3 חלומות רצופים על כדור

Sapirush12321

New member
3 חלומות רצופים על כדור

בוקר טוב! ב3 לילות האחרונים אני מתעוררת מחלומות על כדורים. חלון ראשון פירשתן. חלום שני על משחק סנוקר כאשר היה התור שלי לתת את המכה האחרונה ולהכניס את הכדור השחור. יכולתי לבחור את נקודת הפתיחה שלי (איפה אני רוצה לשים את הכדור הלבן ואיתו להגניס את השחור) כי השחקן שמולי הפיל בטעות בתור הקודם שלו את הכדור הלבן על הריצפה אז אני יכולתי לבחור מיקום. כולם ממש רצו שאצליח. אני באה לכוון עם המקל סנוקר ופתאום הכדור הלבן פתאום נראה כמו ביצה קשה. נתתי מכה, בהתחלה היה נראה שהכדור לא הולך להיכנס אבל איכשהו הוא פתאום נטה הצידה ואכן הכדור נכנס. חלום שלישי על בייסבול. לא בדיוק התקיים משחק אבל הייתי במקום עם אנשים ואני רואה מחבט בייסבול וכדור ואני מתלהבת ומבקשת ממיששהו שיזרוק לי. הוא זורק ואני פוגעת בכדור. בפעם השניה שזרק הוא לא כיוון אליי בכלל.. ובשאר הפעמים שזרק הוא כיוון אליי והצלחתי לפגוע בכדור עם המחבט. תודה!
 

Sapirush12321

New member
השערה (למרות שאני דיי בטוחה...)

אני כל כך בטוחה שהחלומות לא הגיעו סתם 3 פעמים ברציפות. הרעיון הכללי שלהם הוא דומה- בכולם יש לי מטרה, בכולם אני חסרת ביטחון, בכולם אני מצליחה לפגוע, בכולם יש בעיות עם כיוון, בכולם יש תנופה מספקת, בכולם יש אנשים מסביב שתומכים. אם זה לא ברור מאליו אז אני כבר לא יודעת מה לחשוב... צריכה למכור את היצירות שלי כבר.
 

טופי33

New member
שלום לך יקירה

הכדור הוא עגול .כרגע המזל "משחק"לך זה הזמן לפעול .דברים יסתדרו מעולה .יש לך תמיכה מהסביבה ויש לך אמונה בעצמך .החשוב ביותר כאמור מזל. בהצלחה רבה .
 

אלישבע777

Well-known member
הפרוש שלי לחלומות על הכדורים

נכתבו לפני שקראתי את הפרוש של טופי חלום 2 הניתוח שלך ממש מתאים אני רק משלימה. בחלום מס. 1 – היו הרבה שחקנים שהתחרו ואיש לא הצליח. כאן בחלום 2 יש רק שחקן אחד, ויש לך סיכוי של 50% לנצח אותו אם הוא יעשה טעות וזה מה שקרה. היה לך גם מזל טוב ( על חשבונו). השחקן ( הגרוע או ביש המזל) שהפיל את הכדור בטעות, אפשר לך לבחור מקום נכון. זה המזל הרע שלו והמזל הטוב שלך. החלום אומר לך, לא להתחרות עם יותר מדי אנשים ולא לבקש את הירח. להיות ערה להזדמנויות שנופלות לחיקך, בגלל טעויות או חוסר מזל של אחרים. החיים הם שוק אכזרי וללא חמלה, עלייך להיות טובה מאחרים. אבל מזל טוב, יכול להתהפך תוך שבריר שניה! אסור לסמוך עליו , צרות יכולות להתרחש בכל רגע וזה מה שקרה- הכדור לפתע שינה צורה לצורת ביצה. החבטה שלך כמעט מחטיאה בגלל זה! אבל לא! המזל הטוב שיחק לך שנית... הכדור דמוי הביצה, נטה הצידה ונכנס. דווקא כדור לא תקני, לא עגול, לא שגרתי הוא אשר נכנס לחור וזיכה אותה ( בכבוד? נקודות? פרס?) את עצמך אדם לא שגרתי ועושה ( או רוצה לעשות ) מעשים לא שגרתיים, אולי את עצמך הכדור הזה? לפעמים את נוטה הצידה מהמטרה, אבל בסוף מתבייתת עליה ומשיגה אותה. יתכן שהחלום הוא גם מילוי משאלה לגבי השגת המטרה הנכספת, שעם טיפת מזל , מיקום נכון, עידוד חברתי – תשיגי אותה בסוף. מה יהיה ההישג ? מקום, גומה להיכנס בה- אולי בית למגורים, אולי עסק משלך או מקום עבודה חדש ואולי למצוא "באיזה חור" את בן הזוג המתאים לך, ולאישיותך הבלתי שגרתית, אדם שיקלוט אותך ויכיל אותך. חלום מס 3 - על משחק הבייסבול, מצביע על הרצון לזוגיות. מי שיכוון אלייך נכון, גם את תחזירי לו את הכדור . משחק זוגי בו מתמסרים, תרתי משמע. אשמח לתגובתך!
 
למעלה