חלום שחלמתי אתמול בלילה

חלום שחלמתי אתמול בלילה

חלמתי שראיתי בור והיה בתוכו נחש אפור עם ביצה ואמרתי לסובבים שלי (כנראה משפחה של בעלי- לא ממש זוכרת) שיש שם נחש.. כולם אמרו איפה?? והראתי להם.
הבחינו בו ושמו חומר או משו בתוך הבור ואז הוא יצא מהבור ברח וכולם ניסו לתפוס אותו ובסוף מישהי תפסה אותו ושמה אותו בתוך קופסא ארוכה מפלסטיק וסגרה אותו עם מכסה בצבע אדום.
מה זה אומר?
הבנתי שנחש קשור לפרנסה/זוגיות
 

אלישבע777

Well-known member
הפרוש שלי לחלום הנחש בבור

לצערי אין הקדמה לחלום – עלייך ועל אירועים שעוררו את החלום. אתייחס לחלום כהבנתי ועל סמך מה שכתבת בחלומות קודמים. ועל כן יתכן שהפרוש לא יהיה שלם. ויש בו הרבה שאלות למחשבה.

את הראשונה מהסובבים אותך שהם- המשפחה של בעלך, (לקחתי את זה כאילו חלמת עליהם בוודאות, כי זו האסוציאציה שעלתה בראשך כשהעלית את החלום על הכתב) שמבחינה בבור ובתוכו נחש (ה) אפור(ה) עם ביצה.
א. את מודיעה לסובבים אותך שיש בבור נחש.
ב. הם אינם רואים אותו עד שאת מראה להם היכן הוא
עד כאן החלום פסיבי ואין בהלה ואין רגשות.
ג. שמו בבור חומר הדברה, אבל זה לא עזר. הנחש יצא וברח
ד. כולם ניסו לתפוס אותו, אבל רק אחת הצליחה לתפסו ולשים אותו בקופסת פלסטיק וסגרה במכסה אדום.

אני חושבת שחלומות אינם נבואיים כפי שהם רשומים בתנך. החלומות משקפים את מחשבותינו בלבד , להיום: תקוות או חרדות ועל פי רוב, בתמונות סמליות שאותן יש לפרש. לחלום יש שפה משלו.

את מגלה נחש בתוך בור עם ביצה. כלומר גם בור שהוא מסוכן לעצמו וגם נחש (ה) וגם ביצה שממנה עלול לצאת נחש נוסף. יש סכנות/מכשלות בדרכך או במשפחת בעלך. האם נשים במשפחה ( משפחת בעלך? שהיא חדשה לך, כנשואה טריה), מכשילות יחסים/פרוייקטים/ זוגיות. אולי רכילות, שהיא כשלעצמה אינה מזיקה , אלא אם היא תתפתח להשמצה או עלבון פוגניים ( נחש עוברי בביצה) .
מי עלול לפול לבור הזה שרק את מבחינה בו? אולי את ואולי הם? מי שייפול לתוכו, ייפגע הן מהנפילה והן מהנחש. מהו הבור הזה – והנחש (ה) – רק את יכולה לנחש... ( לנחש ונחש הם מאותו שורש!) מעניין שרק את מראה למשפחה את המכשלות – הם לא רואים אותן ( את הנחש בבור ) לפני שאת מראה להם היכן הנחש. את מראה, אבל לא פועלת! בזה תם תפקידך. מדוע?

אולי המכשלה היא בפרוייקט שלך. בזמנו חלמת להקים קליניקה לילדים אוטיסטים. האם יש בור בדרך? אולי הנחש היא המחלה אוטיזם שאותה את שואפת לסלק או לעקור מבור נפשם של הילדים החולים?
מאידך – את לא פועלת לסילוק הנחש מהבור, את פסיבית. נתת לאחרים לפעול. מדוע? האם את מרגישה שסילוק הנחש מדרכך הוא פרוייקט – כבד מדי עבורך? בסוף ניסו להדביר את הנחש, אך הוא חמק. לא ניתן להשמידו וגם קשה לתפוס אותו . רק אחת תפסה אותו והצליחה להכניסו למקום מבטחים סגור היטב. והמכסה האדום של הקופסא, מזהיר מפני פתיחת תיבת פנדורה!
מי זו הגיבורה שפתרה את הבעיה. אולי החלום קורא לך להיות אמיצה ואקטיבית כמוה. אולי החלום מראה לך שאת זקוקה לעזרתם של אחרים ( הרשויות, מתנדבים, משפחה, קהילה?)

בחלום את לא נרגשת או מבוהלת, וזה מוזר. כאילו את יודעת שהכול יסתדר ואין טעם לדאוג, וכך אכן היה. אולי את מאמינה שהדברים הרעים יוכנסו לקופסא ויסתתרו מהעין וכבר לא יאיימו?

אשמח לתגובתך!
 
אז אספר בקצרה על עצמי

בת 28, נשואה טרייה, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ובעלת תעודה של מטפלת באוטיזם. אני מטפלת התנהגותית בארגון גדול.
החלום שלי זה לפתוח קליניקה ולטפל בילדים עם צרכים מיוחדים.
מקווה שההקדמה עליי תעזור לך לפתור במדויק יותר את החלום.
&nbsp
לגבי פתרון החלום נשמע מעניין ודי מבלבל כי לא ממש מדויק..
וגיבורת החלום-נראלי זאת הייתה אחות של בעלי.(אם אני זוכרת נכון)
נחש זה סימן לזוגיות/פרנסה האם מדובר מאחד מהם?
האפור היה בצבע אפור-האם לצבע יש משמעות?
 

טופי33

New member
נחש=מיניות\רפואה \פיתוי \עסק משגשג

משהו מבין הדברים חומק ממך
 

טופי33

New member
שלום לך יקירה

אם הייתה בעיה רפואית במשפחה ונראה היה לך שלאהטופלה כראוי הרי שהנחש מייצג רפואה .
אם היה קשר אינטימי שלא התפתח הנחש מייצג מיניות .
אם הצלחת להתגבר על פיתוי אז הנחש מייצג פיתוי
אם יש עסקה או הזדמנות עיסקית שלא נוצלה אזי בכך מדובר חשבי מה קרה לך ומתאים .
צבע אפור מראה שלכאורה זה היה נראה לך משהו שגרתי והתגלה כמשהו שיש לתת עליו את הדעת .
מה נראה לך?
 
וואלה. לא יודעת..

לא חושבת שזה קשור לכל דברים אלה..
אולי אחלום עוד חלום ואבין בהמשך..
תודה על הפירושים
 
למעלה