כמה חלומות

כמה חלומות

היי,
חלמתי שהייתי בבייביסיטר. שמרתי על התינוקת הקבועה (מיה), המון שנים אצלם עוד עם ילדיהם הגדולים. בחלום אני זוכרת שפתאום "לא באתי בטוב" לאבא, שמו אופיר. נניח התווכח איתי על הקרמים ששמתי לתינוקת (בד"כ לא שמה לה) בחלום אני חשבתי ש1 לגוף ו1 לפנים, כנראה שהיה לא נכון, והוא ממש עשה עניין. אני זוכרת שאכלתי פוטטו (ציפס עבה) ושמתי את זה יחד עם הפלא שלו. מצד שני, זכור לי שכן היה מרוצה ממני (הוא בכלל לא מתערב, זה אני מול האמא המהממת בד"כ), החליט לגלות לי משהו "סודי". גילה לי בחלום שיש להם 7 קומות. מחולק לאולי 4 למטה ו3 למעלה (מקווה שלא הפוך) הייתה התמקדות על הלמעלה, זה היה בנפרד, דרך נפרדת\"סודית". זכור לי שמסקרנות ביקרתי שם, זוכרת משחקים: טניס, כדורגל ואת השאר לא זוכרת..
בהמשך התחילו לזרוק חיות מהמדרגות, זה היה ממש טראומתי, זכור לי אכשהו שחלק מהחך שלי בפה יוצא, אחרי זה משהו עם הלשון שלי היה לא בסדר, התעקם לי הפה.
איכשהו זכור לי את חברה שלי, בחלום גם עבדה אצלם, אמרה לי שאליה לא בא בטענות (נטע) היא בכלל לא קשורה לעבודה עם ילדים.
רקע: מאוד אוהבת לעבוד אצלם, כרגע ממשיכה עד שאמצע עבודה. האמא מושלמת, האבא בסדר, אין כ"כ קשר בינינו. בכל מקרה הם לגמרי מודל בשבילי לזוגיות, בית נורמטיבי וכו'.. הילדים שלהם מקסימים.

במעורפל לפני ההירדמות זכור לי שהייתי במקום פתוח, היה אור יום, וחושבת שהיו חולות.. מישהו ניגש אליי, אולי היה על סוס, אמר לי להצביע עליו ודהר עם הסוס. אחרים הבינו שהוא אשם והלכו לרדוף אחריו במקום אחריי. אני חושבת שזה היה בשפה שאני לא מכירה, יש סיכוי שזה אחד מהגלגולים שלי? אני גם חושבת שהייתי מודעת לזה שאני בחלום, זכורה לי התחושה ביד ימין שאמר לי להצביע עליו.

חלמתי על ירח מלא, כ"כ התפעלתי ממנו, כך גם במציאות, מאוד מחוברת אליו. חלום על הירח נחלם כ"כ הרבה פעמים.. אך לרוב כשהוא חצי ירח, הפעם שלם.
 

טופי33

New member
שלום לך

החלק האחרון שציינת אולי קשור לעבר .
נראה שהחלום מצביע על משהו מפתיע לרעה .את חוששת שעזיבת העבודה עם הילדים ועם המשפחה תגרור תגובות לא נעימות .החלום מנסה להתמודד עם דברים לא נעימים והערות .לפעמים דרך החלום אנו מכינים עצמנו לקראת הבאוצ והחלום מראה זאת בצורה קיצונית .קרם=קרם מכסה דבר מה ,מטשטש דבר מה ולכן ההתעסקות סביבו .
 
למעלה