שבת שלום ומבורך

אלישבע777

Well-known member
חלום נורא על חתולים


הבוקר חלמתי שעלי מוטלת המשימה לשחוט ארבעה חתולים! אני תוהה איך לבצע את המשימה והחלטתי שסכין יפנית מספיק חדה ואוכל לעשות זאת במהירות, ללא קושי רב. כשפתחתי את הדלת החתולים שהיו בחוץ זחנקו ממקומם. שלושה חתולים נאים ומטופחים (שני אפורים ושחור אחד) רצו בזה אחד זה לקראתי בריצה, ישר אלי!! החתול הראשון היה חתול מאד יפה, בעל פרווה ארוכה סמיכה, עם פסים כהים ובהירים, רץ אלי ממש מהר, בטח חשב שאני רוצה להאכיל אותו!. שלושת החולים נכנסו לחדר ואז סגרתי את הדלת. את הרביעי, לא ראיתי בחלום, הייתי בטוחה שהוא ג'ינג'י , חמלתי עליו והחלטתי להשאירו בחוץ. החלטתי להתחיל בשחור שהיה הכי פחות יפה , אבל גם גדול וחזק.
שלפתי את הסכין היפנית מנדנה, תפסתי את השחור בעורפו והרמתי את ראשו לחשוף את צווארו! ניסיתי לשסף את גרונו במהירות, אבל ללא הצלחה. הוא צרח בטרוף נאבק והשתולל, ניסה לנשוך ולשרוט. פניתי לחברה (?) שעמדה על ידי וביקשתי ממנה לבצע את המלאכה המזוויעה. ( גם בחלום התחושה היתה מאוד לא נוחה).

התעוררתי מהחלום הקשה, בהרגשה רעה מאוד. החתול שלי החמוד, ( הג'ינג'י ) ישן לידי, שנת ישרים. ליטפתי אותו וניסיתי להרגע ומייד פרטי החלום, (בעיקר תחילת החלום), החלו להתפוגג. רשמתי את החלום על דף, רק כשהתאוששתי מתוכנו.

רקע
אני בת 64, בפנסיה ( הוראה), רווקה, ללא זוגיות. פעילה מאוד בחיי יום יום: מתנדבת, לומדת, קוראת, מבלה, נוסעת לחו"ל פעם פעמיים בשנה. לא יכולה לקרוא , לשמוע או לראות סרטים בהם מתעללים בבעלי חיים או בבני אדם. בוודאי שאיני יכולה להרוג חיות, או לפצוע אותם! החלום הזה מאוד אלים. אומנם בחלום, לא הצלחתי לעשות כלום ( בגלל הפחד להפצע! ), אבל גם לא התנגדתי למשימה. איך זה יתכן שאני אחלום על דבר כה מנוגד לי ולערכי? משחר ילדותי אהבתי בעלי חיים, (מכל הסוגים !), ומאוד רציתי לגדל ( כלב או חתול) בבית, אך ההורים לא הרשו. אני מגדלת חתולים כבר ארבעים שנה ואוהבת אותם מאוד.

כשניסתי לפרש את סימליות החלום, חשבתי שאולי הוא רומז שיש משהו בחיי שאני צריכה לחתוך, אבל אולי זה היה נכון לעבר, אך לא להיום! בשנים האחרונות, היו לי בזה אחר זה, שני חברים שמהם נפרדתי כי הייתי חייבת לחתוך את הקשר. עם האחרון, אנ עדין ( שנה) בקשרי ידידות טובים בלבד (לא מעוניינת ביותר מזה). עם הקודם לא. הקשר הקצר איתו התסיים לפני שנתיים וחצי ( מצידי), אבל בשברון לב שרק לאחורנה אני מתחילה לאט לאט, להחלים ממנו . בשנים האחרונות, חתכתי עוד כמה קשרים עם חברות מאוד וותיקות, שלא התאימו לי יותר. אני חשה שטיהרתי את חיי מאנשים שהעיקו על חיי בהווה ( אעפ"י שבעבר הם היו טובים וחברותם היתה חשובה לי מאד). אף כי פרידות מחברים וחברות, אינן קלות לנפש - כאן אני בטוחה שעשיתי את הדבר הנכון. כיום אני מאחורי כל הניתוקים הללו ומרגישה טוב עם עצמי, בסיכום הכללי. לא יודעת למה חלמתי חלום נורא זה דווקא על חתולים, דווקא עכשו (כשאין לי יותר מה לשחוט...) ומה הוא בא לרמוז לי. אם יש מה שחסר לי, זו זוגיות, ואני מנסה למצוא, למרות האכזבות.
 
שלום לך אלישבע

אולי חתכת כלומר ניתקת מחייך דברים שלא רצית לנתק או לוותר עליהם ( לדוגמא בחרת לא להשקיע בהם ולא להכניס אותם לחיים כרגע).
או שאת לא נותנת לכל מיני דברים להכנס כי את מנתקת אותם בראשית עוד לפני שהם נכנסים לפתחך ומגבשים בחייך.
החלום מקצין זאת כי הניתוק קשור למשהו שאת כנראה רוצה .
זה מוקצן כי בחלומות דברים נוטים פעמים רבות להיות מוגזמים יותר ממה שהם מרגישים ביומיום.
 

אלישבע777

Well-known member
יש בזה משהו

אכן אני מנסה למצוא בן זוג והשנה, יותר מכל שנה אחרת בכל חיי (!) פגשתי הכי הרבה מועמדים ( אחרי סינון חזק מוקדם) ואף אחד לא מצא חן בעיני , ברמה כזו שלא רציתי לפגוש אותם פגישה שניה. אבל איני מצטערת על כך בכלל. אני מנפה מחיי את הלא מתאימים כולל אלו שבעבר היו כן מתאימים. אני מצטערת על כך שלא יצא לי לפגוש בו זוג מתאים. יתכן שהחתולים בחלום, הם בני הזוג שאני מייחלת להם. הם באים בריצה ומתגלים לי כלא מתאימים ואז אני מנתקת קשר באבחת חרב... על פניו זה נראה פרוש נכון, אבל מוגזם! בחלום מדובר על שחיטה בסכין, אקט מאוד אלים! את זה אני לא עושה. חלק מהאנשים שהתגלו כלא מתאימים, הם עצמם חשבו עלי אותו הדבר. חלקם נתנו לי לבחור אם כן או לא ורק מחציתם, אולי פחות, רצו בהמשך קשר. בכל מקרה- לא עשיתי את זה באופן לא מכובד או פוגעני.
אפשרות אחרת- ליבי חסום חזק וגם אם יבואו בני זוג מתאימים ( החתולים יפים שבאים אלי בריצה ובשמחה), אני אנתק אותם מחיי, ללא ניד עפעפף ( איני מוחה על המשימה המזוויעה שמוטלת עלי) , עוד בטרם ייכנסו אליהם. מאידך יש חתול ( גבר) נסתר שאותו לא ראיתי והוא מחכה מעבר לדלת שסגרתי. עליו ריחמתי , אולי בגלל שהוא ( בטוח) חתול ג'ינג'י ואני הרי מגדלת רק חתולים ג'ינג'ים ולא הורגת אותם... לחתול הזה אני, יש צ'אנס אצלי....

נראה לי שזו אפשרות טובה לפתרון החלום. אם כי לא ברור לי למה החלום כל כך נורא, אלים ודרמאטי. זה ממש לא שייך לחיי! לא ברור לי מדוע אני פונה למישהי בחלום - לבצע את המשימה במקומי. גם זה לא מתאים לעניין. איני מערבת אנשים בהחלטות הללו.

תודה לך קוסמת מקסימה!
אשמח לשמוע פרושים נוספים מטופי או מכל מי שרוצה להוסיף.
 
אלישבוש

יש בך צד שמבין את הצורך בחיתוך אך לא שלם עם כך וזה הגיוני כי אנחנו לרב מורכבים מדואליות 2 צדדים. צד שמעיז וצד שלא בטוח. או שזה מסמל את התקופה שהיית לא בטוחה והתנדנדת עם ההחלטה. יחד עם זאת יש בך צד מאוד החלטתי ולכן החיתוך בחלום מאוד מוחלט
זה דרמטי כי חיתוך טוטאלי של קשרים זה דבר מאוד אבסולוטי ומוקצן אז כך זה מובע בחלום
 

אלישבע777

Well-known member
לקוסמת -מנסה לפרש את החלום בהתאם לפרוש המעניין שלך

אכן היכולת שלי לנתק קשרים שהיו טובים ונעשו רעים- ולא לוותר לאנשים שפגעו בי, הפתיעה אפילו אותי... בצעירותי, חששתי מאוד מפרידות ומניתוק קשרים ונצמדתי אליהם, גם כאשר הם לא היטיבו עימי. אם ניתקתי קשרים ,זה קרה רק כאשר אי אפשר היה להבליג יותר. בחלום- יש לי משימה , אבל איני משלימה אותה ומוותרת עליה אחרי ניסיון כושל אחד, כי היא קשה מפחידה. החלום, כנראה משקף יותר את מה שהיה בעבר ופחות מאשר את ההווה. בשנים האחרונות, "שחטתי" הרבה "חתולים" יפים וטובים שאהבתי , אשר שרטו ונשכו ואי אפשר היה לחיות איתם יותר לאורך זמן.

תודה!!
 
תודה על המענה

מאוד אוהבת איך שאת מוסיפה את הפירושים והזויות שלך לפירושים שניתנים.
שבת שלום
 

טופי33

New member
שלום לך יקירה

אין לי הרבה לחדש ולהוסיף ובכל זאת :
אין ספק שמדובר בלחתוך דברים וכבר ציינת וגם הקוסמת ציינה שחתכת דברים במאמץ רב ולכן בחלום זה הופיע כמשהו נורא.
החיים מעמידים אותנו בפני מבחנים קשים וגורליים ונראה שלמרות הקושי הרב את תמיד ידעת "לחתוך"לעשות את הדברים בנחישות וברצינות על אף הקושי זה לגבי חברויות ,זוגיות ,עבודה וכהנה וכהנה .
נראה שאת היום עומדת בפני אתגר חדש החלום מכין אןתך לקראת האתגר החדש שגם בו תראי את היכולות המדהימות שלך .
במציאות עתה הדברים יהיו לך פשוטים יותר כי את הנורא מכל חווית בחלום .
תעדכני אותנו מה היה המבחן שבו עמדת בהצלחה רבה .
בהצלחה רבה לך.
 

אלישבע777

Well-known member
אולי זה חלום נבואי? הפרוש שלך מעניין ביותר!

אכן החלום שבו לא השלמתי את המשימה מתוך פחד , היה חלום רע מאוד- אף כי לא עשיתי שום דבר בסוף. דווקא בחלום, כפי שכתבתי ל- קוסמת- לא ביצעתי את המוטל עלי. גם חתול אחד אלמוני, נשאר מאחור אותו לא ראיתי ועליו ריחמתי...
מעניינת הפרשנות שלך לגבי האפשרות שאתגר חדש עומד בפני ובו אראה את היכולות המדהימות שלי, שאגב - לא הפגנתי אותם בחלום - אבל כן במציאות! בחלום כל החתולים נשארו בחיים למעשה ואני לא מלאתי את המשימה, אבל לפחות ניסיתי איך שהוא. חתול אחד לא הורשה להיכנס לזירה . אם אפתח את הדלת לחתול אגלה אותו והוא - האתגר החדש!
פרוש מאוד מסקרן טופי!! אני מוכנה ומזומנה למבחן!
אעדכן כשיהיה לי מה להוסיף.

תודה טופי על הפירוש המעניין!
 
למעלה