דעתי על העונה החמישית של המירוץ למיליון הישראלי

סטילהוק

New member
דעתי על העונה החמישית של המירוץ למיליון הישראלי

שלום לכולם

כצופה קבוע בכל עונות המירוץ למיליון ו-TAR, כולל העונות האחרונות, לדעתי העונה הזאת של המירוץ למיליון הישראלי חלשה ולא מובנת כלל.

אם לא שלושת הצמדים האהובים עלי: לי וטל המתולתלות, שון וקים הזוג 'הלא רומנטי' ויעל ויוסיאל הבני דודים הפרסים המצחיקים עד דמעות, לא הייתי בכלל צופה בעונה הזאת שאין בה משימות אקסטרים ויש בה הגזמה פראית עם העצור או סיבוב פרסה בכל לג, מה שבשום מירוץ אחר בעולם אין ולא הגזימו ככה.

שלא לדבר על כך שאין בכלל משימת פס האטה נוספת לצמד שמגיע אחרון ואינו מודח מהמשחק בקטע מירוץ ללא הדחה (ספיד באמפ), אין בה כרטיסי קיצור דרך (פאסט פורוורד), אין בה כרטיסי מעבר (אקספרס קארד), ואין בה כרטיסי מעקף (פאספורט קארד). נראה שמישהו בהפקה פישל ובגדול העונה.

ולאן נעלמו המתולתלות בתוכנית 'מירוץ לילה' האחרונה, שבה הראו לנו מה עושים כל שאר הצמדים הנותרים במירוץ בחדרי המלון שלהם כשהם לא רצים, חוץ מהמתולתלות? מה יש להפקה נגדן שבקושי מראים אותן גם בפרקים האחרונים? למשל בזנזיבר יצאה הנשמה עד שטרחו להראות לנו מה קורה איתן, שלא לדבר על כמה הם משכו את העלמתן מהפרק עד שהן הגיעו לרון שחר ודרכו על השטיח של הפיטסטופ.

ועוד דבר, בעונות קודמות גם של המירוץ הישראלי ההפקה איפשרה לצמדים עצמם להשיג לעצמם טיסות מהירות יותר ליעדים שלהם במירוץ, מה שאפשר להם לשפר את מצבם במירוץ, תוך כדי לקיחת סיכונים שיחמיצו את טיסות המעבר שלהם, מה שהפך את העונות הקודמות להרבה יותר מותחות ומרתקות, לעומת זאת, העונה רואים בבירור שההפקה בלבד אחראית לכל הטיסות של כל הצמדים ממדינה למדינה, והיא גם זו שמחליטה מי יעלה על הטיסה הראשונה ומי על השנייה. אין שום חופש החלטה לצמדים בשדות התעופה, שאפילו לא מראים לנו אותם בהם. ואני שואל את עצמי האם זה מתוך חשש לבטחונם של הצמדים במירוץ או האם יש כאן מניע נסתר אחר?...
 
למעלה