חתימה טובה!

Sapirush12321

New member
חתימה טובה!

היי! מה שלומך טופי? :)
אני כרגע מרגישה קצת עצובה. לא הרגשתי מחוברת ליום כיפור למרות שצמתי והלכתי לבית כנסת. כאילו הנשמה שלי לא הייתה שם. בכללי אני בהרגשה מאוד ירודה של חוסר מיצוי, ששומדבר לא קורא והרגשה של חוסר בגרות.

חלמתי הלילה שאני נמצאת על גשר גדול מאוד (כמו בסרטים). מתחת לגשר יש ים בצבע ורוד. הגשר הזה מחבר בין ישראל לנורבגיה, ואני הולכת מישראל ברגל על הגשר הזה לנורבגיה. בדרך אני רואה כל מיני דגים קופצים מהים ואני חושבת לעצמי שזה סלמון בגלל שהסלמונים מיובאים מנורבגיה, ועוד מחשבות קצת טיפשיות כמו שהים ורוד אולי בגלל הסלמון.. ממשיכה ללכת על הגשר ורואה משני הצדדים אשכוליות צפות על המים. חלקם ביחידים וחלקם נמצאים בתוך רשת גדולה עם עוד אשכוליות.

וזהו. אשמח לפיתרון.
תודה רבה ושנה טובה!
 

טופי33

New member
שלום לך ספיר

גשר=את בתקופת מעבר .ראי את המעבר כמשהו חיובי [ורוד]דגים=מזל .[גד=דג]נורבגיה =נור+ב+גיה את זקוקה לאש לדינמיות דווקא כשאת בגיא -למטה .סלמון =אולי לחשוב על עבודה שקשורה למכירה .גם באשכוליות יש אש כלומר את צריכה לפעול להיות דינמית ואקטיבית .בהצלחה רבה יקירה .
 

Sapirush12321

New member
מכירות!?

בוקר טוב,
ניסיתי מכירות, כאב לי לשקר ולהכניס ככה מוצרים שטותיים לאנשים. לא אהבתי את זה וגם לא הייתי טובה בזה..
 
הי ספיר

מאוד התחברתי למה שטופי כתבה לך על אלמנט האש שהסתתר במילים אש-כולית ונור- בגיה.
אש זו התשוקה שלך, החלומות שלך ההגשמות שלהם בעולם החומר.
יש דרך שעליך לעבור על מנת להצליח להגשים אותם ואין מנוס מדרך זו.
האלמנט הורוד זה גם מעיד על הצורך בלחשל את רוחך באופטימיות כי זה מה שיגן עליך ויאפשר לך לשמור על האש חיה ובועטת. וגם ורוד זה צעד אחד מלפני להפוך לאדום בוער זה הפן החיוור יותר שלו . מבחינתי האדום זו ההגשמה, האש והחיבור של הרוח שלך לחומר כי פה מתבטאת היצירה האישית.
הפירות ברשת מראים על פוטנציאל אבל יחד עם זאת על תחושת מלכוד.
הסלמון זהו דג מיוחד שבסוף חייו חוזר למקום הולדו כדי להשריץ צאצאים.
מבחינתי זה מרמז על הצורך שהעלת לחוות מיצוי גבוה יותר והגשמה של עצמך שכרגע חסרה.
 
המשך

סלמון דיבר על המיצוי כי השרצת דגים זה גם פיריון (שפע), שמגיע במיצוי ההגשמה וגם כפי שטופי ציינה דגים ופירות הם סמלים של שפע ומזל. היכולת שלך להגשים את עצמך מאוד אפשרית והחלום בא לחזק אותך ללכת בדרכך בלי ליפול ברוחך
 

Sapirush12321

New member
פירוש מקסים!

חבל שאני לא יודעת מה הדרך שלי.
אני כל כך מבולבלת, פשוט לא יודעת מה לעשות עם עצמי כבר. לאן ללכת, לאן לפנות..
ולכן אני עובדת בעבודות מזדמנות הרבה זמן ומיואשת מאוד.


החלומות האלה מראים לי כל הזמן על המצב הנוכחי הרגשי שלי, וזה לא כל כך עוזר לי כי אני יודעת שאני מרגישה חוסר מיצוי, אבל אין לי פיסה קטנה של רמז לאן לפנות.
איבדתי את זה לגמרי.
יהיה טוב... תודה, מעריכה מאוד!
 
למעלה