יום ב ברוך בחלומות

חלום על מסע


היי פורום!
אני בת 27, נשואה. לפני חצי שנה בן זוגי ואני חזרנו מטיול של שלושה חודשים במזרח אסיה, מאז אנחנו עובדים במסעדות ומתכננים טיול נוסף לאותו איזור. דיברנו גם על אפשרות לטוס לאוסטרליה. כשטסנו היה לנו קונקשן דרך רוסיה, ובלי קשר אני לומדת רוסית (רלוונטי לחלום...)
אנחנו מתכננים לפתוח עסק ביחד אחרי שנחזור מהטיול.
אתמול הייתה לי שיחה עמוקה עם אמא שלי - היחסים בינינו הם ככה-ככה, לפעמים קצת קשה לנו למצוא שפה משותפת.

החלום מתחיל כשאני עם אמא שלי בתחנת רכבת קצת חשוכה, ואנחנו צריכות להגיע לרציף שממול כי אנחנו צריכות רכבת לכיוון הנגדי. למחרת אני נוסעת לטיול ארוך, ואני חושבת על כך שתוך 24 שעות כבר אהיה במטוס. כמה מטרים מאיתנו יש גשר קטן לצד השני אבל אין לי כוח ללכת עד אליו, אז אני מציעה שפשוט נחצה דרך פסי הרכבת. אנחנו מנסות לחצות אבל כל הזמן מגיעות רכבות, אז אנחנו מחליטות ללכת לגשר.
למחרת אני ובן זוגי עולים למטוס לקראת טיסה ארוכה לארצות הברית עם שלוש עצירות בדרך. המטוס ענק ועם שלוש או ארבע קומות, והכל כחלחל, מרופד ונוח. לאחר כמה שעות טיסה אנחנו נוחתים ברוסיה, שם יש לנו זמן קצר להעביר עד שנצטרך לחזור לאותו מטוס ולהמריא שוב. אני כמעט מפספסת את ההמראה, המטוס כבר מתחיל לזוז כשאני רצה ועולה עליו ברגע האחרון. לאחר מספר שעות יש עוד עצירה, עדיין ברוסיה, ושוב אני כמעט מפספסת. בעצירה השלישית, עדיין ברוסיה, בן הזוג שלי ואני מתמקמים בקומה התחתונה של המטוס, שכמעט ריקה חוץ מכמה אנשים. בן הזוג שלי רוצה שנשב קרוב לאותם האנשים, כי שם המושבים נוחים מאוד וגם יש מקום ממש ליד החלון. לפני שאנחנו ממריאים בפעם האחרונה אני מסתכלת החוצה אל שדה התעופה ורואה שמזג האוויר כל כך סוער, שמטוס קטן לידינו לא מצליח להמריא אלא רק מתרומם כמה מטרים באוויר ואז חוזר לקרקע. אני קצת חוששת שזה יקרה גם לנו, אבל אנחנו ממריאים בצורה חלקה כי המטוס הזה ענק ויציב. אני מאוד מתרגשת לקראת ההגעה לארצות הברית, אבל קצת מודאגת כי אין לנו ויזה. בזמן הטיסה הטייס יוצר איתנו קשר ומראה לנו שאנחנו טסים כל כך נמוך עד שאנחנו נמצאים ממש בתוך העיר, ועוברים בצורה מדויקת בתוך מנהרות שבנויות כחלק מהעיר. הטייס מסביר לנו בגאווה שברוסיה המנהרות בנויות לפי מסלולי הטיסה ושהטייסים מיומנים לטוס בתוכן בצורה מדויקת.
יש לי פרפרים בבטן בזמן שאנחנו נוחתים.
עכשיו אנחנו כבר שם, מטיילים ברגל באיזור פרברי ושקט ואז נכנסים לבניין שבו הרבה אנשים, אולי קניון או משהו דומה. אני מתקשרת לאמא שלי כדי לומר לה שנחתנו בשלום ושהכל בסדר. היא שואלת באיזו מדינה אנחנו ואני נבוכה לגלות שאני לא יודעת. אני שואלת את בן הזוג שלי, והוא אומר שאנחנו באילינוי. אחר כך היא שואלת מה עשינו עם החתול שלנו, ואני אומרת שלקחנו אותו איתנו (והוא אכן משחק באיזו פינה). אנחנו מנתקות. אני מאוד מתרגשת מהטיול, אבל קצת חוששת שנסענו מהר מדי ועוד לא הספקנו לחסוך מספיק כסף.

יש לי כמה מחשבות על החלום - אני חושבת שהחלק הראשון, עם תחנת הרכבת, מתקשר לרצון שלי לגשר על הפערים ביני ובין אמי ומכאן מגיע הגשר שצריך לחצות אותו.
אני לא כל כך יודעת למה נסענו דווקא לארצות הברית, אולי יש עניין עם המילה "ברית"... הדבר היחיד שמתקשר לי לאילינוי זה שהמוזיקאי האהוב עלי נולד שם. על רוסיה אני חולמת הרבה בזמן האחרון למרות שגם לשם אין לי קשר (אף אחד במשפחה שלי לא משם, אני לומדת רוסית סתם כי רציתי ללמוד שפה וזה נראה לי פרקטי).
אני חושבת שהמסע עצמו קשור לעסק שאנחנו רוצים להקים יחד, לפחד שלי להתרסק או לחוסר הרצון שלי לפתוח אותו לפני שיש לנו מספיק אמצעים.
אשמח להערות הארות או מחשבות, או כל דבר שיעשה לי קצת סדר בראש!
תודה וחלומות פז
 

טופי33

New member
כל הכבוד על הפירוש

ללכת על גשר =לעבור \מעבר .
כפי שציינת ארצות הברית קשור לברית -הסכם ,חוזה .
3 עצירות בדרך -3 תחנות שעשית עד עתה .
ההמראות החוזרות ונשנות מבטאות את ההמראות שאת רוצה לעשות בחייך.
גם המנהרות מייצגות מעבר.
קניון-רכישות באשר לעסק שציינת.
אילינוי=אילי -אלוהים נוי-יופי תודי על הדברים היפים שקיבלת מהבורא.
בהצלחה רבה
 
למעלה