חלום ליל כיפור

אור 173

New member
חלום ליל כיפור

הייתי באיזה מסגרת לימודית כלשהי,לא יודע מה היא.כל החלום היה תחת כיפת השמיים, בחוץ. היו כל מיני אנשים שניסו להציק לי,להפריע למנוחתי. היה מישהו שכנראה שהוא זרק לי כדור מנייר כנראה הכיס של המכנס.אולי זה היה אני שזרקתי לו..לא זוכר.
אירוע נוסף היה שישבתי על חומה קטהה בחוץ,מאבנים . והייתי קשור בחבל שחור שקשור גם הוא למישהי. היא ניסתה להפיל אותי דרץ החבל אל עברו השני של החומה הקטנה.וכך גם אני ניסיתי(מהידיעה של 'הקם להורגך השקם להורגו') זה היה הדדי-אחד ניסה למשוך את השני לצד השני.
כל האנשים האלה כנראה ניסו "להפיל" אותי,לגרום שיחשבו שאני זה שמציק להם.
אחר כך האחראית שלי הודיעה לי שבכלל האירועים האלה,בגלל שהצקתי לאנשים מסוימים אני מודח וייאלץ לעזוב את המסגרת הזאת, אני עם צער רב מנסה לשכנע אותה שזה לא אני שהצקתי להם,אלה הם.
אני ממשיך לשכנע , אח"כ בא הבחור שהיה לו הקטע איתי עם כדור הנייר ואני אומר לאחראית "תשאלי אותו על הנייר" והוא מדבר איתה עם חיוך,כנראה בשביל להתגרות בי.אני אומר לה שוב "הכדור" בשביל שהיא תאמת את העניין הזה, שהוא זה שזרק עליי ולא אני עליו.
ואז היר הגיעה.כמו כמו תמיד ויפה מאי פעם. הבחורה שאהבתי לפני 3 שנים.הגוף הבהיר שלה ועינייה הכחולות.אני מסתכל עליה והדמעות ממשיכות לרדת מהעצבות. אני מבין שלא אראה אותה שוב.לתמיד.
אני אומר לאחראית שוב בלחש "הכדור"
והיא אומרת "ההחלטה התקבלה"
אני אומר לה בצער "אז אני ..יכול ללכת"
והיא "כן.אתה יכול ללכת" . אני הולך.
הבחורה שאהבתי פעם אומרת "לא..אם אתה עוזב גם אני עוזבת".אני הולך. הבחור והאחראית הולכים אחריה כדי לעצור אותה.
אני הולך כמה צעדים אחורה בשביל "לדפוק" לה נשיקה בפה.אנחנו מתנשקים וברקע אני שומע "מה הוא עושה לה בפה" לכאורה בשביל לפקפק באהבתי אליה ובאהבתה אליי.
אחכ אני ממשיך קדימה.היא נשארת מאחור אני יוצא מהשער של המקום. אני מתקדם אחרי כמה מטרים אני שולח לה הודעה בווצאפ "אני אוהב אותך.תמיד אהבתי אותך ותמיד אוהב אותך" בצירוף לינק לשיר שפעם שלחתי לה בווצאפ . בגלל שטעיתי בלינק לשיר עם הזמר הלא נכון לשיר אני נכנס לחפש שוב את השיר אבל לא מספיק, יש משהו שמסית את פעולותיי. אני רואה רכבים עם המון אנשים מתקרבים לאזורי.אלו ערבים ואני חושב ומאמין שהסורים(סוריה) כבשו את האיזור.
אני הולך לעבר מגרש כלשהו מבין כל הערבים שקוראים קריאות בקולי קולות. חלקם מדברים איתי ומבינים שאני יהודי. הם מניחים לי ללכת
אני מגיע למגרש כלשהו בלחץ אבל רגוע ורואה רכב המתקרב אליי.כנראה אלו המורדים . אני מאמין שרק הם יוכלו להציל אותי ולשחרר אותי.
הסוף.

רקע.
את הבחורה שאהבתי הכרתי במסגרת לימודית כלשהי שאורכו שנתיים.
את השנה השנייה היא לא המשיכה ונאלצה לעזוב.אני המשכתי ומאז לא ראיתי אותה.
הבחןרה המשיכה וממשיכה להיות חלק מליבי ומראשי גם במשך השנים ההלו מבלי לראותה.
הבחורה האחראית הזכירה לי את המפקדת שלי מהצבא .אבל קשה לי להודות שזו היא.
מקום ההצקות והנשיקה הזכיר לי מאוד את בית ספר חטיבת הבניים של הבית ספר.
המקום של הסורים והמורדים היה בבית הספר היסודי שבו למדתי.
הבחור עם הקטע היה הידיד של הבחורה שאהבתי. קשה לי לזהות מי היה במציאות.
 

טופי33

New member
שלום לך

אתה עדיין קשור לאהבתך ההיא .אתה עדיין נלחם בעצמך להתחיל משהו חדש .הכדור שנזרק מתאר "כדור"שנזרק על ידי מישהי במציאות שהפיח בך תקווה מצד אחד ומצד אחר אתה חושש שוב להתאכזב .גם המורדים וגם המציקים מביעים את המלחמה הפנימית שלך עם עצמך .רק אתה יכול להציל את עצמך סוריה =סור+יה תסיר את כל המשקעים מהעבר ולהתקדם הלאה.
 

אור 173

New member
תודה


 
למעלה