שבוע טוב ומבורך בחלומות +פרטים +מענה

marine2

New member
עזרה בפירוש חלומות

שלום,
אשמח אם תוכלו לעזור לי בפירוש מספר חלומות. אני בת 29, רווקה. יש לי אורח חיים לא יציב וקשיים נפשיים כתוצאה מפגיעות מהעבר. חיה לבד, אין קשרים חברתיים או משפחתיים.

בחלום אני הולכת עם בן זוג במדבר או מקום כלשהו בטבע, ואומרים לנו שיש באזור מסיק זיתים או משהו שקשור לזיתים. אנחנו מגיעים למגדל ועולים הרבה מדרגות. אני חושבת שבצד השני יש מגלשה, אבל יש שם סולם אנכי ואני חושבת שניפול אם ננסה לרדת משם. אז אני אומרת שנרד בחזרה במדרגות.
מוצאת בורקס שהתייבש מלפני הרבה זמן ויש עליו קשקשים או מעטפת עבה, ומראה אותו לחבר או למישהו אחר.

יושבת בכיתה בשיעור אנגלית עם מורה שלימדה אותי במציאות. היא מלמדת ופתאום שואלת אותי "do you travel sometimes?" אני עונה לה משהו כמו "when I'm alone, when I'm not here" ויש תלמידה שצוחקת. אני לוקחת את התיק ויוצאת מהשיעור, והמורה אומרת לי עוד משהו.

יוצאת מבי"ס היסודי שלמדתי בו ומחזיקה משקפי שמש חדשים. מתחילה לקלף מהם את האטיקט והפתקים שמחוברים אליהם וזורקת אותם לפח, ובטעות זורקת גם את המשקפיים שאני מרכיבה באותו רגע. מישהי מסתכלת עלי ואני מוציאה אותם.

יש מדף עם שלושה כדורי ביליארד שחורים, על כל אחד מהם רשום מספר מתאריך הלידה שלי ואני רואה רק את הכדורים שרשומים עליהם השנה והחודש. ומשערת שעל הכדור השלישי רשום היום.

המון תודה על עזרתכם ושבוע טוב
 

טופי33

New member
שלום לך יקירה

החלום הראשון מתאר רצון מול מציאות .רצון להיות עם בן זוג \רצון לצאת מהשיגרה \רצון להפיק תועלת \רצון לעלייה .
יש את הרצון ומול זה מציאות :ירידה \יובש \חוסר תועלת .
בחלום השני את מרגישה שוב צורך לצאת המורה מייצגת את הקול הפנימי שמורה לך לצאת והתלמידה שצוחקת משקפת את המציאות את חוסר היכולת לעשות זאת ואת מעדיפה לברוח.
החלום השלישי מתאר משקפיים -לראות את הדברים אחרת זה המסר אך את מעדיפה לזרוק את הראיה השונה את מנסה לראות מה יש בפנים והפנימ יות לא נראת לך.
הכדורים בחלום האחרון מתארים את גורלך -הדברים מתגלגלים ואת מקווה שיום חד יתגלגל המזל לצדך.
מה נראה לך?
 
למעלה