שבוע טוב בפורום חלומי

שבוע טוב :)

רקע- רווקה, יש קשר מאוד ראשוני עם בחור שהכרתי שיש לי התלבטות אם הוא מתאים לי, סיימתי עבודה לפני כשבוע ונמצאת בתהליך חיפוש עבודה.
חלמתי כמה חלומות בתוך חלום.. אחד מהם ממש מוזר...
בחלום אני גרה בדירה שכורה (בדומה למציאות) ואני מגלה שאני משלמת שכירות לאבא שלי (אבא שלי ז"ל, נפטר לפני כ-20 שנים. בעבר הרחוק חלמתי עליו אבל כבר שנים שלא..). אני מתקשרת לאבא שלי והוא לא עונה לי, אני לא מצליחה ליצור איתו קשר. לבסוף, הוא שלח לי סמס שהוא יהיה איתי בקשר. חזרתי הביתה לאחר יום מתיש של עבודה, הכניסה לבית מאוד מוזנחת, עם קורי עכביש כאלה, דלת עם סורגים וקצת חלודה (במציאות אין כזה דבר). חשבתי לעצמי שאני כל כך עייפה ואין לי כוח לנסות ליצור קשר עם אבא שלי. חשבתי האם לאיים עליו שלא אתן לו ציקים תשלום לדירה עד שלא יצור איתי קשר , אני רוצה לדעת ולשאול אותו.. אבל אין לי כוחות.
בהמשך אני בישיבה בעבודה (בחלום היו דמויות של אנשים שעבדו איתי בעבודה האחרונה), יש ישיבת צוות וכל פעם אני קופצת למקום אחר, אני יושבת על כיסא ומתחתי יושב אחד המטופלים שלי ובוכה, אני מנסה להבין ולעזור לו (במציאות זה מטופל שמאוד אהבתי). אח"כ אני שוב עולה ומנסה למצוא את המקום הפיזי שלי בישיבה, אני לא ממש מוצאת את המקום שלי ואת עצמי. אחת המדריכות אומרת לי בקול רם, שזה לא בסדר שהצוות אוכל לדיירים את האוכל וגמרו להם את הגבינה היקרה (גבינה לבנה עם צימוקים.. בחלום נראית מעניינת) ואמרתי לה שזה לא התפקיד שלי אלא התפקיד של המנהל ואם הוא מסכים לצוות אז..
ברגע האחר אני חוזרת בחלום לדירה המושכרת שלי שהכניסה בא נראית מוזנחת מאוד והתחושה שלי כשנכנסתי הביתה של כבדות ועייפות. חשבתי לאכול משהו.
בנוסף, בתוך רצף החלומות חשבתי לחגוג לעצמי יום הולדת בפארק (במציאות אין לי בקרוב יום הולדת ואני בד"כ גם לא נוהגת לחגוג. כן יש לאחיין שלי בקרוב יום הולדת ואחותי שיתפה אותי בהתלבטויות אם לחגוג לו בפארק ושקלנו את מי כדאי להזמין). וחשבתי את מי להזמין , התלבטתי אם לומר ולשאול באופן ישיר אם רוצים לבוא ואת מי כדאי להזמין.
תודה ומתנצלת על אורך החלום :) שבוע טובב
 

טופי33

New member
שלום לך קרן אור

התשלום לאביך =הפחד במציאות "לשלם"מחיר על מעשים שאת עושה ואו לא עושה .
הכניסה לבית =כניסה למשהו שאיננו חיובי
קורי עכביש =משהו מן העבר שמעכב את ההווה
חלודה =שוב משהו מהעבר שעדיין משפיע על ההווה.
את כמו בחלום מנסה למצוא את מקומך את כמו בחלום חשה חסרת מנוחה תזיזתית
גבינה=הצורך בבינה
לגבי יום ההולדת זה טריגר לחלום מה שציינת לגבי האחיין בכל מקרה יום הולדת מציין צורך בהתחלה חדשה .
בהצלחה רבה
 
פרשנות נכונה! תודה ושאלה-

משקפת בהחלט את מה שאני מרגישה כרגע. כניסה למשהו לא חיובי- האם הכוונה לבחור שהכרתי או למצב שאני נמצאת- ללא תעסוקה?
המסר הוא למצוא עבודה חדשה, אם הבנתי נכון?
 
למעלה