שקשוקה-

Sapirush12321

New member
שקשוקה-

בוקר טוב ושבוע נפלא:)

רקע:
הכרתי מישהי מהעבודה שקוראים לה שי. היא ממש חמודה ומקסימה ומצחיקה וקופצנית וכייפית ובעצם כמוני כשאני באנרגיות טובות.
(כלומר יש ימים שהם לא השיא שלי ואז אני יותר בדאון ויש ימים שאני פשוט שמחה ואז אני ממש קופצנית). היא תמיד מזמינה אותי לבוא להיות איתה ועם חברים שלה ואני מרגישה לא נוח רק מהמחשבה על הסיטואציה של לשבת עם אנשים שאני לא מכירה שישפטו אותי.. אז אני תמיד אומרת לה לא והיא ממשיכה להזמין..

חלמתי שאני בבית שלי מכינה שקשוקה. אבל סדר הכנת השקשוקה (קודם לטגן גמבות ואז להוסיף עגבניות, ואז ביצים..) היה מבולגן ולא כפי שהוא צריך להיות בכלל. התחלתי בהכנת השקשוקה לבד- שפכתי ביצים ואז פתאום שי הגיעה והחליטה שהיא גם רוצה לאכול. הוצאתי עגבניה ממש גדולה מהמקרר והתחלתי לגרד אותה עם המגרדת. שמתי לב שעם הגירוד של העגבניה יוצאות גם חתיכות של בשר. זה ממש ממש ממש הגעיל אותי, אפילו עורר בי בחילה. שי לעומת זאת ממש שמחה שיש בשר ואמרה "ייאייי, אני אוהבת בשר בשקשוקה!" חייכתי. כשסיימתי לגרד הכל, הביצה תוך כדי הייתה מבושלת כבר. בכל זאת שפכתי את העגבניות והבשר לתוך המחבת למרות שידעתי שזה לא הגיוני בכלל לשפוך את זה אחרי שהביצה מוכנה. גם שי הסתכלה עקום אבל לא אמרה כלום.
היו מלא כלים בכיור. יש לנו בבית 2 כיורים צמודים (בשרי וחלבי) והיה הרים של כלים בצד של הבשרי. התחלתי לשטוף כלים. ראיתי שנמצא מישהו בכיור בצד הימני(החלבי) והוא עושה משהו שלא כל כך תרם למפלס הכלים לרדת, זה קצת עיצבן אותי כי היה צפוף. אני חושבת שזה היה גם בחור שהכרתי מהעבודה שאני ממש אוהבת. קוראים לו ניב. בקיצור, לא אמרתי לניב כלום. התחלתי לשטוף כלים והוא עשה את שלו בצד השני. פתאום שי בלי לדבר לוקחת סקוטש ובאה לעזור לי לשטוף כלים.

זהו. תודה רבה :)
 

Sapirush12321

New member
עוד חלום קצרצר

קראתי את החלום שוב ופתאום נזכרתי:

יש בחור שהיה איתי בצבא בבסיס שקוראים לו ניב.
(לא ניב מהחלום הקודם, ניב אחר לגמרי).
היינו פעם בקשר טוב וחברים טובים, ולאט לאט הקשר דעך, עד שהרגשתי שהוא מדבר איתי כדי לדלות ממני מידע ולעביר אותו הלאה והחלטתי כמה שפחות לדבר עם הבנאדם. היה לו יומולדת לפני כמה ימים. בדצמבר של שנה שעברה לא אמרתי לו מזל טוב והוא החליט למחוק אותי מהחיים שלו טוטאלית (לי אין בעיה עם זה כבר).

בחלום ראיתי שהוא שלח לי הודעה לפלאפון "שיר אני רעבבבבבבבב!!!!".
ההודעה שהוצגה לי, הוצגה לפי הפלאפון הישן שלי, שהיה לי בצבא. לא כמו הפלאפון הנוכחי.
אבל הזמן שהוא שלח לי היה בהווה, כלומר, ממש בעיצומו של הנתק. פתאום אני מקבלת הודעה ממנו אחרי שנה או שנתיים שלא דיברנו. לא עניתי לו.

מעניין שגם בחלום הקודם היה ניב וגם כאן יש ניב.

תודה:)
 

טופי33

New member
שלום לך יקירה

ניב -צורך לדבר עם כל אחד "בשפה שלו"התקשורת שלך עם הסובבים תלויה בך את צריכה לבחור מה מתאים לכל אחד .
 

Sapirush12321

New member
נכון,

אני באמת מרגישה שלכל אחד אני צריכה לתת מעצמי "שיר" אחרת.
תודה:)
 

אלישבע777

Well-known member
תוספת משלי לחלום הקצרצר על ניב

ניב היה פעם חבר טוב שלך, אבל בעיקר משום שהוא דלה ממך מידע לצורך רכילות. הוא חורר בך חור כמו ניב חד ( ניב= השן הארוכה בצידי הפה, בלסת העליונה, אוכה במיוחד אצל בעלי חיים טורפים) ושאב או זלל, דברים שנאמרו לאוזניו בלבד. החור שהוא עשה, הוא גם חור בנפש. כמעט בגידה באמון. הוא כנראה הבין שאת חסרת תועלת בשבילו, ובחר להתנתק בתרוץ קלוש של עלבון.
עברה שנה והגיע שוב חודש דצמבר שזה חודש הולדתו, ואז נזכרת בו בחלום. שהרי, ניתוק של הצד השני - לנו הוא תמיד בלתי נעים אפילו אם זה מתאים לנו להתנתק. ומה קורה לבעל השן החדה - ניב. הוא שולח לך שיר " אני רעבבבב". זה מה שיודעת לעשות שן, לרסק מזון... ההודעה מפליאה אותך, כי אתם בתק הרבה זמן - מכאן הפלאפון. פלא שהוא שלח הודעה. אין פלא שהוא רעב.
יכול להיות שגם את חשה איזה געגועים חבויים ( הפלאפון ישן, מן העבר), לקשר שהיה ביניכם לפני שהוא נקרע. בעידן התמימו,ת של טרם הגילוי של מטרותיו. את במצב שאת רוצה להגדיל את מספר החברים ולא להקטין. ולכן כל חבר הוא חשוב אבל - לא בכל מחיר. חברות מבוססת על הדדיות ועל נאמנות. החלום קורא לך לא לשקול את החזרה לקשר של ניב. הוא רעב מדי והניבים שלו וחדים מדי. לא לענות והכל יסתדר.
 

Sapirush12321

New member
ראיתי את תגובתך

רק עכשיו. מתנצלת. ההתראות שלי לא פועלות. במקרה הסתכלתי בתגובות כאן.
בכל מקרה, מה שרשמת הוא נכון. יכול להיות ואני קצת מתגעגעת לקשר איתו אבל זאת אכן לא חברות שתחזור.
תודה:)
 

טופי33

New member
שלום לך יקירה

בשר-בא שר מה שבא בהפתעה לקבל בשמחה .
שקשוקה=החיים מזמנים לנו בליל של דברים צריך לערוך סדר ולקבל תוצר משמעותי מכל הדברים יחדיו.
יש לפנייך הרבה משימות אך יש תמיכה וסיוע מצד הסובבים.
 

Sapirush12321

New member
תמיד מקבלת בשמחה הפתעות

טובות כמובן..
אכן יש לי משימות רבות (בנוגע למעבר לצפון), ואכן הרבה אנשים שמכירים אותי ומדברים איתי על זה מעודדים אותי לעשות את זה.
תודה רבה טופית:)
 

אלישבע777

Well-known member
הפרושים שלי לחלום השקשוקה

נכתבו לפני שקראתי את דבריה של טופי.

את מכינה את השקשוקה, לא לפי הסדר הנכון בבלגן גדול. בהמשך יש גם בלגאן בכיור. את מרגישה שאת חיה בבלגאן. אינך פועלת לפי תוכנית סדורה, אלא באופן אקראי וזה מקלקל את טעם ומרקם השקשוקה. בהמשך מתרחשת פשלה של ממש. את מרסקת עגבניות לשקשוקה אבל הביצים כבר התבשלו. אפילו בחלום את מבינה שזה לא הגיוני! את מבינה שאם תתנהלי כך, התבשיל שלך ( השאיפות שלך) לא יצליח.

עגבניה משורש ע. ג. ב שאחד מפרושיו הוא חיזור בין גבר לאישה וגם סקס.
(השם בא מתרגום לעברית, אולי מצרפתית, של שם הצמח שנקרא "פרי האהבה", בגלל צבעו).

א. במקום לתת לגברים לחזר אחרייך, למצוא מישהו להתמסר אליו ( ניב? או אחר, שהתעלמת מקיומו , ראי להלן) את מרסקת את אותם, או מתרסקת בעצמך, בדרך.
ב. הסקס ( העגבניות) אינו מגיע בזמן נכון (הביצים כבר מבושלות) או מגיע בזמן הלא נכון ואינו מתאים לך.
ג. ישנם גברים הלהוטים אחריך (הביצים מבושלות) אבל את (העגבניה), מתרסקת בדרך, אינך מגיעה בזמן הנכון, או לא מעוניינת בהם ועל כן נשארת עם תבשיל לא טוב, לא ממש אכיל.

מה מסמל הבשר וצבע העגבניה- את צבע הדם וגם הסמקה. את שופכת את דמך או מתבשלת, בקשרים או בהתאהבות חסרת תוחלת, עם גברים לא מתאימים שאינם ראויים לך, או מגעילים אליך ( הבשר) , ומסמיקה (ייראה, חוששת או אפילו בורחת), לנוכח גברים שכן ראויים.
החלום אומר לך – לדעת לבחור בני זוג מתאימים ולשים לב לאלו שכן רוצים בקרבתך.

החברה שי מופיעה בשני החלקים. במציאות אתן דומות ועוזרות זו לזו. אבל את מסרבת להיות חלק מחייה. היא מזמינה אותך ואת מסרבת!! וכך בחלום. היא עושה הכל מענך ואת לא מגיבה:

א. את מבשלת שקשוקה באופן לא מסודר ומקלקל ושי לא מתייחסת לזה ורוצה לאכול ממנה למרות הכל.
ב. את נגעלת מהבשר המתגלה תוך כדי ריסוק העגבניה – והיא אומרת שהיא אוהבת בשר בשקשוקה ( עוד פעם בעצם מראה לך שאת סבבה בשבילה! מה שאת עושה זה טוב לה!)
ג. כשהשקשוקה כמעט מוכנה, והיא כמובן לא תהיה כל כך טובה, אפילו שי המפרגנת, קצת נדהמת מהתוצאה הגרועה... מסתכלת עקום, אבל לא מוציאה מילה רעה עלייך!
ד. בחלק השני, כשאת שוטפת כלים, שי (המקסימה), מגיעה בשקט, לעזור לך! ואת??? כלום! לא שמחה, לא מפרגנת, לא מודה לה. נו אז אין פלא, שאת בודדה ואין לך ( מספיק) חברות!

ניב כשהוא בא לעזור לך עם הכלים , את אפילו קצת מתעצבנת כי צפוף לך במטבח הקטן בין שני הכיורים... כשאת מזהה שזה ניב, ( שאת אוהבת אותו !), את מתעלמת מנוכחותו, כל אחד בכיור שלו.
נו אז אין פלא שאין לך ( מספיק) חברים!

החלום קורא לך לפנות מקום בלב , שלא יהיה צפוף שם, לאנשים שאוהבים אותך וגם את אוהבת אותם
 

Sapirush12321

New member
קיבלתי עכשיו חתיכת ביקורת לפרצוף..

קצת היה לי קשה לקבל אותה אבל אני מאמינה שזה בגלל שהיא נכונה. תמיד ידעתי את זה אבל כשמישהו משקף לי את התמונה ואומר לי בפנים את זה פתאום המשמעות יותר קשה וכואבת. ואולי אני יותר אתחיל לשים לזה לב.
אני מדברת על זה שרשמת שלא פלא שאין לי חברים.
זה נכון. תמיד מזמינים אותי וקוראים לי לבוא להיפגש ואני לא רוצה לבוא, אני לא יודעת מאיזה מקום זה בא. אולי מהרגל של להיות לבד, אולי מבושה, אולי מעייפות... אני עושה את זה לעצמי, אני דופקת לעצמי.. ואני יודעת את זה. אני יודעת שאם לא הייתי הורסת הזדמנויות הייתי במקום אחר לגמרי כי יש לי את הפוטנציאל ואת היכולת, אבל אני עומדת במקום.
עצם זה ששי בכלל מחבבת אותי זה מוזר לי, אני לא רגילה.

בקיצור, אין לי עוד מה להגיד מלבד הסכמה מלאה.
תודה שהארת את עיניי.
 

אלישבע777

Well-known member
זו הביקורת שלך, על עצמך, המשתקפת בחלום!

עכשו שזה עבר מן התת מודע למודע- יש לך חומר למחשבה ולפעולה.
הבחירה היא תמיד שלך.
 

Sapirush12321

New member


 
למעלה