להמשך העונה והסדרה

CrazyDude2

New member
../images/Emo243.gif ספויילרים\תקצירים לפרק 13 המתקרב!

טוב אז הפרק שישודר ביום שני ישודר כידוע לכולם לאחר פגרת החגים והפרק מתחרש בהתאם לזמן - כלומר שנה חדשה בסדרה. (מסתמן שלאדריאנה יש לוק חדש? - רואים אותה עם משקפיים כאלה..לא בטוח)
אז כזכור הפרק האחרון הסתיים בזה שרואים את מר.קנון מחכה לנעמי בדירתה והפרק ממשיך באותה נקודה - מר.קנון מחזיק בנעמי כבת ערובה בדירה שלה והוא מצליח להביא את סילבר לשם ..(משהו כזה..לא ברור!)
בת דודה של אנני ודיקסון ששמה אמילי, מגיעה מקנזס להתארח אצלהם בבית ...כנראה שהנוכחות שלה ישר על ההתחלה מעלה לאנני את העצבים.
דיקסון מספר לטדי שראה את הנשיקה שלו עם איאן, אך מבטיח לו שישמור את המידע בסוד.
אייבי מתאמנת על הגלשן וכנראה נופלת ומקבלת מכה חזקה ברגל , היא מפחדת שלא תוכל להשתתף בתחרות גלישה המתקרבת.
אדריאנה ממשיכה להתמודד עם האמת שיצאה לתקשורת , ומוזמנת לתוכנית אירוח בטלוויזיה כדי לספר של הצד שלה בכל העניין אך הדברים משתבשים.
נאביד וסילבר ממשיכים להתקרב אחד לשני בסודיות. ~צפייה מהנה בעוד 3 ימים!~
 

spiceupmylife1

New member
ואהעעע ../images/Emo58.gif מעניין../images/Emo70.gif

אני ראיתי כבר את הפרומואים .. הולך להיות מעניין כרגיל ידעתי שדיקסון יהיה נחמד ויגיב ככה
עוד 3 ימים!!!!
 
../images/Emo58.gifלהמשך העונה והסדרה

חבר'ה תתחילו לןהחיות את הפורום. קודם כל הסדרה חודשה לעונה 4 ועכשיו כמה ספווילרים..
טדי עומד לקבל את החבר הראשון שלו. לא, זה לא עומד להיות יאן.. השחקן פרדי סמית לוהק לתפקיד מרקו, מושא האהבה החדש של טדי ב 90210. הוא מתואר כחתיך, סופר אתלטי ופתוח בשל היותו הומוסקסואל. קייל ריאבקו אשר מגלם את יאן החליט לעזוב את הסדרה בשל רצונו להיות פנוי לעונת הפיילוטים הקרובה.
אדריאנה מגלה אודות הרגשות שיש לנאביד וסילבר אחד כלפי השני, אבל במקום להתמודד עם סילבר, היא מעדיפה לנסות לראות אותה מתפתלת בכדי לא לפגוע בה.
הזמר סנופ דוג מגיע לסדרה והוא מביא עימו את הבת שלו. סנופ דוג יגלם את עצמו, כאשר הוא יעצור בתחנת דלק ויפגוש בדיקסון, אשר יתלהב לפגוש את האליל שלו וינסה להרשים אותו.גם הראפר נלי יגיע להופעת אורח בסדרה..
לאחר שנודע, כי פרדי סמית עומד להיות הצמוד של טדי בסדרה. מתברר שיהיה גבר נוסף שיניח עליו את היד. מדובר בשחקן אלן ריטשסון. בפרק ה 18 של העונה ריטשסון יגלם את דמותו של טריפ, חבר לשעבר של טדי מהפנימיה בה למד בעבר. הם יפגשו בחופשת האביב, ולמרות שטריפ אמור להיות בליין נשים ידוע, כאשר טדי מתוודע בפניו על נטייתו המינית השניים מתנשקים.
בחופשת האביב, אשר על המסך נראה אותה באפריל, החבורה נוסעת למקסיקו. במהלך החופשה, שתיים מהנשים בחבורה יחלו לריב ואף ירביצו אחת לשנייה.
הלהקה הלטינית "אוזומאטלי" תופיע ותשיר את הלהיט החדש שלהם "לה מטה". בפרק שישודר ב 21 בפברואר טדי לוקח את נאביד, דיקסון וליאם לבר של הומוסקסואלים.
שתי דמויות נוספות עומדות לעזוב את הסדרה. מדובר בשחקנים לורי לוחלין וראיין איגולד שמשחקים את דבי וראיין. דובר הסדרה אישר את הידיעה וטוען שבתום העונה הם יעזבו ולא נראה אותם יותר לאחר שהחוזה שלהם לא חודש לעונה נוספת. בכך, למעשה, כל דמויות המבוגרים נעלמות מן הסדרה. ראשית, רוב אסטס וג'ני ג'ארת' עזבו בתום העונה הקודמת ועכשיו נוספו לוחלין ואיגולד. תודה ענקית לאתר של D1D1 כנסו לאתר שלו יטש מלא מידע גם על סדרות אחרות
 
תמונה מפרק 3x13

הבנות כולל אמילי הבת דודה של אנני ודיקסון במשו כמו חווה של יוגה
 

spiceupmylife1

New member
מתקנת את עצמי .. כן זה יוגה

ראיתי עכשיו את הפרומו נראה ממש פרק נחמד :)
 

spiceupmylife1

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo58.gif

מעניין מעניין מאוד תודה רבה לך
והבחור של טדי נראה חתיך
יהיה מרתק העונה
 
למעלה