שבת שלום ומבורך

חלום על כובע,צחצוח שיניים וכו

שבת שלום:) רקע לחלום:בת 28,לא נשואה.אתמול הרגשתי עומס מרוע של אנשים.נחשפתי להרבה רוע מצד מישהי שהחשבתי לחברה שלי וידעה שהאקס בכד בי והסיפור התפוצץ והיה לי חשוב להתעמת איתה אבל היא שיקרה לי במצח נחושה למרות שיש לי הוכחות ובהמשך היום בחורה התחילה עם חבר שלי למרות שידעה שיש לו חברה. הלכתי לישון בהרגשה לא נעימה בגלל הדברים האלה.
חלמתי על זה שהייתי באיזה בית,לא יודעת של מי,והייתי צריכה להתארגן לאנשהו וחבר שלי היה בסלון עם איזו בחורה וביקשתי מחברה שלי לצלם תמונות שלהם שאני אראה אם קורה שם משהו שלא ימצא חן בעיניי. ובתמונות שהיא צילמה רואים רק כובע חום כזה,רחב שוליים וזהו,אין תיעוד של מה שקורה ביניהם.
היה חלק שאמרתי שאני חייבת לצחצח שיניים כי שכחתי לצחצח ולא רציתי שכולם יריחו בהמשך היום.
אחר כך או לפני בחלום הייתי עם המשפחה על איזו ספינה גדולה וראינו חוף ים פשוט מדהים,ראינו מרחוק שני לוויתנים על החוף ואמרתי:זה מה שאני רוצה בחופשה! הסתבר שזה היה שני כלבים בצבע שחור לבן שמישהי שהייתה על החוף אימנה אותם. בחלום היינו פיזית במקום הזה עם אוניה ומים ממש בצבע תכלת ואני זוכרת שהרגשתי ממש החמצה שבא לי לקפוץ למים ולחוות את זה ואני לא יכולה,כאילו אני לא באמת שם. לפי החלום גיליתי שזה מקום שנקרא קאבו. שמעתי עליו אולי בעבר אבל לא הייתי שם ואני מאד מחפשת כל הזמן חופשות עם ים תכלת צלול
 

טופי33

New member
שלום לך

החלק הראשון של החלום קשור למה שציינת היית זקוקה להוכחה על מנת להראות שאת צודקת .הכובע קשור לכבוד תכבדי את עצמך ועזבי את הנושא הכובע מכסה את פני האנשים כך הם לא נראים וטוב שכך .
צחוצ השיניים שמרי על שפה נקייה כמו על כבודך במיוחד לאור העובדה שמצפה לך חוויה רגשית חדשה ונעימה הרבה יותר .
 
למעלה