יום ב בחלומות +פרטים ורקע +מענה

חיה1116

New member
חלום על אזכרה....

בוקר טוב
רוצה לשנות את חיי, לצאת מהמצב שנמצאת, לעזוב את המגורים המשותפים עם הבן זוג לשעבר, שכרגע חיים כשותפים , אבל פוחדת מהלבד .
יש אזכרה בקרוב של אמא שלי (לא יודעת עם זה קשור לחלום(
החלום

בבית מתארגנים לאזכרה של סבא שלי ז"ל, נמצאים כל האחים שלי והדודים שלי, אחד מהדודים שנפטר, אמא שלי ז"ל, ופתאום מגיע הסבא שלי ז"ל יושב על הכורסא , וכולם באים מנשקים אותו, ואני אומרת לאח שלי, שהסבא נראה יותר טוב מהשנים הקודמות, ואחת מהדודות שלי ואני מדברות ואני אומרת לה היית פעם יותר דתיה מה קרה.....והיא מחייכת אלי. (במציאות כל המשפחה של אבי דתים) וכולם פתאום רוצים ללכת ואני אומרת רגע אוכלים והם אומרים לא אנחנו לא אוכלים אנחנו הולכים , וכל הזמן יש תחושה טובה, ופתאום אני נמצאת בטיול עם קבוצה חברים, המסלול הוא ארוך עלייה קלה בסלעים ומים זורמים, ופתאום אני הולכת לכיוון אחר ומאבדת את הקבוצה, ואז רואה קבוצה אחרת , שואלת אם הם הולכים לכביש כי איבדתי את הקבוצה שלי, ובטוח אמצא אותם בכביש, כי אני לא יודעת איך להגיע, ואז פתאום אנחנו נשארנו 6 בנות, והקבוצה שלהם נעלמה גם, ואנחנו הולכים בסלעים ומדברים , ופתאום הם קולטים חבר שהם מכירים והוא מצטרף אלינו ושיש סלעים גבוהים הוא מושיט לי יד ועוזר לי לעלות........
 

טופי33

New member
שלום לך

מופיעה משפחתיות -האזכרה לצד חברות -הטיול.
הנפטרים איתך ולפי המראה שלהם מרוצים.
לא אוכלים והולכים משמע עלייך לעזוב ולהתרכז בטיול בהנאה .
עוד 6 פרקי זמן [ימים \שבועות ....]תהיי שלמה בהמלטתך יש בחלום עדיין בלבול וצפויה זוגיות אחרת צפוי מישהו שיעזור לך .
בהצלחה
 
חלום מוזר...)

רקע- רווקה,לא עובדת. קדם לחלום- חלמתי את החלום כשלמחרת נקבע לי ראיון עבודה במקום שאני מאוד מעוניינת, רק שיש דילמה כי סיפרו לי שהשכר שם לא הכי אטרקטיבי. בתחום הזוגיות הכרתי איזשהו בחור, עדיין לא נפגשנו ועושה רושם שהוא עסוק מדי, לא ברור לי אם כדאי להשקיע מאמץ ולחכות לו או לתת לו הזדמנות.

בחלום אני נמצאת עם חבר שלי, הוא רוצה אותי לעצמו ורוצה שנעלה הביתה ונלך לישון (בפועל רוצה שנקיים יחסי מין). אני מרגישה שהשמנתי. ביקשתי ממנו שיתן לי למדוד את המכנסיים שלו , כדי לדעת אם השמנתי. פתאום גיליתי שאני יותר רזה ממה שחשבתי. שאלתי אותו והוא אמר שהוא מידה 36 (במציאות עליתי 3-4 קילו שמפריעים לי). אני עם חברה, נעלמתי לחבר, ואנחנו יושבים עם כל מיני אנשים וברקע מוגשים כל מיני עוגות. מישהי מתעצבנת על החברה שלי והחברה שלי נותנת לה מכה ואני קוראת לחברה שלי בשמה כדי שתפסיק, ההתנהגות שלה לא מתאימה. אותה בחורה שחטפה את המכה קמה ועברה מקום, ולכן קמתי כיוון שמתפנה מקום קרוב יותר ליתר האנשים. פתאום אני רואה שמתקרבים אלי 3 בחורים, יש היום פגישת מחזור במקום בו למדתי בילדותי (בתיכון). אני הולכת לעברם. הם מכירים אותי, אבל לא מזהה אותם, אנחנו מדברים ואני הולכת איתם. בדרך אנחנו פוגשים עוד אנשים, אני מזהה בחור אחד, יש לו תואר של ד"ר והוא נכה- הולך עם קביים (במציאות- לא מכירה). בהמשך מצטרפת מישהי שהשמלה שלה נתקעת במדרגות ואני הולכת אחריה ועוזרת לה בכל פעם לשחרר את השמלה. אנחנו נעמדות במקום. הולכים לעבר לונה פארק. אני אומרת לה ששכחתי את הפלאפון שלי אצל החברה ולא נעים לי, כי נעלמתי לחברה. אני מציעה שהיא תכתוב לי את הפלאפון שלה, שאלך להביא את שלי ואתקשר אליה לדעת איפה הם יהיו ולבוא לשם. היא רשמה משהו בצבע צהוב- הכתב שלה נראה מאוד ילדותי וזה גם לא נראה כמו מספר פלאפון. הפלאפון שלה נראה בדיוק כמו הפלאפון שיש לי במציאות. מישהי אחרת מנסה לרשום גם בצבע צהוב, אך זה גם לא מסתדר, גם היא לא רשמה משהו ברור. אני ממשיכה ללכת איתם ואנחנו נכנסים לבית שהוא כביכול בית מפחיד- שברור לנו שזה חלק מהעניין שמנסים להפחיד אותנו, ויש קול של תינוק שבוכה. אני נדחפת בתור לאלה שנכנסים לבית וצריך לנחש מה לעשות. אני מציצה בוילון ורואים אחוריים של אישה שמנה או אולי כמה נשים כאלה, ויש חתיכות צואה שנראות כמו סלעים קטנים שעפים אחורה. אני חושבת שכדאי קודם לראות במה מדובר ונסתכל על עוד וילונות, לפני שנאשים את האישה או הנשים? שהן מכות את התינוק ורק אח"כ נדווח, שעדיף שנצפה בהן קודם.
דבר נוסף שזכור לי, שבמהלך החלום מישהו הסתכל לי על החזה ואמר שהוא נופל. וגם מישהו אמר לי שעכשיו הוא מבין למה שאני מצטלמת אני מראה את הצד השמאלי של הפנים. זהו חלום המוזר.
מתנצלת על האורך ) שבוע טוב!
 

טופי33

New member
שלום לך קרן יקרה

מצד אחד רצון לחבר ובן זוג מצד אחר חשש שהקשר איננו כפי שהיית רוצה .
כמו כן,קשה לך עם המראה שלך .[מופיע לאורך כל החלום]
העוגות=משהו טוב עומד לקרות.
מבחינה חברתית את גם מרגישה שהדברים שונים ממה שהיית רוצה הן מבחינה תקשורתית והן מחינת אמינות.
יש לך רעיונות רבים אך את חוששת להוציאם לפועל
את צריכה לשחרר את כל המועקה שצברת כי זה נמצא בך ומעיק עלייך.
וכדי לממש את הטוב הצפוי עלייך לשפר את הערכה העצמית שלך לחשוב חיובי ולממש את הדברים שאת רוצה להוציא לפועל.
בהצלחה רבה
 
שינה אצל שכן בחלום

בת 23, רווקה, סטודנטית.

חלמתי שאני וחברה טובה שלי דפקנו לשכן שלי על החלון בלילה כדי לישון אצלו, אני זוכרת שרצינו לישון אצלו כדי שייגן עלינו מפני משהו (לא זוכרת בדיוק ממה, אולי אנשים רעים/רוצחים) הוא היה ער, מופתע שביקשנו וצחק. הסברתי לו שזה רציני. הוא הסכים, וישנו אני והיא במזרון על הרצפה בחדר שלו. בחלום עצמו אני זוכרת שאמא שלי ישנה בבית שלנו וכביכול היא לא פחדה, לא הבנתי בחלום איך עזבתי אותה לישון בבית לבד כשאני וחברה ישנות אצל השכן, ברחנו ממשהו מפחיד.

רקע: אני ואותה חברה ישבנו ודברנו אתמול לפני שהלכתי לישון ואני בטוחה בוודאות שזה קשור. אמא שלי בקשר זוגי כושל במצב הנוכחי, כולנו לטובתה ומחכים לפרידה שלהם שאמורה לקרות עוד שבוע בגלל איזה אירוע שהם קבעו ללכת יחד אז היא מנסה לשרוד בלי לריב איתו בינתיים עד לאירוע, רואים שסופסוף האהבה אליו נגמרה לה. (כולנו הכוונה לכל הסובבים שלה, משפחה, חבריםשלה.. כולם. קשר של 8 שנים ללא התקדמות, עם 6 חזרות ופרידות, מקווים שהפעם זה יהיה סופי). אני כל הזמן מכניסה לה לראש את המצב הכלכלי שלא משחק לטובתה כרגע, ובמיוחד כשיבוא יום ואתחתן ואז לא תהיה לה עזרה כלכלית גם ממני, עליו אי אפשר לסמוך. אותו בחור שהיא יוצאת איתו לא מאפשר לה התקדמות כלכלית, ההפך, גם לא היתקעות, אלא רק מצב של צעדים אחורה, אגיד בעדינות שהוא מאוד מאוד מאוד קמצן. ואני די דואגת מה יהיה איתה במיוחד מבחינה כלכלית כשאני אעזוב את הבית, אני רוצה שיהיה לה מישהו שראוי לה ושיוכלו להיות חיים נורמטיביים. לגבי אותו בחור שאני ואותה חברה ישנו אצלו זה בחור שבעבר רציתי אותו ולא הסתדר.. כביכול בחלום הוא הגן עלינו מפני משהו, והוא מאוד ביישן, ואני חושבת שזה בא לידי ביטוי שישנו על הרצפה ולא אחת מאיתנו ליידו.. בהמשך, העלנו אתמול בשיחה את הנושא של זוגיות ומה יהיה הלאה, מתי שתינו נכיר מישהו שיתאים לנו..

אשמח לפירוש, תודה מראש :)
 

טופי33

New member
שלום לך יקירה תודה על הרקע

השכן מייצג מישהו שאת ואמא שלך זקוקות כל אחת לחוד :מישהו שאפשר לסמוך עליו \לבקש ממנו עזרה \לבקש הגנה .
מזרון= מה זה רון את רוצה לחוש שמחה בשבילך ובשביל אמך
ולשם כך צריך להתחיל מההתחלה [מהרצפה]
אמא לא חשה כמוך לכן ישנה בבית היא רואה את הדברים אחרת.
בהצלחה רבה
 

idanmeri

New member
היי קטנה

כתבת רקע מאוד מפורט, וזה עוזר להבין את החלום, ואף מעבר לו, את רגשותייך ותחושותייך הפנימיות בהקשר למצבה הזוגי של אימא וכן שלך.

בחלום את וחברתך בורחות מאנשים רעים / רוע כלשהו. הרוע יכול לסמל אנרגיות שליליות, משחקי אגו או אפילו ריבים שאת מנסה להימנע מהם.

העזרה והייעוץ שאת מחפשת צריכים לבוא מאדם קרוב אלייך, כדי שתרגישי בנוח לשתף אותו, להתייעץ איתו ולהיעזר בו. האם יש אדם כזה שאת מרגישה בנוח לפנות אליו כדי לקבל סיוע רגשי?

שינה היא גם סוג של מקלט, אך בתוך עצמך. את גואגת גם לאימא שלך. את יודעת שהיא במצב של סיכון / חשופה לסכנות רגשיות. ההבדל ביניכן הוא שאת נמצאת עם חברה קרובה (כלומר, עזרה שהייתה לך עוד קודם), ובנוסף את מסדרת לעצמך מקום לישון בו (עוד עזרה שאת מחפשת).
אימא שלך כלל לא נעזרת, או אולי אפילו לא מודעת לסכנה.

לדעתי, אם הייתי משנה את החלום, הייתי בוחר לישון יחד עם אימא והחברה, והיחד שלושתיכן יכולות לשמור אחת על השניה, ולקבל את העזרה שאתן צריכות.
זה יכול להיות מסר.

מה את אומרת?
 
למעלה