חברה שנרצחה

גילוש43

New member
חברה שנרצחה

היי לכולם.
לפני כשלושה חודשים נרצחה חברתי מהעבודה בפיגוע בשרונה.
הקשר ביני לבינה היה קשר "די מוזר"ץ
מצד אחד, תקופה ארוכה היא הייתה המנהלת שלי, ולא הכי התחברתי אליה,די שנאתי אותה...
מצד שני, כאדם לאדם, היה לי חיבור מדהים איתה. הייתי יכולה לדבר איתה שעות, היו לנו שיחות מרתקות, היא ראתה דברים שחברות קרובות אליי לא ראו, תמיד שהייתי צריכה עצה אישית שנוגעת לעבודה הייתי ניגשת אליה, היא הייתה חכמה בטירוף.
לפני כמה ימים חלמתי עליה.
היא באה אליי לחלום, חייכנתי ואופטימית כתמיד, לבשה מעיל חום ארוך( תמיד היא הייתה הולכת עם מעילים ארוכים).
אני לא זוכרת את כל השיחה ביננו, אבל מה שאני זוכרת, וזה מאוד מציק לי , זה שבסוף החלום היא בכתה, שאלתי אותה למה היא עצובה, בגלל שהיא מתה, או בגלל מה שמנהל החולייה שלה עושה לחולייה. היא ענתה לי גם וגם.
מציק לי שהיא בכתה, כי חברה שלי חלמה עליה שבוע אחרי שהיא נרצחה, וגם בחלום שלה היא בכתה.
למישהו יש מושג מה זה יכול להיות?
 

טופי33

New member
כן ,זכור לי שהיה חלום עליה בפורום מיד אחרי הפיגוע .

קצת תמוה בעיני שאיננה מרוצה ממותה לרוב המתים מרוצים בעולמם -עולם שכולו טוב אלא אם כן משהו נפגם בקבורה \לא עלו לקברה \לא נאמר קדיש וכל זה קשור למשפחה וזה ראוי בדיקה .
כן ,דבר מה בהתנהלות בעבודה לא נראה לה .רצוי לשפר ולהתייעל בעבודה כמובן לשם כך צריך להאמין שזו בקשת המת ולכבד אותה .
בהצלחה .
 

ga26

Member
מסכים עם טופי ואוסיף

שלפעמים לנפטר לא טוב בעולם הבע עקב חטאים שלו בעולם הזה. על מנת לתקן אותם הוא זקוק לסיוע של קרוביו בעולם הזה. שיגידו עליו קדיש, ילמדו ויעשו מעשים טובים לעלוי נשמתו.
אם נפתר מופיע בצורה לא טובה או כשהוא עצוב או נראה לא טוב אלו סימנים שמעידים על מצבו.
לפעמים דווקא בגלל שלמשפחה הקרוה קשה רגשית קבל מסר מהנפטר או מכיוון שלא מתירים לנפטר לתקשר איתם או בגלל שהם ככל הנראה לא יבינו את הרמזים או משהו כזה דווקא לאדם קצת רחוק יותר מבחינת הקרבה - המת מתגלה.
שווה לבדוק מול המשפחה אם אומרים על חברתך קדיש. שווה לנסות לעשות מעשים טובים ולהתפלל לעילוי נשמתה.
 
שלום

הבכי שלה הוא בעצם הבכי שלך. בחלום את מזדהה עם החברה ועם מצבה העגום, רוצה לחזור אליה ולהחזירה לחיים. זהו רגש אצילי. קשה לך להתמודד וזה משתחרר בצורת בכי. הניסיון שלך לברר את הסיבה לבכי, מעיד גם הוא על דאגה והתעניינות. בכך ששאלת אותה אם היא עצובה כי מתה או בגלל העבודה, הצגת את העימות בין אפשרות דמיונית ומשמעותית של תחיית מתים ואפשרות שגרתית של העבודה. היא בעצמה לא ידעה את התשובה, ואולי גם את לא יודעת איזו אפשרות יותר נכונה: הסבל שלך נוצר בגלל משמעות הרואית אגדתית, או בגלל שגרת היום הקשה.
 
למעלה