יוצאים מאזור הנוחות

מה פרטי שהופך לפומבי?../images/Emo204.gif

אנו משוחחים על חיינו זכותך לקחת חלק או להתעלם. איש לא מבקש חלילה שתרשמי דברים אישיים. הפרטיות שלך תשמר כל עוד את תחליטי תודה.
 

ר י צ ל

New member
**** המשך** ועונה על השאלות שלך

אנחנו נשואים 3 שנים עם ילדה מקסימה בת שנתיים וטפו טפו אנחנו מנהלים זוגיות כמו כולם, לא רואים הבדלים מבחינת זוגות אחרים. אני חיבת לציין שבעלי לפעמים קצת נעלב מאנשים חסרי טאקט ששואלים שאלות מטומטמות בצחוק כמו " כשאתה תהיה בן ככה וככה היא תהיה ממש צעירה ותרצה ככה .. ולא תוכל וכו" אבל לא צריך לחשוב על זה ככה! אנחנו יחד בהסכמת שנינו אין לזה קשר לכסף או לגיל , אצלנו האהבה שיחקה "ביג טיים" וטוב לנו ונכון לנו ואנחנו אוהבים .
 

אמאלה184

New member
עונה

מה דעתכם על זוגיות בפערי גילים? זה מאוד תלוי אין לי דעה חרוצה בעינין כל מקרה לגופו יש כאלו שאני מכירה שהזוגיות בניהם מופלאה וקשר אהבה הדדי ויש כאלו שזה צורם לעין האם אתם מכירים מקרוב משפחות שבהן פער גילים משמעותי? גיסתי נשואה בהפרש של 10 שנים ויש לצין שהזוגיות בניהם מהממת הייתם נמנעים/ נכנסים למערכת זוגית שכזו?כן הייתם מונעים נישואים כאלו בפני ילדיכם?שוב תלוי מצב אני לא אומרת לא או כן באופן החלטי האם סיכויי ההצלחה לקיום זוגיות כזו לפרק חיים ארוך, שונה מסיכויו של קשר זוגי אחר? לאו דווקא
 

rivka bolt

New member
נישואים ם פער גילאים

אני הייתי נשואה עם גבר שהוא ההי גדול ממנ בשנה, נישואים אל הצליחו מכולמיני סיבו שאחד מהם הייתה שאני גדלתי והוא לא, עכשיו אני נצאת בזוגיות שבן זוגי גדול ממני ב17 שנה וזה בכלל ולא מפריע לי בשום דבר, אני אפילו אל מרגישה את זה, אני גם חושבת שזה טוב מאוד לזוגיות, כי אנחנו נשים מתבגרות שכלית הרבה יותר מהר מהגברים ובזמן שאין בינינו הפרשי גילאים או שזה מאוד מינורי הפרש בגילאים, לי אישית זה מפריע והפריע תמיד, אני בעד הפרשי גילאים. אני גם לא הייתי מפריע לילדים שלי להיכנסל מערכות יחסים ם הפרשי גילאים, האמת שכשיו בנים שלי עדיין יחסית קטנים אבל שניים מהם שזה בני 15 ו12 נמשכים נכון לכשיו לבורות יותר גדולות. ואני אישית מאמינה שלזוגיות כזו יש הכי הרבה סיכויים להתקיים למשך זמן ארוך אפילו יותר מאשר לזוגיות באותם גילאים.
 
תודה. ../images/Emo204.gif

והמון כייף והצלחה בזוגיות שלך. האם את סבורה שפער הגילים הוא שהביא אותכם למקום הנהדר יחד או שמא הדינמיקה שיש ביניכם? תודה
 
ממממ,

גדי מבוגר ממני ב 9 וחצי שנים פער לא קטן אבל גם לא גדול מאוד אני חושבת שכל עוד הפער הוא נורמלי ולא 15 , 20 שנה זה תקין. כי כאשר מגיעים לגיל 50 , 60 והוא בן 80 זה לא נעים וקשה נפשית מעבר לפערים העצומים שנפתחים בגיל 50 שלו ושלה.
 
יש בדברייך../images/Emo204.gif

פערי הגילים נפתחים בשלב מסוים אבל היום אחרי 27 שנה יחד. (אצלי) אנו כל כך מחוברים שזה פשוט לא משפיע על הזוגיות. תודה
 

סמאדי

New member
טנדו צעיר ממני בשש שנים.

אבל אף פעם לא הרגשנו פער. הוא טנדו ואני סמאדי...
 
כאשר אחותי הגדולה נישאה../images/Emo204.gif

' היא היתה בת 20 ובעלה בן 26. הם נשואים משנת 1972 הפרש הגילים "בימים ההם" - באמת נראה "המון" - 6 שנים היום 6 שנים זה שגרתי.. תודה.
 
במחשבה לאחור וממרום גילי

זאת עובדה שנשים חיות יותר ולכן היום אני חושבת שבעל צעיר זה דבר טוב .וכשבת דודתי נשאה בגיל 32 עם חברה בין 23 ברכתי בכייף והם נשואים באושר גדול, לעומתה אחותה נשאה בגיל 26 עם בחור בין 40 ,וגם לה טוב. בין הורי היה אפרש של 15 שנים , וחיו חיי זוגיות נפלאים . ביני ובין אישי ז"ל היה אפרש של 3 שנים .29 שנות נשואים ,32 שנים ביחד .אבל הוא הפר את החוזה שתמיד יהיה לצדי אבל עמד בהבטחה "עד שהמוות יפריד בנינו"... כשמגיעה לדייט אני כן, בודקת תעודת זהות ולא בכדאי לדעת גיל ,כי לי הוא לא משנה, אני בודקת סטטוס
 

נופשת

New member
מאמי, תעשי טובה, זה הסמל של בית חולים רעות

לא יכולה להסתכל עליו
 
ר' עכשיו אני מתחילה להבין../images/Emo52.gif

התמונה לקוחה מהמאמר (רשמתי לו קרדיט) למדתי מעט דרכו. אני ממש מצטערת. לא היה לי חצי מושג מהותו של בית החולים הזה. אין לי יכולת למחוק רק את התמונה אלא את הפינה כולה האם תבקשי? מצטערת...
בדיוק חיפשתך היום. רציתי לשמוע אופו את? היית בסיני?
 

נופשת

New member
ברור שלא להוריד את הפינה:)

ולא, לא הייתי בסיני, חששתי הפעם. אשכרה עשיתי ליל סדר בארץ. זה פשוט שעד שיש לי מחשב פנוי מילדים, אין לי כח להגיב לשום דבר:)
 
למעלה