פרק 20 - המירוץ עוצר

just Orli

New member
אין בעיה, רק שזה לא ספוילר...

ספוילר זה מלשון spoil (לקלקל) באנגלית, והכוונה היא שאת יודעת שמשהו עומד לקרות בסדרה ומספרת לאחרים לפני שזה שודר.
אם את רק מנחשת, זה עדיין יכול להיות דיבורים על העתיד, אבל זה לא ספוילר. אני מניחה שמי מפריע לו לשמוע אפילו ניחושים, כנראה שלא ישתתף בפורומים ולא ידבר על הסדרה עם אחרים בכלל - כי ניחושים זה חלק גדול מהעניין... (למעשה, אני לא מכירה אף צופה נלהב של סדרה כלשהי שלא נהנה לנחש מה יקרה בהמשך).
 

ניקה22

New member
מממ...


אם תרצי לדעת לאיזה מקום הם הגיעו תשלחי לי הודעה בפרטי, אני לא רוצה להרוס פה לאחרים.
 

Dark Muse

New member
כשיש מאות אלפי אהבלים שמסתכלים

אז מה אכפת להם לעשות את זה בעצם?
 

lentik

New member
תכלס

גם אחרי ששמעתי אותה עשרים פעם במהלך הפרק לא הצלחתי לזכור אותה
 

כמהאפשר

New member
מילא ההפקה מביימת. סבבה. אבל למה בשקיפות כזאת?

אלכסה לא ידעה ל-ב-ט-א את המילה. לבטא!!!!!!!
היא עושה פרצופים ואפילו לא מעמידה פנים שהיא יודעת על מה מדובר.
איך, איך למען ה' היא ידעה לאיית אותה ואיך היא בכלל ידעה אותה?!
&nbsp
תעשו לי טובה.
 

rasmus girl11

New member
נכון!

ורז שגם לא ידע לבטא והתבלבל עם שירים מצלילי המוזיקה בכלל..
נו באמת..
 

כמהאפשר

New member
ושוב, שאפו לאלה וובה על המהירות לשאול אנשים ברחוב.

פשוט כל הכבוד על החשיבה.
 

Gרר

New member
ושוב פעם המשך הדו קרב בוטל!!!!

פעם שניה בעונה שזה מטריף אותי שגונזים משימה במקום לתת ליתר הזוגות להתחרות ביניהם. דווקא רציתי לראות אם שי יצליח להחזיק פאסון.,

דניאל יצא גדול במשימה הזו - עשה בדיוק את הדבר הנכון. כל אחד היה משתגע ממה שהוא עשה ולא ברור למה ליאל לא חיקתה אותו ועשתה אותו דבר אם היא רואה שזה עובד כל כך בקלות. אף אחד לא היה מוריד לה נקודות על חיקוי. הקפיצות שלה לא נראו מצחיקות בכלל והם הביאו לה בצדק את הכינוי "קופה גמדה". תודה לאלכסה על הקופירייטינג.

סך הכל לא מוצא שום בעיה במה שאלכסה עשתה. היה ברור לכל המעורבים בעניין שהיא מחנטרשת שטויות רק לצורך המשחק וההתעלפות לחלוטין לא קשורה לזה ושוב הוכח שכל ספקולציות הפרומואים שווה ל...

ולא, אני לא עובד של רשת
טוב די מספיק עם הבדיחה הזאת.
 

25330

New member
חושב שזה מרגיז? אני אגיד לך מה מעצבן (קרדיט ל"מועדון לילה")

חבל שלא קראו , "שמה למעלה" (קרדיט לגששים כמובן) את מה שכתבת כאן, בשעתו.

אבל מה שבאת מרגיז הוא שהרגשתי שכבר הייתי בסרט ה-E.R. כשרוני סופר-קשה-לה עמדה בגבורה מול הגלים הנוראים שאיימו להטביעה ובדרמה, מתח ובניגוד לכל הסיכויים ממש על סף המוות ניצלו חיי הצד המעצבן של דו-מודבקות-מחומצנות-מוחלקות.

חוץ מזה אתה באמת לא יחצ"ן/עובד/בעל עניין ב"רשת," ערוץ 2, מפרסמים-נותני חסות-מממנים וכו'. עובדה שגם אם דבק בך חשד, עברת את הקוים והצטרפת למועדון ה"קונספירטיבים" . עובדה שגם לך דיגדה ההדבקה של "התעלפותו" של גל (שלא קשורה לאלכסיס הפלסטיק, אלא כנראה לירידת סוכר פלוס חוסר תנועה וסיבות פרוזאיות אחריות) לפרובוקציה של המפלצת היפיפיה. אגב, אני לא לחלוטין בטוחה שמה שהיא עשתה הוגן במיוחד. מזה שני כחברת כבוד ותיקה במועדון הקונספירציה, אני לא בטוחה שלא יד ההפקה הבלתי-נעלמה, דחפה ו"עזרה" לה להיות היפיפיה בדמות המכשפה.

ואם כבר קונצפירציה, לא מוזר שכל הזוגות כמעט ידעו את המלה - הבלתי אפשרית - מצלילי המוזיקה?
 

שוש אור

New member
Supercalifragilisticexpialidocious

אהבתי את התושיה של וובאלה, אבל- האם זה היה חוקי מה שהם עשו?
שקיבלו מעובר אורח אנגלי את המילה מאוייתת על דף?
 

25330

New member
יחי ההבדל (הלא-קטן) שבין: copy/paste לבין זכרון טבעי-אקראי

ברוח אסקוט וכל היתר (אם כבר בריטניה) אני מוכנה להמר, נניח 1/20, שמה שוובה ואלה קיבלו בכתב מ"עובר אורח מקרי" ש"הזדמן" למקום, בהיותו, לאמיתו של דבר, ככל הנראה, מועסק של הפקת המרוץ, קיבלו כל היתר בע"פ, אפילו מאותו עובד הפקה עצמו. אם אכן כן, "משימתם" לעניות ניחושי, היתה ככל הנראה, לאיית ולזכור את שנאמר להם בידי אנשי ההפקה בכניסתם לזירת המטלה (אך לא הוצג לנו מטעמים ברורים ומובנים במציאות המדומה, מניפולטיבית וערוכה היטב מטעמים ואינטרסים השמורים עם יוצרי וקובעי אותה "מציאות").

ההסתברות שהזוגות ידעו לקשר בין מרי פופינס לבין המלה הבלתי-אפשרית, בכפל ההסתברות שהם ידעו לאייתה נכון שואפת להסתברות קרובה למדי של זכיה בפרס הגדול בלוטו בכלל ולאפס מוחלט בהנתן מסגרת הזמן של לכל הפחות לילה אחד (כל הזוגות צולמו נכנסים ויוצאים בחשיכה/דימדומים למטלת המטריות/רומיאו ויוליה). מדגם פשוט ולא מקצועי, בכל מקום עבודה בישראל יוכיח את השערתי (כמובן, בקרב מי שלא צפו בתוכנית).

לדעתי, בשל דחק הזמן והמעבר לקוסטה ריקה וסיבות נוספות, נעזרו הצוותים, גם במטלת "צלילי המוזיקה" בהפקה שדאגה להעביר אותם את המטלות, במקום שהם יעברו את המטלות. לפיכך, "ידעו" הצוותים, את מה שלפי הימורי מתי מעט יזכרו באופן טבעי ואקראי, כל שכן, ידעו לאיית נכונה בסד הזמנים שניתן להם. זו לדעתי הסיבה שלא הראו לנו את מלוא הטקסט שהזוגות המציגים את "רומיאו ויוליה" היו אמורים לזכור ולשחק. זו גם הסיבה לדעתי שיהלום הראליטי למינהו זלצרמן התבקש לדקלם ב-testimonies, לצורך שיכנוענו הצופים, שזכרונו המיידי והטוב נעוץ בעובדה שצפה בחני נחמיאס משחקת את מרי פופינס, אי-שם בילדותו הנשכחת, ברמת אביב, אי-שם לפני שנים.

וובה ואלה - בין אם בשל משבצת המתקשים בעברית/אנגלית ובין אם בשל היותם אחרונים ודחק הזמן המוגבר ובין אם בשל שני אלה ועוד - קיבלו איפוא לעניות הבנתי, בכתב ולעיני המצלמה, את מה שכל היתר קיבלו בעל-פה, מאותו מועסק של ההפקה, או מי מעמיתיו.
 

l86

New member
הראו את זה כהסתלבטות על רז

שחשב ש"מרי פופינס" ו"צלילי המוסיקה" זה אותו מחזמר ועוד העז להתנשא על אלכסה שהיא בורה בנושא.
 

25330

New member
יואוו, יואוו, יואוו, איזה
פדיחה
- ...Raz, you'll

never walk alone, ודאי שלא, ברחובות לונדון


לא בטוחה אם רז היהלום בחברה טובה אבל הוא (וגם אנוכי הקטנה) בהחלט, לא לבד. גם אני, אפילו כאן בשרשור, כתבתי והתיחסתי ל"צלילי המוזיקה" ו-"מרי פופינס" כאל ישות אחת והחלפתי בינהם מבלי משים.

הנה עוד הוכחה, אם עדיין נדרשת כזו, שכל הנראה אצבע אלוהי ההפקה היא שקרוב לודאי, כיוונה, רמזה, דחפה ורעננה את זכרון המשתתפים וגם, שתלה "עובר אורח תמים" במיוחד בעבור וובה ואלה, במטלת המטריות וחתכה את הטקסט (המתורגם) של "רומיאו ויוליה" כדי שלא נבחין בחורים ובסימני השאלה שכנראה, לא עלה בידה למנוע.

תודה I86 שהעמדת אותי על טעותי-פדיחתי.
 
למעלה