יום ד דבש בחלומות

snoopytush

New member
בוקר אוררר

רקע: אין משהו מעניין או סופר משמעותי. הלכתי לישון רעבה ופנטזתי על הלזניה הטבעונית שאקנה היום. מעבר לכך יש את מה שקרה עם הראיון עבודה שאת כבר מעודכנת וזהו... כרגע אני מובטלת רעבה גאה .(כי טרם אכלתי).

דמויות: שירז שוקרון יוטיוברית צעירה שסתם צפיתי בסרטון שלה לפני השינה אין לי משהו מיוחד לציין לגבי זה. היא יפה עברה לאחרונה ניתוח אף וזהו ....

חלום:
קודם כל עוד לפני החלום רציתי לנסות לקום יחסית מוקדם לעצמי כדי להספיק לקנות קצת ירקות ואת הלזניה. ומשום מה המוח שלי החליט תוך כדי שינה והתעוררות במהלך הלילה שמחר (כלומר היום), זה היום הטבעוני הבינלאומי וכל התכנית של לקנות לזניה טבעונית הפך במהלך הלילה לאירוע השנה(אל תשאלי המוח שלי מוזר כשהוא ישן).

החלומות שכן זכורים לי כי את מרביתם שכחתי:(
היתה מישהי שברחה מתמונה או מסרט (לא זוכרת בדיוק מהיכן), כי היא הרגישה שמישהו עוקב אחריה. אני זוכרת גם שהיא עברה אחר כך בעולם האמיתי ליד איזושהי מצלמה ואז נעלמה כאילו לתוך המצלמה לא היה ברור מה קרה שם.
אחר כך ראו שמישהי עוקבת אחריה אבל זה היה בצורה דימיונית. למשל שמי שעוקבת הפכה למברשת שיניים שנצמדה בצורה מעוגלת למברשת אחרת כי או שאחת המברשות היתה הבחורה או שהיא עשתה זאת כי הבחורה היתה משתמשת במקלחת שם שוב לא הכי ברור.
לקראת סוף החלום נדמה לי שניסיתי לשכנע את שירז שוקרון שתגור עם מי שעוקבת אחריה שהתגלתה כבחורה בערך בת גילה גרתי איתם בדירה בהתחלה היתה שמחה בלונים נתלו ברחבי הדירה את הבלונים נדמה לי העוקבת הביאה ואמרתי לשירז רואה היא ממלאת את הבית בשמחה זו היתה החלטה טובה.
ואז לקראת סןף החלום התגלעו ויכוחים בינינו. העוקבת רצתה שנחלוק את כל האוכל שנקנה בינינו כלומר אם קונים לדוגמא חלב שכולם ישתמשו בחלב וכדומה
אני בכללי לא היתה לי בעיה מהותית רק אמרתי שלפעמים אקנה לעצמי דברים שחא ארצה לחלוק כי אתכנן לאכול את רובם לבד. ואז העוקבת התעצבנה עלי ושקלתי לעזוב את הדירה .
 

טופי33

New member
שלום לך

המישהי מייצגת אותך רצונך לברוח מהסרט בו את נמצאת כרגע.החלום קורא לך "לצלם,את עצמך במצבים שונים כדי ללמוד על התגובות הקיימות והרצויות.
מברשת שיניים =צחצוח הפה ,הלשון הנקייה.
שירז=שי+רז החיפוש אחר מקום מגורים ,את מחפשת את הדירה המתאימה שתרצי"לחגוג" בה.סוף החלום משקף את ההתלבטות שלך לגבי האוכל.
 
למעלה