Weekend the Demon

Ray Toro

New member
../images/Emo152.gif Weekend the Demon

כן כן ושוב אנחנו כאן עם הפינה האהובה עליי, סכמ"ש שיר השבוע של בולט: שיר השבוע לא של בולט: להקת השבוע: תמונת השבוע: סרט/סדרה/ספר/סרטון השבוע: התחדשות השבוע: משהו טוב שקרה השבוע: משהו רע שקרה השבוע: משהו שאתם מצפים לו בשבוע הבא: שיהיה לכולם שבוע מהנה
 

Ray Toro

New member
../images/Emo152.gif ואני גם יענה ראשונה

שיר השבוע של בולט: road to nowhere שיר השבוע לא של בולט: אהההמממ you are so beautiful-escape the fate להקת השבוע: לאדעת תמונת השבוע: רנדומלי סרט/סדרה/ספר/סרטון השבוע: סרט- אל תתעסקו עם הזוהאן, הדרך לאל דוראדו סדרה- כוכב נולד התחדשות השבוע: בלע לאדעת משהו טוב שקרה השבוע: יצאתי הביתה באמצע השבוע משהו רע שקרה השבוע: תורנות מטבח בזמן מסדר החלפת פיקוד. למי שקורא/ת ולא מבין/ה- מפקד היחידה שלנו התחלף ועשו אירוע עם משהו כמו 200 אנשים ואני הייתי צריכה לפנות להם את הצלחות ולשטוף להם את הכלים. מל שבאו לעזור לנו. משהו שאתם מצפים לו בשבוע הבא: אני יגיד למה אני לא מצפה שבוע הבא- נסיעה לקיריה, תורנות מטבח סופ"ש.
 
../images/Emo220.gifואני גם יענה שניהP:

סלחי לי!! זה דרש333> שיר השבוע של בולט: Waking The Demon Say Goodnight 10 Years Today שיר השבוע לא של בולט: Blind Melon - No Rain מוקי - שלא נפסיק לחלום הדג שבק - הנה אני בא בהופעה חיהP: להקת השבוע: שבק ס' הדג נחש מרסדס בנד תמונת השבוע: סרט/סדרה/ספר/סרטון השבוע: לא יצא לי לראות הרבה או לקרוא התחדשות השבוע: שמלה לחתונה של אחי נחשב? משהו טוב שקרה השבוע: היה את הנון סטופ מיוזיק.. משהו רע שקרה השבוע: עזבו ראים משהו שאתם מצפים לו בשבוע הבא: עיר הנוער שאגב, חל היום ואתמול..XD שתבינו למה הופעה של הדג נחש ושבק ס' מעולה. הם הופיעו יחד בנון סטופ מיוזיק... הדג נחש שרו את הנה אני בא ונכון יש כזה "כי את היחידה אני נשבע.." נגיד "ירושלים הנה אני בא חוזר אליך הנה אני בא לזורועתייך הנה אני בא כי את היחידה אני נשבע.." אז שבק ס' כזה שרו "ירושלים הנה אני בא חוזר אליך הנה אני בא לזרועותייך הנה אני בא יבנה היחידה אני נשבע!" אך יבנה נמצאים על המפה[:
 
למעלה