שלום

שלום

הלילה חלמתי שאני רואה בטלוויזיה ביחד עם ההורים סרט שהומצא בחלום כאילו הוא של היצ'קוק, על אישה שהיא לא אנושית אלא כמו מכשפה וכמה גברים רוצים בה ולא יכולים להשיגה כי היא מזן אחר אז היא הורגת אותם כדי שלא יסבלו מצער, והיא רוכבת על אופניים ומדי פעם מופיע על הכידון ראש של אחד הגברים שרוצה בה ואחר כך נעלם ושוב חוזר, והיא חונקת אותו למוות. אחרי הסרט אני מספר לאימא שלי שראיתי פעם קטע על אלדין ויסמין שבו מכשפה הופכת את יסמין לחיה בעזרת שיקוי ואם היא תיגע באלדין גם הוא יהפוך לחיה, אז היא חושבת לעזוב אותו ואלדין הופך גם את עצמו לאותה חיה כדי שימשיכו להיות ביחד, וזה מוכיח שהאהבה תמיד מנצחת.
 

ga26

Member
החלום מבטא את הקונפליקט שיש לך

מצד אחד ההיגיון ואמא שלך שמציינים שהאשה שאתה חושק בה "מכשפת" אותך ובעצם במובן מסויים זה פוגע בך ולכן היא "הורגת" את הגברים.
מצד שני התקווה שלך / האמונה שלך שימצא הקסם/ הנס והאהבה תנצח.
 
אימא שלי באמת לא אוהבת אותה

ואמרה לי שאם אפגוש אותה אני אתאכזב ותיראה לי עלובה, אבל אני כבר הרבה זמן מרגיש שיש לי אליה אהבה עצומה במידה בלתי רגילה, ושהיא האדם הכי חשוב בחיי. אולי עכשיו בפרספקטיבה של עשרים שנה אפשר לחשוב אחרת על האישה הזאת ולמצוא בה גם תכונות רעות, אבל בכל זאת הרבה פעמים מתעורר בי הרגש האדיר שהיה לי בטיפול אתה. באמת אישה נהדרת.
&nbsp
 
למעלה