תמיד מראים את הדו-קרב באותו פרק שבו נבחר המתמודד השני שמוקרב לדו-קרב. אז מה קרה הפעם? למה להשאיר את הצופים במתח עד רביעי?
 

פרארי1

New member
מסכים להכל

למרות שמיליארד דולר סביר שהיו משכנעים אותי

&nbsp
האמבוש על דורון היה דוחה ולא ברור לי למה היא לא העלתה את הנקודה ששוב רותם הוא זה שעיכב אותם.
ייתכן שזה עלה ולא הראו, אבל מרגע שבחרו (וברור שזו בחירה של ההפקה) לתת לרותם ומימי לדבר ראשונים, לא היה לדורון סיכוי והיה ברור שכולם יבחרו בה ולא ילכו נגד "ההורים".
&nbsp
אכן מעצבן שגם הם הצטרפו למירוץ למליון במריחת לג על שלושה פרקים במקום השניים שהיו עד עכשיו.
לדורון יש סיכוי מול ריי, אבל ההימור שלי הוא שהיא תעוף.
אם ריי עף, הסיפור של יגואר נגמר.
 

סטילהוק

New member
היא דווקא כן העלתה את הנקודה ואף הוסיפה שהיתה הראשונה

להיחלץ לעזרתו, מה שהקפיץ מיד את מיטל שטענה שדווקא היא היתה הראשונה.

ואגב, רק בזכות דורון שגלתה את הטקטיקה, אנקונדה בכלל הצליחו לחצות את הנהר.
 
לדעתי הם יצאו עליה בגלל האישיות שלה

אמנם זה ממש לא נעים כשכולם חוברים נגדך אבל זה גם חייב לתת חומר למחשבה.
אולי היא מאוד לא נעימה בהתנהלות היומיומית ואף אחד שם לא סובל אותה. זה מעבר למשימות.
אבל אולי כולם זיהו מתמודדת חלשה שאפשר לעוט עליה... וזה מה שעשו |:
 
למעלה