שוב סבתא ז"ל באה לאחותי בחלום..

שוב סבתא ז"ל באה לאחותי בחלום..

בת 33, נשואה +3, קוסמטיקאית.
רקע: עברו 3 חודשים מאז שסבתא שלי ניפטרה. אמא שלי ואחיה עדיין לא סיימו את כל התהליך עם הירושה, כרגע הוא גר בבית של סבתא והם סיכמו שישלם לאמא שלי חצי שכירות על כך. (במחיר יותר נמוך), הוא אחד שלא מוותר על כסף, אפילו תמורת הילדים שלו. סבתא כשהייתה בחיים תמיד אמרה לנו "הוא לוקח לי את כך הכסף" הסתכלנו על משיכות העבר, והיה מושך סכומים מטורפים ואומר שהיא "לא מבינה, לא זוכרת" מסתבר שהבינה.. הוא היה מנהל לה את חשבון הבנק לצערנו..
אני בעבר הייתי איתה בחשבון, היא הייתה מאוד מחושבת ופתאום התחילו המינוסים שזה לא אופייני לה בכלל, ברור שזה הוא..ואני יצאתי מהחשבון. סבתא מאוד סמכה עליי, והיינו מאוד קרובוות, אני הנכדה הבכורה, היא גידלה אותי.
בחלום: אני לא זוכרת אם היא באה אליי או התקשרה (נראלי התקשרה) ואמרה לי "תקשיבי יש לי תיק בחדר. לכי קחי משם את כל הכסף שיש, בלי שאף אחד ייראה ושימי אותו אצלך ותחביאי אותו. שאלתי אותה למה, היא אמרה לי "מה איכפת לך לך תקחי את הכסף קודם שהוא לא יראה (הדוד, אח של אמא שלי). לקחתי את הכסף והחבאתי אותו ואמרתי לאמא שלי שסבתא התקשרה אליי לקחת את הכסף שהוא לא ייראה.. סבתא שוב מבקשת שאסדר את כל העניינים? זה הרי החלום השני..
בראשון היא ביקשה ממני להסיע אותה להתקלח מהר ולהתארגן לאירוע..
 
אגב אני בעצמי חלמתי על הדוד שלי:

23, רווקה, סטודנטית.
אתמול אחותי סיפרה לי את החלום שלה..
ואני חלמתי באותו לילה שהוא ואמא שלי תקועים בלי כסף לגבי הסדר העניינים והוא אמר שייקחו ממני, ואני התחלתי לריב איתו בחלום ולא הסכמתי.
רקע: אמא שלי חייבת לי כסף שמתעכב בגלל שעדיין העניין עם כל הירושה ואח שלה תקוע..
 

טופי33

New member
אכן ובדיסקרטיות +להוביל מבחינה רגשית ולקחת חלק בהתארגנות.

 
למעלה