כל מיני חלומות.. אולי יש מסר?

כל מיני חלומות.. אולי יש מסר?

25, סטודנטית, רווקה.
|טופי סליחה אם ארוך.. תתייחסי רק למה שמשמעותי, חלומות מוזרים..|

אחותי עשתה לי משהו בשיער, נראה לי החלקה. לפני זה ניקתה לי את הראש. אמרתי לה שאני באמת צריכה לחפוף (במציאות ניסיתי לחקור אותה על העבר, לילדות שלי, לא כ"כ זורמת. אנחנו לא מסכימות בדעות שלנו, היא הגדולה אך החשיבה שלה מאוד שטחית. גם הרוחניות בעיניה לא אמיתית)

עוד חלום: היה ערב עצמאות, אני ועוד חברה ישבנו עם חבורת בנים והשתכרנו, גם עישנתי סמים. (במציאות נגד)
הלכתי ברחוב והתלהבתי מהרגשת הסטלה. סיפרתי להם שניסיתי לרוץ מהר אבל לא הצלחתי, בגלל הסטלה. (מנסה.. מכורה לרוחניות וזה מפריע להתקדם בלימודים? יכולה לקרוא על זה שעות, אכן מספיקה פחות בלימודים אבל לא מוותרת לעצמי)
בהמשך אני ועוד מישהו שרנו יחד. הייתה כמו טלפתיה, הוא אהב את השירים ששרתי, זכור לי שיר ספציפי בשם "עוד נשימה". (צריכה לנשום?)

עוד חלום, על חיפושים: זכור לי שאני גם הולכת בבניין משרדים מחפשת עבודה. פגשתי שם מישהי שסיפרה עליי דברים טובים, ראתה אותי מהחלון ואמרה חבל שהיא לא נכנסת.. לא רציתי להיכנס כי במציאות היא ממורמרת בעבודה שלה, רציתי משהו טוב. בחלום היה אור יום. (במציאות באמת צריכה לחפש. נשארו כמה חודשים לתואר..)

עוד חיפוש, היה לילה: אין לי מושג מה חיפשתי, אולי משהו שקשור ליציאה, בילוי..חברה (לירז) ועוד חבר שלה הלכו לאותו מקום אז עזרו. הייתה שם חיה שכל הזמן הפריעה לנו לצאת מאיזה מבנה (לא מכירה את החיה הזו). אמרתי לחבר של חברה (הדר שמו) שהוא צריך לחסום את החיה, לתת לשתינו לצאת, ואז לצאת בעצמו במהירות. ואז הופיעו 2 ידידים אמרו שאני חכמה. אמרתי רק שאני רוצה. (כי בתיכון לא עניין אותי לימודים) זוכרת שאמרתי לאחד מהם שנהייתה לו כרס. (שמם: אביב,אור).

שוב שיחקנו כדורגל בגן, הקבוצה שלי ניצחה. היינו 2 על 2 (שחקנים), אני זוכרת שאנחנו היינו יחפים והם לא. נצחנו 4-2. הייתי ממש טובה במשחק.
תודה מראש :)
 
ניזכרתי בעוד משהו:

גם חיפשתי דירה. הגעתי לאחת ממש יפה, אבל אמרתי שזה לא מתאים לי כי האנרגיה לא נעימה שם.
 

טופי33

New member
בכל חלום שזוכרים יש מסר רק צריך להבינו .

את צריכה "לנקות"את הראש ויש דברים שקרו שעלייך "להחליקם".
גם בחלום על חיפוש הדירה וכל הנצחונות בחלומות =ניצחון העצמאות האישית שלך .
ההתמכרות שציינת +שוב "לזרום"לתת לדברים לקרות ללא שליטה שזה מתקשר להחלקה ולניקוי הראש .
המישהו לדעתי קשור לזוגיות צורך בהתאמה בשמחה משופתפ מישהו שיכול לעזור לך לזרום .עוד נשימה -מסכימה איתך+להמתין בסבלנות עוד מעט דברים יתבהרו ויסתדרו.
את צריכה לצאת ממצב כלשהו ולהיכנס למצב אחר .לירז -בתחום הרוחני גילוי של דברים .
החיה =גורם שמפריע בחייך .הדר=ה+דר [גר}יש דברים שקיים בחייך שמפריעים ועלייך לחפש מוצא שני החלומות מראים שאנשים מעריכים את היכולות שלך ויש לך האפשרות לצאת ממצבים בהם יש גורם מפריע.
 
למעלה