פרק 20 - המירוץ עוצר

כמהאפשר

New member
אגב, כולנו(מרוסיה) מכירים היטב את מרי פופינס. אבל!!!!!!!

גדלנו על זה, זה היה אחד מסרטי הקלאסיקה והפולחן שלנו. בבריה"מ הייתה תעשייה שלמה שעבדה אך ורק למען יצירה לילדים ולנוער, משאבים עצומים שהוקדשו לחינוך.
&nbsp
אבל, ברוסיה כמו ברוסיה לא היה שום זכר למרי פופינס המקורית, כמעט, במרי פופינס הרוסית:)
&nbsp
&nbsp
זה היה סרט מדהים,
סרט שכולו טוב,
סרט נפלא.
&nbsp
אבל גם אם ניחנו בזכרון צילומי לא הייתה שם המילה הזו..
והיה מאוד קשה להגיע לספרים/מחזות המקוריים עליהם בעצם נכתבו הסרטים הללו באותה תקופה, כך שאני לא בטוחה שהם אי פעם היו עולים על כך(הרי הסרט, בבסיסו, הוא סרט ילדים והיום הם לא משלימים את החסרים הללו אלא אם הם חובבי ספרות וקלאסיקה).
 

SivanCA

New member
זה באמת מרגיש כמו פח מיחזור ולא כמו מירוץ

או.קי. עשיתם את הקטע פעם אחת.....הבנו די...למה למחזר אותו דבר כל כמה פרקים...?
גם אני רשמתי שכמו תמיד המצלמה היתה יותר על אלכסה שבכתה מאשר על גל ....שכאילו בגללו היא בכתה וממש הצטערה.... אלעק....
 

just Orli

New member
טוב, ככה:

1. אלכסה התנהגה באמת בצורה גועלית (לא רק בסוף, גם כשהיא ניענעה את הטוסיק למשל), מה שממחיש כנראה משהו מהפנימיות שלה - בדיוק כמו שהטקטיקות השונות מאוד של טום ושל דניאל העידו על הפנימיות שלהם. אבל היות ולא ראינו מה הזוגות האחרים היו עושים, לא בטוח שהיא היחידה שהיתה בוחרת בטקטיקה כזו, ולכן לא הייתי ממהרת להכתיר אותה כמכשפת המירוץ. הייתי יותר אומרת שהיה פה מאמץ עילאי של ההפקה לקשר בין הגועליות הטבעית שלה לבין מצבו הפיזי המעורער של גל, ונראה שאין קשר בין הדברים.

2. משהו במירוץ הזה דפוק. או שהזוגות חלשים מתמיד, או שההפקה מתישה אותם למוות עם המשימות עד 2 בלילה מדינה אחר מדינה, אבל לא ייתכן שבכל שני פרקים מישהו יהיה על סף פרישה בגלל פציעה. עד כה היו לנו: פנינה שבורת היד, בועז חסר הנשימה, רוני ואסון הטביעה, אלכסה ורגלה הפגועה במשך כמה פרקים, ועכשיו גל המעולף. בנוסף, אני לא זוכרת משימת דו קרב אחת ויחידה בעונה הזו שנגמרה ללא תקלות ובלי "פרישה טכנית" של אחד הזוגות (או לכל הפחות שזוג אחד מתחנן בדמעות שיתנו לו לנצח כבר). באמא שלכם, הפקה, זה מגוחך. או שתזיזו הצידה את הזוג הפגוע ותתנו לשאר הזוגות להמשיך את המשימה, או שתבטלו את משימות הדו קרב לגמרי.

3. מרוב שהתעסקנו חצי פרק בפגיעה של גל, שכחנו שיש עוד משימות, והן התעופפו כמו סביונים ברוח בלי ששמנו לב. מטריות? שקספיר? ביג בן? הכל ביחד נדחס לחצי שעה כולל פרסומות. חבל, זה הרבה יותר מעניין מהבכי של ליאל / אלכסה.

4. למה למען השם עוד נקודה ללא הדחה? בשביל מי זה טוב? את מי זה שימח, חוץ מאשר את אמא של שי ועדי? ואם כבר נקודה ללא הדחה, לא הגיוני יותר לשים אותה במרחק קצת יותר גדול מזו הקודמת - ולא במרחק של הדחה אחת בלבד (שלקח לה נצח להגיע)?

5. תודה לאל, משימת צומת ללא פרסה. לוובה ואלה שלום.

6. לא נעים לי כי בטח כל המתמודדים קוראים פה, ואנחנו מרכלים עליהם כל הזמן כאילו שהם איזה דמויות טלויזיה בדיוניות, אבל לקוראת ליאל: לא יודעת איך אתם במציאות, אבל במירוץ גל מתייחס אלייך לא יפה. הוא תוקפני ומאשים, ואת מוצאת את עצמך תמיד בעמדת התגוננות, במאמץ נואש לקבל את אישורו. אני הייתי עושה שם בדק בית לפני החתונה.

7. ה-זוגות: טום ואוריאל, וובה ואלה. משתפרים בדירוג שלי: שי ושני, דניאל ומאירי. היו ונותרו בתחתית הטבלה: יוכי ולינור, שי ועדי, אלכסה ורז, גל וליאל. יאללה, שהרשימה הזו תתחיל להתרוקן.

לילה טוב!
 

כמהאפשר

New member
לא מוזר לכם שנתנו לו להמשיך לרוץ(באותו יום, לא במירוץ בכלל)?

אם זה היה עילפון עד כדי נעילה, נימול, איבוד תחושה בגפיים וכו'?
 

כמהאפשר

New member
במקצוע שלי, יוצא לי לא מעט לראות אנשים מתעלפים.

במובן של "אנשים מתעלפים לי", כזה. אם המצב היה כמו שעשו מזה-
זה לא היה מציאותי ולא אחראי, כל המצב הזה גם אם הוא התעקש לרוץ.
&nbsp
נניח בצבא, לכל מי כאן שהיה(אני הייתי בשירות לאומי), במצב כזה האדם ממשיך מסע או מעלים אותו על אלונקה?
 

כמהאפשר

New member
בכלל, גם מוזר

שלא שמו לו אינפוזיה אלא רק ממתק ואוכל.
מצב של התייבשות לרוב לא מתאזן על ידי כוס מים. שוב, אלא אם זה לא היה קיצוני כפי שהציגו את זה.
 

כמהאפשר

New member
דרך אגב, הלכתי לחפש לבחור ששאל את הקישורים על שי ועדי..

ובפייסבוק של המירוץ הם והמשפחה שלהם ממשיכים לשפוך את היופי המילולי שלהם.
 

פרארי1

New member
רואה החשבון של ההפקה נשם לרווחה

חסכו עוד כמה גרושים על פחות שעות שהחזיקו את השחקנים הבריטים בעמדות השונות, עקב ביטול הדו קרב שהיה יכול לקחת כמה שעות טובות עד שכל הזוגות היו מבצעים את המשימה.
&nbsp
פשוט מגוחך, שני זוגות עברו את המשימה, חמישה זוגות ניצחו טכנית וזוג אחד נשאר אחרון לא בגלל שהפסיד.
&nbsp
כל מה שנכתב פה בעבר על משימת הדו קרב בה "טבעה" רוני, תקף גם עכשיו, אין שום סיבה שמנעה את המשך המשימה בין שאר הזוגות.
&nbsp
עוד נקודה שהפריעה לי - אלכסה ורז קיבלו נצחון טכני ותוך שניה וחצי רצו למונית.
בן אדם התמוטט לך מול הפרצוף, עוד לא ברור מה מצבו, בלי קשר לאחריות או חוסר האחריות שלך על המקרה, לא תישארי לראות מה שלומו?
לוודא שהוא מתאושש?
ואולי בכלל ידעו תוך דקה שהכל בסדר ורק נתנו לו לנוח, כי תכלס, גם אף אחד מהזוגות האחרים לא נראה מוטרד שחבר למירוץ התמוטט ויותר מזה, ליאל לא נראתה ממש היסטרית, קצת ייבבה, אבל סך הכל זה נראה כאילו אמרו לה שהכל טוב, שתיתן הצגה קטנה למצלמה ושלום על ישראל.
 
גם לי מאוד הפריע שכולם פשוט המשיכו...

אני חושבת שההפקה דחפה אותם להמשיך...
שי ועדילדעתי היו נשארים...הם תמיד עזרו לאחרים...
וובה ואלה הגיבו דיי בקרירות..אני חושבת שאת אחת הסיבות ששאר הזוגות לא מתים עליהם...הם מאוד קרים והם מתקשרים רק אחד עם השני...
 

just Orli

New member
הם הגיעו אחרונים

הם בכלל לא ראו מה קרה, כפי שאפשר להבין משיחתם במונית. מן הסתם עד השלב הזה כל שאר הזוגות כבר באו והלכו, גל נח בצד, ליאל נרגעה קצת, ואז באו וובה ואלה ופשוט אמרו להם "קחו מעטפה ולכו". אז מה הפלא שהם לא חשו אמפתיה? כל מה שהם הבינו זה שמסיבה כלשהי הם ממשיכים הלאה, ולא שמישהו נפגע. אני בכלל לא חושבת שהם קרירים, לוובה יש לב זהב ואלה מאוד רגשנית, כשהם ראו את יוכי ולינור למשל הם די התעכבו לספר כמה שהם הרגישו רע בשבילן (ובמקרה הזה, זה לא שהיה אפשר לעשות במקומן את המשימה).
 
אולי הם לא ראו מה קרה אבל זכור לי שהם כן ידעו שגל התעלף

והם עוד דיברו איזה מזל יש להם...
אני לא אוהבת את האינטרקציה שלהם עם שאר הזוגות ואני חושבת שיש סיבה ששאר הזוגות לא מחבבים אותם...
 

just Orli

New member
הם דיברו על זה שהם לא הבינו מה קרה

אולי הבינו בסוף, אבל לא שידרו את זה.
אני באופן אישי כמעט שלא רואה אינטראקציה בכלל של אף זוג עם אף זוג, ואם יש אז היא בעיקר שלילית. אז לא הייתי אומרת שהאינטראקציה שלהם גרועה במיוחד.
 

25330

New member
ספק אם באמת תקציבאי ההפקה הם המרווחים הגדולים


בניגוד למקרה קודם, שככל הנראה, הוא זה שבקשת ליישם כאן, ספק בעיני עד כמה דומה הנדון לראיה.

הפעם התעכבו: שכירות זירת התיאטרון ה"שיקספירי", צוות ההפקה השיקספירי, אנשי המטריות, מוכר חנות השעונים וצוות השטיח בנקודת הסיום. סך-הכל, הרבה פחות כוח-אדם ותקציבים בהשוואה לחסכון שהופק מהטביעה הדרמטית של רוני סופר-קשה-לה, כשם שפורט בקישור שלעיל.

מאידך, לוח הטיסות והצורך לעמוד בלוח הזמנים להעברה לאמל"ט יתכן והם אלו שסייעו למחזר את E.R. שעמדה לאבותינו, לדואניות, להפקה ולנו, בשבדיה. היינו, החיתוך, וחוסר האפשרות לעמוד בלוח המטלות ולהספיק להתארגן ולעזוב את בריטניה בזמן, הוא שהכתיב את השידור החוזר (מי סופרת בפעם הכמה) של מצב החירום הרפואי הפעם: בכיכובו של גל.

אכן, התייפחות הפלסטיק של אלכסיס המכשפה היפיפיה לא עמדה במבחן ההגיון. אילו באמת היה בה צער היא היתה מסייעת לליאל וגל, עת נפגשו על-יד המטריות ו/או בחנות השעונים ומגלה להם את שהיא והיהלום העובר לצדה מריאלטי לריאליטי, כבר פתרו. הדוכסיםמאילת וליאל עצמו (בקרב, מול אירית וסיני) נהגו כך ולא ביימו בכי שיוציא אותם "טוב" מהמצלמה ולחוץ - ולעזאזל חברות, אמת בדמעות, אמת בשידור וכל מה שהולך בדרך-כלל עם חברות, כנות, דמעות אמת וכו'.
 
למעלה