חלומות על נסיעה, בית ישן ושתן

חלומות על נסיעה, בית ישן ושתן

חלמתי על מיניבוס. זוכרת שנסענו למקום רחוק.
נכנסתי אחרונה ואותי לא חגרו ורבתי עם הנהג, למה את כולם חגרו ואותי לא.
כולנו ישבנו מימין, זכור שזה היה ממש צפוף, היה קשה להיכנס לכיסא. החגורה הייתה באלכסטו, בסוף חגרתי את עצמי.

זכור לי את האקס של אמא שלי, נראלי בבית הישן, של הילדות. (אותו בית שנגענו בו עם שחזור גלגולים, התחלנו קודם בגלגול הזה, קשור לכעסים על אמא שלי)
זכור לי שהיא התייחסה רק אליו ולא אליי, דאגה לו, הכינה לו לאכול וכו, ממש התעלמה ממני.. ואמרתי בחלום שאני כבר גדולה אז מה איכפת לי?
זכור לי פסטה שלקחתי קצת לאכול.
אני זוכרת שהם רבו והיא דאגה לכך שישלימו, לו היה אגו, וכעסתי עליו (בילדות אהבתי אותו כי לא הכרנו אותו מספיק, היום הם פרודים כבר שנתיים וכולם גילו שהוא נוכל). הוא אמר לה שביום הולדת הם לא דיברו, האשים אותה (הם נולדו יום אחרי יום) זוכרת שגם הבית היה מורם כי היא ביקשה שאשטוף את הבית.
רקע: אכן בילדות הרגשתי שהיה איכפת לה מהחבר שלה יותר ממני, אבל זה היה מישהו אחר, שלפניו.

במעורפל גם זכור לי שהייתי בחתונה ולא רציתי לרקוד כי החברות ביאסו. הייתה ליידי גם מישהי שלא רקדה, סיפרה לי שהיא צריכה לעשות כלים כשחוזרים, וגם אני.

זכור לי שהייתי בירושלים, הייתי על טרקטורון, נסעתי עם חברה (רותם) קדימה אחורה כי צריך רישיון לנסוע רגיל. חושבת שאני נהגתי, היא לא טיפוס יוזם. היה לנו כיף עליו
זכור לי שמישהו שם היה איש צבא ורצה שאעבוד שם ויסדר לי מקום לגור, גם קצת סחט אותי על הטרקטורון האסור, אמר שיברר עליי ויחפש תמונה שלי. אמרתי לו שממש לא אגור בירושלים בגלל המצב הביטחוני. אמרתי לו שאני רוצה לשחרר דריכות בגוף, ובירושלים אתה צריך להיות דרוך. כי אין לדעת מתי יהיה פיגוע
-בשחזור היא נתנה לי לשנן משפטים בנוגע למגע שלפעמים קשה לי, אחד מהם הוא לשחרר דריכות

זכור לי שהיינו בטיול, אולי בגיל תיכון. כל הילדים היו באיזה מקום. וכל המורים הלכו לאנשהו, אני הלכתי עם המורים רק כי הייתי צריכה לשירותים, זה היה בכיוון. זכור לי שעשיתי פיפי, אולי גם השתנתי על עצמי.

הרבה חלומות בלילה אחד.. תודה מראש :)
 
שלום

השחזור והטיפול בהסתמך על הרקע שסיפקת כנראה העלה מהאוב בליל רגשות מתקופות שונות בחייך גם כילדה וגם כנערה כשגרת עם אימך.
בחלום כן ניכרים ניצנים של העבודה העצמית שאת עושה ומסתמנת בגרות רגשית במיוחד בחלום בסצינה עם האמא והחבר . החבר שנבחר לדעתי מייצג פשוט את המערכות הזוגיות שהיו לאימך העובדה שהוא אדם לא כשר אולי רומזת מה את חושבת על טיב המערכות יחסים הזוגיות שהיו לה או פשוט הוא נבחר כדי לייצג את השליליות שנוצרה בקשר בינך לבין אימך בעקבות היחסים שהיו לה עם גברים.
החלום הראשון מסמל את הבראשית שלא היתה לך ההגנה ומידת האחיזה הנחוצה כדי להרגיש בטוחה בעולם. (אין חגורת בטיחות). המושבים היו לחוצים כי כל ההתנהלות כלפיך לא היתה תואמת ואף לחצה אותך לפינה.
נראה שאת אדם שבשורשו מאוד חיובי אך הסביבה שסביבך (בעבר או בהווה?), לא הכי חיובית ואף נוטה להוריד אותך מטה מבחינה רגשית. למדי לשמוח עם עצמך ללא תלות בסביבה כי השמחה אכן מובנית בתוכך.
החלום האחרון בעצם מייצג את המאבק שלך או הניסיון הסתגלות שלך שטרם הושלם הוא עדיין בתהליך די ראשוני. יש בך כבר חוסר הסכמה ללחץ אבל עדיין זה לא הבשיל בכדי להגיע לרמה הפיזית במלואו. ולכן זה מתואר כמאבק בחלום
 
יפה, תודה רבה!

אגב לגבי שמחה, לגמרי רק אני אחראית לכך וזה מבפנים, לכן התפלאתי שנתתי לזה להשפיע עליי בחלום
 

טופי33

New member
כל הכבוד קוסמת


 
למעלה