פרק 21 - חתונה הודית

JAMES DEAN

New member
פרק 21 - חתונה הודית

לפני שהספיקו להגיד נמסטה ימצאו את עצמם בחתונה הודית מהסרטים,
האם הזוגות יצליחו לשרוד את עוגת האימה? או שיש דברים שלא יעברו עד החתונה?

 

ny22

New member
מנהל
בינתיים הפרק נחמד


שמח שהאחים הגיעו שניים לעמבה
 

ny22

New member
מנהל
שאלה - האם אחרי משימות כמו משימת העמבה נותנים לזוגות

להתקלח? כלומר, למי שהתלכלך....
&nbsp
פשוט נראה לי שזה לא הוגן לתת להם להמשיך במירוץ שהם ממש מלוכלכים...
 

סטילהוק

New member
לא נראה לי שאף זוג במשימת היוגה היה מלוכלך עם עמבה

ועוד לפני זה, כבר בדרך לחתונה ההודית, כולם התנקו פלאים. וגם אף אחד מהחוגגים באולם לא עיקם את האף מהריח, והרי ידוע שלעמבה יש ריח חזק שמאוד קשה להוציאו מהגוף, ובעיקר מהשיער, ודרושה מקלחת יסודית עם מיים רותחים ושפשוף וקרצוף עם הרבה מאוד סבון ושמפו ריחניים ותכשירים מפיגי ריחות. כך שממש לא נראה לי שההפקה מראה לנו את כל מה שקורה בזמן המירוץ. וזאת כנראה בכדי לשמור על רצף השידור והצפייה במירוץ.
 
זמן להתקלח?

אם בא לך לבזבז זמן תתקלח.
אנחנו רצנו עם מגבונים לחים ושקית אשפה שאפשר לקשור כדי לאפשר לנו להחליף בגדים מהר בלי להתקלח. יצא לנו לעקוף ככה זוג במשימה של קרב העגבניות וכמעט במשימה שזרקו אותנו לג'לי דוחה (כשאני אומר אותנו, אני מתכוון, כמובן, לטליה).
 

סטילהוק

New member
למישהו יש בכלל ספק שההפקה מעורבת בהיעלמות הנהג?

למישהו יש בכלל ספק שההפקה מעורבת בהיעלמות הנהג של המתולתלות שהובילו במשימת העמבה בפיתה למרות שהגיעו כמעט אחרונות אליה? מי יודע מה עושה ההפקה ואנשיה מאחורי הקלעים, הם הרי בקלות יכולים לשלם לנהג של צמד שהם לא רוצים שיוביל כי הוא לא יקיר ההפקה, לעזוב. מישהו בכלל יכול לבדוק את זה? לא, נכון? אז מה מונע מההפקה להתערב לטובת הצמדים שהם רוצים בייקרם ולרעת הצמדים שהם לא רוצים בייקרם?
 

ny22

New member
מנהל
אי אפשר לדעת, אבל מצד שני ייתכן כי אכן מדובר בנהג

שברח בלי קשר להפקה.
זה קורה לפעמים במדינות כאלה.
&nbsp
דווקא הפעם ההתערבות של ההפקה (אם ישנה בכלל) פחות מורגשת.
 

גםצופה

Member
מנהל
לא יודעת אם ההפקה התערבה פה...

בהעלמת הנהג - לעתים אני מרגישה שההפקה מתערבת דווקא בהישארות הנהגים וזה די נדיר בההפקה הישראלית שנהג נעלם - כי זה מעניין לראות איך הזוג/ות יסתדרו במקרה כזה...
&nbsp
&nbsp
אגב, בעונה ה-21 של המירוץ האחריקאי נהג ברח לאחד הזוגות המובילים עם דרכון של אחד מחברי הצוות... בלי דרכון הם לא יכולים להמשיך במירוץ - נתנו להם (כי אותו לג היה ללא הדחה...) לנסות לאתר את הדרכון - (אולי להוציא דרכון חלופי...) אבל הם לא הצליחו לעשות את זה...
&nbsp
לדעתיההפקה בתכלס היתה יכולה להתערב ולמצוא את אותו נהג ולהחזיר לזוג את הדרכון - אבל ההפקה לא התערבה ונתנה לזוג לנסות להסתדר לבד... (מה שהוביל כמובן להדחתם...)
 

סטילהוק

New member
אני יודע, ראיתי את כל העונות של TAR

היה באמת מבאס שהנהג ברח להם עם הדרכון והם נאלצו לפרוש. אני רק שואל את עצמי מה יש לנהג מונית לברוח לצמד במירוץ, הרי הוא אמור לקבל מהם כסף על שירותו, והסעת תיירים זו הפרנסה שלו, כי רובם משלמים בדולרים. הסיכוי היחיד שנהג יבריז לצמד ששכר את שירותיו לאותו יום משימות, הוא רק אם קיבל בקשיש/שוחד/הטבה מופלגת מההפקה. חוץ מזה, אני ממש לא מאמין במקריות, מבחינתי אין דבר כזה מקריות, בטח לא בריאליטי, ובטח לא לצמד שמוביל במשימה. למה לאבא הבן למשל שהיו אחרונים באותה משימה לא בח הנהג? למה לצרפתים לא ברח הנהג? דווקא למתולתלות שהובילו במשימה ויכל להגיע ראשונות לשטיח אם לא היו מתעכבות על חיפוש מונית חדשה?
 

סטילהוק

New member
כל לג במירוץ הישראלי זה כמו 3 לגים ב-TAR

כל פרק במירוץ הישראלי זה כמו 3 פרקים ב-TAR
12 פרקים ב-TAR זה 12 לגים, קרי עונה שלמה.
עכשיו תעשו חשבון כמה עונות ב-TAR זו עונה ישראלית.
 

פרארי1

New member
זה בהחלט מעיק ויש הרבה מריחה

מצד שני, יש גם הרבה יותר משימות בכל לג.
 

סטילהוק

New member
כל עונה ישראלית היא כמו 6 עונות אמריקאיות באורכה

ומילא אם לפחות היו משימות אקסטרים וכל הכרטיסים שציינתי, אבל גם את זה אין. ומה שהכי מעצבן לפחות בעונה הזאת שרוב המשימות הם חיפושי מחט בערימת שחט ועבודות נמלים. שלא לדבר על ההגזמה הפראית עם העצור או סיבוב פרסה בכל לג מתחילת המירוץ. בשום מקום בעום, כולל בעונות המירוץ למיליון הישראלי הקודמות מעולם לא היה דבר כזה. 2-3 עצור וסיבובי פרסה בעונה זה די והותר. מעניין מי 'הגאון' ששב על עצור או סיבוב פרסה בכל לג....
 
עצור או פרסה בכל לג היו החל מעונה 3 הישראלית

מה שלא היה זה שיוון בדברים הללו, כמו שהעונה יש כמעט בכל פעם.

(רק להזכיר - דבי ודנה, והסגולות בעונה 3. את אנה ווובה בעונה 4. הזוגות הללו קיבלו כל הזמן עצור או פרסה)
 

פרארי1

New member
כשלא יודעים אם יהיה תקציב לעוד עונה

מנסים לסחוט את המקסימום וזה מתבטא במלא משימות, רצוי כמה שיותר זולות להפקה (לארגן כמה מאות קופסאות קרטון ריקות ולעטוף אותן בנייר צבעוני, לא עולה יותר מדי...) ובהתערבות של ההפקה לטובת זוגות שמניחים שיביאו הרבה רייטינג.
מעבר לזה, המירוץ הישראלי הוא הרבה יותר תכנית בידור מתחרות ספורטיבית, לכן יש אינסוף טסטות בהן המתמודדים משתדלים (ברמות משתנות של הצלחה) להיות משעשעים.
אצל האמריקאים התחרות הרבה יותר חשובה, מה שמביא לפחות טסטות ויותר צילומי אקשן, זוגות שרצים כתף אל כתף, זוגות שמגיעים בהפרשים של שניות לשטיח ואשכרה רואים את זה, לא מביימים מתח כשאולי ההפרש הוא בכלל שעתיים, וכולי.
&nbsp
אני מנחש שההפקה די התבאסה שזוג הבנות הצעירות שאף אחד לא זוכר את שמן, עפו ראשונות והרסו את התוכניות להראות אותן כמה שיותר בבגד ים או לבוש חושפני אחר.
 

סטילהוק

New member
אל תדאג, תקציב לא חסר ולא יהיה חסר

ההפקה ואנשיה מרוויחים ימבה כסף מים הפרסומות שהם שופכים על הצופים בכל פרק. אני מעדיף לחכות שהפרק יעלה לאתר MOOD ולראות אותו שם חלק וללא שום פרסומת מתחילתו ועד סופו, מאשר לצפות בו בלייב, גם עם סטרים מקרטע וגם עם ים של פרסומות.
 

RossieL

Active member
הודו- פרק 2

לא להיט הודו והמשימות לא משהו.
ועדין, התיקון לפרק בא בדמות משימת היוגה.
זה היה הדובדבן שבקצפת.
בן ואורי, מי היה מאמין שהם יצליחו לבצע את משימת התנוחות, אבל, בנחישות אדירה, בפרגון וחוש הומור מטריף, הם עשו את זה, כמו גדולים.

וכמה כאב לי הלב על קים ושון.
כל כך הרבה רצון אבל תחושת שבר מנטלי ופיזי גרמו לעיכוב.
ועדין, הם לא וויתרו לעצמם וסיימו את המשימה.
אחרונים, אבל סיימו.
ועל כך מגיע להם שאפו ענק.

אין ספק שכל הזוגות נאלצו במשימת היוגה להתמודד מעבר לפיזיות עם קושי מנטלי. והרי זו מהות היוגה, לכוון, לרכז את תשומת הלב, ליישם. הכוונה היא לאיחוד בין התודעה והנשמה. מצב בו החושים מתכנסים פנימה (לא מופרעים על ידי גרויים חיצוניים) ואין מחשבות המסיחות את תשומת הלב.
לא פשוט היה להם אבל כולם עשו זאת והוכיחו שעם נחישות ודבקות במטרה, כמעט הכל אפשרי.
 
כול הכבוד לציון ואביב על זה שנתנו צדקה לילדה העניה

בכול פרק יש תנודות נזילות בין המקומות אבל בעונה הזאת זה ממש בולט.

קראתי את הספוילרים כמו הרבה אחרים ולכן אני פחות נהנה מהתוכנית.
 

ny22

New member
מנהל
גם אני באתי לכתוב את זה
פשוט כל הכבוד להם


כמו ששני עזרה לעיוור בעונה הקודמת...
מה שכן, אני לא קורא ספוילרים לכן אין לי עדיין מושג איך העונה תיגמר...
 
למעלה