חלום על הודו

חלום על הודו

בוקר טוב,
רקע- הייתי בהודו 3 חודשים, חזרתי (לצערי) לפני 4 חודשים, זה נראה אתמול.
עברתי שם את מסע חיי, שינוי אדיר. התבאסתי לחזור, אבל זה המצב שהיה בעקבות הויזה. הלב עדיין שם לפעמים. קשה לי לשחרר את הודו. לפני הודו הייתי במוד הזה של הלחץ, של אשליית הזמן והחומר. בהודו זה יותר רוח. העבודה החדשה היא מאוד אינטסבית ותובענית, ויש את הפחד לחזור לאחור. הגעגועים להודו הם עצומים. מזכירה לעצמי כמה במהלך התואר חלמתי על "עבודה של הגדולים"

החלום- חלמתי שקבעתי לשבוע הבא טיסה להודו, ושכחתי שאני צריכה להודיע בעבודה, ופחדתי שמהנהל לא יאשר לי בהתראה כ"כ קצרה, ולטוס לשם זה לא לכמה ימים, אלא לתקופה. חושבת שפחדתי להפסיד את מקום העבודה שלי, והתלבטתי אם למכור את כרטיס הטיסה שקניתי.
 

אלישבע777

Well-known member
עוד נקודות מבט למה שאמרה קוסמת

בחלום, לא סתם שכחת להודיע לבוס, כי רצית לשכוח את העבודה, הלחץ וכל החובות. אבל אפילו בחלום, הבבנת שדברים כאלה לא שוכחים. עכשו, את מסונדלת. יש לך כרטיסי טיסה, אבל את יודעת שהבוס לא יאשר לך לנסוע ואם כן, תפסידי את מקום עבודתך. את רוצה לנסוע לעבר, למקום שקיים בזכרונך והמחיר - הפסד עתידך. ואם תישארי - אז תפסידי את כספך. החלום קורא לך - לשקול דברים מראש. לא לשכוח שום דבר. לכל פעולה יש רווח, אבל גם מחיר!

בסוף החלום, את מבינה שבעצם אי אפשר לחזור להודו. הוא קיימת בזכרונך אבל אינה קיימת במציאות שלך. לכן את רוצה למזער נזקים ולמכור את הכרטיסים. גם שלא יהיה הפסד כספי וגם למנוע "בכוח" את האפשרות או את הרצון לנסוע להודו. אי אפשר לדלג על הזמנים - אין נסיעה לעבר ואין חזרה לעתיד.
 
פירוש החלום על הודו

קודם כל,
זה ברור שתחלמי על מקום שהיית בו למשך זמן רב.
בכל מקרה, הינה הפירוש שלי שנעזרתי באתר הזה.

טיסה
לפי האמונה הרווחת החלום מבשר אמוציות חיוביות, חופש ועצמאות.

כרטיס
לפי האמונה הרווחת בשורה לגבי חדשות חיוביות אשר יגיעו בהקשר לבעיה שהטרידה אותך לאחרונה.
 
למעלה